• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.262 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.663 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Onderhond schreef:

Dat wordt dan zweten zondag. Volgens mij betekent dit iig wel CL voor Anderlecht.

Belgie moet sowieso altijd voorrondes spelen om daadwerkelijk in de CL te komen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Demouge!

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Anderlecht - Zulte is de laatste wedstrijd en beslist het kampioenschap. Moeten ze wel winnen.

Suckt wel om met een ploeg als Zulte CL te spelen volgend jaar. Al kan Brugge er nog voorkomen zondag.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Belgie moet sowieso altijd voorrondes spelen om daadwerkelijk in de CL te komen.

Kampioen gaat toch sinds een jaar daar rechtstreeks?

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Jep.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Anderlecht is een mooie club. Mooi shirt, goed stadion, hebben de intentie om verzorgd, aanvallend voetbal te spelen. En het is een mooie naam. De potjes tussen Ajax en Anderlecht de laatste jaren waren ook leuk.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

al had Roda toen best wel een fijn team die aan zijn stand verplicht was gewoon solide in de middenmoot had moeten staan. Minimaal.

Inderdaad, het voetbal was ook best goed toen, maar het scoren ging soms moeilijk. En het werd al helemaal moeilijk als ze penalties tegenkrijgen omdat Kah de bal hard in zijn gezicht krijgt en de scheids er hands in ziet, en dan op het einde van de competitie tegen Willem 2 in de blessuretijd een buitenspeldoelpunt tegen krijgen die gewoon telt.

Tel daarbij die fusieperikelen, Castro & Hadouir die met elkaar op de vuist gaan en Meeuwis die voor onrust zorgt, en dan is het begrijpelijk dat het een moeilijk seizoen was.

De ploeg van toen zou wel de vloer vegen met de ploeg die er nu staat.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Kampioen gaat toch sinds een jaar daar rechtstreeks?

Sinds nu dan?

Anderlecht speelde namelijk in augustus ofzo tegen die Cyprioten waar ze nog bijna van verloren.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Utrecht op 0-1!

Donk heeft d'r zin in. Twee doelpunten.

Nuytinck ook, maar dan in z'n eigen doel. En De Zeeuw ook nog een doelpuntje.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Sinds nu dan?

Anderlecht speelde namelijk in augustus ofzo tegen die Cyprioten waar ze nog bijna van verloren.

Was een vreemde situatie. Had volgens mij te maken met de winst van Chelsea. Bij winst van Bayern (CL) waren ze wel rechtstreeks geplaatst geweest. België hangt kantjeboordje, maar als ik het goed gevolgd heb moeten we dit jaar gewoon weer voorrondes spelen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ah ja, dat klopt inderdaad! Heb je gelijk in, dat was ik helemaal vergeten!

Weet nog wel dat ik dacht: 'Wat moeten ze daar bij Anderlecht Chelsea nu toch haten zeg'

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

De halve selectie van de Duivels is in loondienst van Chelsea, dus dat valt wel mee

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4720 stemmen

Dit jaar geen voorrondes, dacht ik. De kampioen gaat rechtstreeks naar de CL.

Als Brugge-supporter was het gisteren weer balen maar niet moeilijk als je na 10 minuten een lichte rode kaart en onterechte penalty tegen krijgt. Mag toch niet gebeuren in zo een belangrijke match maar dat is helaas voetbal. Weigeren zich aan te passen aan moderne tijden...

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Rode kaart was terecht, penalty niet. Fout werd immers buiten strafschopgebied begaan.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4720 stemmen

Dat zeg ik toch? Vond de rode kaart terecht maar licht (niet elke scheids zou voor fout fluiten). Penalty onterecht.

Zo word je wel erg hard gestraft natuurlijk na 10 minuten. Match eigenlijk volledig gespeeld dan. Als het even 0-0 kan blijven, krijg je sowieso een andere match.

Ideaal voorbeeld ook om even naar de beelden te kijken en hup, vrije trap ipv penalty.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

De Vrij verlengt contract tot medio 2015 | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Zoals verwacht.

Wel balen dat het tot medio 2015 is. Dan kan Feyenoord volgend jaar alsnog niet heel veel vragen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Was te verwachten, hopelijk van de zomer nog van de hand doen dan. Anders heb je inderdaad niet veel te willen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Hoewel er wel een W.K. aankomt. Als hij daar verdienstelijk speelt, zal de concurrentie en de prijs toenemen.

Het zou in ieder geval fijn zijn om onze groep bij elkaar te houden (op Cissé, Verhoek, Mokotjo & co na).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mag ie wel eens beter gaan spelen, anders zie ik 'm geen minuten maken op het WK .

Maar dan kan het snel gaan, zelfdeg eldt voor het jeugd EK zo. Zie Drenthe.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Klopt. Ik vind hem zo nu en dan veel te nonchalant. Vooral in balbezit. Als hij in de PL zo traag opbouwt, ligt de bal 5 seconden later in het netje van de eigen goal.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2384 stemmen

De Vrij moet nog gewoon lekker een jaar blijven, gelukkig ziet ie dat zelf ook. Moet nog stabieler worden. Is dat eenmaal het geval is het een moderne, voetballende centrale verdediger waar je er niet zo gek veel van hebt op hoog niveau.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Eens hoor. Maar hij moet nu wel stappen gaan maken. Al gaat dat vaak vanzelf als hij in een grote competitie speelt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vond de Vrij het grootste talent van Feyenoord, maar hij is wel stil blijven staan in de ontwikkeling. Sowieso wordt het hoog tijd dat hij eens in een ritme van 3 duels per week gaat komen. Wat dat betreft MOET Feyenoord de groepsfase EL eens halen zodat hij meer getest zal worden.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2384 stemmen

Ik vind hem niet stil staan. Als je een paar maanden wat minder bent op die leeftijd sta je nog niet meteen stil.

Bedenk wel dat hij toen Vlaar weg ging de aanvoerdersband kreeg, en de belangrijkste opbouwer is geworden. Je moet hem ook beoordelen op de manier waarop hij met de bal inschuift. Dat hij van de verdedigers veruit de meeste aan de bal is betekent ook dat ie het snelst fouten maakt. Dat moet er natuurlijk nog wel uit, maar dat soort foutjes zijn inherent aan zijn leeftijd. Hij is soms gewoon nog te slordig.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dan krijg je toch jeuk aan je ballen als je al dat gedoe van tegenwoordig ziet?

(afbeelding)

Hier stond ik altijd op de EastSide . Haha Good times!

Sowieso is er nu wel erg veel gemor rondom de Goffert te horen en met name over wat jij al aangeeft, 'het modern football'.

Populariteit van dit soort facebook paginas https://www.facebook.com/OldschoolNecNmgn en de discussies daarover zijn wel erg luidruchtig de laatste tijd,

Je zou denken dat dit iets met de slechte resultaten te maken heeft van de laatste tijd, maar niet is minder waar:

De tijden waar iedereen terug naar verlangt speelden we nota bene jaarlijks nacompetitie .

Het is vooral de sfeer, de reisjes naar uitwedstrijden, spelers die echt om de club gaven! en een band met de supporters hadden, dat je gewoon zonder gezeik een biertje kon halen, het veld op kon rennen als je kampioen werd zonder een stadionverbod van 5 jaar, etc etc.

Het is gewoon een vreselijke ervaring geworden om nu naar het voetbal te gaan.

Gecreëerd voor bobo's en suffe huisvaders. Fuck dat.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kos, las vanmorgen dat NEC Gentenaar (als 2e keeper) en Demouge terug probeert te halen. Dat zou jou aan moeten spreken denk ik.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Montorsi schreef:

Ik vind hem niet stil staan. Als je een paar maanden wat minder bent op die leeftijd sta je nog niet meteen stil.

Bedenk wel dat hij toen Vlaar weg ging de aanvoerdersband kreeg, en de belangrijkste opbouwer is geworden. Je moet hem ook beoordelen op de manier waarop hij met de bal inschuift. Dat hij van de verdedigers veruit de meeste aan de bal is betekent ook dat ie het snelst fouten maakt. Dat moet er natuurlijk nog wel uit, maar dat soort foutjes zijn inherent aan zijn leeftijd. Hij is soms gewoon nog te slordig.

Toch vind ik hem zo nu en dan niet overtuigend aan de bal, terwijl hij "normaal" juist zijn kracht is.

Jammer dat z'n fouten er dit seizoen uitspringen, want hij heeft ook heel goede wedstrijden gespeeld, waarin hij niks weg gaf.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kos, las vanmorgen dat NEC Gentenaar (als 2e keeper) en Demouge terug probeert te halen. Dat zou jou aan moeten spreken denk ik.

Zeker!

Hoop trouwens ook dat Go Ahead promoveert. Mooie club!

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2384 stemmen

haha dat ouwe NEC stadion met die betonnen rand ja

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

kos schreef:

Hoop trouwens ook dat Go Ahead promoveert. Mooie club!

Dat hoop ik met je mee. Ik weet niet hoe de clubs aan elkaar gekoppeld zijn maar Go Ahead en Sparta zie ik volgend jaar graag terug in de Eredivisie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.