- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Verkeerde beslissing ja, maar wel een begrijpelijke. Ik dacht in de eerste flits ook direct aan rood.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verkeerde beslissing ja, maar wel een begrijpelijke. Ik dacht in de eerste flits ook direct aan rood.
Dit dus.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nouja, in zo'n wedstrijd mag je niet zo'n fout maken als arbitrage. Kost Man Utd nu gewoon de volgende ronde, want Real was tot die kaart nergens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is ook geen fout. Makkelijk praten thuis met de herhalingen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Is wel een fout. Was geen rood, werd wel rood. Ik zie jou regelmatig hier klagen over scheidsen als Atletico en Feyenoord spelen. Wees dan nu ook een man.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
'United moet er nog twee maken, en ik heb nog altijd het gevoel dat dat niet onmogelijk is.'

Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Vond het ook geen rood hoor maar Real was nergens? Man U gaf gewoon het initiatief aan Real, al de hele match en probeerde zelf te counteren. Ze zouden sowieso wel aan kansen gekomen zijn.
Maar er mag best wel eens iets gedaan worden aan die scheidsrechterlijke dwalingen inderdaad. Laat de scheids het gewoon bepalen via een herhaling. Soort van hockey-systeem dat je als team beperkt kan inroepen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is wel een fout. Was geen rood, werd wel rood. Ik zie jou regelmatig hier klagen over scheidsen als Atletico en Feyenoord spelen. Wees dan nu ook een man.
Ik klaag nooit over scheidsrechters. Heb een tijdje terug wat over een scheids gezegd bij Atletico - Sevilla, maar dat was is het nadeel van mijn Atletico.
Voor een scheids, met de resources telt waarneming, en in zijn waarneming zit ie gewoon goed.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan nog veel te zwaar bestraft....
Is ook geen fout. Makkelijk praten thuis met de herhalingen.
Maar het maakt wel de wedstrijd kapot. Ook al is het nu wel leuker om te zien. UEFA moet zich schamen. Ik moest overigens direct aan een goksyndicaat denken....
Van Persie staat helaas niet op scherp eenmaal in scoringspositie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar het maakt wel de wedstrijd kapot. Ook al is het nu wel leuker om te zien. UEFA moet zich schamen. Ik moest overigens direct aan een goksyndicaat denken....
Van Persie staat helaas niet op scherp eenmaal in scoringspositie.
Dat ben ik met je eens. Dat maakt het eerder de fout van de Fifa/UEFA, kan de beste man niks aan doen natuurlijk. Arbitreren zonder technische hulpmiddelen kan echt niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laten we maar hopen op het Man -Bayern scenario...
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Nou gaat men natuurlijk Ronaldo weer verheerlijken, die 'de winnende goal' intikt, maar de man speelde gewoon een matige pot en onthoudt Kaka twee grote scoringskansen.
Modric daarentegen moet natuurlijk altijd spelen. Dat is de man waar je je opstelling mee begint. Altijd aanspeelbaar, altijd ideeën, prachtige stijl. De Kroatische Cruijff.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jammer, hele vieze nasmaak. Wat een wanvertoning. Kijk misschien 3 potjes CL per jaar (volgend jaar natuurlijk minimaal 6
), krijg je dit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekkere tweede helft zeg. Mocht ook wel na de eerste helft.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Belachelijke actie van Ferdinand met dat klappen in het gezicht van de scheids na afloop.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Eens met eRCee over Modric.
Leuke 2e helft. En achja, het blijft voetbal dus scheidsrechterlijke dwalingen zijn helaas (voorlopig) onvermijdelijk.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
In principe mocht United al in de eerste helft met 10 man verder, toen die rechtsback de bal van de lijn sloeg met zijn arm.
Dat zou ''volgens de regels'' rood en een penalty zijn.
Naja het was wel een heerlijke wedstrijd met een geweldige atmosfeer.
PS ; wel erg sneu hoe die United spelers samen met Ferguson reageerde na de wedstrijd bij de scheids 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jammer, hele vieze nasmaak. Wat een wanvertoning. Kijk misschien 3 potjes CL per jaar (volgend jaar natuurlijk minimaal 6
), krijg je dit.
Fijn dat je Ajax weer gaat volgen. Mag ik ook vragen waarom?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat van Rafael had idd ook wel rood mogen zijn, en iig een penalty maar dan hoor je die Man U sympathisanten niet over
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, die Mourinho ook. Geweldig.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Best team heeft idd verloren
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, maar iedereen die Mourinho kent weet dat het een sneer van jewelste is richting Man U.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad, maar iedereen die Mourinho kent weet dat het een sneer van jewelste is richting Man U.
Gewoon tactisch gezegd. Hij door, Man Utd de complimenten. Mourinho is bevriend met Fergie en aast in de toekomst op zijn positie.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Holle interessantdoenerrij. Toppunt van nietszeggendheid.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk niet, Mourinho weet ook wel dat ie niet hoeft te slijmen om de nummer 1 kandidaat zijn voor die positie, want hij is gewoon de beste trainer ter wereld. Zo simpel is het.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Potjes tegen Real zijn altijd leuk 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nou, heb het vandaag niet kunnen kijken maar voorlopig laat m´n dvdtje nog even op zich wachten dus.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.