- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Overigens schijnt PSV met een grote buitenlandse club samen te gaan werken, aldus de NOS. Morgen zou er meer bekend zijn.
Wat moet je daar bij gaan denken? Man City ofzo?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Club of partij; dit kun je breed opvatten. Al kan het natuurlijk ook iets relatefs kleins zijn om de supporters maar te paaien. Je kunt niet met niets aankomen op een dag als morgen.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Word vast weer ergens een paar miljoen vandaan getoverd.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als het maar niet een Man City is dat Maher koopt en hem bij PSV voor 2 jaar gaat stallen. Daar zou ik not amused mee zijn.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Die assist van Zoet! 
City lijkt me niet. Die stallen wel bij Feyenoord met Guidetti en die vent met die moeilijke naam.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Club of partij; dit kun je breed opvatten. Al kan het natuurlijk ook iets relatefs kleins zijn om de supporters maar te paaien. Je kunt niet met niets aankomen op een dag als morgen.
Met niets? Er wordt een compleet nieuwe technische staf voorgesteld.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Hij zal wel iets verrassends bedoelen.
Iedereen weet al Cocu, Faber en v/d Weerden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Misschien die 'externe partij' die in de winter ook Maher wilde bekostigen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
@thijsslegers 2m
ik weet niets concreets betreft een samenwerking van PSV met buitenlandse partner. Ze hebben gesproken met een investeerder en Man City
@thijsslegers 1m
zo ver ik weet is er met geen van beide partijen iets van een overeenkomst. Maar dat wil niet zeggen dat het niet zo kan zijn
@thijsslegers 1m
En misschien is het wel een heel goed bewaard geheim. Dat zullen we morgen horen
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
NOS n.a.v. de 'buitenlandse partij': "Dat vergroot de mogelijkheden voor Cocu om een elftal te bouwen dat betere resultaten boekt dan de laatste jaren."
Slim, weer miljoenen ergens vandaan toveren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Aangezien Thijs Slegers 24 / 7 op de Herdgang loopt zal de man wel gelijk hebben. Al is de NOS ook weer geen onzinbron.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
We hebben de Brabantse gemoedelijkheid verkocht voor een paar miljoen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Zelfs de samenvattingen zijn tegenwoordig saai om naar te kijken. Man, man, man!
En uiteindelijk toch nog 7 punten los van de rest. Zijn we dan echt zo veel beter dan de rest?
Ja, dat zijn we.
en toch eigenlijk wel mooie uitshirts.
Meest knappe prestatie is de 11e plek van PEC Zwolle. 
Alleen de CL-finale nog en dan 2,5 maand géén voetbal kijken. Heerlijk!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
EL finale aankomende week, CL finale daarna, play offs Europa League, play offs nacompetitie, Jeugd EK -21 in Israel en ook nog wat buitenlandse bekerfinales 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En daarna beginnen de voorrondes voor de Europese competities alweer!
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
EL finale aankomende week, CL finale daarna, play offs Europa League, play offs nacompetitie, Jeugd EK -21 in Israel en ook nog wat buitenlandse bekerfinales
Geen enkele interesse in. Alleen het Duitse ondersonsje in de CL.
En Eriksen: bedankt voor je bijdrage de afgelopen jaren en veel succes in Dortmund.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En daarna beginnen de voorrondes voor de Europese competities alweer!
En Ajax begint ook alweer eind juni, haha 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Heb wel veel zin in dat EK -21!
Play-offs zullen me een worst wezen al is 't te hopen dat FC Twente die wint.
En VVV mag d'r van mij uit voor Sparta. Roda JC blijft d'r hopelijk ook in.
Donderdag misschien nog even naar Helmond Sport - Sparta en vrijdag sowieso nog naar Gemert - PSV.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Amen. Kan wel even een voetbal break gebruiken. Gelukkig is het WK volgend jaar pas.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Studio Voetbal ontkent de investeerder van PSV. Beetje apart, aangezien SV toch ook van de NOS is.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Amen. Kan wel even een voetbal break gebruiken. Gelukkig is het WK volgend jaar pas.
Als ik ergens zin in heb op sportgebied: Olympische winterspelen. Het weer is er al naar. 
En natuurlijk het nieuwe NFL-seizoen.
On-topic:
Als Hellas Verona volgende week thuis wint, is de serie A volgend jaar weer een stadsderby rijker. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Roda JC blijft d'r hopelijk ook in.
Kunnen we wel de schuld geven aan de scheidsrechterlijke blunders (3 onterechte rode kaarten en hier en daar een strafschop niet gegeven) die waarschijnlijk enkele punten hebben gekost. Maar de schuld ligt dit keer toch echt bij de trainer en spelers zelf. De selectie is echt zwak met doelmannen die zelfs Jupiler League onwaardig zijn.
Enkele jaren geleden kon Roda rekenen op vechters als Oper, Kah en Hadouir die te trots waren om te degraderen en er alles aan wilden doen om dat te voorkomen. Eigenlijk had de hele ploeg (Meeuwis uitgezonderd) toen wel de juiste mentaliteit. Maar nu is dat helaas helemaal anders, de meerderheid komt kwalitatief tekort en ik zie ook geen beleving bij de spelersgroep.
Vooral Kah was echt een krijger zoals Roda er nooit meer eentje zal krijgen. Gebeeldhouwd uit het Kerkraadse koolsteen, onverzettelijk en een echte clubman. Mooi ook dat Kah al voor de wedstrijd tegen Feyenoord zei dat hij ook bij Roda zou blijven als ze zouden degraderen. Hij wilde absoluut niet de geschiedenis ingaan als de speler die met Roda degradeerde. Dit terwijl zelfs kapitein Davy De Fauw toen al met zijn hoofd bij een transfer was.
Malki is wel een topper met de juiste mentaliteit. Is ook de enige speler van de huidige selectie die ik een basisplaats zou geven in de ploeg van enkele jaren geleden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Roda heeft de beste papieren en spelers, maar in zulke duels wil dat weinig zeggen. Ik zou het wel zonde vinden als ze eruit gaan. Zou wat zijn als VVV er ook uit vliegt, dan hoeven de Nederlandse Eredivisie clubs komend seizoen niet zuidelijker te reizen dan PSV Eindhoven.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Heeft na twee jaar Qatar vorige week een contract getekend bij Portland Timbers in de USA.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Roda heeft de beste papieren en spelers, maar in zulke duels wil dat weinig zeggen. Ik zou het wel zonde vinden als ze eruit gaan. Zou wat zijn als VVV er ook uit vliegt, dan hoeven de Nederlandse Eredivisie clubs komend seizoen niet zuidelijker te reizen dan PSV Eindhoven.
Je vergeet Maastricht?
Onderschat ze niet, hoor!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Leuk; daar speelde Ajax nog tegen 2 seizoenen geleden. Niveau van likmevestje, maar wel een interessante ervaring uiteraard.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
I won't
Maar die gaan het niet redden, let maar op.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ik hoop wel dat Twente Groningen oprolt, want dat team is echt een schande voor het voetbal.
Thuisspelen en met z'n allen op de eigen 16 blijven hangen en geen enkele aanvallende intentie.
Ze zullen in Groningen ongetwijfeld heel blij zijn dat Maaskantje daar volgend jaar de trainer niet meer is. Huistra terughalen?
Zonde dat Langeler de jeugd van PSV gaat doen. Had een uitstekende keus geweest voor Groningen.
Ik hoop op Volendam. Kunnen we volgend jaar op de fiets.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.