- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Geld is belangrijk, maar met geld alleen red je het niet.
Het helpt wel nogal...
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
AZ met geld van Scheringa, Twente met geld uit goed doordacht beleid. Maar ook die beide clubs waren niet direct de armste clubs, wel stonden ze toen in de top 5. Geld is belangrijk, maar met geld alleen red je het niet. En nee, de financiële nummer 18 zal geen kampioen worden, zij kunnen wel goed beleid voeren en hopen dat ze eens mazzel hebben met een aankoop of een coach en zo doorgroeien. Twente is dit gelukt; zij waren failliet 7 jaar daarvoor.
De enige reden dat Twente opeens mee ging doen is omdat ze tientallen miljoenen te besteden hadden. Verbeeld je niks anders.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Hoe bedoel je? Dat kregen ze ineens? Verklaar je nader.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Nou, dat zeg ik toch? Maar als dat echt het enige was dat telde had Real minstens 5 maal de CL gewonnen de laatste jaren.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Heerlijk bijna kampioen nu zou PSV zijn laatste vier wedstrijden nog moeten verliezen en het was een perfecte competitie.
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Vraag ik me af hoe goed jij de krant leest, Kos. Kan me herinneren dat er paar weken geleden in de krant inderdaad stond dat Ajax de meest succesvolle jeugdopleiding heeft, met spelers die het meeste opleveren in heel Europa. Niet zo zeer de duurste, maar wel de meest winstgevende
Ook te lezen in de link van rep_robert.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Van Twente en AZ is het inderdaad een wereldprestatie geweest.
En zonder steun van de gemeente was er van Twente ook al lang geen sprake meer.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Royston Drenthe maakte vanmiddag alle goals voor Alania Vladikavkaz in de 3-1 thuiszege op Mordovya Saransk.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
kos 
Gvd, wint Ajax al zo episch, komt kos alles nog mooier maken met zijn gepiep en gesteun hier.
En die Hitlergroet makende kerel bij PSV 

Wauw, ik denk niet dat een voetbalweekend mooier dan dit nog kan worden.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Haha, zal die kerel spijt hebben van z´n acties?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha, zal die kerel spijt hebben van z´n acties?
Als ie het niet had, dan krijgt hij het vast nog wel. Benieuwd wat zijn familie, vrienden en baas van dit vinden. Het is nou niet dat hij onduidelijk erop staat ofzo.
Overigens, Joene werd daar ook op de tribunes gespot:

depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Eigen dikke schuld dat ie zo te kijk wordt gezet, idioot!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen

kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Natuurlijk was dat superknap. Dat was maximaal de helft van wat Ajax en psv uitgaven. Ik geef het je te doen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Echt niet eh kos. Ga maar eens die transfersommen na. Ik herinner me nog goed dat ze toen veel meer hebben uitgegeven dan Ajax & PSV.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Ik snap hem anders niet, dus goed mogelijk.
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
2-3...?!
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Okay, dank. Herken ook nu pas die middelste
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Die Kos
Wanneer zuurpruimen als jij uit het houtwerk komen bij een naderende Amsterdamse titel is het net allemaal wat leuker.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ze kunnen al jaren hun lievelingslied "helemaal niets in Amsterdam" niet meer meezingen. Het doet pijn kennelijk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Toch zijn we er nog niet dit jaar. Een keer verliezen en het wordt weer billenknijpen. Hoop dat dat besef goed zit bij de spelers. Laks- of lichtzinnigheid kun je je niet veroorloven. Winnen bij PSV is mooi, maar in deze competitie kan iedereen van iedereen winnen, dus 100% concentratie is vereist.
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Echt niet eh kos. Ga maar eens die transfersommen na. Ik herinner me nog goed dat ze toen veel meer hebben uitgegeven dan Ajax & PSV.
Voor de miljoenste keer: transfersommen zeggen totaal niet alles
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Die Kos
Wanneer zuurpruimen als jij uit het houtwerk komen bij een naderende Amsterdamse titel is het net allemaal wat leuker.
Wat is er zuurpruim aan realisme? Van mij mag je juichen wat je wil hoor.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Dus als AZ kampioen wordt met de vele miljoenen van Scheringa is het een wereldprestatie. Kijk eens hoeveel miljoenen ze hebben uitgegeven in het jaar dat ze o.a. Ari, El Hamdaoui, Pelle, Pocognoli en anderen hebben gehaald. AZ was destijds ook gewoon een smerige onsympathieke geldclub.
Wat heeft AZ jou eigenlijk ooit misdaan? Kan me zo gauw niet bedenken waarom een Belg/Limburger een hekel zou moeten hebben aan AZ.
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Ach het is allemaal die is stom en die is tof hier. Maar feiten onderkennen.. Neuh. Dan ben je bitter en een zuurpruim. Boehoehoe..
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wat heeft AZ jou eigenlijk ooit misdaan? Kan me zo gauw niet bedenken waarom een Belg/Limburger een hekel zou moeten hebben aan AZ.
Verzin een onderwerp en Nomak weet er wel iets negatiefs over te zeggen.
Waarschijnlijk vind hij het nu veel te warm buiten.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Voor de miljoenste keer: transfersommen zeggen totaal niet alles
kos
-
- 46719 berichten
- 8873 stemmen
Als jij 30 miljoen per jaar uitgeeft en je concurrenten 60 miljoen per jaar en je bent beter dan hen is dat een topsportprestatie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.