• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.075 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.313 gebruikers
  • 9.392.533 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Zal best, maar daar zou geen Nederlandse topploeg uitgeschakeld door mogen worden. In mijn opinie.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En zo is het.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Zo kennen we Torres weer. Falen vanaf 11 meter.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Clarence Torres vanaf 11 meter

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zo, eindelijk de mond gesnoerd van die Becali Dan kun je nog zo´n mooie schoenen hebben, het brengt je niet verder dan een achtste finale.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Denk noet dat Abramovich een aardiger mens is. Pure maffioso. Beide.

Tall man

• 289 berichten
  • 1050 stemmen

Dat vind ik nou zo flauw, in de laatste 30 seconden nog gaan wisselen. Snap er ook totaal het nut niet van.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hiddink diep in de blessuretijd uitgeschakeld...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

Denk noet dat Abramovich een aardiger mens is. Pure maffioso. Beide.

Abramofiets is geen veroordeelde crimineel die homo´s en joden wenst uit te roeien (zijn woorden, niet de mijne) en in de pers van alles en nog wat roept van denigrerende aard.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Van Bommel is er niks bij.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Van Bommel is er niks bij.

Close call, maar Becali is net iets schofteriger nog

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

Anzhi uitgeschakeld..bijna op zijn Nederlands in de slotseconden net als AZ tegen Sporting Lissabon. Zag je die Hiddink kijken..nou had ik mijn geld bijna op Anzhi gezet, maar misschien kunnen ze een nieuw wedje maken, of die Hiddink in de tussentijd voor een paar knaken ergens anders er nog een bijbaantje bijneemt nou hij niks meer te doen heeft in de europa league.

en nog een andere wedstrijd

bordeaux tegen benfica leek wel gefixt te zijn, elke keer kwamen de portugezen binnen een minuut weer met een tegendoelpunt. Zit een vies knoflookluchtje aan

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jammer voor Hiddink, maar ik heb echt niks met zijn club. Prima dat clubs als Zenit en Anzji er vanavond uitgevlogen zijn. Mis je niks aan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha Derksen en Genee maken zelfs op een EL avond nog ruzie over die Veenstra van Heerenveen

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Even een cola halen en ze zijn weer bezig hoor

En oehh, Derksen is pleite ;o

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Dat opstootje tussen Derksen en Genee is duizend keer mooier dan alle voetbalwedstrijden van de avond.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Johan Derksen. Wat een giller. Kijk 'm gaan. Het zit hem wel diep al dat gedoe over Heerenveen.

Lachwekkend.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hahahaha Derksen loopt gewoon weg

VI redacteuren boycotten het tv programma qua aanwezigheid vanwege Genee

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zelfs Gijpie is sprakeloos Dat komt zelden voor

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Steaua vond ik eigenlijk niet zo een slechte ploeg hoor, qua tussen de lijnen te spelen hebben ze zichzelf goed staande gehouden. Hazard heeft een goeie wedstrijd gespeeld, weer lekker nonchalant, die actie na 20 minuten Na zijn kutprestatie van vorige week in Roemenië mocht dat ook wel. Dat het maar snel 22 maart is.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha Derksen en Genee maken zelfs op een EL avond nog ruzie over die Veenstra van Heerenveen

Ik zat er ook net naar te kijken..

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

'VI wil niks meer met je te maken hebben'

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Wel pijnlijk. Genee wordt op live televisie gewoon even volledig uitgekotst door de gehele VI redactie.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Toch mooi dat zoiets voor de camera plaats vindt en niet erachter Voor zoiets ga ik me goed zitten hoor =)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zenith geeft les in kansen missen lol.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

jordandejong schreef:

Wel pijnlijk. Genee wordt op live televisie gewoon even volledig uitgekotst door de gehele VI redactie.

Dit lijkt me wel pijnlijk en een zeer serieus conflict ja. Ik gok dat er achter de schermen wat gesprekken gaan volgen.

Hopelijk is dit niet het einde van de show. Zowel Genee als Derksen zijn niet te vervangen. Ik ken de jaren nog toen Barbara Barend het presenteerde, vreselijk

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Het zag er best heftig uit ja. Maar vraag me af waarom Derksen uberhapt nog ging zitten met Genee als het hem zo hoog zat. Begin van de uitzending was niets van zijn frustatie te merken volgens mij

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Het zag er best heftig uit ja. Maar vraag me af waarom Derksen uberhapt nog ging zitten met Genee als het hem zo hoog zat. Begin van de uitzending was niets van zijn frustatie te merken volgens mij

Contractuele verplichtingen...

En het zijn volwassen mensen. Derksen had gewoon moeten blijven zitten, dit staat wel wat sneu.

Overigens zal ik die VI redacteuren niet missen in het programma, allemaal net zo interessant als een interview met Wout Brama.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Genee is wel degelijk te vervangen, al zal het wel wennen zijn. Vervangen voor Cheque (!), dan krijg je pas tv

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.