- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind Depay een fantastisch talent. Misschien haalt hij in zijn eerste jaar zulke cijfers niet, maar daarna echt wel. Lijkt me ook een speler die in topduels geen verstoppertje speelt zoals Dries.
PSV moet terug naar de basis, naar verzorgd veldspel met spelers die bereid zijn voor elkaar te werken. En dan kan je echt prima zonder Mertens en Toivonen.
Wel levert PSV op aanvallend vlak met die 2 plus Lens wel een hoop spelers in. Daar zal best enige vervanging voor komen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Mertens is toch wel 1 van de betere spelers van PSV de afgelopen jaren, boeiend wat hij in 'topduels' doet. gewoon een altijd gevaarlijke speler waar je niet zomaar iemand voor terug hebt.
stinissen (crew films & series)
-
- 23505 berichten
- 77024 stemmen
Mertens is toch wel 1 van de betere spelers van PSV de afgelopen jaren, boeiend wat hij in 'topduels' doet. gewoon een altijd gevaarlijke speler waar je niet zomaar iemand voor terug hebt.
Die had ik altijd graag naar AJAX zien gaan maar ook daar waren we weer te laat en wat Overmars aangaat die is nog drie keer erger op de centjes dan Dagobert Duck.
-
- 23505 berichten
- 77024 stemmen
En wat Bruma aangaat dat is drie keer niks was ook zeer teleurstellend in de Bundesliga.
-
- 23505 berichten
- 77024 stemmen
AJAX laat de laatste tijd altijd zijn beste spelers gaan en lost dat op met de jeugd dat werkt wel in de competitie maar niet Internationaal. Ik heb zo een vermoeden dat Klaasen de positie over gaat nemen van die Deense drol.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die had ik altijd graag naar AJAX zien gaan maar ook daar waren we weer te laat en wat Overmars aangaat die is nog drie keer erger op de centjes dan Dagobert Duck.
Goh en hoeveel titels won Mertens in die periode bij PSV en hoeveel pakte Ajax er in die jaren? Juist.
Staar je niet blind op een individu man. Net als met Maher, zonder hem kan je ook kampioen worden. Uiteindelijk vind ik een visie en hard werken voor elkaar veel belangrijker.
-
- 23505 berichten
- 77024 stemmen
Klopt als een bus maar soms ben je toch ook een liefhebber die van de wonderschone doelpunten van Mertens kan genieten...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Klopt als een bus maar soms ben je toch ook een liefhebber die van de wonderschone doelpunten van Mertens kan genieten...
Kan ik ook, maar Ajacieden maken ook mooie goals. Ik heb Mertens nooit gemist. Als je dan toch een naam zou willen, dan Suarez. Dat was echt een artiest, maar ook in topduels. Al won Ajax met hem ook niks en zonder hem maar met een beter systeem wel.
-
- 23505 berichten
- 77024 stemmen
Suarez.staat in mijn top drie van de beste spelers ter wereld.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Pingel Japan! 
Hoppa. Honda, 0-1.
Hopen dat Japan hier wint. Dan gaat Brazilië - Italië tenminste nog om iets.
Anders alleen wie er eerste werd.
Edit.
Italië wordt compleet weggespeeld door Japan. Heerlijk.
Kagawa met een geweldige treffer nu. 0-2.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ben er maar wat blij mee (al denk ik er wellicht anders over als we straks 3x op rij zonder titel zouden staan). Liever dat dan alles over de balk smijten waar we nog niet zo lang geleden mee bezig waren.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Krankzinnig duel.
Geen enkele kans gehad, alleen vlak voor rust nog een schot op de paal.
Slecht verdedigt wat resulteert in een eigen doelpunt en een minuut later ook nog eens een makkelijk gegeven penalty wegens hands.
En Malle Mario mist natuurlijk nooit.
3-2...
Edit.
Het is genieten geblazen deze wedstrijd.
Japan weer op gelijke hoogte! 3-3.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die pingel die Japan meekreeg was natuurlijk ook te licht. Verder speelt Japan opvallend leuk voetbal. Missen alleen wat stootkracht voorin.
Wat een leuke wedstrijd.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heerlijke pot voetbal, Japan verdient het wel om te winnen vind ik. Italie leunt weer behoorlijk achterover.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Heerlijke pot voetbal, Japan verdient het wel om te winnen vind ik. Italie leunt weer behoorlijk achterover.
Anders was 't gedaan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Heerlijk! Alleen wel jammer dat ie er niet in ging, spelen ontzettend fris en leuk voetbal.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het blijven Italianen, he. Maakt ze niet sympathieker. 
Wederom lat, rebound erin, 4-4. Maar buitenspel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat een wedstrijd jesus in tijden niet meer zo genoten maar wat een vieze overwinning van Italie bah bah bah.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het tijdrekken is weer begonnen! Daar zou eens iets op verzonnen moeten worden.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
This game is utterly bonkers!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.