- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ja dat weet ik. Maar waar slaat dat plaatje dan op?
Geschorst voor zijn afscheidsduel? 
Zet er dan neer een leuke carriere maar pakt rood in z'n afscheidsduel.
mjk87 (moderator films)
-
- 14557 berichten
- 4535 stemmen
Bommel dacht, wat Zidane in zijn laatste wedstrijd kon...
Toch jammer, had wel een jaartje door mogen gaan. Gaat PSV ook Strootman, Toivonen, Lens en Mertens kwijtraken? Al halen ze vier nieuwe verdedigers, ze gaan er absoluut in kwaliteit op achteruit dan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mijn god, moet deze grap echt uitgelegd worden aan je?? 
Zijn afscheidsduel volgt nog.
mjk87 (moderator films)
-
- 14557 berichten
- 4535 stemmen
Dat is toch juist humor, ook al klopt er reglementair niets van? Ik vind hem op zich heel aardig gevonden.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Mijn god, moet deze grap echt uitgelegd worden aan je?? 
Zijn afscheidsduel volgt nog.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
PSV'ers en humor gaan niet goed samen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
PSV'ers en humor gaan niet goed samen.
Can you blame them
?
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
@RikElfrink 24s
Van Bommel krijgt een eigen afscheidswedstrijd bij #PSV.
@thijsslegers 5m
Afscheidsduel van Bommel is op 19 juli in Philips stadion
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Boy Waterman moet zo naar het ziekenhuis. Twee stukjes van zijn kies af, na bal op kin. "Ik werd steeds misselijker"
Laat 'm daar dan ook maar meteen achter de prutser...
Laatste 5 wedstrijden gewoon 12 doelpunten tegen...
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Fucking Reijnen boort ons €600.000 door de neus met zijn blunder. Maar ja, Feyenoord kan het geld ook goed gebruiken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Knap dat de grens bij Feyenoord kon zien dat ie over de lijn was. Hoorde dat hij na afloop gezegd heeft dat ie 'gokte dat de bal eroverheen was'?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goed gegokt. 
En anders was die 1-0 ook nog wel gevallen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Fucking Reijnen boort ons €600.000 door de neus met zijn blunder. Maar ja, Feyenoord kan het geld ook goed gebruiken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
En anders was die 1-0 ook nog wel gevallen.
Kulargument. De goal is verder niet gevallen namelijk. Nac heeft ook wat gemist zag ik net.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Inderdaad, maar het begint weer bij die Reijnen natuurlijk. Sowieso was het een redelijke off-day. Te lang doorgefeest in de stad afgelopen donderdag.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kulargument. De goal is verder niet gevallen namelijk. Nac heeft ook wat gemist zag ik net.
Je zag gewoon dat Feyenoord na de 1-0 gas terug nam. verder heeft Feyenoord veel meer kansen gehad. Nac enkel die ene naar rust.
Maar verder kan ik het niet hard maken. In de Kuip voelde het gewoon heel de wedstrijd dat het goed zou komen, ook al speelde ze op 65%.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Maar verder kan ik het niet hard maken. In de Kuip voelde het gewoon heel de wedstrijd dat het goed zou komen
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Zo, ff een seizoen afgesloten met een keurige 4-2 overwinning op ADO. Precies zoals het PEC dit seizoen heeft getypeerd: verrassend, leuk voor de neutrale toeschouwer en soms leek de naïviteit er in te sluipen waarna dat meteen door de spelers werd gecorrigeerd. PEC speelde volwassen en zag ADO 3 keer voor het doel komen, waarvan 2 keer de afloop dus bekend is. Slot heeft ook een waardig afscheid gekregen (verdiend eigenlijk ook wel zijn eigen afscheidswedstrijd, maar daar zal hij wss niet zoveel trek in hebben). Heerlijke voetbalmiddag en met de voeten op de bank maar kijken naar het goede spel wat wij hebben gerealiseerd. Klasse.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, ze kunnen er elke week wel drie penalties geven. Nu werd ons er minstens een onthouden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik moet wel zeggen dat Van Bommel altijd een speler naar mijn hart is geweest. Strijdlustig, op en vaak over het randje. Iemand die zijn tegenstander vreselijk wist te irriteren. Vind het ook wel mooi dat hij in zijn laatste echte wedstrijd nog effe rood pakt.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Maar dit waren gewoon overtredingen uit pure frustratie.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar dit waren gewoon overtredingen uit pure frustratie.
Ik kan frustratie in een speler ook enorm waarderen. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik moet wel zeggen dat Van Bommel altijd een speler naar mijn hart is geweest. Strijdlustig, op en vaak over het randje. Iemand die zijn tegenstander vreselijk wist te irriteren. Vind het ook wel mooi dat hij in zijn laatste echte wedstrijd nog effe rood pakt.
Waarheid. Ook als Ajacied was ik blij met hem als je zijn naam zag staan op het wedstrijdformulier in bijvoorbeeld Z-Afrika. Geweldige kerel als hij in je team zit en presteert, bloedzuiger wanneer hij tegenover je club staat. Leuk dat hij dit seizoen heeft gefaald en helemaal tureluurs werd getikt door Siem en Chris, maar buiten dat om niets minder dan respect voor de carriere en voetballer van Bommel.
mjk87 (moderator films)
-
- 14557 berichten
- 4535 stemmen
Ach ja, kan me indenken dat frustratie en het leven van een Feyenoorder hand in hand als kameraden gaan 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Frustratie rondom iets puur irrelevants als een spelletje voetbal is heerlijk. Een zo veel rijkere emotie dan blijdschap. Plaatst de rest van het bestaan in het juiste perspectief. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14557 berichten
- 4535 stemmen
Daar heb je absoluut gelijk in 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
@RikElfrink 24s
Van Bommel krijgt een eigen afscheidswedstrijd bij #PSV.
@thijsslegers 5m
Afscheidsduel van Bommel is op 19 juli in Philips stadion
Zozo. Misschien ga je dan nu de grap van die foto snappen 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Dan moet die nog wel leuk zijn en kloppen. 
Nu je die shirts van Ajax in het echt ziet lijken 't net zo'n stelletje wijven van de lokale hockeyclub die ergens heen gaan en allemaal hetzelfde shirt willen hebben met een bijnaam o.i.d. achterop. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.