- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spannend potje bij Real. Kom op Sevilla, rusten met 3-3.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Het alibi verdedigen van die Mbiwa van Newcastle zou niet misstaan in de MML.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
City bewaard het mooiste echt voor het laatst. 0-2 gespeeld.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ik zie nu trouwens dat Roda JC ook echt gewoon 3 schoten op doel had...
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1385384_650664184967138_1949046145_n.png
Speciaal voor Blatter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bale weer met een dive
.
edit: Rakitic 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Lewis, Haps, Van Overeem 
Gert-Jan draait zich om in zijn graf. Dickie heeft in een paar weken al laten zien waarom zoveel AZ-supporters naar een nieuwe coach verlangden.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Lewis, Haps, Van Overeem 
Gert-Jan draait zich om in zijn graf. Dickie heeft in een paar weken al laten zien waarom zoveel AZ-supporters naar een nieuwe coach verlangden.
Bij de pers is het sinds zaterdag al 'De koning is dood, leve de koning'.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Doelpuntenfestijn.
En direct weer een pingel voor Sevilla.
Ah, mis. 6-3 nog.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja hoor, waar anders dan in Spanje. Bespottelijke pingel weer
.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Spurs wint pas na penalty's van Hull, El Mohamady mist de laatste. 8-7.
Wat gebeurt er allemaal Naomi Watts, gemiste pengel en rood?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Er gebeurd in ieder geval veel. Tweede geel voor een tik in het gezicht, gemiste pingel, belachelijk gegeven en 7-3 alweer 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
De Commandant 
Er zijn geen woorden meer voor het genie van deze man. De grootste ooit, there I said it!
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Man man man, dat FOX... Gisteravond/nacht werd ik doodgegooid met de samenvattingen van de beker. Ga ik er nu eens lekker voor zitten verwachtende de samenvattingen van AZ en o.a. PSV en Feyenoord te zien, laten ze nu opeens alleen maar samenvattingen van het afgelopen Eredivisie weekend zien.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Toch grappig dat er nu opeens veel gedoe is binnen psv en dat het totaal niet loopt. Was natuurlijk ook totaal niet voorspelbaar aan het begin van dit seizoen...... Ja of je wordt natuurlijk voor racist uitgemaakt. Terwijl er nu alweer allemaal gedoe is binnen de selectie met een aantal teamgenoten(Maher, Toivonen). Dit was allemaal natuurlijk gedoemd om te gebeuren
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
PSV is wel de enige Nederlandse ploeg, die dit jaar een fatsoenlijke wedstrijd heeft gespeeld.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Toch grappig dat er nu opeens veel gedoe is binnen psv en dat het totaal niet loopt. Was natuurlijk ook totaal niet voorspelbaar aan het begin van dit seizoen...... Ja of je wordt natuurlijk voor racist uitgemaakt. Terwijl er nu alweer allemaal gedoe is binnen de selectie met een aantal teamgenoten(Maher, Toivonen). Dit was allemaal natuurlijk gedoemd om te gebeuren
Altijd weer die roomblanke Finse Zweden die het verpesten voor de rest.
De Boer heeft het wel beter opgelost, nu de ene neger basisspeler is geworden (Denswil) heeft hij ter compensatie een andere eruit geknikkerd (Vermeer). Hij schijnt alleen nog met Serero en De Sa in zijn maag te zitten, ze mogen in ieder geval niet allebei tegelijk spelen.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
PSV is wel de enige Nederlandse ploeg, die dit jaar een fatsoenlijke wedstrijd heeft gespeeld.
juist ja.
Dat lijkt me niet onjuist. Desondanks is PSV van alle 'topclubs' nog wel het hardst weggezakt.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Achteraf is het mooi wonen!
Of kun je je voorspelling over het gebeurde nog terughalen uit het archief (misschien kan otherfool je helpen)?
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Jeez, Real was wel echt bij vlagen spectaculair goed gisteren zeg.
Trouwens lang geleden dat ik zo emotioneel werd van een tv-interview dan bij Ricksen gister, vooral omdat het zo onverwacht was.
Die heeft dus helaas niet lang meer te gaan, vreselijk. En dan daar wel gewoon gaan zitten.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Trouwens lang geleden dat ik zo emotioneel werd van een tv-interview dan bij Ricksen gister, vooral omdat het zo onverwacht was.
Klopt. Doordat het onverwachts kwam, kwam het extra hard aan.
Die heeft dus helaas niet lang meer te gaan, vreselijk.
Het zag er niet best uit, maar ze moeten de uitslag nog afwachten. Ik vrees ook het ergste.
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Nou, het lijkt mij in alles wijzen op ALS. En de manier waarop hij het heeft ziet het er niet best uit.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Heb voor de rest geen verstand van de ziekte. Er is geen redden meer aan als het geconstateerd wordt?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ajax tegen AC Milan zeker gemist?
Alle ploegen hebben wel 1 of 2 goede potten gespeeld, maar meer ook niet. PSV is net zo hopeloos als de rest.
Die 1-3 van gisteravond is toch wel grappig. Dat had ik ook weer niet verwacht.
Heftiger vind ik trouwens het verhaal van Fernando Ricksen bij DWDD. Arme kerel
Weten dat je gaat sterven aan die ziekte...
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
ik geloof dat Maxima iets met dat fonds deed.. wel eens beelden gezien van jonge gasten (van in de 30) die helemaal niks meer kunnen. Gewoon totaal verlamd tot aan hun nek, en zelfs basale dingen als slikken (en dus ook drinken) gaat gewoon niet meer. Echt een verschrikking. En inderdaad geen redden meer aan, gaat zeer rap. Levensverwachting was ook een jaar of 5 na ontdekking geloof ik.
mjk87 (moderator films)
-
- 14544 berichten
- 4522 stemmen
Stephen Hawking zal wel de bekendste zijn. Je kan er oud mee worden, maar daar is dan alles mee gezegd. Vandaag krijgt hij dus te horen hoe ernstig zijn variant is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.