• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.090 films
  • 12.281 series
  • 34.114 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.316 gebruikers
  • 9.392.696 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Word eindelijk weer een leuk team, zonder die veredelde jaren 80 duitsers die je alles misgunt.

Von Bommel?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die voornamelijk ja. Matthaus 2.0

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Chelsea - Rubin Kazan

Tottenham Hotspur - FC Basel

Fenerbahce - Lazio

Benfica - Newcastle United

Laatste twee zijn lekkere potjes!

Zou wat zijn zeg, 3 van de laatste 4 Engelse ploegen. Al zie ik 't niet zitten voor Newcastle, Benfica gaat gewoon door.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die voornamelijk ja. Matthaus 2.0

Dat er 7 Feyenoorders geselecteerd zijn zal denk ik ook wat meespelen in je beoordeling.

Vreemd trouwens dat Lens er nu wel bij zit, zat niet bij de voorselectie.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ik zou Rubin Kazan niet te snel uitvlakken. Wel tevreden met Newcastle United, alleen jammer dat we eerst thuis spelen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Dat er 7 Feyenoorders geselecteerd zijn zal denk ik ook wat meespelen in je beoordeling.

Vreemd trouwens dat Lens er nu wel bij zit, zat niet bij de voorselectie.

Komt omdat Huntelaar geblesseerd is uitgevallen. Lens is de vervanger.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Siem de Jong in Oranje Het is hem gegund.

Verder een saaie CL loting zeg. Real, Barca, Bayern en Dortmund zie ik in de halve finales terug.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4722 stemmen

schram101 schreef:

Aardige loting. Jammer dat Bayern en Juve al tegen elkaar spelen, maar in ieder geval één potje dat nog een beetje spannend is..

Al is Malaga - Dortmund ook nog wel spannend, echter zijn de minder boeiende clubs

Dortmund minder boeiend? Voetballend één van de leukste teams van dit moment. In de groepsmatchen nog tweemaal de betere van Real ook.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Slimme stunt van beide heren, goed voor de kijkcijfers.

Absoluut niet. Dit was heel duidelijk echt. Beide heren vanmorgen ook in alle media aan het woord, haha. Kijkcijfers jagen ze niet op, want die hebben ze toch elke week wel. Derksen en Genee moeten elkaar gewoon niet, dat is al 10 jaar duidelijk als je het programma een beetje volgt.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Met deze selectie kan Oranje best een leuk team maken:

---------------------Vorm---------------------

--Janmaat-de Vrij--Martins Indi--Blind

--De Guzman--Vilhena--Strootman---

------Robben---van Persie--John-------

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kan ja. Met Sneijder gewoon in de ploeg, zoals het hoort. Maar ben blij dat je je Sneijder hetze voort blijft zetten.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Sneijder kan maar een helft mee.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Beter Sneijder één helft dan Strootman twee

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Stekelenburg gewoon weer in het doel hoor. Zie ons hier de oorlog niet mee winnen. Met al die Feyenoorders hoeven we alleen maar te wachten op het eerst doelpunt uit een dood spel moment. Mathijsen en Kuijt meenemen ook pfff. En wat doet die Clasie er steeds in. Dat is echt helemaal niks.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Gaat een mooi weerzien worden tussen Sneijder en El Unico, de man die zijn carrière reanimeerde. Bayern - Juve is natuurlijk de topper, en ik zet mijn centjes op Juve eigenlijk.

Real, Barca en Dortmund moeten het kunnen halen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Macmanus schreef:

Stekelenburg gewoon weer in het doel hoor. Zie ons hier de oorlog niet mee winnen. Met al die Feyenoorders hoeven we alleen maar te wachten op het eerst doelpunt uit een dood spel moment. Mathijsen en Kuijt meenemen ook pfff. En wat doet die Clasie er steeds in. Dat is echt helemaal niks.

Ook dat. Stekelenburg en Sneijder zijn gewoon 2 van je basisspelers. Weet chucky ook wel.

En Clasie zit ook echt niet op de bank. Uiteindelijk hoop ik dat we op het WK een middenveld met Clasie, Maher en Sneijder krijgen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Chucky92 schreef:

---------------------Vorm---------------------

--Janmaat-de Vrij--Martins Indi--Blind

--De Guzman--Vilhena--Strootman---

------Robben---van Persie--John-------

Hoe voorbereid je inmiddels ook bent, je schrikt toch altijd weer van zo'n kneuzenelftal.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ook dat. Stekelenburg en Sneijder zijn gewoon 2 van je basisspelers. Weet chucky ook wel.

En Clasie zit ook echt niet op de bank. Uiteindelijk hoop ik dat we op het WK een middenveld met Clasie, Maher en Sneijder krijgen.

3 lichtgewichten (letterlijk) waarvan er twee ook nog eens niet meeverdedigen voor een verdediging bestaande uit begin twintigers uit de eredivisie.

Recept voor succes....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Hoe voorbereid je inmiddels ook bent, je schrikt toch altijd weer van zo'n kneuzenelftal.

Dit is zijn keuze ploeg, niet een realistische ploeg die op het WK gaat spelen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kan ja. Met Sneijder gewoon in de ploeg, zoals het hoort. Maar ben blij dat je je Sneijder hetze voort blijft zetten.

Je weet zelf ook wel dat het geen Sneijder hetze is.. maar een andere hetze, Sneijder is notabene Utregger

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

3 lichtgewichten (letterlijk) waarvan er twee ook nog eens niet meeverdedigen voor een verdediging bestaande uit begin twintigers uit de eredivisie.

Recept voor succes....

Tsja, sowieso komt het neer op een elftal van tieners uit de eredivisie ben ik bang.. Louis maakt al net zulke keuzes als v Basten indertijd. Probleem is dat we ook de sterke routine spelers missen op dit moment, zeker op een middenveld of achterin.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dit is zijn keuze ploeg, niet een realistische ploeg die op het WK gaat spelen.

Toch als je dat soort namen uberhaupt leest... brrr...

The Oceanic Six schreef:

Uiteindelijk hoop ik dat we op het WK een middenveld met Clasie, Maher en Sneijder krijgen.

Volgens mijn archief was dat 9 maanden terug nog De Jong, Sneijder en Van Persie (op 10)...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Volgens mijn archief was dat 9 maanden terug nog De Jong, Sneijder en Van Persie (op 10)...

Tijden veranderen he. Dit is weer een compleet andere selectie.

Als nu het WK zou starten dan ga ik voor Stekelenburg, van Rhijn, De Vrij, Indi, Blind, Clasie, Maher, Sneijder, Robben, Van Persie, John

Waarbij ik Narsingh niet op kan stellen door zijn blessure.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Dat Adam Maher, die tegen Italië nog indruk maakte, er niet bij is, heeft volgens de keuzeheer van doen met de aanstaande tegenstanders. Van Gaal acht het AZ-talent nog niet geschikt voor het spelen tegen landen als Estland en Roemenië. Hij koos voor Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart. “Maher is heel goed tegen goede tegenstanders, maar minder goed tegen mindere tegenstanders.”

Dan kan die net zo goed Holla meenemen, die is ook altijd zo goed tegen mindere ploegen! Die zou 't dus uitstekend doen tegen Estland en Roemenië

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

orbit schreef:

Tsja, sowieso komt het neer op een elftal van tieners uit de eredivisie ben ik bang.. Louis maakt al net zulke keuzes als v Basten indertijd. Probleem is dat we ook de sterke routine spelers missen op dit moment, zeker op een middenveld of achterin.

Die verdedigers daar veranderen we niks meer aan, we hebben niet beter dus wat er nu geselecteerd is (+ Willems ipv Blind) moet het gaan doen. Maar zet daar dan in godsnaam een middenveld voor wat wat meer body en loopvermogen heeft zodat die enigszins geholpen kunnen worden.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Tijden veranderen he. Dit is weer een compleet andere selectie.

Als nu het WK zou starten dan ga ik voor Stekelenburg, van Rhijn, De Vrij, Indi, Blind, Clasie, Maher, Sneijder, Robben, Van Persie, John

Waarbij ik Narsingh niet op kan stellen door zijn blessure.

Zou je Van Rhijn echt boven Janmaat verkiezen? Lijkt me dat laatsgenoemde dit seizoen toch duidelijk een betere indruk heeft gemaakt. Dat zeg ik zo objectief mogelijk.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wat, klopt het echt dat Maher, het enige talent van Nederland, er niet bij is?!?

Lowietje heeft weer eens te veel zoete wijn gehad...

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Zou je Van Rhijn echt boven Janmaat verkiezen? Lijkt me dat laatsgenoemde dit seizoen toch duidelijk een betere indruk heeft gemaakt. Dat zeg ik zo objectief mogelijk.

Dat ziet zelfs een blinde nog wel. Janmaat speelt echt verrassend sterk terwijl van Rhijn echt heel vaak een steekje laat vallen.

En papa Blind doet er in ieder geval alles aan om z'n zoon bij Oranje te houden! Waarom Willens ineens uit Oranje is is me eerlijk gezegd een raadsel aangezien die 't juist nu weer goed doet na z'n blessure.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Ben het voor het eerst wel eens met Otherfool. Magertjes hoor zeg. Neem de achterhoede nou. Als je als Feyenoord met meer geluk dan wijsheid de 0 weet te houden tegen de nummer 16 hou ik me hard vast. Ben geen van Rhijn basher, maar hij profiteerd net als bij Ajax van veel te weinig concurrentie. Wat overigens het probleem is van veel plekken in het NL elftal. Had je als speler tijdje terug van Bommel, de Jong voor je te dulden heb je nu een Clasie...HA! Die krijgt echt never nooit een club lijst als deze heren hoor!

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sneijder hetze?

Geef mij maar een goede reden, waarom Sneijder het meer verdiend dan Strootman, Vilhena of de Guzman.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.