• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.091 films
  • 12.281 series
  • 34.114 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.316 gebruikers
  • 9.392.733 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ook dat. Stekelenburg en Sneijder zijn gewoon 2 van je basisspelers. Weet chucky ook wel.

En Clasie zit ook echt niet op de bank. Uiteindelijk hoop ik dat we op het WK een middenveld met Clasie, Maher en Sneijder krijgen.

Mag ik toevallig mijn eigen mening hebben over Steek? In mijn ogen presteert Vorm al sinds hij in Engeland is op topniveau, dit niveau heeft Steek al drie jaar niet meer gehaald.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Omdat Sneijder de enige is die nog in de CL zit....

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dit is zijn keuze ploeg, niet een realistische ploeg die op het WK gaat spelen.

Niet voor op een WK, dat begrijp ik ook wel. Maar met de geselecteerde spelers, zou op DIT moment de leukste en ploeg staan. En met de spelers die het het meest verdienen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Macmanus schreef:

Omdat Sneijder de enige is die nog in de CL zit....

Dus? Omdat hij CL speelt moet hij maar meegaan? Wanneer een speler als Matthijsen bij Malaga nog had gespeeld, dus CL, had hij dan ook nog mee moeten gaan?

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Macmanus schreef:

Ben het voor het eerst wel eens met Otherfool. Magertjes hoor zeg. Neem de achterhoede nou. Als je als Feyenoord met meer geluk dan wijsheid de 0 weet te houden tegen de nummer 16 hou ik me hard vast. Ben geen van Rhijn basher, maar hij profiteerd net als bij Ajax van veel te weinig concurrentie. Wat overigens het probleem is van veel plekken in het NL elftal. Had je als speler tijdje terug van Bommel, de Jong voor je te dulden heb je nu een Clasie...HA! Die krijgt echt never nooit een club lijst als deze heren hoor!

Feyenoord heeft alsnog veruit de minste veldtegengoals in de eredivisie. De standaardsituaties, daar moet een hele ploeg bij meeverdedigen en dat gaat te vaak fout.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Dus? Omdat hij CL speelt moet hij maar meegaan? Wanneer een speler als Matthijsen bij Malaga nog had gespeeld, dus CL, had hij dan ook nog mee moeten gaan?

Als hij erin staat lijkt dat me zeker het geval ja. Iemand die tegen Roda de 0 houdt met kunst en vlieg werk verdiend het wel, maar iemand die speelt tegen de Europese top niet?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ik blijf die Clasie trouwens overrated vinden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

Zou je Van Rhijn echt boven Janmaat verkiezen? Lijkt me dat laatsgenoemde dit seizoen toch duidelijk een betere indruk heeft gemaakt. Dat zeg ik zo objectief mogelijk.

Ik verkies van Rhijn ja. Heeft al meer ervaring op hoger niveau en ik vind hem technisch sterker. Maar het is nu geen groot verschil, Janmaat is ook beter gaan spelen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Mag ik toevallig mijn eigen mening hebben over Steek? In mijn ogen presteert Vorm al sinds hij in Engeland is op topniveau, dit niveau heeft Steek al drie jaar niet meer gehaald.

Jij mag je eigen mening hebben ja, alleen valt ie nauwelijks serieus te nemen als het om bepaalde namen gaat.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Als hij erin staat lijkt dat me zeker het geval ja. Iemand die tegen Roda de 0 houdt met kunst en vlieg werk verdiend het wel, maar iemand die speelt tegen de Europese top niet?

Ik vind Mathijsen ook belachelijk dat hij erbij zit. Ik vind dat Sneijder eerst maar een beslissende rol moet hebben en weer een heel seizoen moet spelen om bij de elf van Oranje te mogen. Strootman is wisselvallig, maar speelt altijd 90 minuten, de Guzman speelt altijd en speelt goed, Vilhena speelt de laatste tijd ook veel en speelt ook goed. Laat Sneijder maar weer eens zijn Real of Inter niveau halen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik verkies van Rhijn ja. Heeft al meer ervaring op hoger niveau en ik vind hem technisch sterker. Maar het is nu geen groot verschil, Janmaat is ook beter gaan spelen.

Hij mag dan wel technischer zijn, verdedigen kan die in ieder geval nauwelijks.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

j0enne schreef:

Ik blijf die Clasie trouwens overrated vinden.

Strootman idem.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Hij mag dan wel technischer zijn, verdedigen kan die in ieder geval nauwelijks.

Valt ook wel weer mee. Overigens kan je hetzelfde dan van Janmaat zeggen. Hoe hij bv in Amsterdam verdedigde....

Beiden hebben plussen en minnen. Ik kies nu van Rhijn, maar beiden ontlopen elkaar nu weinig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Minken schreef:

(quote)

Strootman idem.

Strootman vooral. Als ik 1 speler de laatste 2 jaar vreselijk onterecht opgehemeld heb zien worden is het dat blokhoofd dat eeuwig boos kijkt wel. Clasie is gewoon een hele goede speler.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

@AL

Verschillende namen? Volgens mij alleen Sneijder. Maar laat ik het zo vragen, jij vindt dus dat een speler die weinig heeft gespeeld de laatste tijd, die weinig heeft gepresteerd de laatste tijd, die duidelijk nog niet op niveau is, Oranje in zou moeten op basis van? Ja, zijn naam misschien, die hij 3 jaar geleden had.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Lijkt me helder dat Janmaat start. Prima laatste interlands gespeeld, geen enkele reden om Van Rhijn daar neer te zetten die twee weken terug nog twee keer een man uit zijn rug liet wandelen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

@AL

Verschillende namen? Volgens mij alleen Sneijder. Maar laat ik het zo vragen, jij vindt dus dat een speler die weinig heeft gespeeld de laatste tijd, die weinig heeft gepresteerd de laatste tijd, die duidelijk nog niet op niveau is, Oranje in zou moeten op basis van? Ja, zijn naam misschien, die hij 3 jaar geleden had.

Hou op man, echt. Stekelenburg en Sneijder zijn al eeuwig bij jou hier de pispaal, wat nergens op slaat. Beiden hebben een basisplaats, presteren gewoon en hebben al lang bewezen dat ze Oranje sterker maken. Bij jou speelt een afkeer tegen bepaalde namen mee en dan ga je er maar wat namen bij verzinnen die het zogenaamd dan beter doen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Ach laten we 1 ding duidelijk stellen. Wie je daar ook neerzet, spelen we tegen een land dat minimaal 1 speler heeft voetballen bij een topploeg, moet van Persie er minimaal 5 per wedstrijd in gaan schieten.

Hopen dat er wat verdedigers van Feyenoord naar Engeland gaan misschien kunnen het dan nog grote jongens worden. Want weer tweede worden en dan in augustus al geen Europees voetbal meer spelen worden ze ook niet beter op.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Macmanus schreef:

Ach laten we 1 ding duidelijk stellen. Wie je daar ook neerzet, spelen we tegen een land dat minimaal 1 speler heeft voetballen bij een topploeg, moet van Persie er minimaal 5 per wedstrijd in gaan schieten.

Welnee. Oranje speelde na het EK nog tegen Duitsland en Italië, ondanks dat het suffe oefenpotjes waren ging dat best redelijk. Probleem is wel dat we onze topspelers echt nodig hebben. Als je op het WK zonder Sneijder, Robben en Persie speelt dan kan je het wel vergeten. En met hen zal je nog een goede dag tegen een aantal teams nodig hebben.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Hou op man, echt. Stekelenburg en Sneijder zijn al eeuwig bij jou hier de pispaal, wat nergens op slaat. Beiden hebben een basisplaats, presteren gewoon en hebben al lang bewezen dat ze Oranje sterker maken. Bij jou speelt een afkeer tegen bepaalde namen mee en dan ga je er maar wat namen bij verzinnen die het zogenaamd dan beter doen.

Hoop stom gelul weer van jou kant. Stekelenburg presteert helemaal niet sinds hij in Italie speelt, de laatste maand doet hij het redelijk goed weer. Vorm presteert al geweldig in de PL sinds hij bij Utrecht weg is. Hij werd niks voor niks gekozen tot beste speler van Swansea door supporters. Hij werd gezien als een van de beste doelmannen van Engeland. Nou dan is de keus toch snel gemaakt, niet?

Sneijder presteert gewoon? Waar haal jij die onzin nou weer vandaan. Sinds Sneijder bij GS speelt, speelt hij helemaal niet gewoon, maar matig. Bij Inter was het sinds 2011 alleen maar kommer en kwel. Hoe kan jij in godsnaam doodleuk lopen verkondigen dat hun het verdienen. volgens mij vind jij alleen maar dat zij het verdienen, omdat zij van Ajax komen. En kom dan niet aanzetten met dat ik haat aan Ajax heb, want Blind staat ook gewoon in mijn Oranje team van het moment.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Het houdt allemaal totaal niet over maar ik zou zeggen (zo objectief mogelijk):

---------------Vorm---------------

Janmaat-------De Vrij------Mathijsen ( )--------Pieters

-------------Clasie--------------

Robben----------Sneijder------------Affelay

---------------van Persie---------------

Bank: Krul, Nigel de Jong, Fer, Indi, John, Hamster, v der Vaart, De Guzman, v der Wiel

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

So be it. Snap die haat niet zo richting de selectie. Dit zijn de beste voetballers die we hebben.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Mathijsen? Kom op zeg. Die naam zal zelfs niet door een Feyenoorder hier worden genoemd als serieuze optie.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

kos schreef:

Het houdt allemaal totaal niet over maar ik zou zeggen (zo objectief mogelijk):

---------------Vorm---------------

Janmaat-------De Vrij------Mathijsen ( )--------Pieters

-------------Clasie--------------

Robben----------Sneijder------------Affelay

---------------van Persie---------------

Bank: Krul, Nigel de Jong, Fer, Indi, John, Hamster, v der Vaart, De Guzman, v der Wiel

Vorm

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Hoop stom gelul weer van jou kant. Stekelenburg presteert helemaal niet sinds hij in Italie speelt, de laatste maand doet hij het redelijk goed weer. Vorm presteert al geweldig in de PL sinds hij bij Utrecht weg is. Hij werd niks voor niks gekozen tot beste speler van Swansea door supporters. Hij werd gezien als een van de beste doelmannen van Engeland. Nou dan is de keus toch snel gemaakt, niet?

Sneijder presteert gewoon? Waar haal jij die onzin nou weer vandaan. Sinds Sneijder bij GS speelt, speelt hij helemaal niet gewoon, maar matig. Bij Inter was het sinds 2011 alleen maar kommer en kwel. Hoe kan jij in godsnaam doodleuk lopen verkondigen dat hun het verdienen. volgens mij vind jij alleen maar dat zij het verdienen, omdat zij van Ajax komen. En kom dan niet aanzetten met dat ik haat aan Ajax heb, want Blind staat ook gewoon in mijn Oranje team van het moment.

Wauw, ik heb hier zelfs gewoon geen interesse meer in om serieus op in te gaan. Wat een pak flauwekul zeg.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Chucky92 schreef:

Dat lijkt mij ook ja, snap niet hoe je dit kunt ontkennen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Strootman vooral. Als ik 1 speler de laatste 2 jaar vreselijk onterecht opgehemeld heb zien worden is het dat blokhoofd dat eeuwig boos kijkt wel. Clasie is gewoon een hele goede speler.

The Oceanic Six schreef:

Jij mag je eigen mening hebben ja, alleen valt ie nauwelijks serieus te nemen als het om bepaalde namen gaat.

...

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Welnee. Oranje speelde na het EK nog tegen Duitsland en Italië, ondanks dat het suffe oefenpotjes waren ging dat best redelijk. Probleem is wel dat we onze topspelers echt nodig hebben. Als je op het WK zonder Sneijder, Robben en Persie speelt dan kan je het wel vergeten. En met hen zal je nog een goede dag tegen een aantal teams nodig hebben.

Onzin. Oefenpotjes neem ik nooit serieus. Sowieso als een ploeg door krijgt dat Nederland niks voorsteld achterin is het een open buffet.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

@AL

Nee, omdat jij redelijk klem geluld ben Johan Derksen. Kom gewoon met argumenten want jij weet het toch allemaal zo beter.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Mathijsen? Kom op zeg. Die naam zal zelfs niet door een Feyenoorder hier worden genoemd als serieuze optie.

Hij speelt al maanden uitstekend anders.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.