- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Ik heb geen verstand van twitter, maar ik kan die tweet van die eindredacteur niet vinden hier hoor..
Wie zegt dat hij het getwitterd heeft?
Hij wordt alleen gequote. Ik weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar de bron is, maar we zullen vanavond wel zien hoe het er aan toe gaat allemaal.
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12880 stemmen
Wat een stukje trieste TV is dat 
Ken verder de hele polemiek niet, maar die Derksen mag best wat doen aan z'n conditie als hij als zo begint te hijgen en puffen van een discussie.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ken verder de hele polemiek niet, maar die Derksen mag best wat doen aan z'n conditie als hij als zo begint te hijgen en puffen van een discussie.
De man is 64 geloof ik. Daarnaast fietst hij dagelijks een behoorlijk stuk dus volgens mij zit het met zijn conditie wel goed. Is ook een kilootje of 40 afgevallen schat ik. Dit hijgen was pure frustratie en woede heb ik het idee.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je kan ook niet even naar Brussel om even naar de film te gaan en het ontspoort volledig.
Al snap ik het punt wat betreft zijn 'onderzoekers' maar Genee mag zijn vraagtekens erbij zetten. Genee heeft ruimte voor discussie opengelaten, waar Derksen wel heel vreemd op reageerden. Ook zijn verwijten richting Genee zijn pure hypocrisie. Je had idd beter een onderzoeker uit kunnen nodigen om het één en ander toelichten. Genee komt in deze kwestie toch veel beter uit. Mag hopen dat dit met een sisser afloopt.
Als er iemand moet wijken doe dan maar Derksen. Dan maar verder met René en Wilfred.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wie zegt dat hij het getwitterd heeft?
Hij wordt alleen gequote. Ik weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar de bron is, maar we zullen vanavond wel zien hoe het er aan toe gaat allemaal.