• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.109 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.518 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.456 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Immers had 'm er anders ook wel in mogen rammen (voor rust). Na rust nog een aantal.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Vitesse kan er helemaal niets van zonder Bony en Van Ginkel. Wat een armoe. Deze pot was ook zonder de penalty gewonnen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Immers? Kansen van Immers tellen niet mee. Sowieso ook afstandschotjes die naast gekeken werden. Ik vergeet overigens dat kansje van Goossens, de afdankte Ajacied.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En vrijdag had je er sowieso 2 moeten krijgen. Nou is het niet krijgen van een penalty geen reden dat je vrijdag niet wint, maar het had wel mee kunnen helpen het wel te doen.

Toch best wel. Als je met 3-0 (of 2-0, mocht je er een missen) gaat rusten, en Heerenveen ook nog eens terecht rood krijgt (Finbogasson), dan win je hem ondanks die slechte tweede helft gewoon.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Immers had 'm er anders ook wel in mogen rammen (voor rust). Na rust nog een aantal.

Tsja, Vitesse had ook een niet te missen kans (net na een diagonaal schot naast de paal bij Feyenoord). Vitesse speelt afschuwelijk, Feyenoord matig, maar Vitesse gaf ook weer niet heel veel weg. Die penalty gooide natuurlijk wel de wedstrijd om. Al is het wel prima, Vitesse werd afgestraft dat ze lelijk reactievoetbal spelen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

DMF schreef:

Vitesse kan er helemaal niets van zonder Bony en Van Ginkel. Wat een armoe. Deze pot was ook zonder de penalty gewonnen.

Dat is net zo erg speculeren als dat het geen 0-0 bij rust zou zijn.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Feyenoord speelde voor rust een stuk beter dan matig. Na rust redelijk tot de 2-0. Daarna ging Feyenoord onnodig achterover leunen en zag het er vaak niet uit, maar creëerde het toch nog de beste kansen. Nee, al had je Vitesse nog 90 minuten laten voetballen, dan was de 0 nog op het scorebord gebleven. Sowieso, die Havenaar.... wat een waardeloze voetballer.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dat is net zo erg speculeren als dat het geen 0-0 bij rust zou zijn.

Feyenoord richting Noordzijde is een zekerheidje.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Die had ook een gigantische mogelijkheid na het knullig verdedigen van de Vrij,ware het niet dat hij zelf nog knulliger de bal over de achterlijn speelde.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

Immers? Kansen van Immers tellen niet mee. Sowieso ook afstandschotjes die naast gekeken werden. Ik vergeet overigens dat kansje van Goossens, de afdankte Ajacied.

Immers had een grote kans als rebound op het schot van Pellè.

Van waaruit scoorde Immers in de tweede helft dan? Een mogelijkheid? Des te knapper.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Feyenoord richting Noordzijde is een zekerheidje.

Denk het niet, aangezien het de tweede helft nog slechter was

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Immers had een grote kans als rebound op het schot van Pellè.

Van waaruit scoorde Immers in de tweede helft dan? Een mogelijkheid? Des te knapper.

Ik denk dat iedereen schrok

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

Die had ook een gigantische mogelijkheid na het knullig verdedigen van de Vrij,ware het niet dat hij zelf nog knulliger de bal over de achterlijn speelde.

Dat had een kans kunnen worden, inderdaad. Maar dat moment had verder weinig met voetbal te maken.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Volgens de commentator was Feyenoord superieur in de 2e helft.

Aan welke mening hecht ik meer waarde... aan die van jou... of...

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

En toch een goal. Zekerheidje dus.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Dat kwam omdat vitesse vol ten aanval trok. Dan krijg je ruimte niet voor niets valt de goal ook uit een counter

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4547 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Volgens de commentator was Feyenoord superieur in de 2e helft.

Die flapdrol? Wie zat er eigenlijk? Schildkamp, Teeling of Van Rijswijk. Alle drie niets en haal ze vaak door elkaar. Maar het was in elk geval geen van de anderen, die had ik dan wel herkend.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

rep_robert schreef:

Dat kwam omdat vitesse vol ten aanval trok. Dan krijg je ruimte niet voor niets valt de goal ook uit een counter

Vol ten aanval? Dat deden ze zelfs het laatste kwartier niet.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Licht sarcasme he toevallig viel vitesse toen wel net aan

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik snap er werkelijk niks van. De tv kijkers vinden het slecht, terwijl ik in de Kuip juist absoluut het idee had dat we Vitesse compleet in de broekzak hadden en Feyenoord er juist lekker fel bovenop zat de hele wedstrijd. Koeman was ook zeer tevreden met het spel.

Tweede helft hoefde Feyenoord ook helemaal niet meer na de 2-0. Al was het wel jammer dat ze niet nog even doordrukte en er 4-0 van maakte. Had namelijk makkelijk gekund.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Klopt. Helaas werd Feyenoord slordig na de 2-0. Nergens voor nodig. Waarom rustig uitspelen en daardoor de focus verliezen?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Jij zat achterover op je stoeltje te dagdromen reinbo, vandaar

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja, ik geef toe. Ik ben mede schuldig. Was verder een prima middagje

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Ik snap jullie verder ook wel, Vitesse had ook nergens recht op. Die speelden vanaf minuut 1 op de gelijkspel. Ik vind dat afwachtende voetbal helemaal niets. Ze vroegen er zelfs om. Maar toch, je gaat hoogstwaarschijnlijk wel met 0-0 de rust in. Voetbalt na rust heel anders voor beide ploegen

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Wat een domme klojo's die Abate en Amelia. Niks aan de hand de hele wedstrijd en zo sta je weer met 1-0 achter te kijken. 1-0 Juve, penalty Vidal.

chevy93

• 12756 berichten
  • 1328 stemmen

rep_robert schreef:

Vanmiddag ook al gepost, aantal penalty's:

Zeiden ze net in de rust. Dus als het niet klopt is het niet mijn schuld Wacht even, heb hier nu correcte cijfers van de top 6:

Feyenoord: 10

FC Twente: 7

Vitesse: 5

FC Utrecht: 4

PSV: 3

Ajax: 2

Waarvan wij dus 2 in 1 wedstrijd tegen Groningen hoorde ik.

Scheidsrechter zijn bezig met al die onterechte penalty's na schwalbes van Suarez recht te zetten. Directe opdracht van Bert van Oostveen.

Ik zie het maar als zélfs kampioen worden, ondanks alles.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Gaan ze het over kantelmomenten hebben bij SV en dan zeggen ze niks over de twee 100pct penalties voor Ajax en de 100pct rode kaart voor Heerenveen (allemaal toegegeven door de scheids). Over objectiviteit gesproken. Normaliter wordt elke scheet daar breed uitgemeten. Verder ook niet heel relevant, als Ajax niet nog driemaal zo ver wegzakt als eergisteren de tweede helft moet het lukken (mits de scheidsrechters nu wel hun werk doen).

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Heeft-ie gewoon wéér iemand gebeten

Volgens Martin Jol was er vast weer niks aan de hand...

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Quido schreef:

Gaan ze het over kantelmomenten hebben bij SV en dan zeggen ze niks over de twee 100pct penalties voor Ajax en de 100pct rode kaart voor Heerenveen (allemaal toegegeven door de scheids). Over objectiviteit gesproken. Normaliter wordt elke scheet daar breed uitgemeten. Verder ook niet heel relevant, als Ajax niet nog driemaal zo ver wegzakt als eergisteren de tweede helft moet het lukken (mits de scheidsrechters nu wel hun werk doen).

Jackie: "Nu even vrijdag, ik wil het niet over Ajax hebben". Zucht haha.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

chevy93 schreef:

Scheidsrechter zijn bezig met al die onterechte penalty's na schwalbes van Suarez recht te zetten.

Pfoei, dat wordt nog zeker 5 jaar turven dan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.