• 15.995 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.086 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.776 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Stel dat onderling resultaat telt, dan heeft Uruguay nu de doelcijfers 3-3, Spanje nog 2-1 en Nigeria 1-2. Als die Afrikanen winnen met 3-2 liggen de Uruguayanen er alsnog uit.

Hmmm inderdaad, want dan heeft Spanje ook verloren en zo verliezen ze allemaal een keer van elkaar. Dan telt doelsaldo, maar niet onderling en gewoon het totaal toch? Dus ook de wedstrijd tegen Tahiti inbegrepen.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Quido schreef:

(afbeelding)

Zo had je al een paar jaar de term 'Feyenoord-Korea'..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zie de logica niet echt om rekening te houden met een scenario wat toch niet gebeurd. Zelfs op 0,00001% inzet wint Spanje nog van die Nigerianen. Einde discussie .

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Isco naar Manchester City, wat een team hebben die nu!

------------------------Hart----------------------------------

Zabaleta - Kompany - Nastacic - Kolarov/Clichy

---------Yaya Toure - Fernandinho -------------------

---------------------------Isco-------------------------------

--------------Navas - Aguero - Silva--------------------

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Neeee ;-( .

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Thiago trouwens naar Manchester United.

En Chery naar Eintracht Braunschweig. Die zag ik liever bij een Heerenveen/FC Groningen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Je bent wel erg voorbarig he.. Even afwachten nog maar.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Feyenoord zegt huur van De Kuip vast op per 2018 - voetbalzone.nl

Hij lijkt er nu toch echt te gaan komen. Er mogen wel eens een keer knopen worden doorgehakt lijkt mij.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Oh ja en Drenthe naar Reading. Hopelijk benut hij deze mogelijkheid om zich weer in het gezichtsveld van Nederland te vertonen. Ik gun het die jongen wel na zijn aftakeling na Real.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

nclo schreef:

Feyenoord zegt huur van De Kuip vast op per 2018 - voetbalzone.nl

Hij lijkt er nu toch echt te gaan komen. Er mogen wel eens een keer knopen worden doorgehakt lijkt mij.

Vooral omdat de opzegtermijn 5 jaar is, anders had Feyenoord straks huur moeten betalen voor twee stadions.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

j0enne schreef:

Thiago trouwens naar Manchester United.

En Chery naar Eintracht Braunschweig. Die zag ik liever bij een Heerenveen/FC Groningen.

En Higuain naar Arsenal (aldus the Guardian). Wel balen van Isco.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Eindelijk trekt Arsenal een goede speler aan, en niet van die middelmaat net als Podolski, Giroud, Santos en noem ze maar op.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Confederations Cup in gevaar door protesten - FCUpdate.nl

Eerste aankoop Marcel Brands is binnen:

FC Groningen laat Hesp toch per direct gaan - FCUpdate.nl

nclo schreef:

Oh ja en Drenthe naar Reading. Hopelijk benut hij deze mogelijkheid om zich weer in het gezichtsveld van Nederland te vertonen. Ik gun het die jongen wel na zijn aftakeling na Real.

Ik gun hem helemaal niks eigenlijk. Helpt zijn carrière steeds zelf om zeep, maar toch wordt ie nog elke keer beloond met nieuwe contracten. Contracten met beloningen waar normale mensen alleen maar van kunnen dromen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

PSG, verlos ons van het boze! Al ga ik dan wel helemaal voor Monaco juichen natuurlijk.

Helaasch..

http://www.vi.nl/nieuws/242812/Paris-SaintGermain-vangt-bot-bij-Rijkaard-Van-Basten.htm

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Gelukkig maar, ik snap sowieso al niet waarom een team met ambitie bij faalhazen als Rijkaard en Van Basten gaat aankloppen. Wat hebben die bewezen? Vooral Rijkaard kan er echt helemaal niets van.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Lefgozer schreef:

Eerste aankoop Marcel Brands is binnen:

FC Groningen laat Hesp toch per direct gaan - FCUpdate.nl

(quote)

Ik gun hem helemaal niks eigenlijk. Helpt zijn carrière steeds zelf om zeep, maar toch wordt ie nog elke keer beloond met nieuwe contracten. Contracten met beloningen waar normale mensen alleen maar van kunnen dromen.

Tja, het is maar hoe je het bekijkt hé. Ik vind het zonde dat zo'n jongen zulke keuzes heeft gemaakt terwijl hij bij Feyenoord heeft bewezen gewoon prima te kunnen voetballen. Ik vind het ook onterecht dat zo'n jongen wordt uitgekotst in Nederland omdat hij nou eenmaal een (misplaatste) arrogantie heeft. Bovendien bewijzen die contracten dus wel dat clubs nog wat in hem zien, als hij maar eens een keer voor de gein eens echt gaat leven als een prof dan zijn zijn mogelijkheden onnoembaar vergroot.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

En zo is het.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Gelukkig maar, ik snap sowieso al niet waarom een team met ambitie bij faalhazen als Rijkaard en Van Basten gaat aankloppen. Wat hebben die bewezen? Vooral Rijkaard kan er echt helemaal niets van.

Van Basten heeft het afgelopen seizoen gewoon goed gedaan bij Heerenveen. Achtste eindigen met zo'n pauperteam en dan ook nog met die onrust. Ik vind het knap.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

nclo schreef:

(quote)
Tja, het is maar hoe je het bekijkt hé. Ik vind het zonde dat zo'n jongen zulke keuzes heeft gemaakt terwijl hij bij Feyenoord heeft bewezen gewoon prima te kunnen voetballen. Ik vind het ook onterecht dat zo'n jongen wordt uitgekotst in Nederland omdat hij nou eenmaal een (misplaatste) arrogantie heeft. Bovendien bewijzen die contracten dus wel dat clubs nog wat in hem zien, als hij maar eens een keer voor de gein eens echt gaat leven als een prof dan zijn zijn mogelijkheden onnoembaar vergroot.

Het is niet alleen de misplaatste arrogantie. Ook die achterlijke capriolen met zijn auto's en roekeloos gedrag. Heel snel de dwangbuis in met die dweil.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Nou nou nou, dat vind ik ook vrij verwerpelijk. Rijkaard was wel de man die Nederland in 2000 liet schitteren op het EK in eigen land en alleen afgestopt kon worden door 11 Italianen die zich in hun eigen strafschopgebied hadden genesteld en bij Barcelona had hij ook het nodige gepresteerd. Hij verdient in dat opzicht wel een beetje respect lijkt mij.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

(afbeelding)

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

De wedstrijd van onze generatie

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

@VI_nl 8m

In Braziliaanse media wordt vandaag druk gespeculeerd over stopzetting van de #Confeds, maar volgens de FIFA gaat het toernooi gewoon door

Ze moeten 't natuurlijk wel door laten gaan, anders zetten ze zich natuurlijk enorm voor lul.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Als in heel het land rellen aan de gang zijn en er zelfs nu al doden vallen lijkt me dat voetbal (en jezelf niet voor lul zetten) niet op de eerste plaats komt qua prioriteiten.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Je weet 't bij de FIFA maar nooit he waar alles om geld draait.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

depri83 schreef:

Als in heel het land rellen aan de gang zijn en er zelfs nu al doden vallen lijkt me dat voetbal (en jezelf niet voor lul zetten) niet op de eerste plaats komt qua prioriteiten.

En al helemaal niet zo'n fluttoernooitje. Ik zou juist eerder zeggen dat de FIFA zich enorm voor lul zet als ze het wel door laten gaan.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

nclo schreef:

Nou nou nou, dat vind ik ook vrij verwerpelijk. Rijkaard was wel de man die Nederland in 2000 liet schitteren op het EK in eigen land en alleen afgestopt kon worden door 11 Italianen die zich in hun eigen strafschopgebied hadden genesteld en bij Barcelona had hij ook het nodige gepresteerd. Hij verdient in dat opzicht wel een beetje respect lijkt mij.

Rijkaard had bij die teams ook een fantastische selectie. Bij Sparta, Galatasaray en Saoedi-Arabië heeft hij keihard gefaald.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Trainers worden ook enorm overschat. Het gaat om de selectie. Die moet je in toom houden en je bent er.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

(afbeelding)

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Met dat Barcelona had ik ook kampioen geworden, laten we eerlijk wezen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.