- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Mathijsen? Kom op zeg. Die naam zal zelfs niet door een Feyenoorder hier worden genoemd als serieuze optie.
Tja, ik zou ook liever een ander zien, maar zou niet weten wie.
Mathijsen heeft dan tenminste nog internationale ervaring, das de enige reden dat hij er in staat.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Je hebt tijdens het WK gewoon een lange keeper nodig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik weet dat ik hier de PSVers niet mee zal pleasen, maar ik sta zeker niet alleen wat betreft de mening over Strootman.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ja, Casillias is ook zo lang. Wat een drogreden weer.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mathijsen heeft dan tenminste nog internationale ervaring, das de enige reden dat hij er in staat.
Martins Indi lijkt me. Een grote, sterke verdediger. Daarnaast op dit moment De Vrij die goed op kan bouwen. En wie weet herpakt Heitinga zich nog eens en gaat hij weer goed spelen. Dan heb je ook je verdediger met internationale ervaring.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
(zo objectief mogelijk)
Hihi. En dan geen enkele speler van Ajax en Vitesse erbij doen 
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Van Gaal lijkt voor BMI te kiezen. Snap ik wel aangezien je toch vooruit moet kijken. Maar ik heb het idee dat niemand hier echt de wedstrijden van Feyenoord heeft gevolgd de laatste maanden.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Martins Indi lijkt me. Een grote, sterke verdediger. Daarnaast op dit moment De Vrij die goed op kan bouwen. En wie weet herpakt Heitinga zich nog eens en gaat hij weer goed spelen. Dan heb je ook je verdediger met internationale ervaring.
De Vrij staat er al naast zoals je ziet.. Indi moet wat mij betreft echt nog een tijdje op niveau spelen (en centraal) wil hij die plek krijgen in Oranje en Heitinga... tja, dat is zelfs nog meer over de hill dan Mathijsen lijkt me. Dus geen idee waarom dat betere keuzes dan Mathijsen zouden zijn..
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Hahahahaha, Keeper van Real met de keeper van Swansea vergelijken de humor! Kom zeg 9 van de 10 keepers zijn minimaal boven de 1.90. Met zo een kut achterhoede moet je zeker een lange keeper hebben. Als we Spanje of Real heten en hun achterhoede hebben mag Vorm wel op doel ja. Maar dan mag zelfs Hans Worst op doel.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
. zoals wie? Blind? come on..
En Van Ginkel mag van mij best mee, maar is echt niet beter dan de bank die ik nu heb...
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Hahahahaha, Keeper van Real met de keeper van Swansea vergelijken de humor! Kom zeg 9 van de 10 keepers zijn minimaal boven de 1.90. Met zo een kut achterhoede moet je zeker een lange keeper hebben. Als we Spanje of Real heten en hun achterhoede hebben mag Vorm wel op doel ja. Maar dan mag zelfs Hans Worst op doel.
Als Stekelenburg net zo goed was als Vorm had lengte van mij ook wel voorkeur gekregen hoor.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De Vrij staat er al naast zoals je ziet.. Indi moet wat mij betreft echt nog een tijdje op niveau spelen (en centraal) wil hij die plek krijgen in Oranje en Heitinga... tja, dat is zelfs nog meer over de hill dan Mathijsen lijkt me. Dus geen idee waarom dat betere keuzes dan Mathijsen zouden zijn..
Waarom wel Janmaat, de Vrij, Clasie en Pieters in je ploeg? Die spelen op hetzelfde niveau als Indi.
Heitinga heeft een slechte periode, maar speelt nog wel vrij regelmatig in de Premier League mee. Dat sla ik hoger aan als wat Mathijsen nu laat zien. Maar momenteel horen ze allebei niet te spelen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
@Macmanus
Nee daar gaat het niet om, jij zegt dat keepers op het WK lang moeten zijn. Dat is Casillias niet, dus dat is absoluut geen must. En Vorm is niet de langste doelman in Engeland, maar wel een van de beste.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
En A&L AKA Johan Derksen, beetje vast geluld? Wel erg stil opeens.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Als Stekelenburg net zo goed was als Vorm had lengte van mij ook wel voorkeur gekregen hoor.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Stekelenburg is in potentie gewoon beter dan alle concurrentie. Dat heeft hij in zijn carrière al meer dan eens laten zien. Dat hij een slecht jaar erop heeft zitten doet daar niks aan af. Nu krijgt hij overigens weer alle complimenten onder de nieuwe trainer van Roma. Volgens mij is het bij van Gaal helemaal geen issue. Die zei kort terug al dat Stekelenburg zeer waarschijnlijk zijn eerste keeper is als hij wekelijks speelt en goed presteert. En gelukkig maar.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En A&L AKA Johan Derksen, beetje vast geluld? Wel erg stil opeens.
Ik praat wel met de mensen hier die een bepaald niveau bezitten. Daar val jij helaas buiten, sorry.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Waarom wel Janmaat, de Vrij, Clasie en Pieters in je ploeg? Die spelen op hetzelfde niveau als Indi.
Klopt. Maar ik zou niet weten wie er anders neer te zetten.. De rest is allemaal nog minder.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ik praat wel met de mensen hier die een bepaald niveau bezitten. Daar val jij helaas buiten, sorry.
Precies Johan Derksen, op de man spelen maar inhoudelijk het afleggen. 
Geeft alleen maar aan hoe treurig jij discuseert.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Stekelenburg is in potentie gewoon beter dan alle concurrentie. Dat heeft hij in zijn carrière al meer dan eens laten zien.
Mwa, nee hoor.
Oh? daar ziet het volgens mij bepaald niet naar uit hoor. Hij heeft helemaal geen voorkeur onder Van Gaal momenteel.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik zie jullie graag afgaan op het WK maar wil best even helpen hoor:
-----------Steek
Wiel - Heit - BMI - Pieters
Maher - Sneijder - Afellay
Robben - Hunter - Persie
Lengte en dommekrachten achterin, voetbal op het middenveld en goals voorin. Voetbal=simpel.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
. zoals wie? Blind? come on..
En Van Ginkel mag van mij best mee, maar is echt niet beter dan de bank die ik nu heb...
Als Affalay (ik speel al jaren niet meer) meeneemt dan mag Blind ook wel ja. Maar een De Jong, van Ginkel horen er wel bij lijkt me. Voor Fer en Clasie eruit. Lijkt me logisch.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mwa, nee hoor.
Oh? daar ziet het volgens mij bepaald niet naar uit hoor. Hij heeft helemaal geen voorkeur onder Van Gaal momenteel.
Beter lezen wat ik zei, kos.
'Maarten is in potentie onze eerste doelman, maar hij moet spelen' - voetbalzone.nl
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wat een heerlijke discussies weer. 
Je weet van te voren ook al dat dit gaat gebeuren wanneer Van Gaal zijn selectie bekend maakt. Daarnaast weet je van te voren ook al wie wat gaat zeggen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zie jullie graag afgaan op het WK maar wil best even helpen hoor:
-----------Steek
Wiel - Heit - BMI - Pieters
Maher - Sneijder - Afellay
Robben - Hunter - Persie
Geen defensieve middenvelder? En Persie op de flank lijkt me nu wel gedaan, dat is al jaren een ramp. Spits of net achter de spits.
En Afellay heeft nooit wat bewezen in Oranje, waar is die basisplaats op gebaseerd?
Overigens ben ik het wel met je visie eens, opvallend genoeg. Er moet meer voetbal in de ploeg zitten inderdaad.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
wat is dat voor vergelijking?? buiten een totaal andere positie heeft Afellay natuurlijk meer talent in zn teen dan Blind in zn hele lichaam.
Maar een De Jong, van Ginkel horen er wel bij lijkt me. Voor Fer en Clasie eruit. Lijkt me logisch.
Tja, compleet oneens. Fer en Clasie zijn beide spelers die ik klaar acht voor het buitenland. Die twee die jij noemt bij lange na niet.
Lijkt mij juist erg logisch.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Fer klaar voor het buitenland? 
En Clasie ook nog lang niet. Eerst maar eens Europees voetbal gaan spelen met Feyenoord en aantonen dat hij 3 potjes in de week aan kan. Dan eventueel verder kijken.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
@Macmanus
Nee daar gaat het niet om, jij zegt dat keepers op het WK lang moeten zijn. Dat is Casillias niet, dus dat is absoluut geen must. En Vorm is niet de langste doelman in Engeland, maar wel een van de beste.
Ja we gaan zelf even verzinnen waar het omgaat. Je kan niet 1 keeper gaan nemen om de lengte niet mee te laten wegen. Geef dan nog 3 andere kleine momenteel topkeepers?
De beste is ook relatief. Hij speelt bij een club waar amper druk is. Winnen ze is het cool, verliezen ze is het geen ramp. Itt een club als Roma die gewoon bij de top (horen) wil horen. Waar elke duel verloren een ramp is. Dat een keeper dan even een lastige periode heeft is logisch. Laat Vorm maar eens keepen bij Man U. kijken hoe goed hij met druk om kan gaan als hij een blunder maakt. Stekelenburg herpakt zichzelf nu en laat zien dan hij ruggengraat heeft. Dat plus de lengte is gewoon een duidelijk keus voor deze meneer.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ja, met een beetje meer geluk had ie ook al lang in de prem. league gespeeld. Heeft alle kwaliteiten om het daar te maken.
Liever nog even wachten ja, maar hij heerst op het veld zoals ik al heel lang geen NL voetballer meer gezien heb.
Van Ginkel is gewoon een potentiele waterdrager en De Jong zal nooit verder komen dan een bijrol waar dan ook, dus snap niet echt waarom dat uberhaupt een discussie is.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Geen defensieve middenvelder? En Persie op de flank lijkt me nu wel gedaan, dat is al jaren een ramp. Spits of net achter de spits.
En Afellay heeft nooit wat bewezen in Oranje, waar is die basisplaats op gebaseerd?
Defensieve middenvelders bestaan niet, dat zijn gewoon middenvelders die niet kunnen voetballen. Niet opstellen dus. Persie moet juist weer op de flank, als spits is Hunter een klasse of 2 beter en als 10 is Sneijder een klasse of 6 beter. Het is dus flank of niks. Ik twijfelde voor de laatste plek tussen Afellay en Vaart, beide klassespelers of ze nou 'iets hebben laten zien' (vaag) of niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.