• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.237 gebruikers
  • 9.387.329 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Ja en ADO stond tot het begin van dit weekend bovenaan

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Maar toen hadden ze Chery nog

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

rep_robert schreef:

PSV ook met geluk gewonnen, 2 goals tegen..valt toch weer tegen allemaal zo op het oog zonder dat ik me er verder in heb verdiept. Vooral na al die overdreven lofzang.

PSV met geluk gewonnen.

Dan kijk 't maar heel snel voordat je zo makkelijk gaat oordelen.

2-3 lijkt zwaarbevochten maar dat was het absoluut niet.

Na een half uur 0-3. Gas terug, minuut voor rust 1-3.

Tweede helft nauwelijks kansen voor beide ploegen, Bruma met een mispeer in de 94e minuut en het is nog 2-3 voor de statistieken.

En wat denk je zelf? Dat elke ploeg zo ontzettend veel ruimte open laat tegen PSV. Nee.

Bovendien vlogen ze er enorm hard in.

Ook nog direct een uitwedstrijd, fanatieke supporters en na een Europees duel.

Gewoon een hele fijne overwinning!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Daarom zeg ik dus zo op het oog zonder dat ik alles heb gelezen en bekeken...2-3 is in ieder geval geen walkover en dat doet me al goed Leuk dat Bruma er blijkbaar ook ontzettend naast zit en een goal heeft veroorzaakt..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Vreemd, na een paar oefenpotjes tegen wat amateurs en amateuristische Spanjaarden zou Feyenoord meedoen om het kampioenschap. "Waarom niet?", zei ene Reinbo doodleuk. Nou, hierom dus Wel erg pessimistisch na pot nummer 1 trouwens hoor Je lijkt wel een Ajacied, ouwe bootknuffelaar!

(quote)

Je analyse raakt kant nog wal. Dat ik klaag lijkt me nogal logisch. Feyenoord heeft immers verloren (en op nogal schlemielige wijze).

Heeft verder ook geen donder met de voorbereiding te maken. Het is een mentaal ding. Helaas kun je daar niet op trainen. Kampioensaspiraties kunnen idd in de ijskast. Had niet verwacht dat de knulletjes er zo slap in zouden gaan.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Pruim schreef:

(quote)

Afgezien van PSV en Ajax zouden supporters van elke ploeg foto's van Teletekstpagina 819 de wereld in gestuurd hebben als hun ploeg bovenaan stond. Zelfs Feyenoord-fans zouden massaal genieten van dit tijdelijke momentje van nationale faam. En dat het voorspelbaar is, het zal, nou en. Wij staan bovenaan, WIJ STAAN BOVENAAN!

Zou wel eens 12 uit 4 kunnen worden als ik het schema bekijk. Utrecht thuis (makkie), Cambuur uit (moet kunnen), Eagles uit (al een stuk lastiger, maar toch ook zeker te doen). Daarna is het natuurlijk over met de pret als Ajax op bezoek komt.

Nu Lacey Chabert nog en Pruim is helemaal niet meer te houden.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Pruim schreef:

Maar toen hadden ze Chery nog

Hoe speelde Wijnaldum eigenlijk ?

Als hij niet bevalt wil ik hem graag weer bij AZ als linksback zien.

Paap

• 133 berichten
  • 25 stemmen

Jimmiie schreef:

(quote)

Er gaat niets boven Groningen.

Nooit gehoord van VV Geel-Wit uit Ameland?

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Tegen de kleintjes?

Gezien de beperkte middelen in financieel opzicht tov Ajax, PSV, Twente, Vitesse lijkt me daar geen sprake van wanneer je 2e en 3e eindigt.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

'Mooiste' van het weekend is nog wel dat er serieus mensen zijn die vinden dat Feyenoord Fernandez had moeten houden.

Paap

• 133 berichten
  • 25 stemmen

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Bottleneck schreef:
(quote)

Eigenlijk vond ik Zwolle de vorige editie beter spelen dan vandaag, aanvallend althans, ik dacht Slot die de ene steekpass na de andere eruit gooide. En eerlijk gezegd gun ik Fernandez best veel na al dat gedoe, maar niet de winnende treffer ..
Vond je? Slot was wel echt dé man die wedstrijd, maar toen Feyenoord ff aanzette was het wel flink zweten geblazen, dat gevoel had ik gisteren echt totaal niet. Niet één moment. Wij moesten het de vorige keer doen met een behoorlijke fout van Mulder (waar Avdic perfect op anticipeerde, echt een spitsengoal) en een eigen doelpunt van Pelle. Gisteren was het tot tweemaal toe een geweldig uitgespeeld doelpunt. Het zou dan ook behoorlijk zonde zijn geweest als Feyenoord met een punt weg zou komen uit Zwolle.

En wees eerlijk, je had het ook niet fijn gevonden als Fernandez de 1-0 had gemaakt

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

gillie24 schreef:

Zou wel eens 12 uit 4 kunnen worden als ik het schema bekijk. Utrecht thuis (makkie), Cambuur uit (moet kunnen), Eagles uit (al een stuk lastiger, maar toch ook zeker te doen). Daarna is het natuurlijk over met de pret als Ajax op bezoek komt.

Nu Lacey Chabert nog en Pruim is helemaal niet meer te houden.

Zo dromen wij Groningers inderdaad ook al over de nabije toekomst. Over dat eerste dan, over dat laatste alleen ik.

%%%%%% schreef:

Als hij niet bevalt wil ik hem graag weer bij AZ als linksback zien.

Wijnaldum greep bij de tegengoal wat halfbakken in, maar hij zette de 1-3 hoogstpersoonlijk op en heeft absoluut potentie. Samen met Botteghin gewoon prima defensieve aanwinsten. Kan met Kostic een puik koppeltje op links gaan vormen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Pitakaas schreef:

'Mooiste' van het weekend is nog wel dat er serieus mensen zijn die vinden dat Feyenoord Fernandez had moeten houden.

Een weekje langer had geen kwaad gekund.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dat is iets wat wij allemaal zeiden. Maar anderen hadden het over een kortere voorbereiding, geen JCS en weet ik veel wat voor flauwekul smoesjes allemaal. Door veel leden werd het gebagatelliseerd... Mooi om terug te komen en zien dat je gelijk hebt gekregen.

Ja hoor, daar heeft het aan gelegen... Overigens vind ik 3 wedstrijden tegen profs genoeg.

Vreemd, na een paar oefenpotjes tegen wat amateurs en amateuristische Spanjaarden zou Feyenoord meedoen om het kampioenschap. "Waarom niet?", zei ene Reinbo doodleuk. Nou, hierom dus Wel erg pessimistisch na pot nummer 1 trouwens hoor Je lijkt wel een Ajacied, ouwe bootknuffelaar!

Na 1 wedstrijd zijn ze dat niet meer... Dus.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

nclo schreef:

(quote)
Vond je? Slot was wel echt dé man die wedstrijd, maar toen Feyenoord ff aanzette was het wel flink zweten geblazen, dat gevoel had ik gisteren echt totaal niet. Niet één moment. Wij moesten het de vorige keer doen met een behoorlijke fout van Mulder (waar Avdic perfect op anticipeerde, echt een spitsengoal) en een eigen doelpunt van Pelle. Gisteren was het tot tweemaal toe een geweldig uitgespeeld doelpunt. Het zou dan ook behoorlijk zonde zijn geweest als Feyenoord met een punt weg zou komen uit Zwolle.

En wees eerlijk, je had het ook niet fijn gevonden als Fernandez de 1-0 had gemaakt

Nee dat gevoel had ik ook niet, maar ja met een Goossens als valse linksbuiten en Schaken die meer buitenspel stond, overtredingen maakten en z'n man niet voorbij kwam dan wat-ie wel moest doen, geen enkele combinatie voorin, Pelle die normaalgesproken elk balletje goed terugkaatst (maar nu al een paar weken telkens net een metertje te breed of te kort) etc. Zwolle vond ik vorige keer echt aardig combinatievoetbal spelen. Nu dook Mokotjo overal goed op alleen dat deed hij in z'n debuutwedstrijd voor Feyenoord ook, daarna niets meer van gezien dus je bent gewaarschuwd

Nee ben natuurlijk sowieso niet blij met een tegendoelpunt maar als er dan toch iemand mocht scoren van Zwolle had ik het Fernandez wel gegund. Hoe hij verguisd werd vind ik overdreven.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Fernandez. Engste voetballer die ooit bij Feyenoord speelde.

En na gisteren is dat gevoel weer een tikkie erger geworden.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

je hebt karma uitgedaagd NR, ik reken die treffer ook jou aan en een beetje BMI

Paap

• 133 berichten
  • 25 stemmen

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Met m'n BMI is alles oké.

Wel een groot bak ijs gegeten dankzij de nederlaag. In m'n eentje, op de bank.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Feyenoord mist Alexander Ostlund.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Vooral z'n baard dan "waarmee hij iedere tegenstander angst inboezemde".

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Dat uitgerekend Gujon Fernandez de winnende goal in blessuretijd scoorde tegen Feyenoord

Alleen een samenvatting trouwens gezien, leek ook dikverdiend. Dat lijkt me nog het ergste, dat je dikverdiend van Zwolle verliest. Ik vrees nu al voor ons WK met die kneusjes achterin.

Ieder geval weer Feyenoord met de beide benen op de grond. Ik las hier de laatste weken iets te vaak dat Feyenoord wel eens een hele serieuze titelkans heeft en dat ze echt wel ieder geval boven PSV gaan eindigen. Dan zul je toch wel eens een bal langer dan 4 seconden in de ploeg moeten houden en enige spelvisie bezitten.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

en dat ze echt wel ieder geval boven PSV gaan eindigen.

Buiten het feit dat het grammaticaal slecht is, klopt er niets van.

Wie heeft dat geroepen? De kans is er zeker. De selecties zijn nog niet eens rond.

The Oceanic Six schreef:

Ik las hier de laatste weken iets te vaak dat Feyenoord wel eens een hele serieuze titelkans heeft.

De quote van Frank de Boer o.a.?

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Niemand zegt dat Feyenoord 'in ieder geval' boven PSV eindigt. Maar als je vorig jaar tot April nog serieus voor de titel mee doet en je selectie intact is gebleven, zou het een beetje raar zijn om niet als titelkandidaat gezien te worden toch? En net alsof je gelijk titelkandidaat af bent nu. Het is een domper, maar het kan er over twee weken allemaal heel anders voor staan.

Dat compleet opportunistische is een beetje lachwekkend aan het worden, Ajax staat al 3 jaar op rij op meer dan 10 punten achterstand in de winterstop, en die worden nog kampioen, maar als je na 1 wedstrijd 3 punten achter staat kun je het wel allemaal vergeten.. Als Ajax volgende week bij AZ zou verliezen kunnen we de schaal maar beter gelijk naar Eindhoven brengen.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Dat wordt weer een lang seizoen. .

Hopelijk dit keer wel met trainerswissel, relletjes, degradatievoetbal en een glorieuze 1 punt boven de streep-einde.

Nog 2 seizoenen saneren en dan mag Boekhoorn beginnen.

Overigens lijkt t niveau zelfs alweer minder te zijn geworden. Wat een dramavoetbal overal.

Enige lichtpuntje zijn Zwolle en Eagles die leuk meedoen. Denk dat ik dit seizoen bij beide de uitwedstrijd meepik. Eindelijk weer sfeervolle clubs er bij.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Moo, nu svp nog die geruchten over Bale de wereld uithelpen.

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Moo, nu svp nog die geruchten over Bale de wereld uithelpen.

Niet die van Suarez.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

Niemand zegt dat Feyenoord 'in ieder geval' boven PSV eindigt. Maar als je vorig jaar tot April nog serieus voor de titel mee doet en je selectie intact is gebleven, zou het een beetje raar zijn om niet als titelkandidaat gezien te worden toch? En net alsof je gelijk titelkandidaat af bent nu. Het is een domper, maar het kan er over twee weken allemaal heel anders voor staan.

Dat compleet opportunistische is een beetje lachwekkend aan het worden, Ajax staat al 3 jaar op rij op meer dan 10 punten achterstand in de winterstop, en die worden nog kampioen, maar als je na 1 wedstrijd 3 punten achter staat kun je het wel allemaal vergeten.. Als Ajax volgende week bij AZ zou verliezen kunnen we de schaal maar beter gelijk naar Eindhoven brengen.

Feyenoord heeft veel minder kwaliteit in vergelijking met Ajax en PSV, dat zei ik al en blijf ik zeggen. Daarnaast werkt bij dit Feyenoord maar 1 tactiek, alle ballen op Pelle. Voetballend is het vreselijk armoedig om te zien. En als je dan Pelle weet te neutraliseren, dan blijft er weinig gevaar over. Ik zie ieder geval alleen PSV als titelconcurrent. En dat zeg ik ook als PSV over een paar weken 6 punten achter Ajax zou staan en Feyenoord 6 boven ons.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.