- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Tuurlijk niet, Mourinho weet ook wel dat ie niet hoeft te slijmen om de nummer 1 kandidaat zijn voor die positie, want hij is gewoon de beste trainer ter wereld. Zo simpel is het.
Zelfs Mourinho heeft mensen die hij mag. Dit was gewoon uit beleefdheid.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Omdat hij Fergie mag deinst ie er niet voor terug om even te zeggen dat ie met een matig Real toch maar even een goed Man U op de knieën brengt. Want zo goed zijn ze.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Omdat hij Fergie mag deinst ie er niet voor terug om even te zeggen dat ie met een matig Real toch maar even een goed Man U op de knieën brengt. Want zo goed zijn ze.
En als Mourinho had gezegd dat Real veel beter was en het geen rood was had iedereen geschreeuwd dat hij arrogant is.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
100% terechte rode kasrt. Intentie was er niet, maar de overtreding zelf is gewoon rood; hij trapt hem zo doormidden. Als Pepe dit deed vond iedereen t rood.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
100% terechte rode kasrt. Intentie was er niet, maar de overtreding zelf is gewoon rood; hij trapt hem zo doormidden. Als Pepe dit deed vond iedereen t rood.
Dat laatste heb je zeker gelijk in. Echter doet dat niets af aan het feit of het nu rood is of niet. Ik twijfel ook. De intentie was er niet en de scheids had dit in de geest van de wedstrijd met geel af mogen doen voor mij.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Pfoei, in de problemen zitten en dan een dubieuze rode kaart voor de tegenpartij, Barcelona is er de afgelopen jaren groot mee geworden zullen we maar zeggen. Lekker potje in de tweede helft, hoe dan ook verdiende Real over 2 wedstrijden om door te gaan want manmanman wat een afbraakvoetbal van Ferguson, niet te filmen. Ook hilarisch hoe na de 1-2 Manchester opeens tot het idee kwam ook eens te gaan voetballen en Madrid direct helemaal van't padje was.
Modric viel fantastisch in inderdaad, Varane buiten zijn fout ook erg sterk. Ronnie onzichtbaar, maar wel weer de beslissende. En Pepe kreeg een gele kaart omdat-ie gemeen keek, ook apart.
Hoe dan ook: El Unico nog altijd op koers voor Wembley 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Pas op wat je zegt hier he. Wanneer je als supporter hier gemeen kijkt naar een speler van de tegenpartij die een corner komt nemen wordt je hier direct verweten een doorgesnoven randdebiel te zijn.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Geest van de wedstrijd? Oke. Maar een zware tackle blijft een zware tackle. En hij zag Arbeloa wel en dan zo hoog inkomen is gewoon belachelijk
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen

Heft elkaar dus goed op. Dit was natuurlijk rood en een pingel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Foto geeft vertekend beeld. Was duidelijk met het hoofd gepareerd. Bovendien van 30 cm op hem gekopt. Absoluut geen pingel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, maar iedereen die Mourinho kent weet dat het een sneer van jewelste is richting Man U.
Wat is het nu? Een geweldige sneer of een opmerking uit respect?
Wat mij betreft was het duidelijk het eerste. Erg ongepast wanneer je zelf door de schieds gered bent.
Laat hij gewoon normaal antwoord geven als hij respect voor Fergie (of wie dan ook) zou hebben.
Zijn misplaatste arrogante en nietszeggendheid maakt Real erg onsympathiek, en dat zeg ik terwijl ik ze toch vaak genoeg support.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2381 stemmen
Met 11 tegen 11 had Manchester het gewoon gered. Tot de rode kaart was Real niet een keer gevaarlijk. En dan maar zeuren over afbraakvoetbal 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het eerste, Jose is in de kleedkamer voorop gegaan in de polonaise.
Laat hij gewoon normaal antwoord geven als hij respect voor Fergie (of wie dan ook) zou hebben.
Zijn misplaatste arrogante en nietszeggendheid maakt Real erg onsympathiek, en dat zeg ik terwijl ik ze toch vaak genoeg support.
Fergie ook behoorlijk gered door de ref met die handsbal van Rafael. Heft elkaar weer op.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met 11 tegen 11 had Manchester het gewoon gered. Tot de rode kaart was Real niet een keer gevaarlijk. En dan maar zeuren over afbraakvoetbal
Mogelijk, maar ook dit is een stelling die lastig hard te maken valt.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Vanaf 20 centimeter koppen op iemands arm. Oké, het is hands omdat het wel de bal uit het doel haalt. Maar om nou een Suarez vergelijking te maken die de bal met een fantastische duik uit het doel haalt 
Verder gebeurt het in een scrimmage, er was zelfs niemand van Real die protesteerde. Het is niet raar dat het de scheidsrechter ontgaan is.
Je hebt wel gelijk dat het lastig te stellen is of Manchester wel had gewonnen, want na de goal gingen ze wel massaal achteruit lopen. Dus ook met een man meer waren ze misschien wel in de problemen gekomen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Over twee wedstrijden is Real gewoon terecht door 
De rode kaart is m.i. ook gewoon terecht gegeven. Is gewoon een karatetrap, wel of geen intentie. Sinds wanneer moet je zo je been strekken om bij de bal te kunnen?
En in de geest van de wedstrijd fluiten? Onzin. Rood is rood!
CR7: fantastische speler, hoor! Maar het blijft een verschrikkelijk egoïstische speler. Ik zou als mede-aanvaller helemaal gek worden van hem.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Suarez vergelijking is wel wat aangedikt natuurlijk.
Ja, gister was Ronaldo wel egoïstisch. Begrijp het wel, rare wedstrijd voor hem en die wil zich graag laten zien bij 'zijn' publiek.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
'Zijn' publiek had liever gezien dat hij niet had gescoord.
Dortmund-Real in de volgende ronde zou leuk zijn.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Bah, Man U toch zwaar genekt door die scheids. En die commentator die dit vergeleek met de doodschop van De Jong 
Jammer, want ik had het graag gezien met 11 tegen 11. Real zou sowieso wel de druk opgevoerd hebben, maar toch. Nu ja, blijft wel een lekker team met een enorm voetballend potentieel. Als je ziet welke spelers er op een bepaald moment op het veld stonden: Özil, Kakà, Modric, Ronaldo 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Bah, Man U toch zwaar genekt door die scheids. En die commentator die dit vergeleek met de doodschop van De Jong 
Inderdaad, dit was op volle snelheid en die van De Jong zowat stilstaand dus veel minder gevaarlijk...
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ja, De Jong stond stil, Xabi Alonso daarentegen niet. Verder totaal niet te vergelijken. Een onschuldig duel versus een karateschop...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Dat hakje van Özil voorafgaande aan de 1-2 is wel om te smullen trouwens. In één vloeiende beweging alsof het niets is rent hij weer verder.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Modric daarentegen moet natuurlijk altijd spelen. Dat is de man waar je je opstelling mee begint. Altijd aanspeelbaar, altijd ideeën, prachtige stijl. De Kroatische Cruijff.
. Heb je Modric uberhaupt wel eens eerder bij Real zien spelen??
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Af en toe wel aardige dingen maar die Ozil is echt helemaal de weg kwijt. Hoelang wil je die nog de voorkeur geven. Modric, any day of the week.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Enige wat Modric dit seizoen heeft laten zien is vertragen, ineffectiviteit, balverlies en anderen in de weg lopen... en gisteren opeens een wereldgoal.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2381 stemmen
Erg overdreven..
Manchester speelde compact, geef ze eens ongelijk. Hadden een paar grote kansen, kwamen verdiend op voorsprong, zonder dat Real ook maar gevaarlijk kon worden. Real hanteerde vorige week tegen Barcelona praktisch dezelfde tactiek. Zo'n beetje het handelsmerk van Mourinho om de zwakte van de tegenstander te benutten.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Toch een wat teleurstellende wedstrijd; pas na de goal en de rode kaart ontbrandde het en ging RM vol d'r in. Maar na de 1-2 was ook dat voorbij. Over twee wedstrijden wel de terechte winnaar. Tactiek van United werkte, maar was erg laf en ze waren voetballend gewoon minder. Al vind ik Engels voetbal sowieso niet heel mooi om naar te kijken.
Rode kaart terecht, gevaarlijk spel. Met die snelheid en op die hoogte. Als hij hem niet gezegd heeft is dat nog erger want dan doe je iets zonder te weten wie je kan raken. En of het per ongeluk is vind ik ook niet zo spannend. Of mag ik met een taakstraf vrijkomen als ik iemand aanrijd op de Dam met 120 km/u? Niet expres immers. Als je zo inkomt moet je zeker zijn van je zaak. En als je niets hebt gezien is dat erg dom.
United liet zich wel kennen nadien trouwens. Hoe Ferdinand klapte in dat gezicht. Grote jongen hoor.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Af en toe wel aardige dingen maar die Ozil is echt helemaal de weg kwijt. Hoelang wil je die nog de voorkeur geven. Modric, any day of the week.
Kom kom, Ozil is natuurlijk een klasse of 28 beter.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Heft elkaar dus goed op. Dit was natuurlijk rood en een pingel.
Na die rode kaart zette Real veel meer druk en was dit waarschijnlijk niet eens gebeurd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.