• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.075 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.462 acteurs
  • 199.310 gebruikers
  • 9.392.195 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Siem is inderdaad zeker niet de beste speler, maar meest waardevol voor Ajax.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Een beperkte speler kan nog altijd een uitblinker zijn. Bjorn ´de Vleem´ Vlemmeninx is een gruwelijk beperkte speler, maar was wel uitblinker. Zo is ook koning Siem relatief beperkt, maar is hij uitblinker omdat hij ondanks zijn beperkingen veel weet te compenseren met zijn overige kwaliteiten.

Die Ezio van jullie is ook beperkt.

Ja, maar A&L vond hem nooit een uitblinker de afgelopen jaren. En nu mag-ie plots in het rijtje.

Hoe je spelers in je hoofd beter maakt...

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

@ Reppie, neem de laatste 10 jaar Ajax er eens bij. Ik weet zeker dat dit seizoen met afstand het seizoen is dat we het meeste scoren uit corners en uit indirecte vrije trappen. En bijna altijd is Eriksen de aangever. Dat hij ze ook vaak zat slecht geeft zal best, maar we hebben ontzettend veel punten gepakt met deze Eriksen.

Dat zal wel, ik zeg ook niet dat ik ontevreden ben als we kampioen worden. Zoals ik eerder al zei valt ook op dit gebied genoeg te verbeteren. Ik vind het simpelweg niet acceptabel dat minstens de helft van de corners de 16 meter niet eens bereiken. Dat we uit die andere helft wel gevaarlijk (kunnen) zijn geeft alleen maar aan dat we nog minstens de helft beter kunnen(veel potentie). Dan hadden we bijvoorbeeld die moeizame potten in de ArenA dit jaar de corner als wapen in kunnen zetten. Iets dat niet gelukt is. 9 van de 10 keer zijn de corners gewoon kut. Daar valt in te verbeteren. Dat andere ploegen een moyenne van bijvoorbeeld 1 op 25 hebben zegt mij verder ook niet zoveel. Dat is hun probleem

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ja, maar A&L vond hem nooit een uitblinker de afgelopen jaren. En nu mag-ie plots in het rijtje.

Hoe je spelers in je hoofd beter maakt...

Dan heb je me slecht gevolgd in die tijd. Ik vond hem kwalitatief nooit geweldig, maar hij was wel vaak de bepalende speler, zeker in topduels. Dat heb ik ook altijd gezegd. Maar kwalitatief is Siem geen hele goede speler. Alleen is zijn totaalplaatje, met inzet, mentaliteit en staan als het echt moet, wel weer prima.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ik wil een beroep doen op het archief van Otherfool.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Otherfool heeft zich in een Tibetaans klooster teruggetrokken nadat zijn meest recente profetie over EL Flapdrol wedermaal niets meer bleek te zijn dan een hersenspinsel. Zelfkastijding en exile is wat rest.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Zou wat zijn zeg als Real Madrid morgen met 3-0 wint, dan zal die vast wel weer verschijnen!

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

pfa team of the year.

(afbeelding).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Jantje Nooit twijfels gehad over onze Jan, binnen één seizoen sterkhouder bij Tottenham. Binnen drie jaar absolute wereldtop voor hem.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Erg benieuwd naar de docu.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Zowaar een Feyenoord filmpje dat geen zwart/wit beelden bevat. Geen idee waar het verder over gaat, ik heb het geluid uit staan.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

Geen idee waar het verder over gaat, ik heb het geluid uit staan.

Zodra Willem zijn mond open doet gaat het nooit ergens over, dus dat scheelt alweer

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Fijne trailer. Zou het geluid wel aanzetten trouwens want prachtig nummer.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Kun je ook niet lezen dan, Rep?

Volgend jaar komt er een docu uit over de mooiste club van 't land. Feyenoord dus.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Het is een documentaire over het 'Feyenoordgevoel.' Geweldige beelden, ben er ook erg benieuwd naar.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Keurig in elkaar gezet ja, zitten de nodige kippenvel momentjes in.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Volgend jaar komt er een docu uit over de mooiste club van 't land. Feyenoord dus.

Tjongejonge, na de dvd met de 2 zeges op Ajax alweer een nieuwe film?

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

O jhee weer M83, pfffrrttt, prachtig nummer maar welke amateur filmtrailer heeft die muziek tegenwoordig niet. Ziet er erg studentiekoos lees Canon 5d uit allemaal.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Voeg maar snel toe op MM, dan krijgt hij meteen een mooi cijfer van me

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Materny schreef:

Voeg maar snel toe op MM, dan krijgt hij meteen een mooi cijfer van me

Instant 5 sterren

En natuurlijk op nummer 1 in mn top 10

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Tjongejonge, na de dvd met de 2 zeges op Ajax alweer een nieuwe film?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Overigens, matig dat de CL morgenavond is. Heb geen idee of ik dan thuis ben. Zonde, zeker RM-Dortmund is nog boeiend.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

En natuurlijk op nummer 1 in mn top 10

Worden ze toch nog eens eerste

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik heb m'n kast hier vol staan met Ajax dvd's. Kan best begrijpen dat je blij bent als je minderwaardig clubje eindelijk eens met een goedkoop in elkaar geflanst dvd'tje komt Elke club heeft wel tig van dit soort in elkaar geflanste sfeerbeeldjes op beeld staan. Weet niet of er voice over bij de trailer zit? Gaat het ergens over of gewoon sfeerbeelden van in en rondom de wedstrijden?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Overigens, matig dat de CL morgenavond is. Heb geen idee of ik dan thuis ben. Zonde, zeker RM-Dortmund is nog boeiend.

Opnemen en media ontwijken (weet niet waar je bent). Works for me.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

kos schreef:

pfa team of the year.

(afbeelding).

Lekker, twee Belgen in de basis!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

3,5* moet er wel in zitten voor die docu maar nummer 1 in mijn top 10? Over my dead body. Daar heb je je Feyenoordgevoel .

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik heb m'n kast hier vol staan met Ajax dvd's. Kan best begrijpen dat je blij bent als je minderwaardig clubje eindelijk eens met een goedkoop in elkaar geflanst dvd'tje komt Elke club heeft wel tig van dit soort in elkaar geflanste sfeerbeeldjes op beeld staan. Weet niet of er voice over bij de trailer zit? Gaat het ergens over of gewoon sfeerbeelden van in en rondom de wedstrijden?

Volgens mij ben jij de enige die nu minderwaardig overkomt.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Kan best begrijpen dat je blij bent als je minderwaardig clubje eindelijk eens met een goedkoop in elkaar geflanst dvd'tje komt

Hoezo nou weer direct zo'n verzuurde reactie?

Tuurlijk, de prestaties van Feyenoord afgelopen decennium zijn niets vergeleken met dat zakelijke Ajax. Maar 1 ding is bewezen, en dat is dat Feyenoord godverdomme de mooiste club van de wereld is.

En 12 is niet te koop!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)
Opnemen en media ontwijken (weet niet waar je bent). Works for me.

Dat werkt bij mij niet, heb de nodige vrienden die ook alles volgen en de standen al weten haha. En ik ben ook te nieuwsgierig op zulke momenten.

Al ga ik nog steeds voor de all German final.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.