• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.238 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.655 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zal eens een top 5 maken met mooie en vreselijke uitslagen van club en land. Ik baseer het maar wel even op de laatste 10, 12 jaar.

Top Ajax:

1. Ajax-Twente 3-1

2. Ajax-Kiev 2-1

3. Roma-Ajax 1-1

5. Ajax-AZ 1-1

Haha, gewoon vier gelijke duels in de top 5 van Ajax .

Die tegen Valencia was ook heerlijk ja, des te mooier daarna van Roma te winnen, niet van Arsenal verliezen (goaltje De Jong nog) en ongeslagen die poule doorkomen. Vooral die thuiswedstrijd tegen Valencia zei veel: volkomen terecht gelijk, terwijl winst wellicht nog verdiend was geweest. Had Valencia toen geen pingel gekregen?

Overigens was die Prandelli toen nog echt een gladde gozer met die jas. Vind dat nu redelijk meevallen. Meer een nette chique vent.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Haha, gewoon vier gelijke duels in de top 5 van Ajax .

Die tegen Valencia was ook heerlijk ja, des te mooier daarna van Roma te winnen, niet van Arsenal verliezen (goaltje De Jong nog) en ongeslagen die poule doorkomen. Vooral die thuiswedstrijd tegen Valencia zei veel: volkomen terecht gelijk, terwijl winst wellicht nog verdiend was geweest. Had Valencia toen geen pingel gekregen?

Destijds had je nog 2 groepsfases. Ajax kreeg Inter/Rosenborg/Lyon en Arsenal/Valencia/Roma.

Vooral die 2e groep doorkomen was echt superknap. Arsenal was toen Europese top, net als Valencia. Roma was geloof ik Italiaans kampioen. 5x gelijk en thuiswinst op Roma (2-1, Litmanen )

Valencia kwam in Amsterdam inderdaad via een penalty op 0-1, maar ik meen Pasanen kopte uit een corner 1-1.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

Wat ik nu weer tegenkom, wat een stel mongolen:

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Destijds had je nog 2 groepsfases. Ajax kreeg Inter/Rosenborg/Lyon en Arsenal/Valencia/Roma.

1.

Destijds had je nog drie clubs in de CL. PSV en Ajax steeds dezelfde dag. Inter-Ajax niet uitgezonden toen (speelde Timmer nog op de goal trouwens), de rest van Ajax wel doordat zij wel kans maakten. Maar best irritant trouwens zo met meerdere clubs. Twee is wel prima zo

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Filmpje is 5 jaar oud zie ik....

Maar wel enorm kansloos ja. Op zulke mensen die dreigen moet je verplichte euthanasie uitvoeren.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Op zulke mensen die dreigen moet je verplichte euthanasie uitvoeren.

Nee dat is lekker

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

De blessuretijd van de verlenging zelfs... Alles viel toen samen, de hyperaanvallende spelopvatting van Koning Co Adriaanse, de stromende regen, de onooglijke Alkmaarderhout dat uit z'n voegen barstte, Ronnie Vlaar die in 1 dag van puisterige puber de nieuwe Jaap Stam werd, het melodramatische commentaar van Evert Goeie Genade, de kansen die aan beide kanten aaneen werden geregen, Timmertje Timmertje die 6 ballen uit de kruising plukte, en dan die ene dodelijke corner die er zomaar via een hoofd en een paar benen op de lijn invloog... plus dan nog het feit dat PSV er de vorige dag ook in blessuretijd uit was gegaan tegen Milan... het was episch. Een verzopen Adriaanse langs de lijn, de ontroostbare routinier Barry van Galen, een team vol nobodies als (kent u ze nog?) Nelisse en Sektioui dat zomaar 1 seconde van een Europacupfinale af was en dan toch nog in extremis onderuit gaat. 'Verschrikkelijk', huilde Evert. 'Verschrikkelijk'.

(embed)

Hier kan niks tegenop.

Ik had dat filmpje niet moeten kijken. Zit nu serieus met een brok in mijn keel.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

Om een mooier moment er in te gooien,ik ben eten. Groet.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

AZ heeft zichzelf een beetje in de vingers gesneden met die clausule heb ik het idee. Toch ook wel erg dat zo'n klein ventje naast een hoger salaris (naar verluidt drie keer zo hoog als daarvoor) ook nog zo'n clausule kan afdwingen (hiermee doel ik op zijn opgewaardeerde contract bij AZ).

Maar maak je geen zorgen. Alles wat PSV betaald zal zich over een aantal seizoenen dubbel en dwars uitbetalen. Jullie hier op het forum kunnen lullen wat je willen, maar ik heb hem (samen met %% waarschijnlijk) elke minuut die hij in AZ-shirt heeft gespeeld zien spelen. De klasse druipt er vanaf bij die jongen. En ja, deze mag het archief in.

Mocht die komen zal die inderdaad ongetwijfeld voor een hoger bedrag vertrekken. Maar als je puur naar de cijfers kijkt is 't niet om naar huis te schrijven. 7 doelpunten en 5 assists. En dan zitten we te zeuren over Wijnaldum die 14 doelpunten maakte en 5 assists gaf. Natuurlijk is 't nogal een kromme vergelijking aangezien 't verschil in kwaliteit bij beide teams. Als Maher bijvoorbeeld dit seizoen al bij PSV speelde had die waarschijnlijk ook veel betere cijfers gehad.

Daarom is 't wel te hopen dat Strootman gewoon blijft, anders gaat d'r net iets te veel weg.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

mjk87 schreef:

Wat ik nu weer tegenkom, wat een stel mongolen:

(embed)

Dat is Sven Westendorp, de Ajacied die bijna 2 jaar geleden voor zijn woning vermoord is. Onder andere de oprichter van de AFCA (Fanshop).

(afbeelding)

The Oceanic Six schreef:

Filmpje is 5 jaar oud zie ik....

Maar wel enorm kansloos ja. Op zulke mensen die dreigen moet je verplichte euthanasie uitvoeren.

Jouw wens is dus uitgekomen. Ik begrijp het wel, vooral als toevallig HK wordt geïnterviewd. Het is gewoon dom van die Feyenoorder, het is vragen om problemen. Hij wou even laten zien hoe stoer het was om in de ArenA te lopen met een Feyenoord shirt. Verder bijzonder oud nieuws dat filmpje, sinds de moord zit er een balkje voor zijn ogen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax is er vandaag maar druk mee. Sam Hendriks (18, Graafschap) en Honer (19, Duitser uit de jeugd van Bielefeld) als nieuwe spitsen voor de toekomst vast gelegd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Jouw wens is dus uitgekomen. Ik begrijp het wel, vooral als toevallig HK wordt geïnterviewd. Het is gewoon dom van die Feyenoorder, het is vragen om problemen. Hij wou even laten zien hoe stoer het was om in de ArenA te lopen met een Feyenoord shirt.

Hm, ja. Ik neem mijn woorden alleen wel terug, ze waren een beetje te hard. Zeker als zo iemand al echt overleden is hehe. Ieder geval vreselijk kansloos gedrag, ook al is het wat lomp om een Feyenoord shirt in de ArenA te dragen. Maar dan nog slaat dat agressieve gedrag nergens op.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ach, hij zat in een schimmig onderwereldje, hij is niet voor niets geliquideerd. Dus het temperamentje is wel aanwezig en dat zie je ook duidelijk in het filmpje. Het zou ook geen vriend van mij zijn.

Niet leuk voor die Feyenoorder met zijn bedrijfsuitje, maar je kan het verwachten in het hol van de leeuw

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

ook al is het wat lomp om een Feyenoord shirt in de ArenA te dragen.

Sluit mooi aan bij deze foto.

Lukoki, die het (kleding)merk 010 isn't just a code promoot. Toch aardig van 'm.

(afbeelding)

stinissen (crew films & series)

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Stond ook al op Ajaxlife Kan je hem beter even goed posten:

(afbeelding)

Want ik denk dat 99,99% van de mensen het merk niet kent. Gelukkig is hij binnenkort Ajacied af haha.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Sluit mooi aan bij deze foto.

Lukoki, die het (kleding)merk 010 isn't just a code promoot. Toch aardig van 'm.

(afbeelding)

Stond ook al op Ajaxlife Kan je hem beter even goed posten:

(afbeelding)

Want ik denk dat 99,99% van de mensen het merk niet kent. Gelukkig is hij binnenkort Ajacied af haha. Geeft wel weer aan hoe dom sommige voetballers zijn, want het is geen bewussie volgens mij.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

@RikElfrink 8m

#PSV zoekt ook naar een nieuwe, direct inzetbare aanvaller, nu Mertens en Lens vertrekken.

Ben benieuwd wie ze uit de hoge hoed toveren.

Want met alleen Depay, Matavz, Locadia en Wijnaldum ga je 't niet redden.

Stiekem hoop ik trouwens dat ze naast Maher ook Viergever halen.

Want nu hebben daar ze daar Reijnen, Viergever, Wuytens, Gouweleeuw.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Volgens V.I moet Maher acht miljoen kosten exclusief bonussen (zeven voor AZ, een voor Maher zelf). Ben blij dat Overmars die deur achter zich dicht heeft getrokken, ook al had ik hem heel graag (naast Eriksen) gezien komend seizoen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

j0enne schreef:

@RikElfrink 8m

#PSV zoekt ook naar een nieuwe, direct inzetbare aanvaller, nu Mertens en Lens vertrekken.

Labyad

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

@RikElfrink 8m

Holman Komop Brands, doe je reputatie eer aan!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Kan niet! Holman is naar de Emiraten!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

@RikElfrink 8m

Probeer het eens bij Jody Lukoki aub..

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Labyad

Denk dat daar niemand op zit te wachten.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Probeer het eens bij Jody Lukoki aub..

Die moet gewoon naar een counterclub gaan, zo'n Zwolle/RKC zou perfect bij 'm passen.

Laat 'm maar lekker hollen, dan is die niet meer te stoppen in ieder geval.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Die moet gewoon naar een counterclub gaan, zo'n Zwolle/RKC zou perfect bij 'm passen.

Laat 'm maar lekker hollen, dan is die niet meer te stoppen in ieder geval.

'Ajax wil Lukoki en Castillion ruilen voor Duarte'

Maarrrrr

Lukoki: 'Weet niks van ruildeal Duarte' -

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

@RikElfrink 8m

Bakali moet toch ook een groot talent zijn? En Narsingh is waarschijnlijk ruim voor de winterstop weer terug. In het centrum heb je voldoende speling met Matavz/Locadia, en op de vleugels kun je dadelijk 4 spelers kwijt waarvan je er twee in de afgelopen twee jaar hebt gekocht voor tien miljoen. Keuze genoeg lijkt me zo.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Duarte hier, Duarte daar. Iedere speler die haalbaar is blijkt 3 klasses minder te zijn dan Eriksen als hij gaat. Geef in de voorbereiding Fischer of Serero de kans op die positie.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Las ik ook, denk alleen liever dat ze geld zien bij Heracles dan die twee.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Materny schreef:

Duarte hier, Duarte daar. Iedere speler die haalbaar is blijkt 3 klasses minder te zijn dan Eriksen als hij gaat. Laat Fischer of Serero er maar lekker ballen, of anders Schone.

Degenen voor wie hij geruild moet worden(plus geld?!?) zijn in mijn ogen niet heel veel minder nee. Allemaal hetzelfde niveau w.m.b.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.