• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.105 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.518 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.429 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Jackie: "Nu even vrijdag, ik wil het niet over Ajax hebben". Zucht haha.

Toen hij dat zei heb ik heel hard moeten lachen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Minken schreef:

(quote)

Toen hij dat zei heb ik heel hard moeten lachen.

Zo gaat dat altijd hoor. Snap ook niet dat sommigen het nog Studio Ajax noemen. Allesbehalve

Alles wat Jack doet komt ongeloofwaardig over. Nu ook weer die Strootman rukkerij, het komt zo geforceerd over.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Jackie: "Nu even vrijdag, ik wil het niet over Ajax hebben". Zucht haha.

Misschien is Cheque definitief getransfereerd van Ajax naar Barcelona? Dinsdag het volgende hoofdstuk in zijn hand-in-de-broek-rode-koontjes schouwspel aan de NOS desk. Gaat vast ook nog wel wat foute opmerkingen maken over de oorlog, zo is-ie dan ook wel weer. 'Jongens, ik haat Duitsers'.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Nee, hij voorspelt zelfs dat Bayern wint. Die gast is helemaal de weg kwijt haha. Cheque is cheque niet meer. Denk dat hij uit z'n plaat gaat als Feyenoord 2e wordt. Hij zal persoonlijk de huldiging presenteren.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Vooral dat zinnetje kwam geforceerd over. Man man

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Cheque is cheque niet meer.

Hmmm, hij is vast gecoached na het 'Ik haat Real Madrid' debacle en hij vindt het al sinds de Ajax pyama episode niet meer leuk om zijn hoofdstedelijke voorkeur uit te spreken, maar tijdens of meteen na een wedstrijd kan-ie zijn oude voorkeuren vast niet inhouden. Dan komt die enge man van kom maar lekker op mijn schoot kleine Wes weer terug, zeker weten. Die kop van hem als Barcelona verliest zegt altijd genoeg, vlak voor tijd worden dan zijn veters en stropdas ingenomen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Nu ook weer die Strootman rukkerij, het komt zo geforceerd over.

Mag het even, het gaat het hele seizoen er alleen maar over dat hij zo boos naar de scheidsrechter kijkt.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Joepie! PSV heeft MotD gehaald!

(afbeelding)

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ik zat ook al te wachten op een opmerking 'He did it before'.

En toen lieten ze de 'liefdesbeet' nog even zien.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

depri83 schreef:

Wat een domme klojo's die Abate en Amelia. Niks aan de hand de hele wedstrijd en zo sta je weer met 1-0 achter te kijken. 1-0 Juve, penalty Vidal.

Vidal

Winnen van Milan verveelt nooit.

chevy93

• 12756 berichten
  • 1328 stemmen

Reis in de Telegraaf:

'Ik vond dat ik niet slecht speelde en dat ik weinig balverlies had'

Jonathan Reis was zondag misschien wel de slechtste speler aan de kant van Vitesse, maar kon zich desondanks totaal niet vinden in zijn wissel, een halfuur voor tijd. "Ik was een beetje boos, want ik wilde de wedstrijd uitspelen. Ik vond dat ik niet slecht speelde en dat ik weinig balverlies had”, toonde Reis na afloop weinig zelfreflectie in De Telegraaf. Rutten kondigt in de krant aan dat hij maatregelen zal nemen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

UEFA stelt Kuipers aan voor halve finale in de Champions League - voetbalzone.nl

Na alle dwalingen van de arbitrage dit weekend, ook eens een positief bericht.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Luisje Suarez

Deze mafkees minimaal 1 jaar schorsen. Recidivist.

@Chevy93

Deed Reis mee dan? Hele wedstrijd niet gezien, zoals heel Vitesse overigens.

Wat was dat een zaadpartij! Feyenoord was slecht, Vitesse onthutsend zwak. En dit is dan de 'top' in NL. Pfff.

Champions League please.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

'Ik had weinig balverlies'

Lijkt me logisch aangezien die de bal hooguit 10x heeft geraakt in de wedstrijd.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Suarez

Ik denk dat het tijd wordt deze dwaas tegen zichzelf in bescherming te nemen en voor de rest van zijn leven op te sluiten in een gesloten inrichting..

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Havenaar was trouwens nog een heel stuk slechter.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Mwoah. Havenaar zijn naam werd wel eens genoemd. Ik wist niet eens dat Reis meedeed. Lag waarschijnlijk de hele pot met zijn hoofd op de achterlijn.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Beter de bal niet raken dan er telkens iets compleet verkeerds mee doen, zodat Feyenoord gevaarlijk kan worden.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Suarez

Cheque

chevy93

• 12756 berichten
  • 1328 stemmen

Kai schreef:

UEFA stelt Kuipers aan voor halve finale in de Champions League - voetbalzone.nl

Na alle dwalingen van de arbitrage dit weekend, ook eens een positief bericht.

Dat betekent daarentegen wel dat hij niet de finale fluit. Om maar weer even ouderwets Nederlands kritisch te blijven.

Maar serieus, Nederland heeft de afgelopen jaren internationaal een aantal goede scheidsrechters gehad. Alleen jammer dat dit (soms) niet meegenomen wordt naar de competitie zelf, maar dit zal in het buitenland ook spelen.

rep_robert schreef:

Ik wist niet eens dat Reis meedeed. Lag waarschijnlijk de hele pot met zijn hoofd op de achterlijn.

Om de achterlijn op te snuiven? Ik geloof dat Immers met hem meegedaan had.

Maar ik wist het ook niet, maar iPad Jan liet het zien bij Studio Voetbal. Het was even zoeken, maar uiteindelijk vond hij een moment waarbij Reis voor de camera zichtbaar was.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4547 stemmen

@ chevy, Kuipers kan nog best de finale fluiten. Zoveel scheidsrechters blijven niet over. Met een beetje geluk geen Duitser en geen Spanjaard. Die Turk zal niet meer fluiten, blijven Kassai, Kuipers, Proença en die Italiaan over. Want de finale is op Wembley, dus een Engelsman zal het niet worden en die Schot heeft ook zijn kaarten verspild. Bovendien moeten de returns ook nog gefloten worden (dat zijn zeer zeker niet Kassai en Kuipers, dus vast één van die andere topscheidsrechters die dan zeker niet de finale fluiten).

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Clubs met de meeste toegekende strafschoppen in de Eredivisie: Feyenoord 331 - Ajax 331 - PSV 249.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Check de goal van Benfica tegen Sporting

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Historisch gezien wat betreft Ajax wel logisch: meest aanvallende voetbal, vaakst in het strafschopgebied van de tegenstander te vinden, PSV dan wel 'vrij weinig in verhouding tot' en Feyenoord krijgt ze wel heel makkelijk, dat is algemeen bekend.

Benfica

Mooi om te zien dat geld niet alles zegt: Zulte Waregem!

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

$pecial schreef:

Check de goal van Benfica tegen Sporting

Wauw

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

De perfecte pingel

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Die zat d'r aardig in ja!

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Lekkere penalty hoor. Zo hoort dat!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4722 stemmen

Heerlijke goal van Benfica ja.

chevy93

• 12756 berichten
  • 1328 stemmen

Sport1.nl - video.sport1.nl - Valencia 4 goals in 6 minuten

Is dit hetzelfde Malaga dat Dortmund bijna uitschakelde?

Die eerste is overigens wel erg knap. Drie keer op z'n rug, dat zie ik Ronaldo echt niet doen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.