- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hecht niet zoveel waarde aan dergelijke eenzijdige docu's. Heel mooi hoe fanatieke supportersgroepen het beleven maar dat is bij Feyenoord echt niet intenser dan bij welke andere club.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Reppie is een hoolie hè. 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Hecht niet zoveel waarde aan dergelijke eenzijdige docu's. Heel mooi hoe fanatieke supportersgroepen het beleven maar dat is bij Feyenoord echt niet intenser dan bij welke andere club.
Maar ook niet minder. Daarom word ik zo moe van die simpele reacties 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Volgens mij zij je laatst nog dat je Feyenoord veel intenser support en beleefd dan Spanje, Atletico, Newcastle of welke club van welke sport dan ook. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Naomi is undercover Ajacied, da's algemeen bekend.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kan me dat niet herinneren, want deel die gedachte niet. Wel een totaal ander soort beleving.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik kom wel liever in Pathe Arena dan Pathe de Kuip, telt dat ook?
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Naomi is onze eigen Quido.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Volgens mij zij je laatst nog dat je Feyenoord veel intenser support en beleefd dan Spanje, Atletico, Newcastle of welke club van welke sport dan ook.
Intense sportbeleving in Spanje? Dat is sowieso nieuw voor mij. Hoorde laatst opeens van het bestaan van Ultras van Barca, maar daar kun je toch niet echt spreken van sfeer.
Allemaal klappen en filmen met je mobieltje bij de 5-0...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bij Quido denk ik weer dat ie Kevin Strootman is. Beiden kunnen volgens mij nooit lachen 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Bij Quido denk ik weer dat ie Kevin Strootman is. Beiden kunnen volgens mij nooit lachen
Naomi en Quido, bedoel je? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nee, zoals ik het zeg 
Bij Naomi denk ik gewoon dat ie niet goed snik is met 405 bezoekjes aan Spring Breakers 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Intense sportbeleving in Spanje? Dat is sowieso nieuw voor mij. Hoorde laatst opeens van het bestaan van Ultras van Barca, maar daar kun je toch niet echt spreken van sfeer.
Allemaal klappen en filmen met je mobieltje bij de 5-0...
Duidelijk nooit in het Ramón Sánchez-Pizjuán geweest bvb.
Vraag me ook af wat je referentiekader is in deze. Is het omdat ze spelers van de tegenstander de huid volschelden? Is het omdat een supporter van ploeg B die in een vak van groep A zit niet in coma wordt getrapt? Of is het hun hele casual benadering van voetbal = feest?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een mat in de nek. Dat ie niet voor Rotterdam Zuid is gaan voetballen 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Nee, zoals ik het zeg 
Bij Naomi denk ik gewoon dat ie niet goed snik is met 405 bezoekjes aan Spring Breakers
Naomi is ook geen echte Feyenoordsupporter meer, sinds hij zijn seizoenkaart heeft ingeleverd. Maar voel je niet aangesproken. 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Duidelijk nooit in het Ramón Sánchez-Pizjuán geweest bvb.
Vraag me ook af wat je referentiekader is in deze. Is het omdat ze spelers van de tegenstander de huid volschelden? Is het omdat een supporter van ploeg B die in een vak van groep A zit niet in coma wordt getrapt? Of is het hun hele casual benadering van voetbal = feest?
Nope nooit geweest.
Vind enkel Vicente Calderon nog wat uitstralen qua fans. Bij Barca en Real is het gewoon een beetje triest IMO.
Dat jij dan begint over schelden en coma trappen snap ik niet echt... In Barcelona heerst gewoon geen voetbalcultuur, denk dat veel groundhoppers deze mening delen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Atleti aanhang is geweldig. maar ben niet helemaal objectief in deze.
Eens wat betreft Barca maar jij hebt het over totaal geen voetbalsfeer in Barcelona. Het Spaanse voetbal is meer dan Real en Barca alleen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat jij dan begint over schelden en coma trappen snap ik niet echt... In Barcelona heerst gewoon geen voetbalcultuur, denk dat veel groundhoppers deze mening delen.
Waar baseer je dit allemaal op als ik mag vragen? Ben je daar wel eens naar wedstrijden geweest?
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Jup, 1x Barca en 1x Atletico. Daarnaast zo nu en dan weer eens een Sport1 wedstrijdje meepakken.
Maar vergeleken met echte voetballanden als Polen en Turkije is het natuurlijk redelijk schamel daar in die stadions.
Alhoewel ik daar dan helaas nog niet ben geweest 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Omdat het vanuit hier lastig te beoordelen is hoe ze in Barcelona het voetbal beleven lijkt me. Maargoed, als je er bent geweest heb je enig recht van spreken.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Zelfs 2x in stadion geweest, zo'n gloryhunter ben ik dan ook wel weer
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben er ook geweest, maar wel in de zomer in een leeg stadion 
Op basis van die ervaring concludeer ik dat niemand in Spanje wedstrijden bezoekt 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Haha. 
Ik ben toevallig laatst ook naar Liverpool geweest, en zelfs daar verbaasde ik me erover hoe de commercie daar heeft toegeslagen. Sfeer is daar ook niet meer wat het geweest is.
Daarom zou ik graag nog wel eens naar de Championship willen.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Paar keer in Spanje bij wedstrijden geweest.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
En? Deel je ervaringen met ons oh kos.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Voetbalbeleving is zeker niet minder. Wel veel minder agressief.
Bij de grote clubs is voetbal buiten de 'spannende krakers' wel vooral een fijn zomeravondtheater.
Iedereen mooi aangekleed, even naar het voetbal voor het stappen. Niet echt vergelijkbaar met hier, maar zeker niet vervelend. Gewoon anders.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
Takkeherrie, lelijke fotografie (dit kan je esthetisch echt niet mooi noemen) en Willem van Hanegem
Als dat een voorbode voor de hele documentaire is: nee dank je dan.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Verrassend commentaar. 
Schitterende beelden (fotografie) en dito muziek. Maar smaken veschillen.
Als je goed oplet, komt dat stukje met van Hanegem niet in de docu. Dat was een reactie op de trailer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.