- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Zonder nieuwe spelers voorin - Boëtius snel terug is ook zeer gewenst - worden het weer heel veel lastige uitwedstrijden.
Zou me niet verbazen als we in de Kuip weer onverslaanbaar zijn.
Wel ongelooflijk dat bijna ieder team zichtbaar zin heeft in een nieuw seizoen, en dat je dat bij Feyenoord bij niemand terugziet. Onbegrijpelijk.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tegen de kleintjes?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jammer dat GoAhead niet 1 van die vele kansen erin kon krijgen. Leuk elftal hebben ze. Die blijven er wel in dit seizoen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Zoooooooooooo, wat een geweldige start. Allereerst glunder ik al bij het zien van de goal van Fernandez en dat wij in staat zijn om zo veel druk te zetten. Veel beter dan de vorige editie aangezien wij toen hooguit 5 maal voor het doel kwamen en Feyenoord behoorlijk wat genade voor ons had. Vandaag was het gewoon verdiend en je dacht al bij de 1-1, het zal toch niet? Maar Fernandez kondigde het al wel aan en dat maakt ons tot de gedeelde koploper van de Eredivisie.
Saymak vond ik niet best, Drost vond ik pas na zijn knappe assist lekker ballen en Mokotjo deed het gewoon echt goed en bewijst andermaal dat hij voetballend gezien veel meer in zijn mars heeft dan Vormer. Maar de man van de wedstrijd was niemand minder dan Broerse. Hij gaat niet alleen de geschiedenisboeken in als de man die Pelle uit wist te schakelen, maar elke Feyenoorder die de middenlijn overstak kwam hem zonder succes tegen. Ik had soms mijn twijfels, maar na vandaag is het officieel: Broerse is de beste verdediger die ik in een FC/PEC Zwolle-shirt heb zien rondlopen.
Geweldige avond (op het terechte puntje van de egels na dan
)
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Broerse is de beste verdediger die ik in een FC/PEC Zwolle-shirt heb zien rondlopen.
Geweldige avond (op het terechte puntje van de egels na dan
)
Die linksback van jullie was ook lekker aan het ballen. Hoeveel overtredingen Schaken wel niet nodig had op hem (had trouwens wel geel mogen krijgen uiteindelijk).
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Achenteh is een lastige jongen dus ik geef Schaken niet helemaal ongelijk, maar juist daarom echt de missing link in dit team met overwegend goed opgevoede jochies.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
FC Groningen, PEC Zwolle, GA Eagles, Heerenveen en natuurlijk Ajax 
Als Groningen volgende week scoort, hebben ze al meer doelpunten gemaakt dan vorig seizoen.
Utrecht, NEC, Twente 
Feyenoord

j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Achenteh is een lastige jongen dus ik geef Schaken niet helemaal ongelijk, maar juist daarom echt de missing link in dit team met overwegend goed opgevoede jochies.
Stond heel erg goed te ballen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ik zeg er ook achter ''ik geef hem geen ongelijk'' omdat Rochdi wel een aantal keer stond te provoceren (schwalbes maken en zo) toen ze al achter stonden wat wel voor de nodige frustratie zorgde, wat hij ook al goed deed want daardoor haalde hij Schaken uit de wedstrijd (dat hij dan vervolgens die goal maakte waarvan hij niet eens wist dat hij hem maakte is niet Rochdi's schuld). Maar hij stond prima te ballen idd, geef ik je geen ongelijk in.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Oh oh. Een De Boer die zich gaat uitspreken over homoseksualiteit... Dat wordt oppassen geblazen.
Edit: Pfoe, dat ging net goed.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Beetje overdreven, die lofzang over PSV nu bij Studio Voetbal. Na afgelopen dinsdag terecht, als onderstaande teksten toen waren gekomen had ik het gesnapt. Maar hoe ze over gisteravond praten snap ik niet. Pass van Schaars was van wereldklasse (vooral zijn intentie vooruit valt te prijzen, Wormgoor gaat daar gewoon faliekant te mist in), Jetro maakte een fantastische wereldgoal á la Roberto Carlos (ook hier was Wormgoor de weg kwijt en doen nog drie andere ADO spelers niks) en Zoet was fan-tas-tisch (ging toch bijna de mist in minuut 10-15 (?) met een terugspeelbal).
Jammer van Ronald de Boer dat ie ook de schuld legt bij de tegenstander waarom Ajax er (vaak) niet doorheen komt. Gooi het baltempo omhoog - wat Jan Mulder ook zegt -, durf tussen de linies in te spelen en pass harder en strakker en de gaten komen vanzelf.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Ik die Waterreus wel door, beetje de druk bij de concurrentie leggen 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Complimentje voor Jetro is op dit forum idd al iets teveel gevraagd.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Maar kan die inmiddels ook verdedigen 
mjk87 (moderator films)
-
- 14553 berichten
- 4534 stemmen
Vreselijk flauw met al die verhaspelingen van namen - morgen in VI komt dat terug. Vorige week was echt beter, al vind ik Pierre wel vaak lekker uitgesproken. En Jack had weer een zonnebank gepakt deze week.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ik wacht op Arno Vermeulen. 
Maar wat Quido zegt, was wel heel erg overdreven die lofzang over PSV.
Alsof ze ADO helemaal van de mat veegde.
Was gewoon een matige wedstrijd, met name de tweede helft die dramatisch was.
De aanval raakte bovendien geen pepernoot.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Net terug van Reggae Jam(festival) in Bersenbrück, Duitsland. 4 dagen wezen kamperen tussen! Het was erg Irie allemaal! Wie had dat hier van mij gedacht na afgelopen week haha?
Zo te zien een erg mooi weekendje geweest en een goed begin van de competitie
Morgen alles maar even terug kijken. Enig smetje is natuurlijk FC Groningen, het zal op FB vast vol staan met "wij staan boven de Joden/wij staan bovenaan" teksten
Edit:
Pruim is er al een goed voorbeeld van in dit forum zie ik na het typen van dit bericht...
Voorspelbaar volk blijft het ook die Groningen supporters haha. Dit riepen ze een paar jaar geleden in een rampseizoen ook..
WIJ STAAN BOVENAAN, WIJ STAAN BOVENAAN!
(afbeelding)
Mooi dat AZ door de mand valt en Feyenoord ook gelijk. Zal morgen met plezier de teksten van "Feyenoord wordt kampioen" Reinbo even op gaan zoeken hier. PSV ook met geluk gewonnen, 2 goals tegen..valt toch weer tegen allemaal zo op het oog zonder dat ik me er verder in heb verdiept. Vooral na al die overdreven lofzang.
Ik wacht op Arno Vermeulen. 
Maar wat Quido zegt, was wel heel erg overdreven die lofzang over PSV.
.
Het was Quido die zijn hand in zijn broek had en klaarkwam op PSV afgelopen week hoor
Beetje tegenstrijdig wat ik hier nu hoor.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Komt natuurlijk door die voorbereiding van Feyenoord, alleen maar tegen amateurs gespeeld.
Heeft Pelle het nu al hoog in zijn bol?
Dat is iets wat wij allemaal zeiden. Maar anderen hadden het over een kortere voorbereiding, geen JCS en weet ik veel wat voor flauwekul smoesjes allemaal. Door veel leden werd het gebagatelliseerd... Mooi om terug te komen en zien dat je gelijk hebt gekregen.
Wat een onthutsend slecht Feyenoord. Totaal geen creativiteit, een slechte verdediging (Matthijsen graag weer in de basis) en een onzichtbare Pelle, nee dit seizoen gaat het het ook niets worden.
Vreemd, na een paar oefenpotjes tegen wat amateurs en amateuristische Spanjaarden zou Feyenoord meedoen om het kampioenschap. "Waarom niet?", zei ene Reinbo doodleuk. Nou, hierom dus
Wel erg pessimistisch na pot nummer 1 trouwens hoor
Je lijkt wel een Ajacied, ouwe bootknuffelaar!
Rare jongens die Ajacieten. Misschien dat ze je ergens op zo'n boot wel willen knuffelen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het was Quido die zijn hand in zijn broek had en klaarkwam op PSV afgelopen week hoor
Beetje tegenstrijdig wat ik hier nu hoor.

Je mag toch wel gewoon constateren of iets goed is of niet? Dinsdag vond ik het fris, speels en aantrekkelijk. Gisteren ronduit matig. Beide benoem ik. Niks mis mee.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
was weer een typisch fijn Feyenoord-uit dagje
wat een collectief falen, ook echt alle elf, tegen een gretiger Zwolle (tweede helft). En lekker verdedigd door BMI bij beide goals.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen

Je mag toch wel gewoon constateren of iets goed is of niet? Dinsdag vond ik het fris, speels en aantrekkelijk. Gisteren ronduit matig. Beide benoem ik. Niks mis mee.
Hoezo? Beetje op niveau tegenstanders krijgen in je voorbereiding lijkt mij wel redelijk van belang. Kijken hoe de spelers er voor staan. In potjes tegen matige clubs waarbij je op wandel tempo een wedstrijd wint is natuurlijk funeste. Je moet er vooral ook conditioneel staan.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Man, Rep_Robert, laat ons ook eens blij zijn met en genieten van een klein (en tijdelijk) succesje. Typisch dat jij je als 'Ajacied' daaraan stoort.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Man, Rep_Robert, laat ons ook eens blij zijn met en genieten van een klein (en tijdelijk) succesje. Typisch dat jij je als 'Ajacied' daaraan stoort.
Wetende hoe de gemiddelde Groningen supporter denkt en zich gedraagt (vooral op dit soort momenten) vind ik het gewoon triest. Stoor me er verder niet aan, jij bent heus niet de enige hoor
Dat ik wist dat ik dit soort dingen zou tegenkomen zegt al genoeg. Moet me ook nog aan FB wagen, maar daar heb ik nu geen zin in.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Zoooooooooooo, wat een geweldige start. Allereerst glunder ik al bij het zien van de goal van Fernandez en dat wij in staat zijn om zo veel druk te zetten. Veel beter dan de vorige editie aangezien wij toen hooguit 5 maal voor het doel kwamen en Feyenoord behoorlijk wat genade voor ons had. Vandaag was het gewoon verdiend en je dacht al bij de 1-1, het zal toch niet? Maar Fernandez kondigde het al wel aan en dat maakt ons tot de gedeelde koploper van de Eredivisie. .
Eigenlijk vond ik Zwolle de vorige editie beter spelen dan vandaag, aanvallend althans, ik dacht Slot die de ene steekpass na de andere eruit gooide. En eerlijk gezegd gun ik Fernandez best veel na al dat gedoe, maar niet de winnende treffer ..
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Wetende hoe de gemiddelde Groningen supporter denkt en zich gedraagt vind ik het gewoon triest. Stoor me er verder niet aan, jij bent heus niet de enige hoor
Afgezien van PSV en Ajax zouden supporters van elke ploeg foto's van Teletekstpagina 819 de wereld in gestuurd hebben als hun ploeg bovenaan stond. Zelfs Feyenoord-fans zouden massaal genieten van dit tijdelijke momentje van nationale faam. En dat het voorspelbaar is, het zal, nou en. Wij staan bovenaan, WIJ STAAN BOVENAAN!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.