- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Toivonen en Pieters naar de beloften volgens Cocu als ze niet bijtekenen trouwens.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat heeft dan wel verdomd lang geduurd om dat contract te tekenen. Wilde gewoon meer geld terwijl hij toch ook als geen ander weet dat Feyenoord het financieel niet echt heel goed heeft. Bij Feyenoord blijven is dan ook gewoon om kans te maken op een plek in Oranje.
Ja, want een goed salaris vragen is verboden...
en het is binnen twee maanden rond. Lijkt me prima deal van beide kanten. Bij Ajax, PSV, Twente en Vitesse betalen ze nig steeds meer (te veel dus).
Wordt vooral interessant om te zien of hij ook een sportieve stap kan zetten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat heeft dan wel verdomd lang geduurd om dat contract te tekenen. Wilde gewoon meer geld terwijl hij toch ook als geen ander weet dat Feyenoord het financieel niet echt heel goed heeft. Bij Feyenoord blijven is dan ook gewoon om kans te maken op een plek in Oranje.
Nee, dat was het probleem niet. Clasie wilde alleen maar bijtekenen voor een jaar en logisch dat van Geel eerst probeerde hem langer te laten bijtekenen. Dat ie een verbeterd salaris wou klopt maar dat kreeg ie dan ook, het ging om de looptijd.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Als hij het niveau van vorig jaar haalt, ben ik tevreden.
Nomak vindt het niet raar dat een speler voor een dubbel salaris per direct naar een andere club gaat, maar wel als een speler een salarisverhoging wil bij een contractverlenging bij z'n huidige club. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Sparta 0-2 voor
Helmond wordt werkelijk helemaal weggespeeld, kon met gemak al 0-5 staan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Victor Valdes heeft waarschijnlijk een akkoord met Monaco.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Hebben ze geld genoeg, kopen ze zo'n prutser! 
VVV nu echt bijna gedegradeerd, GAE gaat daar vast nog een keer scoren waardoor VVV 3x moet scoren.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
VVV-Venlo gaat het nog gruwelijk lastig krijgen na de nederlaag tegen de Eagles. Het is sowieso wel tof de derby tussen PEC en Go Ahead Eagles.
Als VVV zou degraderen zal Linssen wel een leuke speler zijn voor clubs als NAC, NEC etc. Er zit wel wat potentie in die jongen. Voor de rest is VVV een vrij kleurloze ploeg met Lokhof als trainer.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Beter degradeert dat vervelende VVV nu eens.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Vorig seizoen ontsnapte ze al nadat Wildschut die vieze schwalbe maakte waardoor Helmond Sport niet promoveerde. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Vorig seizoen ontsnapte ze al nadat Wildschut die vieze schwalbe maakte waardoor Helmond Sport niet promoveerde.
Was dat niet die 4-3 ofzo, met een goal in de laatste minuut die een Helmonder vergat weg te peren?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
In totaal inderdaad 4-3.
VVV won in Helmond met 1-2, Helmond kwam op 1-2 bij VVV en vervolgens liet Wildschut zich vallen en kregen ze die penalty cadeau waardoor ze in de Eredivisie bleven.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En wat dacht je van VVV-Cambuur vorig seizoen? 0-0 in Friesland en 4-3 in Venlo, winnende goal in blessuretijd.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Die bedoel ik dus met dat wegperen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
PSV besluit jacht op Maher definitief stop te zetten - voetbalzone.nl
Ik heb buiten dit wel een behoorlijk Ajax 2 gevoel bij PSV met die 'fluwelen revolutie' die er nu aan het spelen is..
PS : De Limburgse clubs zijn wel lekker bezig vandaag zeg
....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Roda mag er ook wel eens uit, blijft nog steeds jammer dat Feyenoord dat naliet. Schande zelfs.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Roda JC hoort gewoon in de Eredivisie man. Beter dan Volendam, GAE of De Graafschap.
Alleen Sparta gun ik 't, alleen die moeten dan helaas tegen Roda JC mochten ze nog doorgaan.
Jammer dat die dus niet tegen VVV konden spelen, nu krijg je waarschijnlijk GAE - Volendam! 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Roda mag er ook wel eens uit, blijft nog steeds jammer dat Feyenoord dat naliet. Schande zelfs.
Die wedstrijd tegen Feyenoord had eigenlijk nog maar een formaliteit moeten zijn.
Dit seizoen is het gewoon zwak en echt ondermaats, niets tegen in te brengen. Maar met een normale arbitrage had Roda wel wat punten meer. Maar liefst 3 onterechte rode kaarten. Werden daarna wel geseponeerd, maar ondertussen speel je wel een groot deel van de wedstrijd met een man minder. En ook minstens 2 duidelijke strafschoppen die niet werden gegeven die ook punten zouden opleveren.
Verder gewoon wat j0enne zegt. Roda hoort er gewoon in, is met Utrecht en de traditionele top 3 de enige ploeg die nog nooit degradeerde.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Nog een goaltje van Brugge en Anderlecht kan vieren 
edit: je kan er toch nooit op rekenen
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ben ook zowaar aan het supporteren voor Club 
Het doel heiligt de middelen zeg maar 
EDIT/ 3-1 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou neen, die hoorden destijds echt niet in de play offs thuis. Ongelooflijk hoeveel onterechte beslissingen die ploeg destijds tegen zich kreeg, en dat werd echt niet gecompenseerd.
Die wedstrijd tegen Feyenoord had eigenlijk nog maar een formaliteit moeten zijn.
Bedoel ook meer dat Feyenoord die in eigen huis nooit had mogen verliezen, al had Roda toen best wel een fijn team die aan zijn stand verplicht was gewoon solide in de middenmoot had moeten staan. Minimaal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat seizoen redde Roda zich wel heroïsch zeg. Winnen van Feyenoord en oa die 3 dubbele thriller tegen Cambuur. Dat was echt een fantastische wedstrijd.
Eigenlijk hoort Roda in de ere, maar ik zie liever nu de Graafschap door. Mooie club die zonder die kneus van een Roelofsen die de Graafschap vorig seizoen betonvoetbal liet spelen prima in de Eredivisie hoort.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
De Fauw! Ex-Roda JC!
3-1.
Zondag Anderlecht - Zulte zie ik.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
En 4-1 ondertussen 
Nou ja, in eigen huis dan maar afmaken zondag! Heb ticket voor de kampioenenmatch 
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Dat wordt dan zweten zondag. Volgens mij betekent dit iig wel CL voor Anderlecht.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hup Anderlecht. Gewoon van het weekend kampioen worden. Al zou ik het een lullig clubje als Zulte best gunnen. Kunnen zij met een zege zondag ook kampioen worden?
En Roda maakt 1-1. Jammer.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Anderlecht staat 0-3 voor en Zulte W 4-1.
In de stand heeft Anderlecht 2 punten voorsprong, dus Zulte W moet winnen in Anderlecht (wat ze op het einde van de reguliere competitie overigens gedaan hebben)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.