• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.139 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.607 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.912 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Speciaal voor kos met zijn geblaat.

(afbeelding)

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

Zucht...echt om te huilen dat begrip van jullie.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Als ie het niet had, dan krijgt hij het vast nog wel. Benieuwd wat zijn familie, vrienden en baas van dit vinden. Het is nou niet dat hij onduidelijk erop staat ofzo.

Overigens, Joene werd daar ook op de tribunes gespot:

(afbeelding)

Neen, weer niet!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Als jij 30 miljoen per jaar uitgeeft en je concurrenten 60 miljoen per jaar en je bent beter dan hen is dat een topsportprestatie.

Die 30+ miljoen waar ik het over heb is enkel het geld dat ze hebben betaald aan transfers. Zit het salaris niet eens bij.

Geef het geld van Scheringa aan Roda, NEC of NAC en ze spelen ook mee voor de titel.

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Die 30+ miljoen waar ik het over heb is enkel het geld dat ze hebben betaald aan transfers. Zit het salaris niet eens bij.

Geef het geld van Scheringa aan Roda, NEC of NAC en ze spelen ook mee voor de titel.

Kan best dat ze dan eens meespelen voor de titel. Zoveel topclubs zij er niet. Maar om hem ook daadwerkelijk te winnen is wat anders. En al helemaal elk seizoen daarom meespelen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Lefgozer schreef:

Wat heeft AZ jou eigenlijk ooit misdaan? Kan me zo gauw niet bedenken waarom een Belg/Limburger een hekel zou moeten hebben aan AZ.

Was een erg onsympathieke geldclub ten tijde van Scheringa. Is nu wel veranderd, heb er geen problemen meer mee.

Nicolage Rico schreef:

Verzin een onderwerp en Nomak weet er wel iets negatiefs over te zeggen.

Waarschijnlijk vind hij het nu veel te warm buiten.

Onzin, en dat weet jij ook. Ik ben over het algemeen erg positief ingesteld. Maar dat weet jij natuurlijk niet want je kent me niet.

Ik weet ook niet waarom je nu weer persoonlijk begint te worden. Als ik iets terug zeg ga je weer op de alertknop klikken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Zucht...echt om te huilen dat begrip van jullie.

Dat sluit dan bij je niveau aan zodra het hier over Ajax gaat

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Neen, weer niet!

Shit zeg. Nou, ik blijf het proberen.

Nog 1 poging.

Ben jij dit joene?

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Nomak schreef:

Onzin, en dat weet jij ook. Ik ben over het algemeen erg positief ingesteld. Maar dat weet jij natuurlijk niet want je kent me niet.

Ik constateer natuurlijk ook alleen wat ik hier van je lees.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Shit zeg. Nou, ik blijf het proberen.

Nog 1 poging.

Ben jij dit joene?

(afbeelding)

Ook al niet!

Jong PSV ook weer geweldig bezig. Gaan gewoon keihard op de bek tegen Heerenveen wat zojuist kampioen is geworden.

En dat met een team vandaag met spelers als Depay, Matavz, Pieters, Hiljemark, Tyton en Zanka...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik constateer natuurlijk ook alleen wat ik hier van je lees.

Enkel wat berichtjes over voetbal dus. En daar trek jij blijkbaar de conclusie uit dat ik als een erg zure azijndrinkende zuurpruim door het leven ga.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ook al niet!

Jong PSV ook weer geweldig bezig. Gaan gewoon keihard op de bek tegen Heerenveen wat zojuist kampioen is geworden.

En dat met een team vandaag met spelers als Depay, Matavz, Pieters, Hiljemark, Tyton en Zanka...

Haha, Jong Ajax net ook thuis met 0-3 verloren. Is gewoon een hele matige ploeg. Gelukkig zit daaronder weer beter materiaal.

Ik vind de prestaties bij de jeugd niet zo interessant. Daar moet alles om ontwikkeling draaien.

PSV trouwens een blank versus zwart probleem hoor ik bij VI. De donkere jongens lijken te weinig beleving te tonen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Op Dumpert gaan ze in ieder geval flink los:

(afbeelding)

Verdorie, is die weer niet te zien. Kijk dan zelf maar even op Dumpert.

@thijsslegers 1m

Bij PSV is een scheiding der geesten ontstaan. Er zijn twee groepen in de kleedkamer, twee kabels, die elkaar niet begrijpen.

@thijsslegers 1m

De donkere spelers kruipen bij elkaar, de blanke spelers ook. Geen sprake van racisme maar een verschil in topsportbeleving.

@thijsslegers 1m

Er is geen ruzie, niets. Maar wel veel onderhuids onbegrip voor elkaars manier van handelen. Moet met chirurgische precisie aangepakt worden

@thijsslegers 1m

Hiddink Van Nistelrooy Cocu Faber en Van Bommel zijn gepolst over hoe ze over beleid PSV denken en of ze koerswijziging steunen.

@thijsslegers 1m

Zij zullen allen kaken op elkaar houden. Zeer gevoelig onderwerp vanzelfsprekend.

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat sluit dan bij je niveau aan zodra het hier over Ajax gaat

Ja verrassend inhoudelijke reactie weer.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Enkel wat berichtjes over voetbal dus. En daar trek jij blijkbaar de conclusie uit dat ik als een erg zure azijndrinkende zuurpruim door het leven ga.

En alle andere onderwerpen.

Maar terug naar het voetbal.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PSV trouwens een blank versus zwart probleem hoor ik bij VI. De donkere jongens lijken te weinig beleving te tonen.

Beetje lachend je bankrekening bekijken en elke avond een ander gewillig sletje in je bed. Op zich geef ik ze geen ongelijk. Je mag eigenlijk wel gek zijn als je echt leeft voor je sport.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

kos schreef:

(quote)

.

Als jij 30 miljoen per jaar uitgeeft en je concurrenten 60 miljoen per jaar en je bent beter dan hen is dat een topsportprestatie.

60 miljoen begroting is wat anders dan 60 miljoen aan spelers uitgeven om kampioen te worden. Ajax doet (vooral nu) veel meer andere dingen met het geld. Het zou me niets verbazen als we binnen een paar jaar van de beurs gaan

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

Ja dat is dus wat ik de hele tijd al zeg :-|.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

(afbeelding)

Tja, duidelijker krijg je 't niet.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Haha Boskamp. Demouge speler van het weekend.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax heeft van de zomer heel weinig uitgegeven. PSV en Twente de laatste 2 jaren wel. Geef nou Ajax gewoon eens een keer de credits man. Het is geen absolute wereldprestatie maar het is wel knap.

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

Ja die 60 miljoen per jaar gaven ze aan het goede doel..

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

kos schreef:

Ja dat is dus wat ik de hele tijd al zeg :-|.

Oftewel 30 miljoen aan spelers uitgeven staat niet gelijk aan een begroting van 60 miljoen, wat jij wel impliceert. Want buiten die 30 miljoen hebben die clubs in de discussie net ook nog een begroting dat erbij op komt

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Ajax is de laatste jaren in de periode, dat ze veel geld uitgaven juist geen kampioen geworden.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

kos schreef:

Wie zegt dat ze alles uitgeven. Het EV wordt ook gewoon gespekt nu. Je weet wel... Financieel gezond zijn...

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Oftewel 30 miljoen aan spelers uitgeven staat niet gelijk aan een begroting van 60 miljoen, wat jij wel impliceert. Want buiten die 30 miljoen hebben die clubs in de discussie net ook nog een begroting dat erbij op komt

Ik neem aan dat je weet dat de begrotingen van clubs geen geheim zijn he? En die van Ajax en psv elk jaar veel en veel hoger zijn dan die van de rest??

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Wie zegt dat ze alles uitgeven. Het EV wordt ook gewoon gespekt nu. Je weet wel... Financieel gezond zijn...

Ook dat is een kracht waarmee je je concurrentiepositie versterkt. Heeft allemaal met geld te maken. Jeugdopleiding, stadion, sponsors, alles.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ga je dan ook over de uitgaven van Ajax beginnen, huilerd? Ze hebben de meeste kosten van alle clubs en toch kampioen! Knap he!!!!!

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ik neem aan dat je weet dat de begrotingen van clubs geen geheim zijn he? En die van Ajax en psv elk jaar veel en veel hoger zijn dan die van de rest??

Dus als Twente bv voor 30 miljoen aan spelers koopt houden ze 5 miljoen over omdat ze een begroting hebben van 35 miljoen? Houd toch op...

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dus als Twente bv voor 30 miljoen aan spelers koopt houden ze 5 miljoen over omdat ze een begroting hebben van 35 miljoen? Houd toch op...

Wat wil je nu precies zeggen? Dat twente stiekem toch een net zo grote begroting als Ajax heeft? ..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.