- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Ik heb geen verstand van twitter, maar ik kan die tweet van die eindredacteur niet vinden hier hoor..
Wie zegt dat hij het getwitterd heeft?
Hij wordt alleen gequote. Ik weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar de bron is, maar we zullen vanavond wel zien hoe het er aan toe gaat allemaal.
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12880 stemmen
Wat een stukje trieste TV is dat 
Ken verder de hele polemiek niet, maar die Derksen mag best wat doen aan z'n conditie als hij als zo begint te hijgen en puffen van een discussie.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ken verder de hele polemiek niet, maar die Derksen mag best wat doen aan z'n conditie als hij als zo begint te hijgen en puffen van een discussie.
De man is 64 geloof ik. Daarnaast fietst hij dagelijks een behoorlijk stuk dus volgens mij zit het met zijn conditie wel goed. Is ook een kilootje of 40 afgevallen schat ik. Dit hijgen was pure frustratie en woede heb ik het idee.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je kan ook niet even naar Brussel om even naar de film te gaan en het ontspoort volledig.
Al snap ik het punt wat betreft zijn 'onderzoekers' maar Genee mag zijn vraagtekens erbij zetten. Genee heeft ruimte voor discussie opengelaten, waar Derksen wel heel vreemd op reageerden. Ook zijn verwijten richting Genee zijn pure hypocrisie. Je had idd beter een onderzoeker uit kunnen nodigen om het één en ander toelichten. Genee komt in deze kwestie toch veel beter uit. Mag hopen dat dit met een sisser afloopt.
Als er iemand moet wijken doe dan maar Derksen. Dan maar verder met René en Wilfred.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wie zegt dat hij het getwitterd heeft?
Hij wordt alleen gequote. Ik weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar de bron is, maar we zullen vanavond wel zien hoe het er aan toe gaat allemaal.
Aha. Je hebt gelijk denk ik. Ik zei al dat ik geen verstand had van twitter 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
De man is 64 geloof ik. Daarnaast fietst hij dagelijks een behoorlijk stuk dus volgens mij zit het met zijn conditie wel goed. Is ook een kilootje of 40 afgevallen schat ik. Dit hijgen was pure frustratie en woede heb ik het idee.
Doet hij wel vaker als hij zo opgewonden is. Heb je hem afgelopen maandag niet gezien? Toen hij die dingen over Feenstra allemaal voorlas 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Inderdaad. Dit hele Heerenveen gebeuren kan zn dood nog worden volgens mij. Wat een frustratie.. Heerlijk.
Al hoop ik wel dat allemaal meevalt en vanavond iedereen weer aan tafel zit. Een ding is zeker. Ze breken vanavond een kijkcijferrecord.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Kan verder natuurlijk ook het begin van het einde zijn he...
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Genee komt in deze kwestie toch veel beter uit.
Dat is dan ook voor het eerst..
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Ik weet het maar niet, het blijft vanaf het begin natuurlijk stoken. Ik snap gewoon niet waarom Derksen de twee journalisten uitleg heeft laten geven. Ben je gelijk van dat gezeik af.
Het is ook leuker als je de hele voorgeschiedenis kent, dit gaat nu al zo'n 3 a 4 afleveringen door. Voor de rest is VI vooral een voetbal praatprogramma dat de voetbalkantine/huiskamer thuis brengt. Zo is het sfeertje en zo wordt er ook over voetbal gepraat.
Bijzonder vermakelijk om te kijken, maar je moet er wel doorheen kunnen prikken natuurlijk. Het is allemaal jammer dat andere voetbal praatprogramma's zo dodelijk saai zijn of de verkeerde mensen te gast hebben altijd. Meende ook dat België zo'n dodelijk saai programma had waar Jan Boskamp ook vaak aanschuift, hij is er ook niet echt enthousiast over 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ik heb het gisteren niet gezien, het weglopen van Derksen na de zoveelste ruzie.
Het blijft uiterst gênant, maar aan de andere kant ook fraai in elkaar gezet: iedereen stemt vanavond weer af op RTL 7 om het vervolg te zien. Zo doe je dat om de kijkcijfers omhoog te krijgen.
Het hele format is toch een beetje gebaseerd op de karakters van Derksen en Genee. Mocht een van de twee er mee stoppen, dan is het programma zo goed als ten dode opgeschreven.
Loting CL: Ik heb wel zin in een Dortmund-Barca.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Je kan ook niet even naar Brussel om even naar de film te gaan en het ontspoort volledig.
Al snap ik het punt wat betreft zijn 'onderzoekers' maar Genee mag zijn vraagtekens erbij zetten. Genee heeft ruimte voor discussie opengelaten, waar Derksen wel heel vreemd op reageerden. Ook zijn verwijten richting Genee zijn pure hypocrisie. Je had idd beter een onderzoeker uit kunnen nodigen om het één en ander toelichten. Genee komt in deze kwestie toch veel beter uit. Mag hopen dat dit met een sisser afloopt.
Als er iemand moet wijken doe dan maar Derksen. Dan maar verder met René en Wilfred.
Wild guess: Spring Breakers? 
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Haha, lachwekkend. Genee de ''snelle vogel''.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Ben het wel eens met deze opmerking:
- Genee speelt hier journalist, terwijl dat in dit programma volledig zijn functie niet is. Hij is presentator en daarmee een diendend persoon in dit programma. Het is zijn taak niet om te doen zoals hij in de zaak Heerenveen handelt. Natuurlijk is het goed voor het programma als er af en toe discussie loswaait omdat hij ergens een beetje tegenin gaat, maar hij gaat hij veel te ver. Het programma heet Voetbal International en daar moet hij zich veel meer van bewust zijn. Hij brengt met zijn uitspraken het merk VI volledig in diskrediet en Derksen (hoewel kinderachtig dat hij wegloopt) heeft alle recht om hier boos over te zijn en tegenin te gaan. Derksen is hier gewoon een uitstekend werkgever, hij beschermt zijn journalisten zoals een trainer zijn spelers beschermt, stelt zich kwetbaar op door zich 100% achter hen te scharen en dat is mi bewonderenswaardig, hoe je voor de rest ook over zijn persoon of over het blad denkt.
- Als deze zaak Genee echt zo diep zit en als hij echt wil scoren als journalist, moet hij dat toch echt anders doen. Zoals Derksen terecht zegt, hij heeft één bron gesproken en paar minuten, waar de vi verslaggevers er veel langer mee bezig zijn geweest en meerdere mensen hebben gesproken. Als Genee daar tegenin wilt gaan, doe het dan goed ipv één subjectieve kant van het verhaal aanhoren. Doe het daarnaast in een ander medium als je het zo graag wilt doen. Hij gaat nu dwars tegen VI in als presentator van een programma waar VI veel geld voor betaalt om zijn naam aan te verbinden. Dat kan gewoon niet, dat moet hij toch zelf ook zien? .
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij is presentator van een programma, dus als 'onderzoeker' fungeren is prima. Genee geeft alleen aan wat hem het geval lijkt te zijn, dat zijn informatie gekleurd is ontkent ie dan ook niet. Heb Genee niet horen beweren dat ie journalisme bedrijft, het is eerder Derksen die 'm ook belachelijk maakt zonder argumenten aan te dragen. Het is Derksen die zijn mening afdoet als onzin, maar er verder niet op in gaat. Zwak.
Al merk ik dat Derksen veel krediet heeft terwijl hij wel vaker door de mand valt maar dat vooral door de mantel der liefde wordt bedekt. Zielige vertoning.
Ik ben zo voorspelbaar
.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Het is gewoon zuigen natuurlijk wat hij doet. Iets aangeven is wat anders dan er tig afleveringen op terug komen en haaks doen
Oftewel, wat diegene in mijn quote dus zegt, het gaat er niet eens meer om wie gelijk heeft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is gewoon zuigen natuurlijk wat hij doet. Iets aangeven is wat anders dan er tig afleveringen op terug komen en haaks doen
Oftewel, wat diegene in mijn quote dus zegt, het gaat er niet eens meer om wie gelijk heeft.
Dat maakt niet uit. Hij heeft natuurlijk wel een punt, vooral als je even nadenkt voor wat Veenstra allemaal is uitgemaakt. Neigt een beetje naar smaad (en off-the-record statements melden, hoe laag ben je dan). Volgens mij heeft ie hierin de erecode van journalisme geschonden. De intenties van Genee maken niet echt uit.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Slimme stunt van beide heren, goed voor de kijkcijfers.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Dat maakt niet uit. Hij heeft natuurlijk wel een punt, vooral als je even nadenkt voor wat Veenstra allemaal is uitgemaakt. Neigt een beetje naar smaad (en off-the-record statements melden, hoe laag ben je dan). Volgens mij heeft ie hierin de erecode van journalisme geschonden. De intenties van Genee maken niet echt uit.
Gebeurt elke week, ik zie Genee nooit opkomen voor Louis, Mourinho en weet ik veel wie allemaal nog meer de lul is bij VI altijd. Is natuurlijk niets meer dan zuigen wat WIlfred doet omdat dit waarschijnlijk alweer om een vriend gaat.
En ja, weer een kijkcijfer hit vandaag.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat heeft meet te maken met frustraties.
Derksen komt verder wel erg zwak over. En Genee probeert te makkelijk te scoren. Hij voelt dat hij Derksen in een hoekje heeft en wil hem nooit meer laten ontsnappen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Briljant staaltje acteerwerk? Trouwe kijker weet wel beter - AD.nl
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Overigens zal ik die VI redacteuren niet missen in het programma, allemaal net zo interessant als een interview met Wout Brama.
Klopt. Mooi toiletmomentje. Erger dan een reclameblok.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Toiletmomentje zit meestal al ingepland bij de kantineheld
Dat is meer een moment voor de versnaperingen.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Je verwacht het niet he..
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Spurs
Gewoon effe Inter in de waan laten dat ze een kans hadden om door te gaan.
Zonder Bale stelt dit Tottenham geen reet voor, zoveel is wel duidelijk.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Lekker boeiend zo twee onvolwassen mannen die zich opjagen over een spelletje.
Wat een kleutertjes. 
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Derksen die al jarenlang Hans Kraay sr. belachelijk zit te maken omdat hij niet meer bij ze aan tafel wil zitten vanwege Genee, die nu op de vlucht slaat. Werkelijk genante beelden van iemand die in een hoek geluld is en geen uitweg meer ziet.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
(en off-the-record statements melden, hoe laag ben je dan).
Net zo laag als on-the-record hielen likken en off-the-record hele andere dingen beweren. Houd dan ook on-the-record je bek dicht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is een totaal andere discussie. Nog steeds geen vrijbrief voor een dergelijke actie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.