• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.646 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Sluit mooi aan bij deze foto.

Lukoki, die het (kleding)merk 010 isn't just a code promoot. Toch aardig van 'm.

(afbeelding)

Quote 2 :

https://www.facebook.com/faya.jody/posts/536764639714928

"Sorry" hahaha

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Bakali moet toch ook een groot talent zijn? En Narsingh is waarschijnlijk ruim voor de winterstop weer terug. In het centrum heb je voldoende speling met Matavz/Locadia, en op de vleugels kun je dadelijk 4 spelers kwijt waarvan je er twee in de afgelopen twee jaar hebt gekocht voor tien miljoen. Keuze genoeg lijkt me zo.

Bakkali is inderdaad een groot talent. Maar je kan natuurlijk niet verwachten dat Depay in z'n eerste seizoen dezelfde cijfers haalt als Mertens, daar geloof ik niet in.

Bovendien is Wijnaldum op rechtsbuiten gewoon om te janken...

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Bakkali is inderdaad een groot talent. Maar je kan natuurlijk niet verwachten dat Depay in z'n eerste seizoen dezelfde cijfers haalt als Mertens, daar geloof ik niet in.

Slechter in de topduels dan Mertens kan je het niet doen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

Wijnaldum op 10 dan? Daar is hij het meest happy (en hoef je Maher niet te halen). En natuurlijk haalt Depay niet de cijfers van Mertens in zijn eerste seizoen, maar dat is juist het hele point van jeugd de kans geven. Fischer had ook niet de meest denderende statistieken en wedstrijden afgelopen seizoen.

Depay/?..........Matavz/Locadia........... Bakkali/Narsingh.

............................Wijnaldum

Wil je de jeugd de kans geven, doe het dan ook. Nog evt. één gerichte aankoop die op beide flanken terecht kan en begin te bouwen.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Wuytens rondt stap af: ?Mooie club, leuke mensen? - voetbalzone.nl

Ook binnen. Nu Reijnen nog slijten en dan Wijnaldum nog laten bijtekenen (hoe staat het daar eigenlijk mee ? ) Dan staat de verdediging behoorlijk ordelijk met o.a. Gouweleeuw er nog bij.

Ik verwacht ook dat Lam zal doorbreken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, hier nog mijn Ajax en Oranje decepties over diezelfde 10, 12 jaar.

Ajax:

1. Milan-Ajax 2-3: Deze nederlaag staat met stip bovenaan, ook boven die ene goal te weinig voor een titel. Wat deed dit zeer zeg in 2003. 0-0 in ArenA waar Ajax al een dikke kans op 1-0 liet liggen en dan in Milaan 2x via een afgeweken bal achter komen, maar jezelf 2x via Litmanen en Pienaar terugknokken. En dan die vervloekte 91e minuut met een uitglijdende Chivu, waarna die kut Inzaghi een tergend traag lobje produceert...en dan is je halve finale CL dus weg, terwijl je er met 2-2 was.

Ik was in staat het hele huis te slopen...

2. De verspeelde titel in 06-07 waarbij Ajax 1 goaltje te kort kwam. Ik ga er geen lang verhaal over tikken, maar ik was er lange tijd doodziek van. Wel een historische voetbalmiddag, maar geen mooie.

3. Ruim achter plek 1 en 2, maar alsnog pijnlijk: de 6-2 nederlaag uit bij PSV in het seizoen met van Basten. Dat was wel heel pijnlijk. Gelukkig was dat wel 1 van de laatste nederlagen die Ajax sindsdien tegen PSV in de competitie heeft geleden.

4. Auxerre-Ajax 3-1: Na deze uitslag vertrok Koeman als coach in 2005. Ajax won thuis nog met 1-0, maar ging uit ondanks een uitgoal er alsnog uit. Behoorlijk pijnlijk. De 3e Auxerre goal viel ook nog eens vlak voor tijd.

5. Man Utd-Ajax 1-2: Is ook een klein hoogtepunt, winnen op Old Trafford, maar er had die avond met wat meer bluf en lef meer in gezeten en je had de 0-2 nederlaag goed kunnen maken. Nu kwam je 1 goal te kort.

Mij valt wel op bij deze top 5 dat plek 1 en 2 heel pijnlijk waren. De rest ook, maar ze komen niet bij 1 en 2 in de buurt.

En de flop 5 Oranje:

1. Spanje-Nederland 1-0: Dat deed pijn, doet pijn en blijft pijn doen. Fucking Robben

Oranje speelde dat EK niet mooi of heel goed, maar wel effectief en als team. Had je die goal gemaakt, dan weet ik zeker dat je het WK had gewonnen. Dat had ik heel graag eens mee willen maken.

2. Nederland-Italië 0-0: EK in eigen land, penalty's, pech, zucht. Ik maak er geen woorden meer verder aan vuil.

3. Ierland-Nederland 1-0: De fatale uitslag waardoor we WK 2002 definitief konden vergeten. Bij winst was je nog wel 2e geworden. Ik herinner me de goal nog goed, McAteer....Jason McAteer. Wie kent 'm niet...

4. Nederland-Portugal 0-1: De slag van Nurnberg in 2006, het leek van 2 kanten nergens op, maar we eindigden met in totaal 4x rood en een keer of 15 nog geel over 2 ploegen. Zure nederlaag, met Cocu die nog de lat raakte en die schele kut Kuijt die 1 op 1 nog miste.

5. Nederland-Rusland 1-3: Pijnlijk om Euro 2008 zo te verlaten, nadat we na de groepsfase door de hele wereld de topfavoriet voor goud werden genoemd. Hiddink versloeg van Basten op tactisch en mentaal vlak. Ik ging nog wel uit mijn dak toen van Nistelrooij vlak voor reguliere tijd nog 1-1 raak kopte...maar die verlenging was weer een drama.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

%%%%%% schreef:

Nu Reijnen nog slijten

Ik zie veel bizarre transfers, maar ik kan met geen ogen zien of geloven dat deze jongen deze zomer een transfer gaat maken. Geen enkele club is zo dom om hem aan te trekken. Die jongen heeft volgens mij nog nooit iets goeds gedaan in een AZ shirt

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Het blijft wel angstvallig stil rondom de 'deceptie lijsten' van onze Rotterdamse vrienden hier. Waarschijnlijk hebben ze nog twee weken nodig om het af te krijgen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Het blijft wel angstvallig stil rondom de 'deceptie lijsten' van onze Rotterdamse vrienden hier. Waarschijnlijk hebben ze nog twee weken nodig om het af te krijgen

Ze moeten maar een lijstje van de laatste 3 jaar ofzo maken, anders wordt ie wel erg lang...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toch twee duimen omhoog Materny leuk. Grootste deceptie blijft toch 2002. Klote Korea.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Materny schreef:

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

Materny schreef:

Ook met de toplijsten trouwens. Maar ja, eerst langs het verzorgingstehuis, opa maar eens vragen of hij zich nog iets weet te heugen. Kost tijd, we wachten geduldig af.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Naomi Watts schreef:

Toch twee duimen omhoog Materny leuk. Grootste deceptie blijft toch 2002. Klote Korea.

Ach, genoeg andere dingen om wel blij mee te zijn in 2002 Al was er natuurlijk wel een dag van nationale rouw toen jullie cupje oorspronkelijk zou moeten worden gevierd. Toepasselijk...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Praatjes nemen weer toe, tijd voor wat mindere tijden in Amsterdam . Ach, ik vind het prima, jullie de nationale successen, ik internationaal. Daar teken ik voor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ach, genoeg andere dingen om wel blij mee te zijn in 2002 Al was er natuurlijk wel een dag van nationale rouw toen jullie cupje oorspronkelijk zou moeten worden gevierd. Toepasselijk...

Ja, daar was ik ook niet voor. Maar als ik die UEFA cup zou kunnen ruilen tegen de wereldbeker hoef ik daar niet lang over na te denken.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Wijnaldum op 10 dan? Daar is hij het meest happy (en hoef je Maher niet te halen). En natuurlijk haalt Depay niet de cijfers van Mertens in zijn eerste seizoen, maar dat is juist het hele point van jeugd de kans geven. Fischer had ook niet de meest denderende statistieken en wedstrijden afgelopen seizoen.

Depay/?..........Matavz/Locadia........... Bakkali/Narsingh.

............................Wijnaldum

Wil je de jeugd de kans geven, doe het dan ook. Nog evt. één gerichte aankoop die op beide flanken terecht kan en begin te bouwen.

Wijnaldum op 10 is een drama. Mist iedere vorm van overzicht. Gewoon op rechts, of als iemand interesse heeft verkopen.

Bakkali is leuk maar is nog maar 17, daar kun je niet als 3e buitenspeler mee het seizoen ingaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Stomste wat je doen kan idd, Wijnaldum op 10.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

WK 2002 was denk ik wel het leukste WK qua verrassingen. Senegal, Zuid Korea, de VS, Ierland, Turkije...daar zaten wel een paar stuntploegjes tussen. En bijna alle toplanden gingen hard af. Portugal, Frankrijk, Argentinië etc kwamen de groep niet eens door en toplanden als Spanje, Italië en Engeland hielden het ook niet lang vol. Nederland ontbrak zelfs volledig. Alleen was het niveau dat toernooi niet zo best. Een vrij matig Duitsland en een iets beter Brazilië, dat was dan de WK finale...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tja, dat Spanje en Italië eruit gingen had weinig met pech of gebrek aan geluk te maken. Op zo'n manier kan RKC ook kampioen van Nederland worden. Maar wil het er niet over hebben, begin zowaar weer te koken .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

The Oceanic Six schreef:

, Zuid Korea.................en toplanden als Spanje, Italië en Engeland hielden het ook niet lang vol.

Komt natuurlijk wel door de omgekochte scheidsrechters he. Zelden zulke trieste en schandalige beslissingen gezien als in de wedstrijden van Zuid Korea tegen Spanje en Italië. Argentinië 1978 all over again

Kan me Joy4ever's reactie vorige pagina (of die daarvoor) prima voorstellen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, je begon bijna respect te krijgen voor die Noord Koreanen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Tja, dat Spanje en Italië eruit gingen had weinig met pech of gebrek aan geluk te maken. Op zo'n manier kan RKC ook kampioen van Nederland worden. Maar wil het er niet over hebben, begin zowaar weer te koken .

Wees blij dat je frustraties bij een toernooi van 11 jaar terug liggen. Die van ons is net 3 jaar oud.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Uiteraard, maar het is de manier waarop die zo misselijkmakend is,

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

Naomi Watts schreef:

Uiteraard, maar het is de manier waarop die zo misselijkmakend is,

Tja, doelpunt tegen uit een aanval die eigenlijk een corner was en wellicht buitenspel (er zijn grensrechters die er wel voor vlaggen).

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Materny schreef:

Is zeer eenvoudig.

1. Het aantrekken van Immers.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Tja, doelpunt tegen uit een aanval die eigenlijk een corner was en wellicht buitenspel (er zijn grensrechters die er wel voor vlaggen).

Er zijn ook scheidsrechters die Nasty Nigel gewoon met rood eraf sturen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Er zijn ook scheidsrechters die Nasty Nigel gewoon met rood eraf sturen.

Dan had Puyol hem ook wel mogen volgen die avond...

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik was er vrij snel overheen eigenlijk. Doet me echt niks meer nu. Sowieso al omdat het Nederlands elftal me minder doet dan de gemiddelde Nederlander en we het hele toernooi al zwijnden. En Spanje was gewoon beter.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dan had Puyol hem ook wel mogen volgen die avond...

Uiteraard, maar dat was wel veel later in de match. Betwijfel ten zeerste of Robben zijn megakans gehad had dan. Al vond ik de duw actie van Persie nog wel het ergste, vind ik smeriger dan Nigel die gewoon lomp in kwam, intentie van Persie was gemeen. Maarja aard van het beestje.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Ook met de toplijsten trouwens. Maar ja, eerst langs het verzorgingstehuis, opa maar eens vragen of hij zich nog iets weet te heugen. Kost tijd, we wachten geduldig af.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.