• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.099 films
  • 12.281 series
  • 34.114 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.321 gebruikers
  • 9.392.847 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat Clasie dit seizoen laat zien, dat liet Anita vorig jaar ook gewoon zien hoor.

Nou nee, Anita is een simpele werker die anderen goed laat spelen.

Clasie is echt een vormgever en regisseur, compleet onvergelijkbare spelers.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Alleen talent is niet voldoende om de top te halen. Ik heb genoeg toptalenten gezien die heel veel meer uit hun carrière hadden kunnen halen, maar wat niet lukte. Ik heb een hekel aan Kuijt, maar ik hem wel nageven dat hij echt alles uit zijn carriere heeft gehaald. Gespeeld in de landelijke en Europese top en altijd een basisplaats gehad. Diverse eindtoernooien gespeeld, gescoort in een CL finale, WK finale gespeeld etc. Maar niet op basis van talent.

Klopt, maar Kuyt is nooit een echte topspeler geweest. Nooit bepalend voor een topclub. Maakt voor de rest niet uit, respect voor Kuyt dat hij met weinig talent zover is gekomen. Ik zie in Clasie dezelfde route als Kuyt belopen. Zal uiteindelijk wel bij een mooie subtopper in een topcompetitie terecht komen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

schram101 schreef:

Vooruit, nog een keer dan:

Dit keer het echte (?) verhaal!

(quote)

Bron: geenstijl

Kan toch nooit lang goed gaan. Moet toch keer dat de bom echt barst en dat een van de twee (denk Derksen) de handdoek in de ring gooit.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Lekker boeiend, Stekelenburg in vorm is beter dan elke andere optie. Dus als hij weer speelt en een normaal niveau haalt, dan is hij eerste keeper. Ook wat Louis vorige maand al liet blijken. Zie mijn link op de vorige pagina met de quotes erin.

Het zou wel fijn zijn als Steek in de zomer naar een club in Duitsland, Engeland of Spanje gaat.

Ik hoop ook alleen maar dat Steek het goed doet in Italië. Hoe meer betere Nederlandse keepers, hoe beter het voor Oranje. Alleen probeer ik mijn mening erover te geven, jij hebt een andere. Prima.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nou nee, Anita is een simpele werker die anderen goed laat spelen.

Clasie is echt een vormgever en regisseur, compleet onvergelijkbare spelers.

Dan heb je Anita vorig jaar gewoon expres niet zien spelen ofzo. Was de strateeg van het Ajax middenveld.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

En nu is die bankzitter bij Newcastle United.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Stekelenburg is in potentie gewoon beter dan alle concurrentie. Dat heeft hij in zijn carrière al meer dan eens laten zien. Dat hij een slecht jaar erop heeft zitten doet daar niks aan af. Nu krijgt hij overigens weer alle complimenten onder de nieuwe trainer van Roma. Volgens mij is het bij van Gaal helemaal geen issue. Die zei kort terug al dat Stekelenburg zeer waarschijnlijk zijn eerste keeper is als hij wekelijks speelt en goed presteert. En gelukkig maar.

Willems is in potentie ook beter dan Blind, waarom moet die er volgens jou dan niet in? En nu niet zeggen dat die niet meer potentie heeft...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Willems is in potentie ook beter dan Blind, waarom moet die er volgens jou dan niet in? En nu niet zeggen dat die niet meer potentie heeft...

Willems is helemaal niet beter. Ik zou niet weten op welk vlak. Blind is tactisch, technisch en tegenwoordig zelfs fysiek sterk. Willems blijft een pleintjesvoetballer. Misschien met een betere techniek op de kleine ruimte, maar zeker niet op functioneel vlak.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

'Wie er kampioen wordt? Wij, ik heb er een heel goed gevoel over'

Eén keer raden van welke ploeg dit af komt! Dit is weer arrogantie ten top hoor.

En dan zeuren over Willems die wat zei over Feyenoord.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

j0enne schreef:

'Wie er kampioen wordt? Wij, ik heb er een heel goed gevoel over'

Eén keer raden van welke ploeg dit af komt! Dit is weer arrogantie ten top hoor.

En dan zeuren over Willems die wat zei over Feyenoord.

De Boer is alleen wel meer in positie om dit te zeggen dan Willems destijds.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

DMF schreef:

De Boer is alleen wel meer in positie om dit te zeggen dan Willems destijds.

Haha, inderdaad. De Boer zei er overigens wel bij dat hij die bewering doet op basis van hoe Ajax er nu voor staat. Helemaal zo gek nog niet.

Quote van Willems van 11 februari:

'Vorig seizoen was de druk er ook dat we kampioen moesten worden, maar eindigden we als derde. Dat mag niet meer gebeuren, dat beseft iedereen. En dat kán ook niet gebeuren als je kijkt naar welke selectie we nu hebben. Ik kan me niet voorstellen dat het zo misgaat als vorig jaar.'

Om uiteindelijk bij Feyenoord en Heerenveen weer zwaar door je ondergrens te zakken

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Maar Jetro lijkt me ook geen heel snuggere jongen, dus we zien het maar door de vingers.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

En het maakt het nog leuker als hij weer op plek 3 gaat eindigen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Volgens mij is een goudvis nog slimmer dan die Jetro. Eigenlijk toch erg als je bedenkt dat zo'n mafkees bakken met geld verdient terwijl elke Nederlander elk dubbeltje moet omdraaien.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Tsja, geef hem ongelijk. Inderdaad een vrij domme gozer als ik hem zo in interviews zie, maar hij haalt het geld met bakken binnen. Als hij geen voetballer was geworden, dan zal hij wel dopjes op tubes tandpasta hebben moeten draaien in een tandpastadopjesfabriek.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Dat geldt trouwens voor de meeste voetballers, hè. Maar dat die gozer ook nog eens oliedom is doet mij extra veel pijn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Klopt. De wereld is ook niet eerlijk, haha.

Dat had ik ook altijd bij vd Wiel. En nu bij Babel. Zo dom als hooi, maar ze harken het geld binnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Willems is nog maar 18. Vraag me dan ook af wat hem dom zou maken. Ik zie alleen jeugdige grilligheid, meer niet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Jeugdige grilligheid is ook een vorm van domheid. Dat het later (wellicht) zal bijtrekken staat daar los van. Genoeg leeftijdsgenoten die zich op positievere manier onderscheiden dan lukraak dingen te roepen en de twitterbox vol te stouwen met nonsens.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee hoor, gewoon onervarendheid. Wat doet Willems dan voor bijzonders? Heb nog niets gehoord over vrouwenmishandeling, gang-rapes, wietplantages e.d. Wat heeft ie dan voor doms/ergs gedaan? Als ik dit zo mag geloven heeft ie flink wat narigheid getrapt. Zijn strafblad zal wel heel erg lang zijn.

Goh, hij heeft wat dingen gezegd. Boehoe, Jetro 'Antichrist' Willems toch. Foei!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als ik dit zo mag geloven heeft ie flink wat narigheid getrapt. Zijn strafblad zal wel heel erg lang zijn.

Waar schrijf ik dat dan?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je hele drama queen modus wat betreft Willems. Dan ben je in jouw boekje wel heel snel dom. Sowieso lijkt die term aan inflatie onderhevig.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Goh, hij heeft wat dingen gezegd. Boehoe, Jetro 'Antichrist' Willems toch. Foei!

Manier van presenteren op het veld, in de twitterbox en m.b.t. interviews mag het duidelijk zijn dat hij minder intelligentie tot zijn bagage heeft als een 'Vilhena, Eriksen of de Vrij'. Om maar even wat namen te noemen die ooit/nu 18 zijn/waren.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ach, De Boer maakt ook nog genoeg fouten. Van mij had ie het in ieder geval niet hoeven zeggen, heb het bij de concurrentie daardoor al vaker fout zien gaan. Karma is a bitch

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Je hele drama queen modus wat betreft Willems. Dan ben je in jouw boekje wel heel snel dom. Sowieso lijkt die term aan inflatie onderhevig.

Drama queen modus Ik zeg waar het op staat, en zie eerlijk gezegd weinig ruimte tot discussie op datgene wat ik zeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Knap dat je kan vaststellen dat het om intelligentie draait en niet om gebrek aan mediatraining, minder neiging politiek correct te antwoorden etc. Toch een knappe analyse, dat je dat daaruit op kan maken. Chapeau.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Naomi Watts schreef:

Jouw advocaat van de duivel modus begint ook een beetje irritant te worden (mijn mening).

Je merkt toch aan alles dat die gozer dom is?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat mag, maar dat is mijn probleem niet. Iemand lukraak als dom betitelen getuigt ook niet van te veel intelligentie. Iets met een pot en een ketel?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Knap dat je kan vaststellen dat het om intelligentie draait en niet om gebrek aan mediatraining, minder neiging politiek correct te antwoorden etc. Toch een knappe analyse, dat je dat daaruit op kan maken. Chapeau.

Mediatraining.... Alsof je mediatraining nodig hebt om te voorkomen dat je in de pers gaat roepen dat het dit seizoen 'niet meer fout kan gaan'. Gezonde dosis verstand zou afdoende moeten zijn lijkt me zo. Waarom zijn er genoeg andere voetballers van dergelijke leeftijd die die wijsheid wel bezitten; omdat ze meer basis intelligentie met zich meedragen blijkbaar,

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat mag, maar dat is mijn probleem niet. Iemand lukraak als dom betitelen getuigt ook niet van te veel intelligentie. Iets met een pot en een ketel?

Zo zou je het ook kunnen noemen. Ik noem het mensenkennis.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.