• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.075 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.313 gebruikers
  • 9.392.544 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Genee is wel degelijk te vervangen, al zal het wel wennen zijn. Vervangen voor Cheque (!), dan krijg je pas tv

Nee hoor. Hoe irritant Genee ook is, hij is wel een goede presentator. En zijn chemie met de rest is ook erg sterk. Absoluut niet te vervangen, dan wordt het programma veel moeilijker om tot een succes te komen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Inderdaad. Toen een keer presenteerde Koert 't en dat was echt dramatisch.

Wilfred durft Johan tenminste tegen te spreken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Liever Genee weg dan de snor. Maar dat de show erop achteruit zou gaan is een feit inderdaad.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Liever Genee weg dan de snor. Maar dat de show erop achteruit zou gaan is een feit inderdaad.

Beiden kan je niet missen. Idem Gijp. Zonder 1 van hen zakt de show echt weg. Ik heb Genee en Gijp een lange tijd afwezig gezien, VI werd echt heel veel minder leuk toen. Je hebt ook echt een commentator nodig die tegen de rest in kan gaan en prikkelende vragen kan stellen.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Maar zo'n vaart zal het toch niet lopen? Het was nu net wel vrij heftig inderdaad maar dit zal toch wel met een sisser aflopen allemaal?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

Maar zo'n vaart zal het toch niet lopen? Het was nu net wel vrij heftig inderdaad maar dit zal toch wel met een sisser aflopen allemaal?

Zal toch contractueel niet zo maar allemaal kunnen. Ligt er ook maar net aan of Derksen een man van eer en zijn woord is om na de gedane uitspraken van vanavond weer terug aan de tafel te gaan zitten morgen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Fragment.

Ik snap Derksen wel dat hij vindt dat zijn verslaggevers voor Jan Lul worden neergezet maar als hij nou gewoon aan Genee uitlegt wat er aan zijn uitspraken niet klopt wordt het een stuk duidelijker.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Daarom denk ik ook dat Genee misschien wel eens (gedeeltelijk) gelijk zou kunnen hebben.

Bedankt voor het fragment trouwens depri.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Je hoort 'm ook steeds zwaarder ademen!

Die rechtszaak zit 'm echt dwars.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

j0enne schreef:

Je hoort 'm ook steeds zwaarder ademen!

Die rechtszaak zit 'm echt dwars.

Was afgelopen maandag ook al, zeker toen hij het nieuws op ging lezen. Erg onrustige en hoge ademhaling.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Kijk die Gijp ook zitten kijken als Derksen daar staat

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Was afgelopen maandag ook al, zeker toen hij het nieuws op ging lezen. Erg onrustige en hoge ademhaling.
Ben al lang geleden afgehaakt met kijken, 't is elke uitzending wel raak met 't complete afzeiken van PSV.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ben al lang geleden afgehaakt, 't is elke uitzending wel raak met 't complete afzeiken van PSV.

Wanneer breekt dan de dag aan dat we je hier niet meer zien?

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4545 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ben al lang geleden afgehaakt met kijken, 't is elke uitzending wel raak met 't complete afzeiken van PSV.

Daar hebben ze ook vaak alle reden toe. Liever dat dan Ronald 'met alle respect' Waterreus.

Vreemde situatie dit, maar ik denk dat ze er mogen weer gewoon zitten.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

(afbeelding)

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Van supporters kan ik 't wel begrijpen, maar van 3 volwassen mannen die objectief horen te zijn gaat me toch wat te ver. Die van der Gijp ook, lijkt wel alsof er iets gebeurd is toen hij bij PSV speelde want hij weet altijd wel weer wat te zeiken. En het lachwekkendste is nog dat ze nauwelijks namen kennen van spelers uit 't buitenland, of ze spreken 't wel weer verkeer uit.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

mjk87 schreef:

Daar hebben ze ook vaak alle reden toe. Liever dat dan Ronald 'met alle respect' Waterreus.

Inderdaad, die vent is echt om te kotsen en maakt het treurige gehalte van het programma helemaal kompleet.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4545 stemmen

depri83 schreef:

Ik snap Derksen wel dat hij vindt dat zijn verslaggevers voor Jan Lul worden neergezet maar als hij nou gewoon aan Genee uitlegt wat er aan zijn uitspraken niet klopt wordt het een stuk duidelijker.

Tja, maar Genee komt ook niet verder dan dat hij papieren heeft gezien. In zoverre heeft ook hij geen enkel hard bewijs dat hij kan tonen. Derksen wil iets niet laten zien, Genee kan niets laten zien. Is dat zo goed samengevat?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Tja, maar Genee komt ook niet verder dan dat hij papieren heeft gezien. In zoverre heeft ook hij geen enkel hard bewijs dat hij kan tonen. Derksen wil iets niet laten zien, Genee kan niets laten zien. Is dat zo goed samengevat?

Genee heeft maandag duidelijk de punten uitgelegd waarop hij vond dat Derksen ongelijk had.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Johan weet gewoon dat hij fout zat, maar durft dat niet toe te geven. Mede doordat Genee er voor de zoveelste keer en public een groot issue van maakt (wat ook niet professioneel is).

Ik heb Genee nooit horen zeggen dat hij wist hoe de vork in de steel zat, hij plaatst er op basis van papieren die hij in bezit heeft kanttekeningen bij. Kanttekeningen die door de 'onderzoeksjournalisten' bewust zijn verzwegen, of ze hebben toch niet zo'n goed onderzoek gepleegd dat ze die papieren niet bemachtigd hebben (beide zaken zijn, als onderzoeksjournalist zijnde, kwalijk).

Ik vind wel (ook) dat Genee het bij één keer had moeten laten. Maar om hem nu zo af te vallen slaat nergens op. Beide zijn gewoon te eigenwijs en zelfingenomen om hun ego aan de kant te zetten; Wilfred om er niet steeds over te beginnen, en Johan om aan te geven dat zijn verhaal ook niet helemaal conform de werkelijkheid was.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4545 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Genee heeft maandag duidelijk de punten uitgelegd waarop hij vond dat Derksen ongelijk had.

Maar zonder enig bewijs. Dat dan weer wel. Hij kon helemaal niets tonen waaruit zijn gelijk zou blijken.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind dat gelul over zijn briefje van Feenstra ook niet erg overtuigend eigenlijk. Misschien weet Derksen meer, maar Genee schiet ook steeds in een kramp zodra Derksen hem aanvalt en stelt alleen maar wedervragen in de trant van "wat dan" "hoeveel dan" "wanneer dan", tsja, zo kan ik ook journalistiek bedrijven. Ik denk toch dat de bronnen van VI iets meer te bieden hebben dan wat correspondentie van Feenstra. Of dat niet gekleurd is ofzo

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

orbit schreef:

Ik vind dat gelul over zijn briefje van Feenstra ook niet erg overtuigend eigenlijk. Misschien weet Derksen meer, maar Genee schiet ook steeds in een kramp zodra Derksen hem aanvalt en stelt alleen maar wedervragen in de trant van "wat dan" "hoeveel dan" "wanneer dan", tsja, zo kan ik ook journalistiek bedrijven. Ik denk toch dat de bronnen van VI iets meer te bieden hebben dan wat correspondentie van Feenstra. Of dat niet gekleurd is ofzo

Ik denk dat hier het hele pijnpunt en de onduidelijkheid in zit.

Johan en Wilfred hebben beide zo'n ego, dat het een spelletje 'welles-nietes' is geworden. Terwijl Genee alleen maar kanttekeningen plaatste bij het stuk, en niet het geheel naar het rijk der fabelen verwees. Die nuance hadden de onderzoeksjournalisten van VI volgens Genee wel aan moeten brengen. Inmiddels gaat het daar echter allang niet meer om, en is de discussie volledig uit zijn context gerukt.

Wilfred is ontzettend onprofessioneel bezig door er steeds een discussie van te maken op de nationale televisie, en Johan doordat ie niet toe durft te geven sommige zaken (bewust of onbewust) niet in het stuk te hebben opgenomen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Dat zal wel, maar Derksen heeft een punt door te zeggen dat ze er natuurlijk wel een redactie op hebben zitten, terwijl Genee maar blijft terugvallen op zijn toegezonden stukken van Feenstra. Ik vind dat geen sterk punt. Los van wie gelijk heeft, want dat is inderdaad de zielige insteek geworden van het dispuut. Niemand van die twee zal toegeven, dat is duidelijk.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Materny schreef:

Genee is wel degelijk te vervangen, al zal het wel wennen zijn. Vervangen voor Cheque (!), dan krijg je pas tv

Ze hadden eigenlijk bij die tweede ruzie maandag een van de desbetreffende VI redacteuren moeten uitnodigen die alles kon weerleggen wat Wilfred zei.

Tweet from @433NL : - - 433.nl

Eindredacteur Jan Hillenius: "Johan heeft meteen na de uitzending geëist de naam VI met onmiddellijk ingang te laten verwijderen. Hij wil niet langer dat het tijdschrift geassocieerd wordt met dit televisie programma."

- 433.nl @VItv #VItv

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Als ik het zo zie doet Genee niks geks en loopt Derksen te draaien..

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Komt denk ik meer omdat Genee er al voor de zoveelste keer over begint

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ik heb geen verstand van twitter, maar ik kan die tweet van die eindredacteur niet vinden hier hoor..

Jan Hillenius (@janhillenius) op Twitter

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Dan maar Ruud ter Weijden weer terug, en noemen we het gelijk weer Sport aan Tafel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.