- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Japan verdient gewoon de overwinning...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zum kotzen. Maar wel misschien wel de leukste wedstrijd van het jaar.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Sowieso één van de beste wedstrijden van 't jaar, net als Real Madrid - Atletico Madrid voor de beker!
Dat was ook genieten.
En wat te denken van die 7-5 van Arsenal in de beker tegen Reading na een 4-0 achterstand. In de laatste 2 minuten nog even de 3-4 en 4-4 maken voor de verlenging waar 't ook nog los ging.
En ook nog die 7-3 tegen Newcastle.
Duitsland - Zweden, nog zo éèn.
En d'r zullen er ongetwijfeld nog wel een aantal zijn waar ik zo even niet op kan komen.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Maher kan Ajax vergeten na telefoongesprek Overmars - voetbalzone.nl
Wat ik al dacht dus. Ze zagen Maher als vervanger van Siem de Jong, niet van Eriksen.
Zowaar eens slim bekeken van Ajax. Goede keuze.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
'PSV biedt bijna vijf miljoen voor Stijn Schaars' • ELFvoetbal.nl
Ik geniet op dit moment zo erg van PSV he 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Prima vervanger voor Strootman hoor. Maar 5 mln is wel wat veel ja.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Doet me erg aan Engelaar denken. Dure jongen, zonder restwaarde die nou niet echt een uitgesproken leider is.
Dat netwerk van Brands....
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Volgens mij was ie zelfs aanvoerder van AZ hoor.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
29 jaar en blessuregevoelig... is inderdaad 5 miljoen die je door de plee spoelt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Volgens mij zou Schaars nog prima zijn voor de Nederlandse competitie.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dat klopt ook maar daarom hoef ik hem onder de huidige condities (leeftijd, transferbedrag, salaris) nog niet bij PSV te willen zien spelen.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Veel te grote bedragen voor PSV om uit te geven als je het mij vraagt.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Zou toch nog wat beter scouten. Zo een speler halen, na een jaar met weinig wedstrijden, blijft een erg groot risico voor 5 mil.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Is nogal een verschil, in het artikel staat een bedrag tussen de 3 en 5 miljoen. Kan dus vanalles zijn.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Ze hebben hem gehaald voor 2.2 dus dat zal wel 5 worden.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Sporting zit wel diep in de shit, die zijn amper in een positie om veel te eisen. Misschien valt het nog mee voor PSV.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
. huh? rare logica.
Is dat raar? Jij verkoopt een speler graag voor minder dan je hem gekocht hebt? Tenzij die weg moet natuurlijk...maar dan zou ik al helemaal angstig zijn voor wat je binnen haalt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Na al die jaren komt het genie van Marcel Brands dan toch ineens boven drijven.
Ik moet het nu alweer terug nemen... Stijn Schaars
Fantasieloze en veel te dure miskoop.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Is dat raar? Jij verkoopt een speler graag voor minder dan je hem gekocht hebt? Tenzij die weg moet natuurlijk...maar dan zou ik al helemaal angstig zijn voor wat je binnen haalt.
Hij is nu ouder dan toen ze hem haalden, plus het hangt ook af van contractduur.
Daarnaast was ie destijds nog international en is naar een 'minder kapitaalkrachtige club' gaan meestal sowieso niet echt goed voor de prijs.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
In de VI van deze week trouwens een verhaal over het bijna opstappen van Van Basten voor het EK '88. Doordat hij het hele seizoen amper gespeeld had bij Milan maakte Michels hem duidelijk dat hij in de pikorde de derde spits was (achter Bosman en Kieft) en z'n grootste kans op speeltijd op de flanken was.
Tijdens een telefoongesprek met Cruijff 9 (die voor het toernooi ook al kritiek uitte op de speelwijze van Michels) adviseerde die hem om maar helemaal niet mee te gaan met het EK. En Van Basten was van plan dat advies op te volgen.
Gelukkig bood een laatste gesprek met Michels uitkomst waardoor Van Basten alsnog meeging.
Had Jopie ons, na het WK'74, bijna weer een titel door de neus geboord.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Nou, Lens en Mertens weg, Bruma en Maher aangetrokken. Dat kunnen we nu toch wel concluderen.
Stijn Schaars lijkt me wel oké, met name voor de ervaring aangezien die d'r niet meer is aangezien Waterman, Hutchinson, van Bommel, Engelaar, Bouma en waarschijnlijk ook nog Toivonen weg zijn.
Maar een bedrag van 5 miljoen is natuurlijk te belachelijk voor woorden.
Sporting Lissabon moet verkopen aangezien ze in de shit zitten.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Lol, Jopie deed/doet er echt werkelijk alles aan om het Nederlandse voetbal te dwarsbomen he 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
@VI_nl 40m
Wijziging Eredivisie programma 2013/14 Speelronde 31 | 5/4 HER-AJA wordt HER-GAE en 6/4 VIT-GAE wordt VIT-AJA.
En daarvoor is 't Ajax - FC Twente. 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Hij is nu ouder dan toen ze hem haalden, plus het hangt ook af van contractduur.
Daarnaast was ie destijds nog international en is naar een 'minder kapitaalkrachtige club' gaan meestal sowieso niet echt goed voor de prijs.
Speelt 2 seizoenen. Neem aan dat die wel 4 jaar contract heeft gekregen. Maar zo een club leest natuurlijk ook 10 voor Lens, en dat die Belg bijna weg is. Dus dat ze wat hebben. Maar hangt vooral af van wat Sporting met hem van plan was. Willen ze hem houden en hoeft hij niet weg, wordt het neem ik aan eerder 5 dan 3. Omdat je niet bijna quite gaat spelen met een speler die je nog wilt houden. Die laat je alleen gaan als je winst erop maakt. Willen ze hem echt weg hebben en zijn ze allang blij met 3 dan maak ik me ernstig zorgen over zijn fitheid.
Maar dat zwaarweer bericht kende ik niet, ken die club ook weer niet zo goed. Dat is indd optie 3. Maar dan nog ga je goed onderhandelen om zoveel mogelijk eruit te halen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik moet het nu alweer terug nemen... Stijn Schaars
Fantasieloze en veel te dure miskoop.
Fantasieloos ben ik niet met je eens. Heb de naam nog niet eerder horen vallen. Maar het netwerk van Brands is wel een beetje zielig. Ben trouwens benieuwd of AZ er nog wat voor gaat vangen?
Overigens ging Schaars voor 8 ton naar Sporting. Brans is dus weer even te laat.
Over Schaars kan ik niet veel zeggen, want ik volg de Portugese competitie niet. Wel heb ik zijn naam achterop het zwarte kampioensshirt van AZ staan, maar dat geheel terzijde.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
In de VI van deze week trouwens een verhaal over het bijna opstappen van Van Basten voor het EK '88. Doordat hij het hele seizoen amper gespeeld had bij Milan maakte Michels hem duidelijk dat hij in de pikorde de derde spits was (achter Bosman en Kieft) en z'n grootste kans op speeltijd op de flanken was.
Tijdens een telefoongesprek met Cruijff 9 (die voor het toernooi ook al kritiek uitte op de speelwijze van Michels) adviseerde die hem om maar helemaal niet mee te gaan met het EK. En Van Basten was van plan dat advies op te volgen.
Gelukkig bood een laatste gesprek met Michels uitkomst waardoor Van Basten alsnog meeging.
Man man man, die Seniele Jopie denkt echt dat ie alles weet, hè. Gelukkig trappen alleen de Ajax-supporters in zijn praatjes.
Wat is er met die overige acht Jopies gebeurd eigenlijk? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.