- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Wat ik dus al zei. De donderpreek bij NEC uit bij een 0-5 voorsprong. Geen enkele coach op de wereld die dat zou doen. Heerlijk fel en zichtbaar ergerend aan een verslapping in het elftal.
.
Advocaat heeft dit seizoen een paar keer exact hetzelfde gedaan bij het herhaaldelijk slordig uitspelen van een aanval bij een grote voorsprong.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Advocaat vind ik dan wel iemand met een personality, zij het inmiddels een beetje verrot
Maar ik kan me i.i.g. niets heugen van die donderpreek. Gewoon van de zijlijn staan schreeuwen bedoel je?
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
De Boer blinkt toch ook uit in allerbelabberdste zinsconstructies zoals:
"Ik win liever slecht dan winnend verliezen".. toen bedoelde hij dat ie liever slecht speelde en een wedstrijd won, dan goed te spelen maar wel te verliezen. 
Of laatst met dat "homo's zijn minder a-sportief"..

Moet toegeven dat het toch wel kleurrijke uitspraken zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Frank kennen we toch vooral van de penalties.... Zijn meest kleurrijke manifest.
Maar even serieus: ik mag toch hopen dat je als voetballiefhebber Frank wel om andere dingen herinnert dan zijn penalty's ...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
De Boer blinkt toch ook uit in allerbelabberdste zinsconstructies zoals:
"Ik win liever slecht dan winnend verliezen".. toen bedoelde hij dat ie liever slecht speelde en een wedstrijd won, dan goed te spelen maar wel te verliezen. 
Of laatst met dat "homo's zijn minder a-sportief"..

Moet toegeven dat het toch wel kleurrijke uitspraken zijn.
Correct Nederlands is verder ook wat anders dan saai zijn of weet ik veel wat. Van Johan Cruijff volg je over het algemeen ook geen reet. Misschien heeft hij daar zijn inspiratie vandaan gehaald? 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Maar even serieus: ik mag toch hopen dat je als voetballiefhebber Frank wel om andere dingen herinnert dan zijn penalty's ...

Nu zijn bij Ajax de rollen omgedraaid hehe.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Volgens het doorgaans goed ingevoerde L'Equipe heeft Monaco niet alleen een principeakkoord bereikt met Falcao, maar ook met Tévez. De Argentijn heeft het na vier jaar wel gezien bij Manchester City en kan bij Monaco tien miljoen euro netto per jaar gaan verdienen. Er is nog geen akkoord bereikt met City over een transfersom voor de 29-jarige Tévez, die twee jaar geleden nog in de belangstelling stond van Paris Saint-Germain. Toen wilde hij echter nog niet naar Frankrijk verhuizen, maar nu denkt hij daar anders over.
Zou wel gruwelijk zijn zeg. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb echt geen idee. De verloren halve finale tegen Brazilië? Of het interview na Portugal waarin ze in de laatste twee minuten twee goals weggaven (met uiteindelijke uitschakeling tot gevolg) en hij toch vond dat ze 'lekker gespeeld' hadden?
Ben verder nooit zo'n volger van hem geweest., maar zie dat wel als zijn quintessential momenten.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
en hij toch vond dat ze 'lekker gespeeld' hadden?
Ben verder nooit zo'n volger van hem geweest., maar zie dat wel als zijn quintessential momenten.
Iig geen saaie opmerking 
Kijk mijn filmpje even hierboven 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tja, zo'n lange bal deed Koeman toch over het algemeen beter. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Bewijsmateriaal?
Bij Koeman denk ik vooral aan de pegel voor Barcelona in de verlenging van de EC1 finale.
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
Bewijsmateriaal te over op youtube. Ik geloof ook niet dat Koeman en De Boer veel voor elkaar onderdeden voetballend gezien. Koeman scoorde meer, De Boer wellicht net wat beter in het positiespel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb Koeman toch een stuk hoger zitten en dat staat los van dat hij nu trainer is van Feyenoord. Komt denk ik vooral omdat Koeman wel een EK gewonnen heeft en idd de goal voor Barca. Maar vooral ook vanwege zijn afstandsschoten, die spreken toch veel meer tot de verbeelding dat Franks positiespel of zijn optredens bij Edwin Evers. Blijft wat mij betreft een lulletje rozewater. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Koeman is dan zeker ook een heel stuk groter dan Cruijff, want die heeft natuurlijk geen EK gewonnen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
Edwin Evers is inderdaad een lulletje rozewater, en godsirritant in de ochtend (en ja, soms ben je op plekken waar je niet zo de radio kan uitzetten)
Je weet toch dat dat niet de echte Frank is?
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Koeman was de grotere voetballer. Was in het seizoen 87/88 echt formidabel, scoorde als centrale verdediger 22x in dat seizoen! Mistte door die 'klasse' opmerking bijna de finale nog trouwens.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Frank de Boer doet als speler niets onder voor Koeman. Al zou Koeman 22 doelpunten in 1 speelronde spelen, verdedigers worden niet op doelpunten beoordeeld.
Frank de Boer lijkt me ook een veel aangenamer persoon waarvan je weet wat je er aan hebt. is natuurlijk ook geen clubhoer als Koeman die overkomt als vals en onbetrouwbaar.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AZ is volgens de geruchten wel actief op de transfermarkt, want na Gudelj heeft AZ ook haar oog laten vallen op de transfervrije Wuytens.
Ik ga met dit nieuws er sowieso er vanuit dat er speler(s) vertrekken, want anders wordt het salaris post wel erg hoog. Ik hoop dat Elm, Reijnen, Gorter, falkenburg en Boymans worden verkocht en dat Rosheuvel verhuurd wordt (heeft wel potentie). Dus zo'n beetje alles wat we vorig seizoen hebben ingekocht.
En ik verwacht dat Maher, Esteban en Altidore ook nog zullen vertrekken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Frank de Boer doet als speler niets onder voor Koeman. Al zou Koeman 22 doelpunten in 1 speelronde spelen, verdedigers worden niet op doelpunten beoordeeld.
Frank de Boer lijkt me ook een veel aangenamer persoon waarvan je weet wat je er aan hebt. is natuurlijk ook geen clubhoer als Koeman die overkomt als vals en onbetrouwbaar.
Het zit wel erg diep bij je.
Misschien dat een knuffel van Frank je uit je dalletje kan halen. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Koeman is dan zeker ook een heel stuk groter dan Cruijff, want die heeft natuurlijk geen EK gewonnen.
Nee, want Cruijff heeft met Feyenoord de dubbel gewonnen.
Wordt overigens tijd dat ze dat kunstje herhalen. (Denk zal de opmerking zelf maar maken.
)
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Koeman was de grotere voetballer. Was in het seizoen 87/88 echt formidabel, scoorde als centrale verdediger 22x in dat seizoen! Mistte door die 'klasse' opmerking bijna de finale nog trouwens.
Bij Barca scoorde hij ook gemiddeld zo'n 15 x. Oké, wel een boel uit vrije trappen en penalties.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
En dat Koeman dat jaar de treble won zegt ook niks?
Is wel apart trouwens dat doelpunten niet mee tellen (vooruit) maar door jouw aangewezen persoonlijke kenmerken als 'vals en onbetrouwbaar' schijnbaar wel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ajax wint ING Fair Play-prijs | KNVB.nl
En dat met o.a. die belachelijke rode kaarten tegen Feyenoord plus het feit dat onderzoek van het NRC uitwees dat Ajax het afgelopen seizoen het meest benadeeld is. PSV, Feyenoord en vooral Vitesse werden juist vaak gematst.
Prachtig.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
En dat met o.a. die belachelijke rode kaarten tegen Feyenoord, prachtig.
Dat krijg je met al die koorknaapjes.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Frank de Boer doet als speler niets onder voor Koeman.
Hahaha wie hou je nu voor de gek?
Vraag aan 100 mensen wie de betere voetballer was en 100 mensen zeggen Koeman.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
En dat met o.a. die belachelijke rode kaarten tegen Feyenoord plus het feit dat onderzoek van het NRC uitwees dat Ajax het afgelopen seizoen het meest benadeeld is. PSV, Feyenoord en vooral Vitesse werden juist vaak gematst.
Prachtig.
Is dat onderzoek wat objectiever geweest dan jouw observaties? Ben er wel benieuwd naar, linkje?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wat ik dus al zei. De donderpreek bij NEC uit bij een 0-5 voorsprong. Geen enkele coach op de wereld die dat zou doen. Heerlijk fel en zichtbaar ergerend aan een verslapping in het elftal.
Ieder andere coach die dat zou doen zou door menig Ajacied hier worden uitgemaakt voor een uitslover die weet dat de camera's op hem gericht zijn, maar wanneer Frankie het doet is het natuurlijk weer klasse en getuigd het van een winnaar smentaliteit 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Is dat onderzoek wat objectiever geweest dan jouw observaties? Ben er wel benieuwd naar, linkje?

Voor het onderzoek: koop de NRC van vandaag.
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
Sportgeschiedenis.nl - de alternatieve bron voor sportnieuws
Valt dus mee, die 100 op 100
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.