- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dikke teringzooi. Ben bloedchagrijnig.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Ik film kijken, afgelopen, kijk ik op teletekst in de veronderstelling dat 't minstens 3-0 was zie ik tot m'n grote verbazing dat 't gewoon nog 0-0 staat.
Laatste 10 minuten nog snel gekeken en die stand bleef staan. 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Waar was die halve minuut van die wissel dan?
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
De Boer heeft krediet, hij heeft heel veel krediet. Maar op deze manier is hij goed bezig om dat rap te verspelen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dramatisch. Vanavond nog een telefoontje naar Londen maken om Chris terug te kopen!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Waar was die halve minuut van die wissel dan?
Dat had een volle minuut mogen zijn. Slaat inderdaad nergens op, had nog een minuut gespeeld moeten worden.
Niet dat het overigens wat uitgemaakt had dankzij dit sneue getik van Ajax. Neem in godsnaam eens wat initiatief naar voren toe. En haal in hemelsnaam falers als Fischer en Sigthorsson eruit. En De Jong moet ook oppleuren als middenvelder. Vertraagt echt alles.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4086 stemmen
En luister je Reppie
? Sinds het vertrek van Chris geen doelpunt meer uit standaardsituaties. In zijn tijdperk kwamen er wekelijks goals en gevaarlijke situaties uit. Jammer, want in een wedstrijd als deze zou het een extra wapen zijn om de ban te breken.
Dat heeft iedereen kunnen zien. Heb ook meerdere malen gezegd dat Eriksen vooruitgang had geboekt. Vooral zijn directe vrije ballen waren dit seizoen enorm verbeterd t.o.v. voorgaande jaren.
Je mist idd spelers die vanuit het niets met een lekker afstandschot of een dode spelsituatie de ban kunnen breken. Dit lijkt echt nergens meer op. De enige met voetbal inzicht vandaag leek Blind, die meerdere uitstekende bakken tussen de linies gaf. De rest is huilen met de pet op.
Grootste tegenvaller is de Jong, die compleet door de mand kijkt te vallen sinds Eriksen weg is. Trok zich waarschijnlijk aan het niveau van hem op.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Zwolle kan morgen gewoon koploper worden...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat te denken van Bonduell die als de Juggernaut uit X-Men onze verdediging sloopte.
Fischer speelt als een draak als hij niet 1 op 1 kan gaan, de Jong lijkt de kluts kwijt na zijn blessure. Andersen, Blind en Kolbeinn bleven relatief staande.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Ajax gedomineerd neem ik aan?
Yep, ze waren beter!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zwolle kan morgen gewoon koploper worden...
Of PSV. Die doen bij winst gewoon hele goede zaken.
En Feyenoord ook uiteraard.
Ajax had het makkelijkste duel van allemaal en juist Ajax laat het liggen. Ben er doodziek van.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Wat een sneue uitslagen weer. Twente verliest en Ajax weet niet te winnen.
Ben benieuwd wat PSV en Feyenoord doen, maar ik reken nergens op. Best bijzonder eigenlijk om de ondergang van het Nederlands clubvoetbal te mogen meemaken.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Ajax had het makkelijkste duel van allemaal en juist Ajax laat het liggen. Ben er doodziek van.
Op dit moment zou ik nog inzetten op ASWH aanstaande week.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Op dit moment zou ik nog inzetten op ASWH aanstaande week.
Ja, Ajax is hopeloos tegen zeer defensieve teams. Maar als je al niet meer van de nr 18 die hiervoor 7x op rij al verloor kan winnen...
Twente speelde er ook 0-0 tegen en PSV won vlak voor tijd pas met 2-1. Schijnbaar beheerst RKC dat wel goed. Maar het is diep en dieptriest. 0-0 thuis kan je tegen PSV of Twente ofzo een keer spelen. Niet tegen fucking RKC.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Wat te denken van Bonduell die als de Juggernaut uit X-Men onze verdediging sloopte.
Fischer speelt als een draak als hij niet 1 op 1 kan gaan, de Jong lijkt de kluts kwijt na zijn blessure. Andersen, Blind en Kolbeinn bleven relatief staande.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
En bovendien lag het niet eens aan RKC...
Van de 30 corners is er 1 op doel gegaan, van de 10 vrije trappen rond de 16 ging er geen 1 op goal en van de 50 schoten van afstand is er misschien eentje echt gevaarlijk geweest (schot van Andersen).
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wel. Denswil schoot een goede vrije trap die maar net gepakt werd. Maar je punt is helder en klopt ook wel hoor.
Ajax staat organisatorisch wel goed, maar ze zijn gewoon het belangrijkste van het hele spelletje vergeten. Dat je kansen moet afdwingen en moet scoren. Tot aan de 16 is het spel best redelijk. Traag, maar wel redelijk. Maar ze drukken gewoon niet door. Had je vroeg 1-0 gemaakt, dan win je denk ik met 4-0.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Beste assist van Pieters bij de 1-0 voor Stoke!
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Ajax wil de bal er met hun pik in krijgen. Af en toe een goed schot van afstand, zoals Alderweireld dat zo mooi kon en Schöne vorig jaar, mag best. Ze hebben ook best goede mogelijkheden gehad:
- Schot Serero met links waar hij voorover viel
- De Jong die uit de lucht bizar slecht uithaalt na terugleggen Sighttorson
- Blind met een mooi afstandsschot
En zo kan je nog wel wat halve kansen noemen die er bij (sub)stopclubs wél in gaan. Of in ieder geval voor dreiging zorgen. RKC denkt ook "laat maar lekker schieten!"
Ajax heeft ook meer dan 20 keer op doel geschoten, waarvan er iets van 5 op doel gingen. Dat zegt toch ook veel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ajax staat organisatorisch wel goed
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Suarez mikt er weer drie in vanmiddag maar dit was het hoogtepunt van de dag.

nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ah, zo zien wij toch maar weer de sympathie voor puberale humor van depri 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Geen Maher vanmiddag. Eindelijk.
Hiljemark op zijn plaats.
Waarom weer die Toivonen op 10? Die eikel tekent niet eens bij! Geef @Ad8mmaher toch eens een kans op 10!!
Geretweet door Adam Maher
Idioot!
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Heeft dat vuige Cambuur nou gewoon weer gewonnen 
En Ajax weer lekker zielloos de bal rond de middencirkel rondgespeeld zo te lezen. Is ook een tactiek.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Suarez mikt er weer drie in vanmiddag maar dit was het hoogtepunt van de dag.

(embed)

depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
En daar moet ik dan 30 jaar voor worden om er dan nog om te kunnen lachen! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.