• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.091 films
  • 12.281 series
  • 34.114 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.320 gebruikers
  • 9.392.800 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

kos schreef:

(quote)

wat is dat voor vergelijking?? buiten een totaal andere positie heeft Afellay natuurlijk meer talent in zn teen dan Blind in zn hele lichaam.

(quote)

Tja, compleet oneens. Fer en Clasie zijn beide spelers die ik klaar acht voor het buitenland. Die twee die jij noemt bij lange na niet.

Lijkt mij juist erg logisch.

Zeg toch niet dat het dezelfde spelers zijn. Was om aan te geven dat hun spel er weinig mee van doen kan hebben als je zulke keuzes maakt.

Natuurlijk ben je het oneens. Maar je lijst is gemaakt vanuit het oogpunt wat ze ooit hebben laten zien. Niet van wat ze nu laten zien. Dan begrijp ik helemaal niet waarom Stekelenburg er niet instaat.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Ik vind zowel Vorm als Krul betere keepers. Zowel nu als in potentie.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik ben in ieder geval al blij dat de namen van de twee allergrootste kneuzen (Vlechtje en Wijnaldum AKA 'de toekomst van het Nederlandse voetbal') niet meer opduiken in dit soort discussies.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Dus al het club/voetbal inhoudelijke nieuws eruit en alleen maar 'hihi haha paaldans en bamibal grapjes' of nog een keer Kraaij over Pelle of Van Basten aanhoren?

De heren aan tafel mogen best wat inhoudelijker zijn. De bamibal grapjes horen erbij. Dat is herkenbaar voor alle voetballers, die thuis op de bank of in de kantine zitten te kijken.

Maar die clubwatchers zijn oersaai (op die van Feyenoord na, natuurlijk ). Het probleem is ook dat ze niet voor tv zijn gemaakt.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

kos schreef:

Ik vind zowel Vorm als Krul betere keepers. Zowel nu als in potentie.

Yeah right. Jammer dat we nooit zullen weten of het waar is aangezien Stekelenburg de komende 8 jaar keeper gaat zijn van het NL elftal.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Nog even over de Derksen discussie

Derksen geeft uitleg:

http://www.vi.nl/radio/237685/Derksen-Eerst-contact-met-RTL-voor-ik-aanschuif-bij-VI.htm

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Yeah right. Jammer dat we nooit zullen weten of het waar is aangezien Stekelenburg de komende 8 jaar keeper gaat zijn van het NL elftal.

Dat baseer jij op?

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Ga lekker spelen. Ik heb net een heel stuk neergepent en daar reageren we dan weer niet op. Pff wat een kut topic dit. Sowieso het meest waardeloze op deze site. Wanneer geeft men een keer toe dat ik gelijk heb. Ipv er niet op reageren! (voordat men het te serieus neemt)

Dat baseer ik op de lengte, talent, ruggengraat, dat hij weer speelt, ervaring in het NL elftal, pfff er zijn nog meer even denken...

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4546 stemmen

Ach Oranje, eerst maar eens het jeugd EK in Israël. Dan heb je driekwart elftal al staan.

-------------------------Zoet------------------------

---V. Rhijn--Bruma--Martins Indi--Blind---

--------------------Strootman---------------------

------------------Fer---------Maher---------------

------Narsingh--L. de Jong--Boëtius--------

En dan een Locadia, Van Ginkel, Van Aanholt, De Vrij, Van Dijk, Nuytinck, Leerdam en Wijnaldum nog als wissels.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Macmanus schreef:

Ga lekker spelen. Ik heb net een heel stuk neergepent en daar reageren we dan weer niet op. Pff wat een kut topic dit. Sowieso het meest waardeloze op deze site. Wanneer geeft men een keer toe dat ik gelijk heb. Ipv er niet op reageren! (voordat men het te serieus neemt)

Dat baseer ik op de lengte, talent, ruggengraat, dat hij weer speelt, ervaring in het NL elftal, pfff er zijn nog meer evend denken...

Welk stuk? Er wordt zoveel hier gepost dat het een beetje moeilijk is om alles bij te houden.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

...hij bij een echte lokale topclub speelt waar druk wel heerst, Krul en Vorm geen namen zijn die gezag uitstralen, Vorm niet echt een Nederlander is...

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Macmanus schreef:

...hij bij een echte lokale topclub speelt waar druk wel heerst, Krul en Vorm geen namen zijn die gezag uitstralen, Vorm niet echt een Nederlander is...

Vorm niet echt een Nederlander? Hij is in Ijselstein geboren. Maar wat zou jij doen. Iemand die goed presteert in Engeland bij een subtopper in het doel van Oranje zetten, of iemand die bij de topclub van Italie faalt?

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Je bent een topper Chucky! Als die uit Ijselstein komt dan mag die zeker in het doel van Oranje. Die gasten daar zijn Ijselsterk!

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

mjk87 schreef:

Ach Oranje, eerst maar eens het jeugd EK in Israël. Dan heb je driekwart elftal al staan.

-------------------------Zoet------------------------

---V. Rhijn--Bruma--Martins Indi--Blind---

--------------------Strootman---------------------

------------------Fer---------Maher---------------

------Narsingh--L. de Jong--Boëtius--------

En dan een Locadia, Van Ginkel, Van Aanholt, De Vrij, Van Dijk, Nuytinck, Leerdam en Wijnaldum nog als wissels.

Janmaat is net te oud denk ik, daarom Rhijn

------------------Zoet--------------------

--v. Rhijn--v.d. Hoorn--Indi--Blind

---------------Strootman--------------

---------Maher--------Vilhena-------

----Boetius-----de Jong------John-

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Macmanus schreef:

Je bent een topper Chucky! Als die uit Ijselstein komt dan mag die zeker in het doel van Oranje. Die gasten daar zijn Ijsersterk!

Waarom maakt het uit uit welke stad of plaats die in Nederland vandaan komt? Jij zegt hij is geen echte Nederlander, maar hij is gewoon in Ijselstein (Utrecht) geboren.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Was een grapje Chucky. Mijn manier om te zeggen dat het me eigenlijk geen reet boeit wie er in het doel staat

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Macmanus schreef:

Was een grapje Chucky. Mijn manier om te zeggen dat het me eigenlijk geen reet boeit wie er in het doel staat

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Benieuwd naar vanavond, mag hopen dat het helemaal uit de hand loopt.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Vorm niet echt een Nederlander? Hij is in Ijselstein geboren. Maar wat zou jij doen. Iemand die goed presteert in Engeland bij een subtopper in het doel van Oranje zetten, of iemand die bij de topclub van Italie faalt?

Volg jij de Italiaanse competitie wel? Stekelenburg is inmiddels ongenaakbaar nummer 1 en heeft een paar wedstrijden achter de rug waarin hij fantastisch heeft staan keepen en punten heeft gehaald voor Roma.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4546 stemmen

Chucky92 schreef:

Janmaat is net te oud denk ik, daarom Rhijn

------------------Zoet--------------------

--v. Rhijn--v.d. Hoorn--Indi--Blind

---------------Strootman--------------

---------Maher--------Vilhena-------

----Boetius-----de Jong------John-

Te oud ja, had dat al nagekeken. En help ja, Tonny is er ook nog natuurlijk. Echt een kanshebber op de titel, maar vooral ervaring opdoen is van belang.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4546 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Benieuwd naar vanavond, mag hopen dat het helemaal uit de hand loopt.

Heeft het al eens gedaanIs al eens gebeurd

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ja, met een beetje meer geluk had ie ook al lang in de prem. league gespeeld. Heeft alle kwaliteiten om het daar te maken.

(quote)

Liever nog even wachten ja, maar hij heerst op het veld zoals ik al heel lang geen NL voetballer meer gezien heb.

Van Ginkel is gewoon een potentiele waterdrager en De Jong zal nooit verder komen dan een bijrol waar dan ook, dus snap niet echt waarom dat uberhaupt een discussie is.

Wat Clasie dit seizoen laat zien, dat liet Anita vorig jaar ook gewoon zien hoor. Alleen ben ik hem nu wat uit het oog verloren bij Newcastle. Voorlopig is Clasie een meer dan prima speler, maar hij heeft wel het geluk dat hij net als heel Feyenoord al 2 volle seizoenen op rij geen ''last'' van Europees voetbal heeft. Eerst maar eens aantonen dat hij het ook 3x per week en op hoger niveau kan. Ik denk overigens van wel, maar toch moet hij dat maar eens gaan laten zien.

Fer blijft overschat overigens. Die is in bijna alles nergens echt goed in.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Volg jij de Italiaanse competitie wel? Stekelenburg is inmiddels ongenaakbaar nummer 1 en heeft een paar wedstrijden achter de rug waarin hij fantastisch heeft staan keepen en punten heeft gehaald voor Roma.

Ja, ik volg de Italiaanse competitie wel. Zoals ik al zei, hij heeft heel veel aangeklood en speelt net een maand weer goed. Dat tegenover het geweldig presteren van Vorm al jaren in Engeland.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Heeft het al eens gedaanIs al eens gebeurd

(afbeelding)

Haha, humor.

Mogen trouwens Genee wel dankbaar zijn, door hem schuiven er geen betweterige, niks te melden en doodvermoeiende VI redacteurs niet meer aan tafel. Nu nog hopen dat hij een paar keer de kantinenheld belachelijk maakt, zodat die onzin ook eruit gaat. Go Wilfred.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Wat Clasie dit seizoen laat zien, dat liet Anita vorig jaar ook gewoon zien hoor. Alleen ben ik hem nu wat uit het oog verloren bij Newcastle. Voorlopig is Clasie een meer dan prima speler, maar hij heeft wel het geluk dat hij net als heel Feyenoord al 2 volle seizoenen op rij geen ''last'' van Europees voetbal heeft. Eerst maar eens aantonen dat hij het ook 3x per week en op hoger niveau kan. Ik denk overigens van wel, maar toch moet hij dat maar eens gaan laten zien.

Fer blijft overschat overigens. Die is in bijna alles nergens echt goed in.

Clasie is een prima speler, maar gaat never nooit de top halen. Heeft vorig seizoen een heel goed seizoen gedraaid, maar denk dat hij het talent mist om de echte top te halen (wat een Maher of Vilhena wel heeft).

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Chucky92 schreef:

Clasie is een prima speler, maar gaat never nooit de top halen. Heeft vorig seizoen een heel goed seizoen gedraaid, maar denk dat hij het talent mist om de echte top te halen (wat een Maher of Vilhena wel heeft).

Maher komt er constant niet aan te pas tegen Clasie.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

Ja, ik volg de Italiaanse competitie wel. Zoals ik al zei, hij heeft heel veel aangeklood en speelt net een maand weer goed. Dat tegenover het geweldig presteren van Vorm al jaren in Engeland.

Lekker boeiend, Stekelenburg in vorm is beter dan elke andere optie. Dus als hij weer speelt en een normaal niveau haalt, dan is hij eerste keeper. Ook wat Louis vorige maand al liet blijken. Zie mijn link op de vorige pagina met de quotes erin.

Het zou wel fijn zijn als Steek in de zomer naar een club in Duitsland, Engeland of Spanje gaat.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

Alleen talent is niet voldoende om de top te halen. Ik heb genoeg toptalenten gezien die heel veel meer uit hun carrière hadden kunnen halen, maar wat niet lukte. Ik heb een hekel aan Kuijt, maar ik hem wel nageven dat hij echt alles uit zijn carriere heeft gehaald. Gespeeld in de landelijke en Europese top en altijd een basisplaats gehad. Diverse eindtoernooien gespeeld, gescoort in een CL finale, WK finale gespeeld etc. Maar niet op basis van talent.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

otherfool schreef:

Ik ben in ieder geval al blij dat de namen van de twee allergrootste kneuzen (Vlechtje en Wijnaldum AKA 'de toekomst van het Nederlandse voetbal') niet meer opduiken in dit soort discussies.

Hadden we Anita maar op de VM positie bij Ajax

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Vooruit, nog een keer dan:

Dit keer het echte (?) verhaal!

Roddel uitgebreid mee. Met Derksen versus Genee

Iemand benieuwd naar sappige details van de veelbesproken televisiefittie tussen Johan Derksen en Wilfred Genee? Daar komen ze dan. Allereerst: het privé-oorlogje was zeker niet gespeeld, dit soort knetterende ruzies zijn schering en inslag op de VI-burelen. Aanleiding is een artikel over S.C. Heerenveen in de papieren VI van topverslaggevers Knipping & Van Duren. Dit duo heeft VI zowel financieel als publicitair de laatste jaren op de kaart gezet met bestsellende voetbalboeken. Geen wonder dus dat hoofdredacteur Derksen juist hun rug dekt. In het gewraakte artikel staan echter onjuistheden die voor Heerenveen-directeur Veenstra reden waren om naar de rechter te stappen. Om een vonnis te voorkomen is er nu voor een middenweg gekozen: Veenstra mag in VI uitgebreid zijn kant van het verhaal komen uitleggen. Is hij niet tevreden met het resultaat dan gaat de rechtszaak alsnog door. Genee wist dat omdat hij een hotline met Veenstra heeft en dit irriteert Derksen. Niet dat hij iets te willen heeft want hij heeft gewoon een contract met RTL en zal vanavond dus gewoon moeten aanschuiven. Overigens is het wel 100% bullshit dat alle overige VI-verslaggevers 'klaar zijn' met Genee, zoals Derksen claimt. Het betreft gewoon een solo-actie van De Snor die niet wil dat zijn verslaggevers tegengas krijgen van Genee. Knipping & Van Duren worden vanwege hun reputatie volledig gesteund door Derksen, maar dit zorgt voor irritatie op de VI-redactie. Bij eenzelfde soort verhaal waarbij een VI-verslaggever een conflict had met Gertjan Verbeek koos Derksen echter de kant van de AZ-trainer omdat deze anders zijn bijdrage aan het programma Derksen & ... zou staken. VI is daarnaast sinds de bekendmaking van de opvolger van Derksen een soort mijnenveld van gedeukte ego's. De beslissing van de VI-directie om een externe opvolger van Derksen te benoemen, werd tijdens zijn vakantie achter zijn rug om teruggedraaid waarna Thijs van Veghel en Tom van Hulsen, twee protegés van Derksen, de functie kregen. Sindsdien is de redactie verdeeld in twee kampen hetgeen epische vecht-TV oplevert. Zo, nu bent u weer op de hoogte. We wensen alle VI-medewerkers sterkte met de razzia die Derksen zal ontketenen naar aanleiding van deze ontboezemingen. Vanavond kijken we weer. Want Derksen gaat met frisse tegenzin met die vlerk van een Genee aan tafel.

Bron: geenstijl

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.