• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.075 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.462 acteurs
  • 199.308 gebruikers
  • 9.392.078 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ja, maar jij hebt nogal een aparte smaak af en toe

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nou oke, Siem mag je ook best wel noemen bij die 3 jaren inderdaad. Heb veel respect voor hem, ondanks dat ik hem nog steeds beperkt vind als speler. Maar zijn sterke punten heeft hij de laatste jaren wel zeer goed benut.

Twee jaar terug schoot Siem in de kampioenswedstrijd Ajax in zijn eentje naar die zo gewenste 30e titel. Vorig seizoen was hij de meest waardevolle speler van de hele Eredivisie. Dit seizoen iets minder opvallend maar zoals ik een tijdje terug al zei: als hij heel blijft wordt Ajax gewoon weer kampioen. Niet voor niks aanvoerder gemaakt. Hij is het verlengstuk van Frank de Boer in het veld. Met Siem erbij had ik vorige maand op de Coolsingel nieuwe sportschoenen kunnen uitzoeken. Mocht hij niet vertrekken dan is nu al bekend wie volgend jaar kampioen wordt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Een Ajacied als koning!

mjk87 (moderator films)

• 14582 berichten
  • 4544 stemmen

Ik miste toch wel een schaal, spandoeken, toeters en Bengaalse fakkels bij die balkonscène.

mjk87 (moderator films)

• 14582 berichten
  • 4544 stemmen

Materny schreef:

Heerlijk avondje V.I Al was dat hele stuk over Kieft wat boring.

Ook van Kieft prima, maar topuitzending inderdaad. Alles afzeiken, heerlijk! Kon gisteren enkel een halfuur kijken, daarna biertjes drinken voor prinsjesnacht. Toch jammer, dat je zo een uitzending dan nog half vanaf de computer kijken moet. Lui op de bank is toch fijner.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

mjk87 schreef:

Ik miste toch wel een schaal, spandoeken, toeters en Bengaalse fakkels bij die balkonscène.

De oranje rookpotjes waren wel aanwezig

Wel weer hypocrisie ten top in de media. Slechts 70 mensen gearresteerd in Amsterdam, men spreekt van een rustig verlopen avond. Maar wanneer dit aantal bij een huldiging gearresteerd wordt (ook al was het de schuld van de politie & gemeente die een barslechte inschatting hadden gemaakt van de aantallen) spreekt men van schande en zijn de hooligans weer bezig

Koninginnenacht in grote steden rustig verlopen | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

mjk87 (moderator films)

• 14582 berichten
  • 4544 stemmen

Inderdaad, en elk jaar weer opnieuw. Al heb ik niet het idee dat er voor € 100.000 schade is aan het Stedelijk. Maarja, de vorige inhuldiging in Amsterdam was wel een zooi

mjk87 (moderator films)

• 14582 berichten
  • 4544 stemmen

Verrassend, Blatter vrijgepleit:

FIFA-commissie pleit Blatter vrij - NOS Sport

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Kan die man niet gewoon dood?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Materny schreef:

Een Ajacied als koning!

Ach, de premier, een Feyenoorder, bepaalt wat er in ons land gebeurd.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat de koning een beetje dom is, was al bekend.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ach, de premier, een Feyenoorder, bepaalt wat er in ons land gebeurd.

Ach, die weet de volgende verkiezingen toch niet te overleven. Aan onze Willem zit je nog 25 jaar vast.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Ach, die weet de volgende verkiezingen toch niet te overleven. Aan onze Willem zit je nog 25 jaar vast.

Ach, laat m lekker wuiven. Boeiend!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

Kan die man niet gewoon dood?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Dat de koning een beetje dom is, was al bekend.

De bevolking is heel wat dommer om maar zakken met geld te blijven betalen aan een koning waar je toch niets aan hebt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Daar zijn de meningen over verdeeld. (Sterker nog ik vind het een ronduit domme gedachte.) De 'perfecte' nationale relatiemanager mag best wat kosten. En elke 4 jaar presidentsverkiezingen houden kost nog veel meer.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

thijsslegers #psv heeft @_Erik_Pieters_ laten weten dat hij bij #psv kan bijtekenen. Van concrete gesprekken is nog geen sprake

Puur met het doel om er misschien een miljoentje meer voor te vangen hoop ik, want anders is dit na de Marcelo verlenging wedermaal een dijenkletser.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Normaal gesproken is Pieters toch een redelijke verdediger, in ieder geval beter dan Bouma, Marcelo, Zanka en Derijck. Als die daadwerkelijk zo slecht is zat die ook niet bij Oranje.

Alleen hij moet zich nu gewoon gaan focussen op een plek in de centrale verdediging, Willems is natuurlijk gewoon de eerste linksback aangezien je 'm niet op de bank gaat zetten om vervolgens met Pieters op linksback te spelen en nog 2 prutsers in het centrum.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Hilarisch nieuws idd....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lijkt me idd een prima move Pieters links centraal neer te zetten, daar kan ie behoorlijk functioneren.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nog maar de vraag hoe hij uberhaupt terug komt volgend seizoen qua vorm. Ik vond Pieters nooit veel bijzonders op back, en het is nog maar de vraag of hij centraal wat kan.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

40.000 fans van Dortmund in Madrid . Apart dat de beste man aan Real zijde vorige week nu wissel staat: Khedira.

Operacion remontada. We'll see.

Heerlijke pot voetbal tot zover. Kijkt er verder nog iemand hier?

Ozil . Het had al 3-0 kunnen staan.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Moest gewoon al 2-0 staan. Hoe kan Ozil die nu missen? Verder Higuain en Ronaldo nog.

Ongelofelijk.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

@ A&L: aardig samenspel van Real Madrid, vind je niet?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ik zie 't niet meer gebeuren. In de eerste 20 minuten moesten ze die kansen benutten.

Nu spelen ze al een kwartier slecht met veel balverlies en constante druk van Dortmund.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Klopt ja. Er had er minimaal eentje in gemoeten in de beginfase. Nu ga je rusten met 0-0. Real moet dan nog meer ruimte achterin weg gaan geven in de 2e helft. Dat gaat hem niet worden voor ze.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ramos kan beter bokshandschoenen dragen ipv een zweetbandje.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Iets zegt me dat Real niet met 11 man gaat eindigen vanavond

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoe is het mogelijk dta je in deb eginfase niet op 2-0 staat. Tsjonge jonge.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.