• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.237 gebruikers
  • 9.387.378 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Materny kan onze prutsers niet uit elkaar houden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Het zijn er dan ook zoveel

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

http://www.powned.tv/nieuws/sport/2013/07/ajacied_plopt_meisje.html

Jaja, de Ajax negers zijn ook weer in het nieuws

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Drenthe, Willems, Waterman, Fer, Wijnaldum, Denswil, Elia, Depay: het is een verloren generatie, met zo'n figuren gaat het nooit wat worden.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Vergeet Twittery niet!

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

En Cabral.

Maar Wijnaldum vind ik wel meevallen, hij doet alleen vaak met z'n vingers de letter W wat al die ex-Feyenoorders doen (Cabral en Fer).

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Boerrigter niet onder de indruk van Bojan: 'Ik heb hem niet gezien' - voetbalzone.nl

Maakt een keer een hattrick in een oefenpotje en dan meteen zo'n grote bek.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Boerrigter niet onder de indruk van Bojan: 'Ik heb hem niet gezien' - voetbalzone.nl

Je weet nooit hoe de vraag gesteld werd richting Boerrigter, maar dit bewijst eens te meer dat hij een relatief verzuurde appel is in ons Amsterdams mandje. Iedereen heeft schuld en is de boeman behalve Derk zelf. Beetje zelfreflectie zou deze jongen geen kwaad doen.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Materny schreef:

Je weet nooit hoe de vraag gesteld werd richting Boerrigter

RTV N-H - Sport - Ajax wint oefenduel met 5-1 van RKC (met reacties) - rtvnh.nl

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een reacties op Boerrigter zeg. Voor hetzelfde geldt was Bojan ook onzichtbaar, ook eindelijk een speler die dat gewoon waarneemt en gewoon zegt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

j0enne schreef:

Boerrigter is altijd al zo geweest, hebben die drie doelpunten niks mee te maken. Vrij labiele geest heeft ie volgens mij.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

?Ik vind Strootman naar Roma een verbijsterende transfer? - voetbalzone.nl

Gelukkig hebben Zlatan, Balotelli en Gattuso helemaal geen schroefje los, maar wel enkele schroefjes.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar dat zijn wel weer flamboyante levensgenieters? In een land waar klasse, modieus en schoonheid zo hoog in het vaandel staan moet je niet de lelijkste voetballer na Ribery is huishalen. Arme Signora's .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat een reacties op Boerrigter zeg. Voor hetzelfde geldt was Bojan ook onzichtbaar, ook eindelijk een speler die dat gewoon waarneemt en gewoon zegt.

Was eigenlijk ook wel zo, alleen beetje jammer dat het zo moet Hij mag zelf wel een cursusje bal aannemen en sprinten met de bal aan de voet nemen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Was eigenlijk ook wel zo, alleen beetje jammer dat het zo moet Hij mag zelf wel een cursusje bal aannemen en sprinten met de bal aan de voet nemen

Het is er een beetje over, maar een beetje Amsterdamse bluf mag toch wel.

Vooral toen Boerrigter iets zei in de richting van "misschien was ie nog niet wakker ofzo" .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

rep_robert schreef:

Vergeet Twittery niet!

In vergelijking met eerder genoemde is er niks mis mee.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hij was ook relatief onzichtbaar, maar wanneer je als nieuwkomer (Bojan) ergens binnenkomt en je collega zegt; ' Hij stond blijkbaar in de spits, maar misschien was ik niet goed op aan het letten want ik heb hem niet gezien' dan maak je daar ook geen vrienden mee. Homogenie en teambelang zijn de belangrijkste goeden momenteel in Amsterdam, maar als je op dag 1 al je nieuwe collega niet backt voor de camera ben je zwak.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Hij was ook relatief onzichtbaar, maar wanneer je als nieuwkomer (Bojan) ergens binnenkomt en je collega zegt; ' Hij stond blijkbaar in de spits, maar misschien was ik niet goed op aan het letten want ik heb hem niet gezien' dan maak je daar ook geen vrienden mee. Homogenie en teambelang zijn de belangrijkste goeden momenteel in Amsterdam, maar als je op dag 1 al je nieuwe collega niet backt voor de camera ben je zwak.

Bojan is dan ook wel een concurrent voor zijn positie, dus wat gezonde rivaliteit vind ik niets mis. Ik heb dan veel minder met dat correcte geneuzel. Al is het geen ideale kontlik actie, dat dan weer wel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Feit blijft dat hij wel kan uitdelen maar niet kan incasseren. Nu gaat het de laatste jaren al beter, maar blijkbaar was hij in zijn tijd bij Zwolle iemand die als een stier voor een rode lap tekeer ging bij het eerste zuchtje aan kritiek.

Zit trouwens ook waarheid in wat je zegt hoor. Bij iemand als Theo vind ik het geweldig wanneer hij zijn oprechte verhaal voor de camera brengt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat geloof ik ook wel, en kritiek niet kunnen incasseren vind ik ook een kwalijke zaak. Al gaat het nu natuurlijk om jouw clubbie, ik sta er neutraal in. Mocht zoiets bij Feyenoord gebeuren, kan je er ook wel om lachen denk ik .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Plopperdeplop! Niet echt de meest aantrekkelijke troela, maar dat terzijde. Maar goed, half Nederland legt zijn/haar seksuele escapades vast op film, en een behoorlijk aantal gooit het vervolgens de wijde wereld in. Niks mis mee dat een voetballer het ook doet, mits hij de evtentuele gevolgen kan managen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ploppen? Sinds wanneer noemen we het niet meer cohabiteren?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ploppen? Sinds wanneer noemen we het niet meer cohabiteren?

Misschien hebben we een hele foute aflevering van Kabouter Plop gemist afgelopen week en is toen het balletje gaan rollen. Of wellicht is er kort geleden een sekstape met Dries Mertens boven gekomen waarbij hij een puntmuts op had; alles is mogelijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een individu die dat 'ploppen' noemt komt mijn bed niet in. Het einde van de wereld is nabij. Kan niet anders.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Een individu die dat 'ploppen' noemt komt mijn bed niet in. Het einde van de wereld is nabij. Kan niet anders.

Als een Vanessa Hudgens, Ashley Benson of Anna Kendrick klaar ligt, met smekende ogen kijkt en vraagt om geplopt te worden door jou dan wil ik het nog wel eens zien.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Als een Vanessa Hudgens, Ashley Benson of Anna Kendrick klaar ligt, met smekende ogen kijkt en vraagt om geplopt te worden door jou dan wil ik het nog wel eens zien.

Haha, sterk punt wel (op laatstgenoemde na, die valt nog buiten mijn kandidatenlijstje ).

Maar zie het probleem voor Denswil ook niet verder.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

Wie moet ik hier gaan ploppen? Maar eerst effe een bamihapje eten!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik hou me buiten deze discussie voordat ik weer word afgeschilderd als racist.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.