• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.956 films
  • 12.265 series
  • 34.067 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.241 gebruikers
  • 9.387.636 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Reacties van de ajacieden hier laat wel weer zien wat een vervelend volkje het toch is.

Waar heb je het leedvermaak voor nodig als je net voor de derde keer de titel hebt gepakt?

Achjee, nu ga je politiek correct doen?

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Felicitaties aan AZ inderdaad. Het is ze gegund. Niveau was niet al te hoog (ook erg veel overtredingen) maar opzich wel een leuke wedstrijd. Leuk ook hoe Mertens maar weer eens met alles bezig was (janken om corners, hands etc. terwijl het 9 van de 10 keer onterecht was) behalve met voetbal. Dat mokkende koppie ook van 'em toen 'ie gewisseld werd...

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.....

Als Ajax verliest staan de Feyenoorders en PSVers als eerste klaar om dat in te peperen.

depri83

• 6806 berichten
  • 1491 stemmen

Allereerst gefeliciteerd Lefgozer en %%%%%% (en alle Ajacieden die AZ een warm hart toedragen).

2 Slaapmomenten weer in de verdediging en je verknooid er weer een wedstrijd mee. De gehele wedstrijd de bovenliggende partij geweest en je had al op 1-0 moeten staan maar Kuipers (die in tegenstelling tot de tendens de laatste maanden van de scheidsrechters, nu uiterst pietluttig floot) zag de handsbal over het hoofd. Toch nog behoorlijk snel op 2-1 en gezien het spelbeeld had ik er wel vertrouwen in dat het nog goed zou komen. Tweede helft was echter een stuk minder. Ontzettend veel slordigheden maar desondanks enkele kansen. Wellicht een tweede penalty moeten hebben (Mertens verliest daar niet voor niks zijn schoen) en grote kansen voor Locadia en Lens.

Dat er een grote schoonmaak op de planken moet staan was al duidelijk maar is vandaag weer eens bevestigd.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Lens kan vanavond weer lekker feestvieren in Alkmaar. Hij was bij voorbaat al de grote winnaar van vandaag.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Achjee, nu ga je politiek correct doen?

Perfectly clear schreef:

Als Ajax verliest staan de Feyenoorders en PSVers als eerste klaar om dat in te peperen.

Ja, maar als Feyenoord 3 keer op rij de titel pakt zal ik dat zeer waarschijnlijk niet (meer) doen. Schoppen naar beneden, materiaal waar ze kampbeulen van maken.

Julie hebben het meest titels van iedereen, waar maak je je druk om?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

(quote)

Ja, maar als feyenoord 3 keer op rij de titel pakt zal ik dat zeer waarschijnlijk niet doen. Schoppen naar beneden, materiaal waar ze kampbeulen van maken.

Julie hebben het meest titels van iedereen, waar maak je je druk om?

Haha, wat ben je een huilerd. Toen Ajax vorig seizoen een rampfase had en dit seizoen 10 punten achter stond, kwam je hier ook om het in te wrijven. Stel je nu niet zo aan man.

Verder zal Feyenoord niet 3x een titel op rij pakken, dus dat is wel makkelijk beloven.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Reinbo schreef:

Reacties van de ajacieden hier laat wel weer zien wat een vervelend volkje het toch is.

Waar heb je het leedvermaak voor nodig als je net voor de derde keer de titel hebt gepakt?

Zoals ik al zei:

Lijkt trouwens wel of de haat voor PSV/Feyenoord grote is dan de liefde voor hun eigen club.

Best triest.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nogmaals, Julie hebben het meest titels van iedereen, het is gewoon schoppen naar beneden. Pas als ik als Feyenoorder Spartanen of AZ supporters loop te zieken, verlaag ik me tot jullie niveau.

Wat niet zal gebeuren, ik ben niet zo triest.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

(quote)

Ja, maar als Feyenoord 3 keer op rij de titel pakt zal ik dat zeer waarschijnlijk niet (meer) doen.

Wat bent u vandaag laat meneer de Uil

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Zoals ik al zei:

Lijkt trouwens wel of de haat voor PSV/Feyenoord grote is dan de liefde voor hun eigen club.

Best triest.

Als je zondag het feestje had meegemaakt dan had je die woorden wel teruggenomen.

Nu gewoon een grote jongen zijn. Zoals wij in jullie topjaren een tijdje terug het nodige moesten slikken aan pijnlijke momenten.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Reinbo schreef:

Nogmaals, Julie hebben het meest titels van iedereen, het is gewoon schoppen naar beneden. Pas als ik als Feyenoorder Spartanen of AZ supporters loop te zieken, verlaag ik me tot jullie niveau.

Schoppen, mwah. Vind het eerder blij gedrag.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Zullen we even de berichten terughalen tijdens en na de halve finale beker Ajax-AZ?

Echt, wat een zuurtjes nu hier zeg. Uitgezonderd iemand als depri die het wel normaal oppikt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Perfectly clear schreef:

En zo is het; heb je geen OF voor nodig om dat uit de archieven voor de dag te halen. Ongetwijfeld genoeg plezante reacties van bovenstaande heren na een zekere zeperd tegen Lyon, Steau of Utrecht uit. Dus niet mauwen, we het houden het netjes dus ik zie het probleem niet.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Ga je gang, het interesseert me nooit zo heel veel als Ajax of Psv verliest. Feyenoord profiteert er toch nooit van

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb er trouwens ook geen moeite mee dat mensen Ajax bij een slechte prestatie uitlachen. Dat hoort er allemaal bij.

depri83

• 6806 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zullen we even de berichten terughalen tijdens en na de halve finale beker Ajax-AZ?

Echt, wat een zuurtjes nu hier zeg. Uitgezonderd iemand als depri die het wel normaal oppikt.

Nou ik blijf het fascinerend vinden hoe druk mensen kunnen zijn met een andere club dan de hunne.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Perfectly clear schreef:

Wonden likken en volgend jaar weer gewoon 2de

Iets waar ze heel tevreden mee mogen zijn. Na een jaar 4e, 3 jaar 3e op rij, nu eindelijk weer eens (kans op) CL! Hopelijk eindelijk weer eens twee ploegen die een beetje presteren in de CL.

Laatste keer twee ploegen in 2010/2011 met Ajax en Twente, we weten allemaal hoe goed dat ging... Daarvoor 2005/2006 met Ajax en PSV, waarin beiden de groepsfase wel overleefden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Nou ik blijf het fascinerend vinden hoe druk mensen kunnen zijn met een andere club dan de hunne.

Gelukkig doe jij daar nooit aan mee

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Deze grap van Frenk de Boer is dus ook niet leuk?

Frenk de Boer

PSV moet eigenlijk door de grond zakken van schaamte. Maarja dat gaat niet meer, die is al verkocht aan de Gemeente Eindhoven..

Bij deze dan mijn excuus

depri83

• 6806 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Gelukkig doe jij daar nooit aan mee

Volgens mij valt dat inderdaad behoorlijk mee.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Deze grap van Frenk de Boer is dus ook niet leuk?

(quote)

Bij deze dan mijn excuus

Ik vond die andere leuker.

Knap dat PSV grens van 100 goals in 1 seizoen heeft gehaald, het is nog knapper dat ze 100 tegengoals niet hebben gehaald.

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Zoals ik al zei:

Best triest.

Alsof jij zo anders bent, als er maar een negatieve scheet over Ajax te melden is post jij het (een paar arrestaties bij de huldiging ofzo ).

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Ik vond die andere leuker.

Knap dat PSV grens van 100 goals in 1 seizoen heeft gehaald, het is nog knapper dat ze 100 tegengoals niet hebben gehaald.

Toch knap, maar 2 meer dan de achterhoede van Oranje.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Nu heeft AZ alsnog Europees voetbal behaald en maakt die hele eindstand geen reet meer uit. In dit geval is de beker wel degelijk een hoofdprijs. Klasse.

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Nu heeft AZ alsnog Europees voetbal behaald en maakt die hele eindstand geen reet meer uit. In dit geval is de beker wel degelijk een hoofdprijs. Klasse.

Ehh, dat was al dik een week bekend hoor, hoogstens dat AZ wat later in kan stromen is nieuw .

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Reinbo schreef:

Na weet ik veel hoeveel jaar lang in alle stadions 'Helemaal niets in Amsterdam' te hebben gehoord, ik herinner me ook nog ene Afellay die dat voor de camera ging zingen, ga jij nou huilen omdat een paar Ajacieden blij zijn PSV te hebben zien verliezen? Dat is toch logisch of niet? PSV is de concurrent, tuurlijk zijn alle Ajacieden voor AZ. Is daar dan iets mis mee? Daarnaast hebben we het wel over het rotste elftal van heel Nederland met wat al die spelers dit seizoen weer hebben geflikt. Wekt ook gewoon geen sympathie op. Ik denk dat dit bijvoorbeeld minder zou zijn geweest als Feyenoord in de finale werd geklopt door AZ. Die hebben wel een sympathieker elftal (op Immers na dan) en zij doen het ten minste met de eigen jeugd i.p.v. dat zieke koopgedrag wat PSV vertoont.

stinissen (crew films & series)

• 23489 berichten
  • 77005 stemmen

Goed gedaan AZ nu nog PSV op doeken

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Reinbo schreef:

Sorry, wat zei je? Ik spreek de taal van de losers niet

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

PSV moet eigenlijk door de grond zakken van schaamte. Maarja dat gaat niet meer, die is al verkocht aan de Gemeente Eindhoven..

Frenk de Boer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.