- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kracht van humor is juist meestal dat het niet klopt, maar speelt met wat gewoon lijkt.
Geloof dat een belgenmop over jou op z'n plaats is. Eindhoven ligt er natuurlijk ook wel erg dichtbij. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4535 stemmen
Dan moet die nog wel leuk zijn en kloppen. 
Nu je die shirts van Ajax in het echt ziet lijken 't net zo'n stelletje wijven van de lokale hockeyclub die ergens heen gaan en allemaal hetzelfde shirt willen hebben met een bijnaam o.i.d. achterop.
Moet je nagaan, bij PSV hebben ze allemaal dezelfde naam achterop. Nog een stapje verder.
Overigens vind ik roze niet erg, die pyjamalook wel.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4535 stemmen
j0enne en depri lopen over straat, vraagt j0enne: "mag ik in het midden lopen?"
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zoals verwacht hoorde je langs de lijn al de nodige verwensingen die homo gerelateerd waren vandaag (geen spreekkoren). En dat was dan nog in de brave Euroborg. Gaat me wat worden in de Galgenwaard, Kuip en Den Haag straks. Hoop dat de spelers zichzelf niet erin gaan verliezen dan; het doet toch wat anders met je eergevoel en gemoedstoestand als man zijnde wanneer ze je zo noemen dan wanneer ze je voor iets ''normaals'' uitschelden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat hou je niet tegen, vooral omdat voetbal publiek wel het meest zwakzinnige en onderontwikkelde volk wat je kan vinden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
True, en normaliter zijn ze wel bestand tegen wat men roept vanaf de tribunes. Maar heb zo'n vermoeden dat de helft van de selectie die shirts ook 10x niks vindt en zich er zelfs ongemakkelijk in voelt wellicht (wat dat betreft zijn ze niet anders dan de standaard man). Wanneer je jezelf klaar maakt voor een (uit)wedstrijd, je bouwt je concentratie op en je doet je ritueel; om vervolgens je roze shirt aan te doen........... waarbij er buiten de catacomben 10.000 zwakzinnige al hun woordje klaar hebben erover.
Is toch niet lekker hoor.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Gezien de kleur schoenen van velen denk ik niet dat dat zo is Materny
het matcht nu wel mooi bij de schoentjes van oa Derkje.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
True, en normaliter zijn ze wel bestand tegen wat men roept vanaf de tribunes. Maar heb zo'n vermoeden dat de helft van de selectie die shirts ook 10x niks vindt en zich er zelfs ongemakkelijk in voelt wellicht (wat dat betreft zijn ze niet anders dan de standaard man). Wanneer je jezelf klaar maakt voor een (uit)wedstrijd, je bouwt je concentratie op en je doet je ritiueel; om vervolgens je roze shirt aan te doen........... waarbij er buiten de catacomben 10.000 zwakzinnige al hun woordje klaar hebben erover.
Is toch niet lekker hoor.
Die vond 't gewoon verschrikkelijk maar zei dat natuurlijk niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
j0enne en depri lopen over straat, vraagt j0enne: "mag ik in het midden lopen?"

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat hou je niet tegen, vooral omdat voetbal publiek wel het meest zwakzinnige en onderontwikkelde volk wat je kan vinden.
Gevoel voor humor kan je het niet ontzeggen.
Ben juist erg benieuwd waar men zoal mee gaat komen.
Lijkt me overigens niet dat een speler zich daar iets van aan zal trekken.
Ik zou als tegenstander van Ajax de spelers vooraf geen hand maar een kusje geven, dan heb je ze wel te pakken. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4535 stemmen
Die overtreding van Castaignos 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik had begin dit seizoen een top 18 gemaakt.
1. Ajax
2. PSV
3. Twente
4. Vitesse
5. AZ
6. Feyenoord
7. Groningen
8. NEC
9. RKC
10. Heerenveen
11. Roda
12. Heracles
13. Utrecht
14. ADO
15. NAC
16. Zwolle
17. Willem II
18. VVV
Ik had Ajax, PSV, Vitesse, Groningen en Heracles helemaal goed.
Met oa AZ en Utrecht zat ik er wel gigantisch naast 
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4535 stemmen
Zou Marcelo denken dat dat doek met 'Markelo" voor hem bedoeld is?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zou Marcelo denken dat dat doek met 'Markelo" voor hem bedoeld is?
Volgens mij is Marcelo nog steeds druk bezig met vieren dat hij weer gegarandeerd de CL in kan gaan.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Oef! Anderlecht gewonnen op Genk na heuse thriller! En opnieuw een penalty gemist 
10 jaar ouder geworden vandaag.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Jammer, ik gun het Been meer dan die kwal van een vent.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ach, Been de beker en Brom de titel. Is toch leuk.
Vind Been als mens wel wat sympathieker dan Brom. Maar John zie ik ooit nog wel als Ajax coach.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Lekker even 6 ton door de neus geboord door dat stelletje lamzakken. het maakt het gewoon extra vervelend omdat ze het wel moeten kunnen.
Naja, einde van het seizoen en kijken wat er volgend seizoen klaarstaat. Earnest Stewart heeft vorig seizoen spelers als Benschop kunnen slijten dus er is hoop voor Reijnen. PSV schijnt trouwens ook op zoek zijn naar verdedigers dus een gevalletje 1+1=2 ?
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Jammer dat Genk niet heeft gewonnen.
Dan had je 43 - 43 - 42 - 42! 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Koeman! 
Slim ook om een strandbal op het veld te gooien. En dan boos worden omdat NAC de bal gewoon terug geeft maar wel over de zijlijn.
Lekker opstootje weer binnen. Nu helaas geen beeld.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Feyenoord heeft na de vorige keer de camera's maar uit de catacomben gehaald. Kunnen Lexie en Wesley ongezien de tegenstanders een peur op de neus geven.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Geloof dat een belgenmop over jou op z'n plaats is.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Koeman! 
Slim ook om een strandbal op het veld te gooien. En dan boos worden omdat NAC de bal gewoon terug geeft maar wel over de zijlijn.
Koetje ja. Hij had trouwens wel gelijk de afgelopen maand, Twente heeft niet verzaakt tegen PSV en dus Feyenoord de tweede plek. Of vergeet ik nu iets cruciaals?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
12 mei 2013 VIoetbal International
Gery Vink, de huidige coach van Jong Ajax, heeft een eerste gesprek met PSV gehad om mogelijk coach van Jong PSV te worden. Dat meldt Voetbal International verslaggever Slegers vanavond. Vink kreeg onlangs tot eigen verbazing en teleurstelling te horen dat hij volgend seizoen genoegen moet nemen met een rol als coach van Ajax A2.
Hier deden we toch niet aan, mannen van PSV?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Koeman! 
Gaat niks bovend die camera daar beneden.
(Was een opstootje van niks helaas)
Reden dat Koeman boos werd is omdat die ba al ruim een minuut in het veld lag en pas toen Feyenoord plots gevaarlijk werd het een issue werd. Al was het wel zo dat die strandbal toen pas in de buurt van de echte bal was. Maar of fluit direct, of fluit niet....
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Hoezo? Pas is d'r toch ook één van ons naar jullie gegaan.
VVV trouwens 2x van Vitesse gewonnen, ook knap! 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Over Weijs hebben we toch ook niks gezegd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.