• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.145 gebruikers
  • 9.380.511 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Jullie maken tenminste een goal. Zelfs dat lukte Ajax al niet gister

Jullie houden tenminste de 0 en dat levert altijd een punt op, een goal scoren niet .

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
En jullie winnen na een EL-duel, uit zelfs... Krankzinnig.

Andere coach hè. Spelvreugde is weer terug. En Celso "Zekerheidje" Ortiz (de speler die verketterd werd door Verbeek inderdaad) keer op keer man of the match scheelt ook een slok op een borrel. Enige minpunt is dat we er nog minimaal één bij hadden moeten prikken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Maar een poging tot een kopstoot of een rake kopstoot is voor mij geen verschil.

Jij zou bij justitie moeten werken Ik denk dat wanneer je komend weekend met uitgaan een kopstoot krijgt, dat je wel degelijk vanaf die dag onderscheid maakt tussen beide. Misschien hield Pelé zich nog op het laatst in; zou hij dan net zo hard gestraft moeten worden als wanneer hij z'n voorhoofd erin geplant had? Nee.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Joene heeft gewoon gelijk hoor. Kopstoot of beweging tot een kopstoot moet je gewoon even zwaar bestraffen. Net als elleboog vs een slaande beweging.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Saponara mag eindelijk debuteren voor Milan. En stel Constant alsjeblieft nooit meer op. Nooit meer. Fout na fout na fout. Sjongejonge.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Joene heeft gewoon gelijk hoor. Kopstoot of beweging tot een kopstoot moet je gewoon even zwaar bestraffen. Net als elleboog vs een slaande beweging.

Onzin. Eigenlijk zou je zelfs nog geel moeten geven aan die Heraclied, want Ezio raakt hem niet en gaat toch als een stervende zwaan naar het gras. Neemt niet weg dat ik het toejuich dat hij het deed, maar het is en blijft een schwalbe.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Laat ik 't dan maar ietwat positief bekijken n.a.v. de afgelopen 2 duels...

2 pittige uitwedstrijden gehad en Ajax is in die tijd 'maar' 2 punten uitgelopen en FC Twente één en Feyenoord één.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

.

2 pittige uitwedstrijden gehad

Als Roda uit pittig is, wat is dan niet pittig ? Ergo; alle uitwedstrijden zijn pittig.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Is dat ooit door iemand beweerd? Ik legde notabene nog uit hoe ik het bedoelde. Treurig om dan weer met zulke debiele en inhoudsloze one-liners te komen.

Nee hoor. Jij merkt een stijgende lijn op, terwijl ze net zoals de andere ploegen wekelijks punten verspelen. Voetballend ook nog eens de slechtste van de ploegen bovenin. Ik snap inderdaad totaal niet waar je op doelt.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

3-2 Parma uit een vrije trap in de 94e minuut.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Harco schreef:

2-2 door Silvestre. Wederom een comeback van Milan, maar nu eens niet eentje in de slotfase. Hopelijk kunnen ze nu een keer gaan winnen na een comeback.

Koekje van eigen deeg nu.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Laat ik 't dan maar ietwat positief bekijken n.a.v. de afgelopen 2 duels...

2 pittige uitwedstrijden gehad en Ajax is in die tijd 'maar' 2 punten uitgelopen en FC Twente één en Feyenoord één.

Tevens krijgen jullie nog een programma om van te smullen zo 'pittig' tot aan de winter.

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1837 stemmen

Respect voor Roma hoor. Eerste 9 wedstrijden gewonnen. Volgens mij een record. Hoewel ik het een andere club nog "ietsje" meer gun kan ik prima leven met deze goede start van de Romeinen. Strootman: over goede keuze qua club maken gesproken. Andersom geldt uiteraard hetzelfde, ze lopen weg met hem. Noemen hem niet voor niets de ontbrekende schakel. Lijkt sowieso een prachtig seizoen te worden in Italië verder met Napoli, Inter en Fiorentina die heerlijk aan het ballen zijn. Mogelijk dat die 3e ster nog even moet wachten..

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Als Roda uit pittig is, wat is dan niet pittig ? Ergo; alle uitwedstrijden zijn pittig.

Voor ons is Roda JC standaard een lastige wedstrijd, voor jullie ADO bijvoorbeeld.

Maar dit seizoen zijn inderdaad alle uitwedstrijden lastig.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Koekje van eigen deeg nu.

Waar was de muur ineens gebleven? Man, man, man.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

rep_robert schreef:

Nee hoor. Jij merkt een stijgende lijn op, terwijl ze net zoals de andere ploegen wekelijks punten verspelen.

Als je eerst nul uit negen haalt, en vervolgens zeventien van de eenentwintig, is dat hoe dan ook een stijgende lijn. Bovendien verspeel je dan niet - net als de rest - 'wekelijks' punten, maar ben je best wel stabiel. In ieder geval stabieler dan de rest. Haal je tegenwoordig gemiddeld 17 punten uit 7 wedstrijden, word je makkelijk kampioen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Tevens krijgen jullie nog een programma om van te smullen zo 'pittig' tot aan de winter.

Daarom zei ik dat 't te hopen is dat we met de winterstop hooguit op zo'n 5 of 6 punten staan van de koploper.

Dan zijn alle geblesseerden tenminste weer terug.

Want je mist gewoon 5 basisspelers... Zoet, Rekik, Park, Wijnaldum en Narsingh.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wij missen met Bojan, en sinds 3 weken Moisander en Duarte ook basisspelers. Het is niet anders. Zal best kunnen dat Ajax Ola John nog gaat halen deze winter. Want met een Fischer uit vorm moet je toch wat.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De Japanner doet het in Arnhem.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3703 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Als je eerst nul uit negen haalt, en vervolgens zeventien van de eenentwintig, is dat hoe dan ook een stijgende lijn. Bovendien verspeel je dan niet - net als de rest - 'wekelijks' punten, maar ben je best wel stabiel. In ieder geval stabieler dan de rest. Haal je tegenwoordig gemiddeld 17 punten uit 7 wedstrijden, word je makkelijk kampioen.

Dan kijk je wel erg naar de uitslagen. Waren ook een paar kantje boord van Feyenoord (en het was geen heel moeilijk programma). Ajax had gister er wellicht eentje in kunnen prikken en tegen Twente ook. Dan had Ajax nu 5 punten los gestaan. Maar betwijfel of je dan over een stijgende lijn had gesproken. Feit is dat geen enkele club in de eredivisie stabiel is. Zelfs die winnen, winnen zelden erg overtuigend.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Leroy 'Martijn' 'Un'Fer heeft z'n naam in Engeland ook gemaakt hoor:

Onsportief doelpunt Leroy Fer afgekeurd door scheidsrechter - twenteinsite.nl

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het valt wel op, dat constante geklaag om penalty's bij Feyenoord. Gelukkig doet de arbitrage dit tegenwoordig beter oplossen dan in de 2 vorige seizoenen. Toen was elke scheet een penalty waard.

Haha, bij jou komt er altijd wat bij - nu weer een seizoen extra dat Feyenoord goedkope penals kreeg...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Macmanus schreef:

Dan kijk je wel erg naar de uitslagen. Waren ook een paar kantje boord van Feyenoord (en het was geen heel moeilijk programma). Ajax had gister er wellicht eentje in kunnen prikken en tegen Twente ook. Dan had Ajax nu 5 punten los gestaan. Maar betwijfel of je dan over een stijgende lijn had gesproken. Feit is dat geen enkele club in de eredivisie stabiel is. Zelfs die winnen, winnen zelden erg overtuigend.

Ik heb het woord 'stijgende lijn' zelf nooit in de mond genomen. Alle overdreven reacties komen voort uit deze post (van mij):

Wel groot respect voor Feyenoord. Door velen uitgelachen en weggehoond na de eerste wedstrijden, maar ze zijn in alle rust gewoon keihard blijven werken en voetballen en doen het gewoon prima.

Daar werd al bizar op gereageerd, waardoor ik op NR post aanhaakte door het te verduidelijken in de zin van: weinig punten verspeeld de laatste zeven wedstrijden en daarin gewoon een goed gemiddelde gehaald. (trek je die lijn door, dan kom je op ongeveer 83-85 punten en daarmee word je de laatste jaren makkelijk kampioen)

Vervolgens word hier gesteld alsof ik Feyenoord bijna buitenaards (ja, ik overdrijf nu een beetje, tuurlijk) vind en nu bij hen zit te slijmen i.p.v. bij PSV (ook nooit gedaan, alleen aangegeven dat ze goed speelden, of juist niet). Ik zie het verband niet met mijn oorspronkelijke uitspraak en de verduidelijking(en) daarop.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Torres....

Edit: Torres panklaar.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

De Eredivisie is like a box of chocolates... Pfft. Meneer Toto zal wel heel wat winst draaien zo steeds, want dit valt allemaal niet te voorspellen. Enfin, volgende week met een beetje geluk de koploper op bezoek, die win je dan per definitie.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

otherfool schreef:

Leroy 'Martijn' 'Un'Fer heeft z'n naam in Engeland ook gemaakt hoor:

Onsportief doelpunt Leroy Fer afgekeurd door scheidsrechter - twenteinsite.nl

In de UEFA Cup werd zulk een goal gewoon goedgekeurd vorig seizoen.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

De reden van de scheids is dan ook kul maar uit oogpunt van sportiviteit zeker te billijken.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Maar 16 punten achter op Roma! Wat maakt het uit?

https://pbs.twimg.com/media/BXmGOYWCEAAfJqm.jpg

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Honda's komst in januari is net wel bevestigd door Allegri.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Vitesse koploper. 2-0.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.