- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Fernandez tekent na lang zoekwerk bij PEC Zwolle | Feyenoord nieuws | FR12.nl
De "opgeruimd staat netjes" mag weer van stal gehaald worden.
Diverse media verzinnen berichten dat Feyenoord rond is met Assaïdi - wat dus niet zo is. Mag de "waar rook is, is vuur" ook van stal gehaald worden of eerder "broodje aap"?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat Assaidi in Rotterdam gaat spelen. Vorig jaar ketste de deal met Ajax al af op zijn salariseisen. En ik verwacht dat Feyenoord nog veel minder kan betalen. Ben benieuwd of Assaidi a la bijvoorbeeld Bojan zijn financiële eisen zo erg laat zakken om in Nederland te kunnen spelen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Het zal afhangen of Liverpool een deel van z'n salaris blijft betalen.
Lastig zal het worden. Hij schijnt wel te willen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Klopt, al heeft Assaidi natuurlijk wel een reden om in te leveren, vraag ik me af of ie er toe bereid is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goed nieuws maar zie 'm wel de man van de wedstrijd worden in de seizoensopener.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Lol. Kon kampioen geweest zijn en lekker CL spelen. Maar meneer dacht weer eens meer aan zijn portemonnee. Hoop eigenlijk dat die daar in Engeland wegkwijnt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vanwege een kopstoot?
Let nou maar op, die legt straks gewoon de winnende erin
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik weet het, ik ben allang genoeg Feyenoordsupporter. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uiteraard, dat hoef ik jou niet te vertellen. Wat een zwaar leven hebben we toch ook.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Lol. Kon kampioen geweest zijn en lekker CL spelen. Maar meneer dacht weer eens meer aan zijn portemonnee. Hoop eigenlijk dat die daar in Engeland wegkwijnt.
Inderdaad. Vreselijke instelling altijd van spelers begin 20 die net een leuk jaar bij een subtopper in Nederland hebben gehad. Had gewoon naar Ajax moeten komen, had hij ook leuk verdiend, had hij CL gespeeld, titel gepakt en was hij bij goede prestaties 2 of 3 jaar later ook wel in Engeland terecht gekomen. Wat dat betreft credits voor Maher. Jammer dat hij nu bij PSV zit, maar zijn carrièreplanning is tenminste goed geweest.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Man Utd heeft een bod van naar verluid 30 miljoen euro op Cesc Fabregas gedaan, aldus oa de BBC en Sky.
Benieuwd of hij gezien zijn Arsenal verleden net als van Persie die stap durft te maken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Eriksen laat Leverkussen en haar miljoenen schieten, hij vindt het geen vooruitgang. Wat een klasbak deze jongen 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Wat een sukkel
Kan ook bijna niet waar zijn, top van de Bundesliga, CL, 10x betere voetballers om zich heen, 5x meer verdienen, perfecte tussenstap naar de eventuele absolute top.
Of denkt-ie nog steeds dat Madrid en Barcelona elk moment kunnen bellen?
MRDammann
-
- 661 berichten
- 3560 stemmen
Wat een sukkel
Kan ook bijna niet waar zijn, top van de Bundesliga, CL, 10x betere voetballers om zich heen, 5x meer verdienen, perfecte tussenstap naar de eventuele absolute top.
Of denkt-ie nog steeds dat Madrid en Barcelona elk moment kunnen bellen?
Het schijnt dat hij wacht op Liverpool 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Uiteraard, dat hoef ik jou niet te vertellen. Wat een zwaar leven hebben we toch ook.

Ach, wij hebben tenminste nog bewust een Europese cup meegemaakt. In '95 waren al die Ajaciedjes met hun Powerrangers aan het spelen. 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Dan zou hij eens met Luisje moeten bellen, wat een feest dat Liverpool is... Die moeten dan wel met een zilvervloot aankomen want bij gelijke betaling zou ik altijd voor Leverkusen kiezen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Leverkusen is een vreselijk saaie, grauwe club. Sportief schaal ik ze wel hoger dan Liverpool in op dit moment, maar Eriksen heeft nog tijd genoeg om te wachten. Als Leverkusen het beste is wat deze zomer voor hem komt, dan zie ik hem wel bij Ajax verlengen (graag!!!). Misschien dat hij niet direct de stap naar Barcelona of Bayern moet en kan maken, maar hij kan wel meer dan Leverkusen krijgen lijkt me. Arsenal, Dortmund, PSG, Juventus. Zulke clubs die in de subtop hangen moet haalbaar zijn.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Om op de bank te zitten wel.
PSG: Lucas, Pastore, Verratti.
Dortmund: Mkhitaryan, Gotze, Gundogan.
Juventus: Vidal, Pirlo, Pogba.
Arsenal: Cazorla, Arteta, Wilshere.
Hou 't maar niet bij de top, niet de subtop maar eerder ploegen als Schalke, Spurs, Valencia, Sevilla, Udinese.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Als-ie bijtekent is het niet eens een sukkel, maar een ongekende stommeling.
En PSG zal niet echt op kleine Chris zitten te wachten. Nee, Leverkusen was perfect geweest. Misschien wel de meest ideale optie van allemaal, nog niet de absolute top maar wel CL en een fantastische competitie. Ik hoop maar voor hem dat er nog iets serieus zoals Liverpool speelt op de achtergrond, maar ik ben bang dat 'mister 40 miljoen' zich ernstig in de vingers heeft gesneden en uiteindelijk idd bij de Udineses en Sevillas uit gaat komen. Domdomdom.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Om op de bank te zitten wel.
PSG: Lucas, Pastore, Verratti.
Dortmund: Mkhitaryan, Gotze, Gundogan.
Juventus: Vidal, Pirlo, Pogba.
Arsenal: Cazorla, Arteta, Wilshere.
Hou 't maar niet bij de top, niet de subtop maar eerder ploegen als Schalke, Spurs, Valencia, Sevilla, Udinese.
Je hoeft niet alle middenvelders op te noemen. Pirlo noemen is onzinnig, want hij speelt controlerende middenvelder. Je moet wel kijken naar de concurrentie voor aanvallende middenvelders.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Dan kun je alleen Gundogan, Vidal, Pirlo en Arteta wegstrepen.
De rest is in principe aanvallend ingesteld.
Leverkusen was gewoon een goede optie geweest.
Kon die de opvolger worden van Schurrle.
En dan wel naar Liverpool willen waar je nooit CL speelt...
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
@RikElfrink 4m
Definitief: Kevin Strootman vertrekt van #PSV naar #Roma. Later meer.

Ik hoop toch echt niet dat Brands daadwerkelijk voor een Toornstra of Duarte gaat, leuk voor de subtop maar meer niet. Met name Duarte, in Toornstra zie ik meer toekomst.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
En dan wel naar Liverpool willen waar je nooit CL speelt...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dus wel. De CL is toch de holy grail in de voetballerij. Al die topspelers zijn obsessief bezig met die cup te winnen. Bojan is naar Ajax gekomen omdat Ajax CL speelt. Dat toernooi heeft aanzien.
Overigens: Keeper Rode Duivels 43 maanden geschorst door Italiaanse tuchtcommissie - voetbalzone.nl
Einde carrière voor die kerel dus, gezien zijn leeftijd. En weer in Italië, verrassend...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
@RikElfrink 4m
Definitief: Kevin Strootman vertrekt van #PSV naar #Roma. Later meer.

Ik hoop toch echt niet dat Brands daadwerkelijk voor een Toornstra of Duarte gaat, leuk voor de subtop maar meer niet. Met name Duarte, in Toornstra zie ik meer toekomst.
Toornstra past wel leuk in het subtoprijtje met Schaars, Bruma, Rekik. Jozefzoon zit nog onder de subtop. Maher weer ruim boven de subtop. Arias geen idee.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Al is 20 miljoen natuurlijk de beste deal sinds van Nistelrooy.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Vind 't nogal raar dat er zowel in Toornstra als in Duarte interesse is aangezien 't totaal verschillende spelers zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.