- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Takkeherrie, lelijke fotografie (dit kan je esthetisch echt niet mooi noemen) en Willem van Hanegem
Als dat een voorbode voor de hele documentaire is: nee dank je dan.
Willem hebt er niks mee te maken gozert! 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Beerschot! Goed dat die lelijke club alvast bij de mannen uit de eerste klasse verdwijnt 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Al afgelopen week gezien inderdaad
. Nu heb ik respect voor vrouwen(sport), en in talloze sporten behalen ze geweldige prestaties waar ik alleen maar van kan dromen. Maar voetballen kunnen ze over het algemeen totaal niet
Bovenstaande elftallen zouden door iedere Jupiler League/topklasse club van de mat geveegd worden.
mjk87 (moderator films)
-
- 14585 berichten
- 4544 stemmen
Verrassend commentaar. 
Schitterende beelden (fotografie) en dito muziek. Maar smaken veschillen.
Als je goed oplet, komt dat stukje met van Hanegem niet in de docu. Dat was een reactie op de trailer.
Valt weer mee.
Ik vraag me alleen af wat je er mooi aan vindt. Een wat goedkope look, lelijke kadrering soms, onevenwichtige shots. Dat er toevallig allemaal Feyenoorshirtjes langskomen maakt me weinig uit. Dan vind ik die reclame met Ollie er mooier uitzien, al slaan die filmpjes weer nergens op, maar dat geheel terzijde.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Deze is zo slecht dat ik hem grappig vind 

Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Al afgelopen week gezien inderdaad
. Nu heb ik respect voor vrouwen(sport), en in talloze sporten behalen ze geweldige prestaties waar ik alleen maar van kan dromen. Maar voetballen kunnen ze over het algemeen totaal niet
Bovenstaande elftallen zouden door iedere Jupiler League/topklasse club van de mat geveegd worden.
Dan ben je nog beleefd. Volgens mij had Quick Boys(???) ooit tegen Oranje vrouwen gespeeld? Dat werd 8-0. En dan gaan die gasten er natuurlijk niet vol in. Denk dat een tweedeklasser ook wel wint.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maar 1 ding is bewezen, en dat is dat Feyenoord godverdomme de mooiste club van de wereld is.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die beleving is ongekend voor Noord Europese begrippen. Ziet er geweldig uit.
Nomak mag er toch niet naar kijken, is vast voor 12 jaar en ouder. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14585 berichten
- 4544 stemmen
Knudde 
Ik had bij mij in de krant er één dat Ronaldo de lakens had gedeeld met e.o.a. miss bum bum. Staat hij ook echt met zo'n meisje lakens te delen op de gang van het hotel. Alleen kan ik die nog niet vinden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Knudde 
Ik had bij mij in de krant er één dat Ronaldo de lakens had gedeeld met e.o.a. miss bum bum. Staat hij ook echt met zo'n meisje lakens te delen op de gang van het hotel. Alleen kan ik die nog niet vinden.
Hehe, klopt. Die las ik vanmorgen in de krant.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Valt weer mee.
Ik vraag me alleen af wat je er mooi aan vindt. Een wat goedkope look, lelijke kadrering soms, onevenwichtige shots. Dat er toevallig allemaal Feyenoorshirtjes langskomen maakt me weinig uit. Dan vind ik die reclame met Ollie er mooier uitzien, al slaan die filmpjes weer nergens op, maar dat geheel terzijde.
Ik begrijp niet wat er goedkoop aan is. Geeft de beleving van de supporters perfect weer. Ik ben verder geen cameraman ofzo, maar beoordeel als kijker.
Zo kan ik weer niet begrijpen dat iemand het lelijk vindt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het wil ook helemaal niet mooi zijn, maar toont Rotterdam is al zijn echtheid, rauw, hard, dynamisch, groots. Past perfect, de wereld van een Feyenoord supporter is en nu eenmaal niet zo kunstmatig als de Postbank commercial of het koningslied 
En het Olly filmpje is een leuke reclame voor Blijdorp, niet voor Feyenoord, dus dat kan veel liever.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Bij Quido denk ik weer dat ie Kevin Strootman is. Beiden kunnen volgens mij nooit lachen
Buiten dat vind ik het not done mij te vergelijken met iemand die niet helemaal 100% is. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14585 berichten
- 4544 stemmen
Geeft de beleving van de supporters perfect weer. Ik ben verder geen cameraman ofzo, maar beoordeel als kijker.
Zo kan ik weer niet begrijpen dat iemand het lelijk vindt.
Het gaat me in deze ook niet wat er getoond wordt (ik denk toch dat ik daar sowieso anders naar kijk) maar vooral de manier waarop het getoond wordt. En deze overbelichte shots vind ik niet mooi, net als veel beelden (die vertraging is wat kitsch) en sommige beelden lijken zo van het journaal te komen. Als gezegd, die commercial met Ollie ziet er veel mooier uit. Warmer in kleuren, mooie donkere grijze beelden steeds met hier en daar wat blauw. Ook die camera in De Kuip tegen PSV van het publiek steeds vond ik erg mooi, al paste dat totaal niet bij de verdere wedstrijdbeelden. En net als die docu's van Ajax,;leuk voor mij maar visueel niets interessant in te ontdekken.
Een shot van een ondergaande zon is niet per se een mooie foto, hoogstens een mooi beeld. Zo kan een foto van een lelijke vrouw geen mooi beeld zijn, maar wel een mooie foto. Denk aan die reportage van troostmeisjes. Geen prettige of mooie beelden, wel erg mooie foto's.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Op Strootman doel je hoop ik
.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Vrouwenvoetbal. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Het wil ook helemaal niet mooi zijn, maar toont Rotterdam is al zijn echtheid, rauw, hard, dynamisch, groots. Past perfect, de wereld van een Feyenoord supporter is en nu eenmaal niet zo kunstmatig als de Postbank commercial of het koningslied
Wordt Rotterdam onderhand niet kunstmatig door steeds maar te benoemen hoe echt, rauw, hard, dynamisch en grootst Rotterdam is? Begint een beetje een act te worden. Elke keer als een Rotterdammer in de media komt moet ie dat ook weer benoemen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heerlijk avondje V.I
Al was dat hele stuk over Kieft wat boring.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Heerlijk vermakelijk inderdaad
Sulejmani ook met zijn jankverhaal
Heeft werkelijk alle kansen van de wereld gekregen bij Ajax, heeft gespeeld wanneer anderen allang naar de reserves waren gezet en heeft altijd de kans gekregen om zich te bewijzen. Nooit heeft hij zijn kansen gegrepen. Zelfs "het kritische Ajax publiek" heeft hem jarenlang in de harten gesloten en hem gesteund om maar te zorgen dat hij slaagt...
En dan dit... een zielig hoopje mens! 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Sierd de Vos

Ik weet nou niet wat ik van deze aap moet vinden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is er met Sierd? Mis ik mijn held weer op tv
.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Ze lieten zijn commentaar van Atletico-Real weer horen bij VI. Bleef maar doorgaan over een restaurant in het centrum van Madrid. Sissend vlees en dergelijke.... 
Ach ja, het is een leuk item bij VI. Gelukkig hoef ik zelf niet naar die drol te luisteren.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Die Sierd
Nu ben ik niet de persoon die tranen krijgt van het lachen, maar bij zoiets hou ik het toch echt niet droog 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ze lieten zijn commentaar van Atletico-Real weer horen bij VI. Bleef maar doorgaan over een restaurant in het centrum van Madrid. Sissend vlees en dergelijke.... 
Ach ja, het is een leuk item bij VI. Gelukkig hoef ik zelf niet naar die drol te luisteren.
En dan ook nog morren in de trend van: 'Nu onderbreekt die ..... mijn verhaal' toen er iemand in de 16 doorkwam en hij zijn restaurant geleuter moest onderbreken 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je weet iig genoeg plekken te eten als Sierd verslag doet, en welke hoer er het best is tegenover Mestalla
. Je kan zeggen over Sierd wat je wil maar zolang het dit soort prachtige tv opleverd
.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Het is dankzij vi dat het leuk wordt zeg maar, de reacties van Gijppie en Kieft waren net ook leuk. Als ik er live naar zou moeten kijken zet ik het geluid uit 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Al is het Las Palmas - Granada, en verslaat Sierd het, dan zet ik mijn tv aan
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.