- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Toen hij dat zei heb ik heel hard moeten lachen.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Zo gaat dat altijd hoor. Snap ook niet dat sommigen het nog Studio Ajax noemen. Allesbehalve 
Alles wat Jack doet komt ongeloofwaardig over. Nu ook weer die Strootman rukkerij, het komt zo geforceerd over.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jackie: "Nu even vrijdag, ik wil het niet over Ajax hebben". Zucht haha.
Misschien is Cheque definitief getransfereerd van Ajax naar Barcelona? Dinsdag het volgende hoofdstuk in zijn hand-in-de-broek-rode-koontjes schouwspel aan de NOS desk. Gaat vast ook nog wel wat foute opmerkingen maken over de oorlog, zo is-ie dan ook wel weer. 'Jongens, ik haat Duitsers'.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Nee, hij voorspelt zelfs dat Bayern wint. Die gast is helemaal de weg kwijt haha. Cheque is cheque niet meer. Denk dat hij uit z'n plaat gaat als Feyenoord 2e wordt. Hij zal persoonlijk de huldiging presenteren.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Vooral dat zinnetje kwam geforceerd over. Man man
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Cheque is cheque niet meer.
Hmmm, hij is vast gecoached na het 'Ik haat Real Madrid' debacle en hij vindt het al sinds de Ajax pyama episode niet meer leuk om zijn hoofdstedelijke voorkeur uit te spreken, maar tijdens of meteen na een wedstrijd kan-ie zijn oude voorkeuren vast niet inhouden. Dan komt die enge man van kom maar lekker op mijn schoot kleine Wes weer terug, zeker weten. Die kop van hem als Barcelona verliest zegt altijd genoeg, vlak voor tijd worden dan zijn veters en stropdas ingenomen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Mag het even, het gaat het hele seizoen er alleen maar over dat hij zo boos naar de scheidsrechter kijkt.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik zat ook al te wachten op een opmerking 'He did it before'.
En toen lieten ze de 'liefdesbeet' nog even zien.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Wat een domme klojo's die Abate en Amelia. Niks aan de hand de hele wedstrijd en zo sta je weer met 1-0 achter te kijken. 1-0 Juve, penalty Vidal.
Vidal 
Winnen van Milan verveelt nooit.
chevy93
-
- 12756 berichten
- 1328 stemmen
Reis in de Telegraaf:
'Ik vond dat ik niet slecht speelde en dat ik weinig balverlies had'
Jonathan Reis was zondag misschien wel de slechtste speler aan de kant van Vitesse, maar kon zich desondanks totaal niet vinden in zijn wissel, een halfuur voor tijd. "Ik was een beetje boos, want ik wilde de wedstrijd uitspelen. Ik vond dat ik niet slecht speelde en dat ik weinig balverlies had”, toonde Reis na afloop weinig zelfreflectie in De Telegraaf. Rutten kondigt in de krant aan dat hij maatregelen zal nemen.

Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
UEFA stelt Kuipers aan voor halve finale in de Champions League - voetbalzone.nl
Na alle dwalingen van de arbitrage dit weekend, ook eens een positief bericht.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Luisje Suarez 
Deze mafkees minimaal 1 jaar schorsen. Recidivist.
@Chevy93
Deed Reis mee dan? Hele wedstrijd niet gezien, zoals heel Vitesse overigens.
Wat was dat een zaadpartij! Feyenoord was slecht, Vitesse onthutsend zwak. En dit is dan de 'top' in NL. Pfff.
Champions League please.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
'Ik had weinig balverlies'
Lijkt me logisch aangezien die de bal hooguit 10x heeft geraakt in de wedstrijd.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Suarez 
Ik denk dat het tijd wordt deze dwaas tegen zichzelf in bescherming te nemen en voor de rest van zijn leven op te sluiten in een gesloten inrichting..
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Havenaar was trouwens nog een heel stuk slechter.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Mwoah. Havenaar zijn naam werd wel eens genoemd. Ik wist niet eens dat Reis meedeed. Lag waarschijnlijk de hele pot met zijn hoofd op de achterlijn.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Beter de bal niet raken dan er telkens iets compleet verkeerds mee doen, zodat Feyenoord gevaarlijk kan worden.
chevy93
-
- 12756 berichten
- 1328 stemmen
UEFA stelt Kuipers aan voor halve finale in de Champions League - voetbalzone.nl
Na alle dwalingen van de arbitrage dit weekend, ook eens een positief bericht.

Maar serieus, Nederland heeft de afgelopen jaren internationaal een aantal goede scheidsrechters gehad. Alleen jammer dat dit (soms) niet meegenomen wordt naar de competitie zelf, maar dit zal in het buitenland ook spelen.
Ik wist niet eens dat Reis meedeed. Lag waarschijnlijk de hele pot met zijn hoofd op de achterlijn.
Maar ik wist het ook niet, maar iPad Jan liet het zien bij Studio Voetbal. Het was even zoeken, maar uiteindelijk vond hij een moment waarbij Reis voor de camera zichtbaar was.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
@ chevy, Kuipers kan nog best de finale fluiten. Zoveel scheidsrechters blijven niet over. Met een beetje geluk geen Duitser en geen Spanjaard. Die Turk zal niet meer fluiten, blijven Kassai, Kuipers, Proença en die Italiaan over. Want de finale is op Wembley, dus een Engelsman zal het niet worden en die Schot heeft ook zijn kaarten verspild. Bovendien moeten de returns ook nog gefloten worden (dat zijn zeer zeker niet Kassai en Kuipers, dus vast één van die andere topscheidsrechters die dan zeker niet de finale fluiten).
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Clubs met de meeste toegekende strafschoppen in de Eredivisie: Feyenoord 331 - Ajax 331 - PSV 249.

$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Check de goal van Benfica tegen Sporting 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Historisch gezien wat betreft Ajax wel logisch: meest aanvallende voetbal, vaakst in het strafschopgebied van de tegenstander te vinden, PSV dan wel 'vrij weinig in verhouding tot' en Feyenoord krijgt ze wel heel makkelijk, dat is algemeen bekend. 
Benfica 
Mooi om te zien dat geld niet alles zegt: Zulte Waregem! 
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Check de goal van Benfica tegen Sporting
Wauw 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Lekkere penalty hoor. Zo hoort dat!
chevy93
-
- 12756 berichten
- 1328 stemmen
Sport1.nl - video.sport1.nl - Valencia 4 goals in 6 minuten
Is dit hetzelfde Malaga dat Dortmund bijna uitschakelde? 
Die eerste is overigens wel erg knap. Drie keer op z'n rug, dat zie ik Ronaldo echt niet doen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.