- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Rep, onze grootste Legioen fan.
Het wordt nu wel eng hoor...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Je hebt een PM.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
AZ, gefeliciteerd met de troostprijs! Lekker om die PSV'tjes op hun bek te zien gaan 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
alleen toen stond ie tegenover prutsers waardoor hij alsnog kon scoren.
AZ, gefeliciteerd met de troostprijs! Lekker om die PSV'tjes op hun bek te zien gaan
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja inderdaad, van harte AZ supporters!.......en ook aan Strootman, die nu die beker niet hoeft te vieren 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Wat een irritante gozer die Marcelo... Gelukkig heeft AZ gewonnen! Mijn felicitaties gaan uit naar de AZ-fans op dit forum! 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hebben ze in Eindhoven de competitie en EL laten lopen, gaat het op het moment dat het ertoe doet ook nog eens mis. Toch sneu 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Van harte AZ supporters! Joenne, Depri..... sterkte 
Marcela en Strootman nog even lekker mekkeren bij Kuipers op het laatst; heerlijk (al hadden ze wel een penalty mogen hebben inderdaad).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Van harte AZers , altijd leuk om die huilerds af te zien druipen!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Ach, opnieuw zo een wedstrijd die duidelijk maakt dat voetbal hard achterop loopt. Kijk gewoon naar die beelden. Hands, penalty en klaar. Geen gezeik nadien en geen onrecht.
Mindreader
-
- 83 berichten
- 118 stemmen
Idd, gefeliciteerd AZ en Verbeek!!
Heerlijk ook dat het uitgerekend tegen dat arrogante PSV gebeurde. Bah wat een naar ploegje is dat geworden zeg.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ach, opnieuw zo een wedstrijd die duidelijk maakt dat voetbal hard achterop loopt. Kijk gewoon naar die beelden. Hands, penalty en klaar. Geen gezeik nadien en geen onrecht.
Ben je PSVer?
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Hoef je geen Psver voor te zijn, had het weleens willen zien als het andersom was geweest. Dan waren jullie, ''ajax supporters'' allemaal verbolgen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Nee hoor. Ben een Belg die echt zelden naar het Nederlands voetbal kijkt dus voor mij maakte de winnaar niets uit. Feit is wel dat PSV minstens 1 penalty verdiende en er geen enkele kreeg. Deze zaken beginnen me hoe langer hoe meer tegen te staan bij het voetbal kijken...
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Iedereen ziet dat dit een overduidelijke penalty is, klaar.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Alleen die vraag 'zijn ze daar dan ook arrogant?' kun je eigenlijk meteen beantwoorden met ja gezien het wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
Wij zijn toch ook de beste of ben ik nou gek?
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Lijkt trouwens wel of de haat voor PSV/Feyenoord grote is dan de liefde voor hun eigen club.
Best triest.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hoef je geen Psver voor zijn, had het weleens willen zien als het andersom was geweest. Dan waren jullie, ''ajax supporters'' allemaal verbolgen.

Dat er iets tegen dit soort willekeur in beslissingen moet gebeuren, is duidelijk. Kost je kampioenschappen, bekers en miljoenen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hoef je geen Psver voor zijn, had het weleens willen zien als het andersom was geweest. Dan waren jullie, ''ajax supporters'' allemaal verbolgen.
Wat dacht je van Ajax-Heerenveen recent knul?
Ik weet dat het een penalty was vandaag, dat zei ik 2 uur terug al.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Wat dacht je van Ajax-Heerenveen recent knul?
Ik weet dat het een penalty was vandaag, dat zei ik 2 uur terug al.
Kijk geen wedstrijden van Ajax dus kan ik niet over oordelen. 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Maken de spelers van PSV nog een erehaag, gaan ze vlug de andere kant op. Man, man, man.
Nog één wedstrijd lijden en het is weer gedaan dit seizoen.
Al ga ik 17 mei nog naar Gemert - PSV, als dat zelfs mis gaat mag je me opvegen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
AAAAAAAAZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!

Alle AZ-supporters van harte gefeliciteerd.
Noord-Holland is de voetbalprovincie van Nederland.

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Maken de spelers van PSV nog een erehaag, gaan ze vlug de andere kant op. Man, man, man.
Nog één wedstrijd lijden en het is weer gedaan dit seizoen.
Al ga ik 17 mei nog naar Gemert - PSV, als dat zelfs mis gaat mag je me opvegen.
Uiteindelijk heeft de 2e plaats meer waarde dan deze beker. 3e worden en de beker pakken lijkt me vervelender.
Maar finale's moet je wel winnen ja.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
LOL! Extreem slechte wedstrijd trouwens.
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Hahahaha, Heerlijk hoor 
HE-LE-MAAL niks in Eindhoven !!!!! 
Van Bommel 
Strootman 
Lens 
Advocaat 
Wonden likken en volgend jaar weer gewoon 2de 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Uiteindelijk heeft de 2e plaats meer waarde dan deze beker. 3e worden en de beker pakken lijkt me vervelender.
Maar finale's moet je wel winnen ja.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Reacties van de ajacieden hier laat wel weer zien wat een vervelend volkje het toch is.
Waar heb je het leedvermaak voor nodig als je net voor de derde keer de titel hebt gepakt?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.