- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
AJAX laat de laatste tijd altijd zijn beste spelers gaan en lost dat op met de jeugd dat werkt wel in de competitie maar niet Internationaal. Ik heb zo een vermoeden dat Klaasen de positie over gaat nemen van die Deense drol.
Je kunt ook overdrijven, stinissen. Eén hoofdletter is genoeg. Straks verlaten mensen dit topic nog met buikpijn. En met die Deense drol bedoel je Erikson neem ik aan?
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
In de VI van deze week trouwens een verhaal over het bijna opstappen van Van Basten voor het EK '88. Doordat hij het hele seizoen amper gespeeld had bij Milan maakte Michels hem duidelijk dat hij in de pikorde de derde spits was (achter Bosman en Kieft) en z'n grootste kans op speeltijd op de flanken was.
Tijdens een telefoongesprek met Cruijff 9 (die voor het toernooi ook al kritiek uitte op de speelwijze van Michels) adviseerde die hem om maar helemaal niet mee te gaan met het EK. En Van Basten was van plan dat advies op te volgen.
Gelukkig bood een laatste gesprek met Michels uitkomst waardoor Van Basten alsnog meeging.
Had Jopie ons, na het WK'74, bijna weer een titel door de neus geboord.
Over oud nieuws gesproken. Erg suf dat VI daar opeens mee komt.
schram101
-
- 16702 berichten
- 2312 stemmen
Tijdens een telefoongesprek met Cruijff 9 (die voor het toernooi ook al kritiek uitte op de speelwijze van Michels) adviseerde die hem om maar helemaal niet mee te gaan met het EK. En Van Basten was van plan dat advies op te volgen.
Zou ie dat vorig jaar bij Huntelaar en VdV ook gedaan hebben..?
schram101
-
- 16702 berichten
- 2312 stemmen
Over oud nieuws gesproken. Erg suf dat VI daar opeens mee komt.
Wie zegt dat ze dat brengen als 'nieuws'..?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gezien Jopie's Van Gaal complex zal de telefoonrekening richting het WK wel hoog oplopen...
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Gezien Jopie's Van Gaal complex zal de telefoonrekening richting het WK wel hoog oplopen...
En over dat vi, Bassie en Jopie hebben regelmatig contact, Rinus de Bigg Boss laat Bassie weten hoe op dat moment de vork in de steel zit, Jopie zegt tegen Bassie dan kan jeje beter op het volgend seizoen richten aangezien hij daar nog alles te bewijzen heeft.(is alleen maar een advies en op dat moment zelfs goed), Bassie overlegd met Rinus die er zelf een beetje op terug komt want zelfs een blinde kan zien hoe goed Bassie is maar hij is wel twaalfde man want hij kan het op dat moment niet makken op johnny er buiten te laten, vervolgens speelt
Oranje de beste wedstrijd van het EK tegen de russen die ze verliezen en Johnny de kind van de rekening word, en de rest is bekend.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Wat heeft die kindermishandelaar opeens in het voetbaltopic te zoeken?

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Maher kan Ajax vergeten na telefoongesprek Overmars - voetbalzone.nl
Wat ik al dacht dus. Ze zagen Maher als vervanger van Siem de Jong, niet van Eriksen.
Zowaar eens slim bekeken van Ajax. Goede keuze.
Ik ben hier dus niet blij mee 
Ik snap de redenen, maar ik baal gigantisch dat we een supertalent laten lopen. Al sluit ik niet uit dat Overmars zich weer gaat melden, mocht Eriksen of de Jong alsnog vertrekken.
Beter stopt Ajax geld in een contractverlenging voor Eriksen, al is het maar voor 1 extra jaar.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hoe kom je daar nu bij? Wat heeft Lowietje ooit over Jopie gezegd?
Sinds Van Gaal succes had in de jaren '90 met Ajax komt de stoom echter uit Jopie's oren. Deze verwarde bejaarde heeft het nooit kunnen verkroppen als coach volledig voorbijgestreefd te worden, en dan ook nog door iemand buiten zijn eigen incestueuze kliekje. Enter de zielige opmerkingen over het zo genieten van het spel van Parma en Auxerre (net die clubs die Van Gaal's Ajax uitschakelden in Europa), het geen handje willen geven en ga zo maar door.
Hier komt ook Jopie's genante Mourinho-complex vandaan, ooit de assistent van de duivel tenslotte.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat netwerk van Brands....
Dat is wel droevig inderdaad ja. Trainers, staf, spelers...alles moet hij van eerdere banen hebben. Toch best wel opvallend.
Schaars heb ik nooit wat gevonden. Saaie, simpele speler. Zal best wel regelmatig een 6 scoren, maar meer ook niet. Middenveld Schaars, Strootman, Maher is wel vrij saai. Twee harde werkers en 1 stylist, die ook nog eens vooral een momentenvoetballer is.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hoe kom je daar nu bij? Wat heeft Lowietje ooit over Jopie gezegd?
Sinds Van Gaal succes had in de jaren '90 met Ajax komt de stoom echter uit Jopie's oren. Deze verwarde bejaarde heeft het nooit kunnen verkroppen als coach volledig voorbijgestreefd te worden, en dan ook nog door iemand buiten zijn eigen incestueuze kliekje. Enter de zielige opmerkingen over het zo genieten van het spel van Parma en Auxerre (net die clubs die Van Gaal's Ajax uitschakelden in Europa), het geen handje willen geven en ga zo maar door.
Hier komt ook Jopie's genante Mourinho-complex vandaan, ooit de assistent van de duivel tenslotte.
Welnee, de problemen tussen die 2 zijn er al vanaf begin jaren 90. Tot die tijd waren Cruijff en van Gaal zelfs soort van bevriend.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat zeg ik toch ook? '92 UEFA cup winst, daar ging het mis. Vanaf dat moment zag seniele Jopie de bui al hangen. Terwijl half Nederland vervolgens een paar jaar later bij het puntertje van Kluivert van de bank sprong barstte Jopie van ellende in tranen uit. Het hele leven van deze verzuurde man draait vervolgens al 20 jaar om het tegenwerken van linke Lowietje.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nee, de ruzie schijnt al eind jaren 80 geweest te zijn toen van Gaal stage liep bij Cruijff in Barcelona. Daar scheen prive wat te zijn voorgevallen.
Cruijff is Ajacied. Dus als Ajax de CL wint, dan zal hij echt niet balen, in tegendeel.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Cruijff is Ajacied. Dus als Ajax de CL wint, dan zal hij echt niet balen, in tegendeel.
Lol. Tja, als je je feiten niet kent...
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Middenveld Schaars, Strootman, Maher is wel vrij saai.
Dat gaat echt niet gebeuren. Schaars zal wel ipv Strootman komen, anders niet.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Messi officieel beschuldigd: rechtszaak in september - voetbalzone.nl
In de bak ermee. 
Kan Ronaldo tenminste nog een keer die Gouden Bal winnen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14686 berichten
- 4594 stemmen
Ach, fikse boete en sisser. Hiddink zit ook nog steeds niet in de cel (al had hij dan wel een punt om over te twisten, maar hij zocht de grenzen van de wet wel op).
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jij doelt op dit:
Sportgeschiedenis.nl - de alternatieve bron voor sportnieuws
Maar er circuleren ook de nodige verhalen dat Cruijff en van Gaal problemen hebben gehad bij een etentje bij Cruijff thuis, eind jaren 80, toen van Gaal het etentje heeft verlaten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik denk het wel. Schaars in de van Bommel rol, controlerend. Strootman de verbindingsspeler en Maher op 10.
Dan kan je overigens wel Wijnaldum afschrijven...
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Ik hoop dat Wijnaldum zelf ook een keer door heeft dat de 10 het niet wordt. Wat dat betreft hoop ik dat het redelijk verlopen ek voor hem een eyeopener is.
Narsingh zal z'n tijd nodig hebben om fit te worden dus Wijnaldum zal eerst op de rechtsbuiten terecht komen. Misschien later zelfs op links.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/242737/Sulejmani-Spelers-van-Ajax-kom-nooit-in-mijn-situatie.htm
Het is inderdaad niet de bedoeling om overgewicht te hebben als Ajax-speler zijnde 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
@Nomak:
Roda bevestigt vertrek Malki nu ook officieel - FCUpdate.nl
@Chucky:
http://www.vi.nl/nieuws/242781/Gevoelsmens-Duplan-verkiest-Utrecht-boven-buitenland.htm
@otherfool:
Maffe Marco is één van de namen die genoemd wordt om Ancelotti op te volgen bij PSG.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Als ze nou nog een kont had... Dit ziet er niet uit. 
Maar wie is dat eigenlijk? Voor welke club heeft zij gespeeld?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maffe Marco is één van de namen die genoemd wordt om Ancelotti op te volgen bij PSG.
PSG, verlos ons van het boze! Al ga ik dan wel helemaal voor Monaco juichen natuurlijk.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
(afbeelding)
Kan nou niemand die Toon van Driel uitleggen wat een punchline is?
mjk87 (moderator films)
-
- 14686 berichten
- 4594 stemmen
Als ze nou nog een kont had... Dit ziet er niet uit. 
Maar wie is dat eigenlijk? Voor welke club heeft zij gespeeld?
Patrycja Wojnarowska naar ik heb uitgevogeld. Geen idee wat ze heeft bereikt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.