- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Joy4ever
-
- 4614 berichten
- 1837 stemmen
Jij staat met je rug naar je tv te springen

j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Vier dramatische corners. Als ie er nog één mag nemen begrijp ik er niks meer van.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Serero begrijpt er, mijn inziens, juist het allerminste van. Staat in de omschakeling telkens verkeerd opgesteld en loopt zonder bal veel gaten dicht.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Mertens die achter z'n standbeen een assist geeft. 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Zo. De teksten "Denswil in Oranje" kunnen voorlopig de ijskast in.
happie
-
- 6239 berichten
- 426 stemmen
godzijdank wel. manman had hem na de tweede al gewisseld en hem morgen twee uur lang op corners laten oefenen
happie
-
- 6239 berichten
- 426 stemmen
Die sigthorsson kan er ook bar weinig van.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Onbegrijpele reacties hier inderdaad. Serero loopt goed tussen de linies vrij. Keer op keer aanspeelbaar en draait goed weg en zorgt dat anderen vrij komen te staan. Alweer een van de beteren op het veld, voor wat het waard is. Het is alleen jammer dat het niks is wanneer hij in de buurt van de 16 meter komt.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3704 stemmen
Maar hij had gewoon de 1-1 moeten maken.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
godzijdank wel. manman had hem na de tweede al gewisseld en hem morgen twee uur lang op corners laten oefenen
Die corners waren duidelijk ingestudeerd, aangezien er telkens een Ajacied in de bal liep en voor de eerste paal moest doorkoppen. Dat het uiteindelijk geen succes werd lag niet direct aan de corner zelf.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het is alleen jammer dat het niks is wanneer hij in de buurt van de 16 meter komt.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En serero op afwerken. Dramatische traptechniek.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Serero bakt er he-le-maal niks van. 
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Weer een foute pass
En al 2 enorme kansen gemist.
Die jongen staat echt voor het eerst op een voetbalveld, dat moet wel. Ziet er ook uit als een 9-jarige.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Onbegrijpele reacties hier inderdaad. Serero loopt goed tussen de linies vrij. Keer op keer aanspeelbaar en draait goed weg. Alweer een van de beteren op het veld, voor wat het waard is. Het is alleen jammer dat het niks is wanneer hij in de buurt van de 16 meter komt.
Nja vrienden van mij zijn ook Serero liefhebbers en zeggen een zelfde soort dingen, maar wat mij betreft wordt hij komende zomer doorgeselecteerd. Het wordt helemaal niets met die jongen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Zeg ik dat dan? Grapjas . Dit is gewoon een pot waar je zelf alles verneukt en lelijke kutgoals tegen krijgt die nergens oo gebaseerd zijn.
Zo komt het over. Alsof één of andere bovennatuurlijke kracht bepaald of de goals erin gaan of niet aan de Ajax kant...
Van mij part mag Ajax de komende tien jaar leuk spel inruilen voor goede statistieken.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Pffff. Arsenal toch. 1-2.
Als ze hier gewoon wonnen waren ze al zo goed als zeker door aangezien ze dan 9 punten hadden en de nummer 3 maar 3...
Nu is het 6, 6 en 6.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Mertens die achter z'n standbeen een assist geeft.
2-0 Napoli. Lovely curler! Duvan Zapata v Marseille - 101greatgoals.com
De goal zelf mag er ook zijn!
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3704 stemmen
Gdvrdrtering rot toch op met die blind! Moet je scoren speelt die terug naar de keeper! Zak hooi!
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Veltman vandaag overigens een stuk beter dan zaterdag. Speelt heel volwassen... Alleen de rest om hem heen vandaag...
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Zo komt het over. Alsof één of andere bovennatuurlijke kracht bepaald of de goals erin gaan of niet aan de Ajax kant...
Van mij part mag Ajax de komende tien jaar leuk spel inruilen voor goede statistieken.
Sorry voor het misverstand. Maar als we de kansen benut hadden dan hadden we hier gewoon met gemak gewonnen. Dit is gewoon een kwestie van ene idioot achterin die hapt als een malloot en een flutschot dat van richting wordt veranderd. Als je zelf je kansen niet benut dan houdt het op. Dat maakt dit juist zo onnodig frustrerend allemaal. Zelfs nu na 85 minuten enkel een mogelijkheidje tegen gekregen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Gaat Barca dan punten verspelen tegen een half AC Milan? 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4086 stemmen
Was niet de eerste smerige overtreding van een celtic speler vandaag. Wat een idioot,maar te laat om nog van belang te zijn.
Ajax verliest wederom van zichzelf vandaag...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die Lustig(?) was ook een losgeslagen idioot, bijvoorbeeld.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
1 gewonnen uit de laatste 11
1 - 3 - 7 met als doelsaldo 10 - 26.
Lang leve de Mickey Mouse Liga!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.