• 16.024 nieuwsartikelen
  • 179.110 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.518 acteurs
  • 199.322 gebruikers
  • 9.393.514 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Is niet iets wat je kan betwisten NR. Je hebt ik weet niet hoeveel voordeel van de arbitrage dit seizoen. Dat valt gewoon velen op, zelfs bij EL in de studio schijnbaar.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Bijna anderhalf seizoen ongeslagen in de Kuip.

Maar dat komt natuurlijk door al die scheidsrechters...

Ajax had er een half jaar terug gewonnen als Moisander niet die lachwekkende rode kaart had gehad.

Maar verder wel complimenten aan jullie thuisreeks hoor, is gewoon erg goed.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4547 stemmen

Elm: 'Hielpen PSV een handje'

'Misschien hebben we PSV wat zand in de ogen gestrooid richting de bekerfinale', reageerde Elm.

En dit staat dus op hun eigen website. Hoe moet ik zoiets in godsnaam lezen? Een beetje cynische kijk zegt dan wat niet gezegd mag worden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ze hielpen PSV een handje door als F-jes te verdedigen (Reijnen). Ik geloof niet dat AZ het heeft laten lopen, in tegenstelling tot Heerenveen vorig seizoen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Na de 0-2 heeft AZ het wel opzichtig laten lopen, maar volgens mij hebben ze ook gewoon niet de kwaliteit om PSV te verslaan.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4547 stemmen

Neenee, maar zo letterlijk dit quoten (met wat soms gesuggerreerd is) is toch op zijn minst vreemd of onhandig te noemen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Haha, al die jankerds hier over de arbitrage. Feyenoord speelde Vitesse van de mat vandaag.

Pellè.

Dan heb jij duidelijk een andere wedstrijd gezien. Het was werkelijk niet om aan te zien. Het was dat Vitesse nog slechter was dan Feyenoord.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Na de 0-2 heeft AZ het wel opzichtig laten lopen, maar volgens mij hebben ze ook gewoon niet de kwaliteit om PSV te verslaan.

Eerste helft deed AZ gewoon goed mee, gelijkwaardig. Na de 1-0 werd het al minder, en na het uitvallen van Altidore (gevaarlijkste man met Maher) en snel daarna de 2-0 was het gebeurd. Er zijn weinig ploegen daar van daaruit nog terug gaan komen tegen PSV.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zie het er ook niet aan af. Waren beiden nergens, Feyenoord werd gewoon in het zadel geholpen door Nijhuis. Anders had het wel eens de slechtste eredivisie pot van dit seizoen kunnen worden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

mjk87 schreef:

Elm: 'Hielpen PSV een handje'

'Misschien hebben we PSV wat zand in de ogen gestrooid richting de bekerfinale', reageerde Elm.

En dit staat dus op hun eigen website. Hoe moet ik zoiets in godsnaam lezen? Een beetje cynische kijk zegt dan wat niet gezegd mag worden.

Ach, Heerenveen Feyenoord vorig jaar was ook zo'n pot. Waarom er omheen draaien?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Is niet iets wat je kan betwisten NR. Je hebt ik weet niet hoeveel voordeel van de arbitrage dit seizoen. Dat valt gewoon velen op, zelfs bij EL in de studio schijnbaar.

Heel vreemd dat de nadelige beslissingen (die er genoeg zijn) voor Feyenoord vergeten worden in de "discussie".

Feyenoord zal net in de plus staan, maar dat is voetbal.

Vaak zijn het discutabele momenten, die met geluk bestempeld worden, en een aantal fouten - zoals vandaag bij die "handsbal". Ik dacht overigens ook meteen aan een handsbal in het stadion, dus kan begrijpen dat Nijland die fout maakte. Maar dan nog is het lullig van Vitesse. Gelukkig was Feyenoord 2 klasses beter vandaag.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik zie het er ook niet aan af. Waren beiden nergens, Feyenoord werd gewoon in het zadel geholpen door Nijhuis. Anders had het wel eens de slechtste eredivisie pot van dit seizoen kunnen worden.

Feyenoord speelde prima. Zat overal fel op. Vitesse had niets in de melk te brokkelen. Was later ook heus wel 1-0 geworden. Dit was een van de meest overtuigende wedstrijden van de 2e helft van het seizoen. (Eerste helft kan ik weinig over zeggen. )

Heb jij de wedstrijd via teletekst gevolgd? Tegen VVV was echt 100 keer zo slecht.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Dan heb jij duidelijk een andere wedstrijd gezien. Het was werkelijk niet om aan te zien. Het was dat Vitesse nog slechter was dan Feyenoord.

Van de mat is ook wat aangedikt. Hoewel er wel fases waren waarin Feyenoord Vitesse wegtikte.Tweede helft vond ik ook van Feyenoords kant erg matig, op momenten na. In de eerste helft was Feyenoord vrij sterk. Er zaten een aantal knappe aanvallen bij. Wel vond ik het verschil vandaag tussen beide teams groot. Vitesse was echt helemaal niks. Feyenoord heeft ook maar 1 kans weggegeven.

De commentator sprak ook over een enorm verschil, trouwens.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ajax had er een half jaar terug gewonnen als Moisander niet die lachwekkende rode kaart had gehad.

Maar verder wel complimenten aan jullie thuisreeks hoor, is gewoon erg goed.

Feyenoord had nog moeten winnen. Uitgerend de makkelijkste bal kopt Pellè tegen Vermeer op.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Feyenoord had nog moeten winnen. Uitgerend de makkelijkste bal kopt Pellè tegen Vermeer op.

Is anders spelen tegen 10 man ja. Goal kwam uit het niets vallen. Daarna in de blessuretijd nog die kans idd.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Heel vreemd dat de nadelige beslissingen (die er genoeg zijn) voor Feyenoord vergeten worden in de "discussie".

Vaak zijn het discutabele momenten, die met geluk bestempeld worden, en een aantal fouten - zoals vandaag bij die "handsbal". Ik dacht overigens ook meteen aan een handsbal in het stadion, dus kan begrijpen dat Nijland die fout maakte. Maar dan nog is het lullig van Vitesse. Gelukkig was Feyenoord 2 klasses beter vandaag.

Vanmiddag ook al gepost, aantal penalty's:

Zeiden ze net in de rust. Dus als het niet klopt is het niet mijn schuld Wacht even, heb hier nu correcte cijfers van de top 6:

Feyenoord: 10

FC Twente: 7

Vitesse: 5

FC Utrecht: 4

PSV: 3

Ajax: 2

Waarvan wij dus 2 in 1 wedstrijd tegen Groningen hoorde ik.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Haha, net in de plus zegt ie.

Ik heb zo'n vermoeden dat jullie de meest bevoordeelde club van dit seizoen zijn.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik heb zo'n vermoeden dat jullie de meest bevoordeelde club van dit seizoen zijn.

Dat krijg je als je de nadelige beslissingen achterwege laat, inderdaad.

@ Rep: de vergelijkingen tussen het aantal penalties maken, slaat als een tiet op een varken. Al zaten er bij Feyenoord wel 4 onterechte bij, geef ik toe (waarvan er 2 gemist werden ).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nou nou wat zijn jullie toch vaak benadeeld.

Kijk eens na hoeveel onterechte pingels en rode kaarten voor de tegenstander jullie mee hebben gehad.

Had PSV of Ajax dit gehad, dan hadden zij al 2 maanden terug de titel kunnen vieren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Mag ook wel een keer. Eindelijk een titel die dit jaar een keer aan jullie neus (pun intendend ) voorbij gaat.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Janssen zei 't goed. Hier wordt die veel makkelijker gegeven dan elders.

(afbeelding)

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

@ Rep: de vergelijkingen tussen het aantal penalties maken, slaat als een tiet op een varken. Al zaten er bij Feyenoord wel 4 onterechte bij, geef ik toe (waarvan er 2 gemist werden ).

Maar vier? Weet je ze allemaal uit je hoofd dan. Het zijn er ook zo veel he Maar ik vind het wel een schrijnend verschil met de rest eigenlijk. Alleen Twente komt nog in de buurt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nou nou wat zijn jullie toch vaak benadeeld.

Dat zijn niet mijn woorden. Ik houd er sowieso niet van om over scheidsrechters te praten. Dat is meer iets voor PSV-ers en Ajacieden. En niet alleen dit seizoen.

Kijk eens na hoeveel onterechte pingels en rode kaarten voor de tegenstander jullie mee hebben gehad.

Nou, hoeveel dan? Rode kaarten sowieso niet. Die gele kaarten voor Moisander waren ook discutabel, bijvoorbeeld.

Had PSV of Ajax dit gehad, dan hadden zij al 2 maanden terug de titel kunnen vieren.

Yeah, right.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Maar vier? Weet je ze allemaal uit je hoofd dan. Het zijn er ook zo veel he Maar ik vind het wel een schrijnend verschil met de rest eigenlijk. Alleen Twente komt nog in de buurt.

Je hebt sowieso meer kans op een penalty als je vaak in het strafschopgebied van de tegenstander komt...

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Die Suarez, trouwens.

Zelden is er zo'n mafkees op het veld geweest.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Je hebt sowieso meer kans op een penalty als je vaak in het strafschopgebied van de tegenstander komt...

PSV is op Barcelona de meest aanvallende ploeg van Europa(qua goals en pogingen ook) en Ajax staat nou niet bekend om het verdedigende voetbal, oftewel ook altijd in en rondom de 16 meter van de tegenstander. Bullshit argument dus Vooral omdat het beiden aanvallendere teams dan Feyenoord zijn. Als je daarna ook het aantal niet gegeven penalty's voor die twee clubs bekijkt. Je kan gewoon basketballen tegen Ajax in de eigen 16 meter. Je krijgt toch geen penalty tegen. Kijk maar naar Heerenveen

Zijn gewoon feiten verder.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Naomi Watts schreef:

Onzin ook natuurlijk. Je wordt prima opgevangen, als voetballer zijnde, in een ander land wordt je veel sneller onafhankelijker. Heb Feyenoorders idd niet gehoord over een De Guzman, een Eriksen en Fischer hebben daar ook geen problemen mee gehad. Helemaal met Nomak eens in deze.

Huh? Dus je was het oneens met jezelf?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

PSV is op Barcelona de meest aanvallende ploeg van Europa(qua goals en pogingen ook) en Ajax staat nou niet bekend om het verdedigende voetbal, oftewel ook altijd in en rondom de 16 meter van de tegenstander. Bullshit argument dus Als je daarna ook het aantal niet gegeven penalty's bekijkt.

Onzin argument? Haha. Gelukkig meen je het niet, gezien je knipoog.

Overigens is Feyenoord ook een aantal penalties ontnomen. Kom je al gauw in de buurt van de 10.

Maar goed, tot zover het gejank over scheidsrechters.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Uiteindelijk eindig je wel waar je hoort, maar het is vrij frustrerend zelf nooit een penalty mee te krijgen waar je ze wel hoort te krijgen, terwijl een andere club er 10 heeft, waarvan de helft onverdiend.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Onzin argument? Haha. Gelukkig meen je het niet, gezien je knipoog.

Overigens is Feyenoord ook een aantal penalties ontnomen. Kom je al gauw in de buurt van de 10.

Maar goed, tot zover het gejank over scheidsrechters.

Elke club heeft er idd wel eens last van, alleen dit seizoen valt het gewoon heel erg op dat jouw clubbie de gun factor vanuit Zeist heeft. Iedereen ziet het, behalve de Feyenoorders zelf

Op zich logisch, ik zou ook niet klagen als ik telkens de scheids mee heb.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.