- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Word eindelijk weer een leuk team, zonder die veredelde jaren 80 duitsers die je alles misgunt.
Von Bommel?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die voornamelijk ja. Matthaus 2.0
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Chelsea - Rubin Kazan
Tottenham Hotspur - FC Basel
Fenerbahce - Lazio
Benfica - Newcastle United
Laatste twee zijn lekkere potjes! 
Zou wat zijn zeg, 3 van de laatste 4 Engelse ploegen. Al zie ik 't niet zitten voor Newcastle, Benfica gaat gewoon door.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Die voornamelijk ja. Matthaus 2.0
Dat er 7 Feyenoorders geselecteerd zijn zal denk ik ook wat meespelen in je beoordeling.
Vreemd trouwens dat Lens er nu wel bij zit, zat niet bij de voorselectie.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik zou Rubin Kazan niet te snel uitvlakken. Wel tevreden met Newcastle United, alleen jammer dat we eerst thuis spelen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Dat er 7 Feyenoorders geselecteerd zijn zal denk ik ook wat meespelen in je beoordeling.
Vreemd trouwens dat Lens er nu wel bij zit, zat niet bij de voorselectie.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Siem de Jong in Oranje
Het is hem gegund.
Verder een saaie CL loting zeg. Real, Barca, Bayern en Dortmund zie ik in de halve finales terug.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Aardige loting. Jammer dat Bayern en Juve al tegen elkaar spelen, maar in ieder geval één potje dat nog een beetje spannend is..
Al is Malaga - Dortmund ook nog wel spannend, echter zijn de minder boeiende clubs
Dortmund minder boeiend? Voetballend één van de leukste teams van dit moment. In de groepsmatchen nog tweemaal de betere van Real ook.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Slimme stunt van beide heren, goed voor de kijkcijfers.
Absoluut niet. Dit was heel duidelijk echt. Beide heren vanmorgen ook in alle media aan het woord, haha. Kijkcijfers jagen ze niet op, want die hebben ze toch elke week wel. Derksen en Genee moeten elkaar gewoon niet, dat is al 10 jaar duidelijk als je het programma een beetje volgt.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Met deze selectie kan Oranje best een leuk team maken:
---------------------Vorm---------------------
--Janmaat-de Vrij--Martins Indi--Blind
--De Guzman--Vilhena--Strootman---
------Robben---van Persie--John-------
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kan ja. Met Sneijder gewoon in de ploeg, zoals het hoort. Maar ben blij dat je je Sneijder hetze voort blijft zetten.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Beter Sneijder één helft dan Strootman twee
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Stekelenburg gewoon weer in het doel hoor. Zie ons hier de oorlog niet mee winnen. Met al die Feyenoorders hoeven we alleen maar te wachten op het eerst doelpunt uit een dood spel moment. Mathijsen en Kuijt meenemen ook pfff. En wat doet die Clasie er steeds in. Dat is echt helemaal niks.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gaat een mooi weerzien worden tussen Sneijder en El Unico, de man die zijn carrière reanimeerde. Bayern - Juve is natuurlijk de topper, en ik zet mijn centjes op Juve eigenlijk.
Real, Barca en Dortmund moeten het kunnen halen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Stekelenburg gewoon weer in het doel hoor. Zie ons hier de oorlog niet mee winnen. Met al die Feyenoorders hoeven we alleen maar te wachten op het eerst doelpunt uit een dood spel moment. Mathijsen en Kuijt meenemen ook pfff. En wat doet die Clasie er steeds in. Dat is echt helemaal niks.
Ook dat. Stekelenburg en Sneijder zijn gewoon 2 van je basisspelers. Weet chucky ook wel.
En Clasie zit ook echt niet op de bank. Uiteindelijk hoop ik dat we op het WK een middenveld met Clasie, Maher en Sneijder krijgen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
---------------------Vorm---------------------
--Janmaat-de Vrij--Martins Indi--Blind
--De Guzman--Vilhena--Strootman---
------Robben---van Persie--John-------
Hoe voorbereid je inmiddels ook bent, je schrikt toch altijd weer van zo'n kneuzenelftal.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ook dat. Stekelenburg en Sneijder zijn gewoon 2 van je basisspelers. Weet chucky ook wel.
En Clasie zit ook echt niet op de bank. Uiteindelijk hoop ik dat we op het WK een middenveld met Clasie, Maher en Sneijder krijgen.
3 lichtgewichten (letterlijk) waarvan er twee ook nog eens niet meeverdedigen voor een verdediging bestaande uit begin twintigers uit de eredivisie.
Recept voor succes....
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hoe voorbereid je inmiddels ook bent, je schrikt toch altijd weer van zo'n kneuzenelftal.
Dit is zijn keuze ploeg, niet een realistische ploeg die op het WK gaat spelen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Kan ja. Met Sneijder gewoon in de ploeg, zoals het hoort. Maar ben blij dat je je Sneijder hetze voort blijft zetten.
Je weet zelf ook wel dat het geen Sneijder hetze is.. maar een andere hetze, Sneijder is notabene Utregger 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
3 lichtgewichten (letterlijk) waarvan er twee ook nog eens niet meeverdedigen voor een verdediging bestaande uit begin twintigers uit de eredivisie.
Recept voor succes....
Tsja, sowieso komt het neer op een elftal van tieners uit de eredivisie ben ik bang.. Louis maakt al net zulke keuzes als v Basten indertijd. Probleem is dat we ook de sterke routine spelers missen op dit moment, zeker op een middenveld of achterin.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dit is zijn keuze ploeg, niet een realistische ploeg die op het WK gaat spelen.
Toch als je dat soort namen uberhaupt leest... brrr...
Uiteindelijk hoop ik dat we op het WK een middenveld met Clasie, Maher en Sneijder krijgen.
Volgens mijn archief was dat 9 maanden terug nog De Jong, Sneijder en Van Persie (op 10)...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mijn archief was dat 9 maanden terug nog De Jong, Sneijder en Van Persie (op 10)...
Tijden veranderen he. Dit is weer een compleet andere selectie.
Als nu het WK zou starten dan ga ik voor Stekelenburg, van Rhijn, De Vrij, Indi, Blind, Clasie, Maher, Sneijder, Robben, Van Persie, John
Waarbij ik Narsingh niet op kan stellen door zijn blessure.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Dat Adam Maher, die tegen Italië nog indruk maakte, er niet bij is, heeft volgens de keuzeheer van doen met de aanstaande tegenstanders. Van Gaal acht het AZ-talent nog niet geschikt voor het spelen tegen landen als Estland en Roemenië. Hij koos voor Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart. “Maher is heel goed tegen goede tegenstanders, maar minder goed tegen mindere tegenstanders.”

Dan kan die net zo goed Holla meenemen, die is ook altijd zo goed tegen mindere ploegen! Die zou 't dus uitstekend doen tegen Estland en Roemenië 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Tsja, sowieso komt het neer op een elftal van tieners uit de eredivisie ben ik bang.. Louis maakt al net zulke keuzes als v Basten indertijd. Probleem is dat we ook de sterke routine spelers missen op dit moment, zeker op een middenveld of achterin.
Die verdedigers daar veranderen we niks meer aan, we hebben niet beter dus wat er nu geselecteerd is (+ Willems ipv Blind) moet het gaan doen. Maar zet daar dan in godsnaam een middenveld voor wat wat meer body en loopvermogen heeft zodat die enigszins geholpen kunnen worden.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Tijden veranderen he. Dit is weer een compleet andere selectie.
Als nu het WK zou starten dan ga ik voor Stekelenburg, van Rhijn, De Vrij, Indi, Blind, Clasie, Maher, Sneijder, Robben, Van Persie, John
Waarbij ik Narsingh niet op kan stellen door zijn blessure.
Zou je Van Rhijn echt boven Janmaat verkiezen? Lijkt me dat laatsgenoemde dit seizoen toch duidelijk een betere indruk heeft gemaakt. Dat zeg ik zo objectief mogelijk.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat, klopt het echt dat Maher, het enige talent van Nederland, er niet bij is?!?
Lowietje heeft weer eens te veel zoete wijn gehad...
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Zou je Van Rhijn echt boven Janmaat verkiezen? Lijkt me dat laatsgenoemde dit seizoen toch duidelijk een betere indruk heeft gemaakt. Dat zeg ik zo objectief mogelijk.
En papa Blind doet er in ieder geval alles aan om z'n zoon bij Oranje te houden!
Waarom Willens ineens uit Oranje is is me eerlijk gezegd een raadsel aangezien die 't juist nu weer goed doet na z'n blessure.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Ben het voor het eerst wel eens met Otherfool. Magertjes hoor zeg. Neem de achterhoede nou. Als je als Feyenoord met meer geluk dan wijsheid de 0 weet te houden tegen de nummer 16 hou ik me hard vast. Ben geen van Rhijn basher, maar hij profiteerd net als bij Ajax van veel te weinig concurrentie. Wat overigens het probleem is van veel plekken in het NL elftal. Had je als speler tijdje terug van Bommel, de Jong voor je te dulden heb je nu een Clasie...HA! Die krijgt echt never nooit een club lijst als deze heren hoor!
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Sneijder hetze? 
Geef mij maar een goede reden, waarom Sneijder het meer verdiend dan Strootman, Vilhena of de Guzman.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.