• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.147 gebruikers
  • 9.380.854 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Is dat ooit door iemand beweerd? Ik legde notabene nog uit hoe ik het bedoelde. Treurig om dan weer met zulke debiele en inhoudsloze one-liners te komen.

Ik merk die stijgende lijn van Feyenoord trouwens niet echt op. 1 punt uit de laatste 2 duels.

Verlicht ons eens, Quido.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

2-2 door Silvestre. Wederom een comeback van Milan, maar nu eens niet eentje in de slotfase. Hopelijk kunnen ze nu een keer gaan winnen na een comeback.

Tall man

• 289 berichten
  • 1049 stemmen

Dat wordt volgende week ook verliezen dan, zonder Pelle is Feyenoord helemaal niks meer...

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3703 stemmen

Nog even en NEC kan gewoon nog meedoen met het kampioenschap! Wel slecht van Feyenoord hoor. Geen europees voetbal in de benen, speel je thuis en nog loop je straks tegen een nederlaag op. Je zou toch denken dat de uitslagen bij Twente, Ajax en PSV motiverend werken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Twee wedstrijden max. voor Ezio. Dan mist hij Hoek en Cambuur uit.

Maar misschien alleen Hoek.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Het Legioen geeft ook weer thuis overigens.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het valt wel op, dat constante geklaag om penalty's bij Feyenoord. Gelukkig doet de arbitrage dit tegenwoordig beter oplossen dan in de 2 vorige seizoenen. Toen was elke scheet een penalty waard.

Tsja het loopt van geen kant dus ze proberen vanalles. Kan er ook niet zo goed tegen maar geef ze eens ongelijk?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

j0enne schreef:

Een halve kopstoot. Hoeveel wedstrijden?

Is die geschorst tegen die amateurs...

Daarna Cambuur uit en AZ thuis.

3 wedstrijden?

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1837 stemmen

Dit is toch niet te filmen

Fietstas dus bovenaan straks. Of nee, die zullen ook wel punten laten liggen. Pffff.....

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Tsja het loopt van geen kant dus ze proberen vanalles. Kan er ook niet zo goed tegen maar geef ze eens ongelijk?

Probleem is dat ze het ook doen als het wel loopt. Is gewoon vervelend. Ik hou er niet van. Niet bij Ajax, niet bij anderen. Maar ik had gister ook wel gejuicht met een neppe pingel in de 92e minuut hoor, daar niet van. Maar chique is het niet.

Ajax gewoon met een 0-0 thuis tegen RKC op iedereen ingelopen

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Gelijkspel betekent FC Twente bovenaan, winst van één van beiden is de nieuwe koploper.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik merk die stijgende lijn van Feyenoord trouwens niet echt op. 1 punt uit de laatste 2 duels.

Verlicht ons eens, Quido.

Als je 17 punten haalt uit 7 wedstrijden kun je moeilijk stellen dat je het slecht doet. Ik heb nooit andere of buitenaardse dingen beweerd. Dat wordt door jou weer zo geinterpreteerd. God knows why.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

3 wedstrijden?

Hij raakt hem niet eens joh. Dit is het zelfde als een trappende beweging maken. Mark my words, twee wedstrijden maximaal.

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1837 stemmen

j0enne schreef:

Gelijkspel betekent FC Twente bovenaan, winst van één van beiden is de nieuwe koploper.

Nu zie ik het ook ja, Groningen kan dus ook eerste staan na vandaag

Tall man

• 289 berichten
  • 1049 stemmen

toch is het triest in de eredivisie dat er na 11 wedstrijden niemand boven de 20 punten uitkomt...

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Hij raakt hem niet eens joh. Dit is het zelfde als een trappende beweging maken. Mark my words, twee wedstrijden maximaal.

Wat maakt 't uit dat die 'm niet raakt? Als iemand met 2 gestrekte benen in komt glijden terwijl die niemand raakt is ook rood en enkele wedstrijden.

Dit is gewoon een kopstoot, als Marcelo dan voor een zwaaiende arm vorig seizoen 3 wedstrijden krijgt is dit sowieso 3.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Waar zie jij de stoot uberhaupt?

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1837 stemmen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Snel opsluiten deze man. Niets minder dan een potentieel gevaar voor de samenleving

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Montorsi schreef:

Waar zie jij de stoot uberhaupt?

Hij maakt een beweging naar voren, maar hij raakt 'm niet.

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1837 stemmen

Nu in Arnhem de strijd om de koppositie in de Eredivisie. Wat een armoede. Het zal wel 5-5 worden ofzo.

Bij verlies mag je trouwens plaatsnemen op plek 8.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Hij maakt een beweging naar voren, maar hij raakt 'm niet.

Nu ontkracht je zelf wat je zegt. Een (kop)stoot is niets minder dan een rake klap namelijk

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Armoediger kan een competitie niet worden. Manmanman, wat een drama was het weer. Lichtpuntje is wel dat Feyenoord maar liefst 15 minuten de bovenliggende partij is geweest.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Joy4ever schreef:

Nu in Arnhem de strijd om de koppositie in de Eredivisie. Wat een armoede. Het zal wel 5-5 worden ofzo.

Laat Groningen maar winnen. Vitesse blijf ik een outsider vinden voor de titel. Je weet wel, de club die afgetekend verloor van FC Petrolul

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Lekker weekendje hoor!

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Nu ontkracht je zelf wat je zegt. Een (kop)stoot is niets minder dan een rake klap namelijk

Weet ik. Maar een poging tot een kopstoot of een rake kopstoot is voor mij geen verschil.

De intentie is hetzelfde.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Armoediger kan een competitie niet worden. Manmanman, wat een drama was het weer. Lichtpuntje is wel dat Feyenoord maar liefst 15 minuten de bovenliggende partij is geweest.

Jullie maken tenminste een goal. Zelfs dat lukte Ajax al niet gister

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Lefgozer schreef:

Lekker weekendje hoor!

En jullie winnen na een EL-duel, uit zelfs... Krankzinnig.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Wisseltje hoor!

Bradley net een paar minuten in het veld schiet Roma, met 10 man, op 0-1 tegen Udinese.

Assist Strootman.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Roma wederom op weg naar 3 punten en geen tegengoal. Indrukwekkend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.