- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik ga hier verder niet op in. Beetje onnozel(schaam je) om over de kwaliteiten van Messi(4 voudig wereldvoetballer van het jaar) te gaan discussiëren. Zelfs de grootste hater kan niet ontkennen dat hij een fantastische voetballer is.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Hij doet het de laatste tijd ook gewoon goed bij het Argentijnse elftal...
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ja en jij hebt wel bewijs dat Suarez en Ronaldo overal zullen slagen? 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Zelfde geldt dan ook voor Ronaldo b.v.
Die heeft ook slechts bij één club meer gepresteerd waar het duurst bij elkaar gekochte elftal ter wereld op het veld staat. Dat is ook niet "overal" en dat argument kan dan ook van tafel. Dus heb je ook geen bewijs. Het is gewoon een onnozele discussie, waarbij telkens dezelfde kulargumenten(hij heeft het maar bij 1 club gedaan, laat het eens zien bij Argentinië) van stal worden gehaald.
Weet je wat ik daarvan denk?

AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
En dan zit ie gewoon te lachen op de foto 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ja en jij hebt wel bewijs dat Suarez en Ronaldo overal zullen slagen?
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Gemeente Eindhoven feliciteert PSV nu al met bekerwinst • ELFvoetbal.nl
De arrogantie!
Hierdoor hoop ik nóg meer dat AZ wint. Maher, laat zien wat je kan!
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Dat soort gastjes leven in een schijnwereld, totaal vervreemd. Pijnlijk om te zien.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
De arrogantie!
Alleen die vraag 'zijn ze daar dan ook arrogant?' kun je eigenlijk meteen beantwoorden met ja gezien het wij zijn Ajax, wij zijn de beste! 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Everton meldt vertrek Moyes naar Manchester United.
Was te verwachten natuurlijk.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Locadia in de basis! 
Ook weer geen Wijnaldum vs. Wijnaldum!
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Dat is ook het enige argument dat de Messi haters kunnen gebruiken: hij heeft nog maar bij 1 club gepresteerd in de top. 
Dat komt omdat hij nog maar bij 1 club heeft gespeeld...
Bij Argentinië presteert hij ook, overigens. Genoeg goals gemaakt daar.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De arrogantie!
Benieuwd of PSV ook mee moet betalen aan die eventuele huldiging. Dan zou de gemeente dus door PSV met hun eigen geld worden betaald 
Oja, die Messi discussie is hier lachwekkend. Messi zou overal briljant zijn. Alleen denk ik niet dat je ergens in een andere competitie ook die 50 goals kan maken.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
gezien het wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
Wzawzdb 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
WKNVHV!!
We komen niet voor het voetbal
WIR SIND KEINE FUSSBALL FANS WIR SIND AJAX HOOLIGANS
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
PSV heeft de toss gewonnen, bij eventuele penaltieserie worden die aan de PSV-zijde genomen.
De eerste meevaller is al binnen! 
Al is 't te hopen dat ze het gewoon binnen 90 minuten weten te klaren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
PSV heeft de toss gewonnen, bij eventuele penaltieserie worden die aan de PSV-zijde genomen.
De eerste meevaller is al binnen! 
Al is 't te hopen dat ze het gewoon binnen 90 minuten weten te klaren.
Het zit dat PSV ook niet tegen dit seizoen he 
Stiekem zou ik het wel humor vinden, Driesje met de cup en dan net doen alsof ie de landstitel heeft gepakt, zoveel vreugde 
mjk87 (moderator films)
-
- 14557 berichten
- 4535 stemmen
Er zijn, schat ik voorzichtig, zo'n 250.000 actieve (betaald) voetballers. Dus volgens jou zijn er nog zo'n 2.500 mogelijk beter dan Ronaldo En als we het 'ooit hebben rondgelopen' in ogenschouw nemen zijn dat er al gauw 10-duizenden.
Ik mistte het woord 'minstens' inderdaad, maar ik vind gebruik van de term 99,99% zo helemaal niets, net al 110%. Dus ik houd het lekker bij mij 99 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
ik vind gebruik van de term 99,99% zo helemaal niets, net al 110%.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Achilles,
EHC,
Rijnsburgse Boys,
Feyenoord
Zwolle.
5x een fluttegenstander voor PSV tot nu toe
Op een dag als vandaag vind ik het wel een beetje jammer dat Ajax niet de finale speelt. Met oa Groningen, Utrecht, Vitesse allemaal uit en AZ hadden we een pittig toernooi. Zeker nu je kampioen bent had het wel erg mooi kunnen zijn om voor de dubbel te gaan.
Mooi weertje, mooi tijdstip, prima stadion. Een finale is toch wel mooi.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen

mjk87 (moderator films)
-
- 14557 berichten
- 4535 stemmen
Daar gaat het niet om, maar Reinbo liep gewoon even te mierenneuken. Overigens had hij gelijk, maar 99% vind ik beter bekken, en 99,99% en 110% vind ik beide vervelende termen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14557 berichten
- 4535 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/240730/Manchester-United-stelt-Moyes-aan-als-opvolger-Sir-Alex.htm
Meyes dus naar Man Utd. Kan iemand mij zeggen waarom hij de gedroomde man is voor die absolute topclub? Wat heeft hij gepresteerd?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/240730/Manchester-United-stelt-Moyes-aan-als-opvolger-Sir-Alex.htm
Meyes dus naar Man Utd. Kan iemand mij zeggen waarom hij de gedroomde man is voor die absolute topclub? Wat heeft hij gepresteerd?
Ehm, wat dacht je van Everton opbouwen van niets naar een hele stabiele subtopper die al jaren tegen de top 4 aan schuurt? Iemand die met weinig geld elk jaar een mooie selectie bij elkaar kan krijgen? Die zijn team goed voetbal laat spelen? Daarnaast is de man ook erg gepassioneerd en een winnaar.
Lijkt me een prima keuze. Beter dan een Mourinho die na 2 jaar met oorlog weer zou vertrekken.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Voor het geval het nog niet helemaal bekend was: AZ Alkmaar - PSV KNVB Beker Finale: afscheid Dick Advocaat - bet.nl
Ik verwacht nog een behoorlijke pot vanmiddag. Zonnetje schijnt, lucht is blauw, Altidore en Maher gaan het die vier figuren achterin nog aardig lastig maken. Niets tegen de PSV mensen op dit forum, maar ik hoop op een sneaky overwinning van AZ, hoewel ik Dick natuurlijk op zijn oude dag nog leuk een prijs gun. Sws klinkt PSV-AZ in de finale toch wel wat leuker dan PSV - Heracles. Afwachten maar. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ehm, hij neemt sowieso afscheid met een prijs, want hij heeft de JC Schaal sowieso gepakt begin dit seizoen.
PSV krijgt wel altijd simpele finales zeg. PSV-Willem II. PSV-Heracles. PSV-AZ.
Deze gaan ze ook wel weer verzilveren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als je je vraagtekens zet bij Moyes vraag ik me af of je voetbal wel volgt. Geweldige coach.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.