• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.279 gebruikers
  • 9.390.479 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Dit waren nog eens tijden.

Op naar de Meer voor de halve finale tegen Ajax. Haha. Heerlijk die oude foto's

(afbeelding)

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

@thijsslegers 3m

#bouma heeft van #cocu te horen gekregen dat er volgend seizoen geen plaats is voor hem.

Nu de rest nog zien te lozen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ben wel benieuwd hoe Cocu de jeugd inschat. Hendrix, Bertrams en Bakkali zullen hun kans krijgen maar van Brenet, Koch en Ritzmaier ben ik niet echt overtuigd. Nog minder van Van Ooijen en Van Overbeek. De rest van jong-PSV iig niet.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

David Beckham stopt ermee, na Ferguson een tweede icoon dat van het toneel verdwijnt.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Kai schreef:

David Beckham stopt ermee, na Ferguson een tweede icoon dat van het toneel verdwijnt.

3e

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Die PSV banner op deze site

'Steun PSV op weg naar nieuwe successen'

Wat een giller

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

kos schreef:

(afbeelding)

Dan krijg je toch jeuk aan je ballen als je al dat gedoe van tegenwoordig ziet?

Voetbalclubs zijn niets meer dan speeltjes van rijke zakenlui met amper een gedachte achter het hele beleid. Ja, ze pleuren een jeugdcomplex neer onder het motto "we doen veel goeds voor de samenleving". Ondertussen staan eerste elftallen vol met miljoenenaankopen. Nu inderdaad Monaco, een tweede divisie club op dit moment, ook al komen ze waarschijnlijk weer terug. Maar blijkbaar een interessant speeltje vanwege belastingvoordelen.

Ik snap de sympathie hier in het topic voor al die olieclubs ook niet. Het lijkt wel alsof iedereen tegendraads doet om maar tegendraads te zijn. Dat het om geld gaat, oké. Maar zielen van clubs worden gewoon verkocht. Sympathieke volksclubs als Chelsea en City zijn geen schim meer van wat ze ooit waren.

depri83 schreef:

(quote)

Typisch geneuzel van een Ajacied die het niet na kan laten ook nog even, op onverklaarbare wijze, Van Bommel te benoemen in z'n column.

Typisch psv'er geneuzel omdat herr von Bommel ergens genoemd wordt. Maar het artikel slaat wel de spijker op z'n kop. Sluit ook aan op m'n stukje hierboven.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

lelijk voetbal

Dus als de Chelsea middenvelders de bal 500 keer doelloos naar elkaar hadden gespeeld had jij het mooier gevonden?

Goed defensief voetbal met een vlijmscherpe counter is het mooiste en efficiëntste voetbal dat er bestaat.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Dus als de Chelsea middenvelders de bal 500 keer doelloos naar elkaar hadden gespeeld had jij het mooier gevonden?

Goed defensief voetbal met een vlijmscherpe counter is het mooiste en efficiëntste voetbal dat er bestaat.

Dat zeker, maar dat zag ik allerminst bij Chelsea. Wel bij RMA, bij Inter drie jaar terug, bij Chelsea onder Hiddink even. Die counter kwam per toeval daar terecht en door een verdedigende fout, en echt goed hard verdedigen deed Chelsea ook niet. Het was vooral Benfica dat maar niet besloot te schieten en steeds maar in en rond de zestien bleef tikken. Of Chelsea wist dat natuurlijk en besloot inderdaad de spelers van Benfica hun gang te laten gaan, maar dat lijkt me sterk.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Fantastische persoonlijkheid en een prima speler met een uitzonderlijke traptechniek. Maar het lijkt me vooral een erg toffe gozer. Ondanks zijn geld en beroemdheid heel sociaal gebleven.

Doet ie toch leuk, toch nog een Ligue 1 titel op zijn CV erbij schrijven.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Messi zorgt voor onrust

Spreek me niet uit of het waar of niet waar is. Maar het is wel weer veelzeggend dat de reacties op voetbalzone dit weglachen als onzin. Dit terwijl elk gerucht over CR7, Mourinho en Real zonder vraagstelling als waarheid wordt gebombardeerd.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Lampard alsnog een jaartje bij Chelea!

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

kos schreef:

(afbeelding)

Oldskool, met die vieze trainingspakkies.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

depri83 schreef:

Ben wel benieuwd hoe Cocu de jeugd inschat. Hendrix, Bertrams en Bakkali zullen hun kans krijgen maar van Brenet, Koch en Ritzmaier ben ik niet echt overtuigd. Nog minder van Van Ooijen en Van Overbeek. De rest van jong-PSV iig niet.

@thijsslegers 8m

Resumerend: morgen Van Overbeek, Brenet, Bakkali, Schouw en Koch bij a-selectie voor oefenduel met Gemert. #futurestars?

v. Ooijen is leuk voor VVV, Ritzmaier voor RKC, Koch en Brenet maken nog enorm veel fouten gezien samenvattingen van Jong PSV. Van Overbeek is wel razendsnel, net als die Sanoh, die lijkt me trouwens nog wat sterker. Zijn allebei een soort van Lens.

Die 3 die je noemt hebben inderdaad de meeste potentie.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jonge spelers maken altijd fouten. Het is kunst om daar door heen te zien en ze gewoon op basis van hun potentie op te stellen. Iets wat Ajax en Feyenoord wel doen.

Hoop EL play off en nacompetitie voetbal vanavond trouwens.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Verbeek wil deur niet sluiten: 'Ik zie het niet als een gepasseerd station' - voetbalzone.nl

Hopen dat het lukt

Hoop dat het niet zo afloopt als Medunjanin, Vormer, Luijckx, Vejinovic of Aalberg. Namelijk dat deze jeugd speler ook AZ niet of nauwelijks geld op gaat leveren.

@Lefgozer

Weet je toevallig hoelang Haye nog een contract heeft ( ik dacht tot 2014) ? Ik vrees namelijk hetzelfde scenario al nu met Wijnaldum ; namelijk doorbreken met een aflopend contract....

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Op zestienjarige leeftijd heeft Thom Haye zijn eerste contract te pakken bij AZ. Maandag tekende de middenvelder in Alkmaar een contract tot de zomer van 2014

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

En beiden heb ik niet gezien gisteren. De 0-1 was een peer op goed geluk naar voren, waar de verdedigers wel erg pijnlijk mistasten. Wel fenomenaal afgemaakt door Torres, maar het doelpunt an sich is spuuglelijk. Verder twee goals uit dode spelmomenten en een hoop defensief gefaal.

Overigens kan dat voetbal waar jij het over hebt ook met relatief aanvallend voetbal worden gespeeld hoor. Real Madrid vind ik een veel beter voorbeeld. Die kunnen prachtig counteren.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Daarom zei ik gister na 't eerste kwartier nog:

'Als Benfica dit niet meer wint dan weet ik 't ook niet meer!'

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Las het vanmiddag nog terug inderdaad

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kijkt er iemand Groningen-Twente? Wat een noodweer zeg

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kijkt er iemand Groningen-Twente? Wat een noodweer zeg

nee joh, ik geniet van het weer buiten Filmpje kijken is toch leuker!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

'Het betekent heel veel voor mij om langer bij Feyenoord te kunnen en mogen blijven'

Dat heeft dan wel verdomd lang geduurd om dat contract te tekenen. Wilde gewoon meer geld terwijl hij toch ook als geen ander weet dat Feyenoord het financieel niet echt heel goed heeft. Bij Feyenoord blijven is dan ook gewoon om kans te maken op een plek in Oranje.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Goh, wordt Feyenoord weer geen kampioen dus.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

PSV geeft de strijd om Maher op, aldus Rik Elfrink.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Go Ahead Eagles op 1-0 tegen VVV.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

PSV geeft de strijd om Maher op, aldus Rik Elfrink.

Heuj. Beter maakt Ajax dit snel rond met Maher, alles wijst erop. Maar goed, alles wees ook op Narsingh bij Ajax. Eerst zien, dan geloven. Ajax zal eerst Eriksen moeten verkopen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Toivonen en Pieters naar de beloften volgens Cocu als ze niet bijtekenen trouwens.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Dat was gisteren al bekend joh.

Ik zie de Vrij ook wel blijven. Indi weg. Prima. Voor 8 miljoen het welbekende strikje eromheen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.