• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.728 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ghe, toch wel heerlijk om te zien hoor dit Brazilie. Lekker kleurrijk ploegje met karakterspelers. Wat een passie.

En dat publiek ook, bizarre situatie met al die opstanden daar.

Toch wel benieuwd hoe dat zich ontwikkelt met oog op het WK.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Dat doet hij toch weer knap, Neymar.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Neymar snoert mij weer even de mond.

Geweldige goal weer.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Neymar.

Leuke ploeg dat Brazilië, jammer van de bondscoach.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Salcido gewoon al 114 interlands.

Ik weet nog wel dat die vaak met een omhaal verdedigde bij PSV.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Maar het is ook niet echt best met je elftal gesteld als je Maza (paar jaar geleden al niet goed genoeg voor de eredivisie) cv en Salcido (alleen van toegevoegde waarde op de lb) dm moet zetten.

stinissen (crew films & series)

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Soms vraag ik me af hoeveel jij ziet van Eriksen. Beste statistieken voor een linkshalf in de Eredivisie, Bronzen en Zilveren schoen gewonnen en meerdere malen beslissend met een assist of goal in de topwedstrijden dit seizoen (Feyenoord 3x, PSV 2x, Twente 2x). Dan neem ik het voorbereidende werk nog niet eens mee, zoals bijvoorbeeld bij de 0-1 tegen PSV. De motor van dit Ajax ( liep de meeste meters van alle spelers in de CL dit seizoen; dus van alle 32 clubs) en in de Eredivisie. En dan kom jij aan met Duarte....

Ik zie alles van Ajax en je hebt het niet over de slappe inzet en geen winnaars mentaliteit en elke wedstrijd vele male balverlies op cruciale plaatsten. Je zult het wel zien later als die uberhaupt wordt verkocht aan een top club... Ik denk eerder aan een club als Stoke City , een club als Fulham is al te groot als je ziet hoeveel problemen Ruiz had om daar te aarden (inmiddels wel een gewaardeerd basis kracht) en Ruiz vind ik wel 5 klasse beter als die Deense drol.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Ik zie alles van Ajax en je hebt het niet over de slappe inzet en geen winnaars mentaliteit en elke wedstrijd vele male balverlies op cruciale plaatsten. Je zult het wel zien later als die uberhaupt wordt verkocht aan een top club... Ik denk eerder aan een club als Stoke City , een club als Fulham is al te groot als je ziet hoeveel problemen Ruiz had om daar te aarden (inmiddels wel een gewaardeerd basis kracht) en Ruiz vind ik wel 5 klasse beter als die Deense drol.

Jij hebt wel iets tegen Eriksen he

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ik zie in Eriksen ook geen wereldtopper, maar als je zegt dat die slechter dan Duarte is heb je poep in je ogen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
En ondertussen Mertens verkopen voor maar 9 miljoen... Belachelijk.

Hopen dat de bedragen van Sporza (€12m) en Vissers (vk) (ruim €10m) meer in de buurt komen.

Edit: Zo raakte Luiz net geblesseerd trouwens, flinke klap!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Hij bleef maar bloeden.

In het veld, eruit, erin, eruit. Nieuw shirt, nieuw shirt.

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

j0enne schreef:

Ik zie in Eriksen ook geen wereldtopper, maar als je zegt dat die slechter dan Duarte is heb je poep in je ogen.

Dat zei ik niet een soort vergelijkbare speler dat wel.

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Jij hebt wel iets tegen Eriksen he

Yep totaal geen mentaliteit maar we zullen het zien de komende jaren

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Ik zie alles van Ajax en je hebt het niet over de slappe inzet

Als in; hij knalt er fysiek nooit volledig in? Daar is het dan ook niet de speler voor, en had hij de juiste spelers om zich heen dan is het fysieke aspect ook niet nodig.
en geen winnaars mentaliteit

Dat verhaal jij waarschijnlijk terug op het gebrek aan fysiek de beuk erin gooien, provoceren of Suarez-achtige taferelen? Ben maar wat blij dat hij een nette jongen is, al heb je wel zulke spelers nodig binnen je team.

en elke wedstrijd vele male balverlies op cruciale plaatsten.

'Elke wedstrijd Vele malen '' Net nu ik geloofde dat je alles daadwerkelijk van Ajax ziet. Die foutjes zijn er intussen toch wel uit, en de laatste keer dat hij de fout inging (PSV) had hij de bal gewoon richting de tweede ring moeten rossen. Hij probeerde het voetballend op te lossen terwijl er niemand vrij stond.

Je zult het wel zien later als die uberhaupt wordt verkocht aan een top club... Ik denk eerder aan een club als Stoke City , een club als Fulham is al te groot als je ziet hoeveel problemen Ruiz had om daar te aarden (inmiddels wel een gewaardeerd basis kracht) en Ruiz vind ik wel 5 klasse beter als die Deense drol.
Vijf klasse nog wel. Als jij 3 nieuwsberichten van een jaar of jonger weet te vinden van mensen in het vak die denken dat Eriksen het uiteindelijk (dus over x aantal jaren) niet gaat redden in de subtop of hoger hou ik een week lang een Duarte avatar aan.

Ben bang dat je er alleen in staat, want zelfs de grootste haters van Ajax op dit forum zien in Eriksen een rising star. En lees verder alleen maar louter positieve reacties van mensen in het vak die met hem gewerkt hebben.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Na een goed begin van Brazilie blijft het nu toch wel heel matig van beide kanten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

In het geval van Eriksen snap je er werkelijk he-le-maal niets van beste stinissen. Volgens mij heb je ook de laatste 1,5 jaar met je ogen dicht naar Ajax gekeken.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Joene, wat doe je tussen al die Brazilianen?

(afbeelding)

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Die Dos Santos blijft toch een heerlijke speler zeg, zo zonde dat die jongen enorm veel geblesseerd is geweest.

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Materny schreef:

(quote)
Als in; hij knalt er fysiek nooit volledig in? Daar is het dan ook niet de speler voor, en had hij de juiste spelers om zich heen dan is het fysieke aspect ook niet nodig.
(quote)

Dat verhaal jij waarschijnlijk terug op het gebrek aan fysiek de beuk erin gooien, provoceren of Suarez-achtige taferelen? Ben maar wat blij dat hij een nette jongen is, al heb je wel zulke spelers nodig binnen je team.

(quote)

'Elke wedstrijd Vele malen '' Net nu ik geloofde dat je alles daadwerkelijk van Ajax ziet. Die foutjes zijn er intussen toch wel uit, en de laatste keer dat hij de fout inging (PSV) had hij de bal gewoon richting de tweede ring moeten rossen. Hij probeerde het voetballend op te lossen terwijl er niemand vrij stond.

(quote)
Vijf klasse nog wel. Als jij 3 nieuwsberichten van een jaar of jonger weet te vinden van mensen in het vak die denken dat Eriksen het uiteindelijk (dus over x aantal jaren) niet gaat redden in de subtop of hoger hou ik een week lang een Duarte avatar aan.

Ben bang dat je er alleen in staat, want zelfs de grootste haters van Ajax op dit forum zien in Eriksen een rising star. En lees verder alleen maar louter positieve reacties van mensen in het vak die met hem gewerkt hebben.

We zullen zien:D

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Joene, wat doe je tussen al die Brazilianen?

(afbeelding)

Ik zag 'm ook al voorbij komen.

Die zal wel Alex op z'n shirt hebben.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Neymar snoert me nog harder de mond.

Wat een actie.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Neymar

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Maar hé, dit is nog steeds geen Europa hè.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

En Maza geen Sergio Ramos (en het blijft een egoïstische duikelaar).

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Inderdaad, 't was weer flink duikelen geblazen vandaag.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

@thijsslegers 24s

Nee, nog geen akkoord inzake #mertens. Nog steeds niet. Maar dat gaat wel gebeuren.

Volgens Søren Lerby is de transfer op enkele punten en komma's na helemaal geregeld. "De advocaten regelen de laatste details, maar we kunnen wel zeggen dat Mertens een Napoli-speler is.

Dan is 't te hopen dat het die 12 miljoen is zoals Sporza vermeldt.

Aan de andere kant, als je mij had gevraagd of je Mertens voor Maher en Bruma wilde ruilen zeg je natuurlijk ja.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Met 9 miljoen mag je ook al heel tevreden zijn. Denk dat Depay uiteindelijk verder gaat komen, als ie niet zo'n verrotte mentaliteit heeft als Labyad of El Hamdaoui. Kudo's voor Brands.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Joene, ben je nu aan het balen dat Mertens vertrekt? Die gozer faalt altijd in de topduels en in de bepalende maanden. Lekker laten gaan, net als die Toivonen. Als je dat geld goed investeert zul je er veel sterker uitkomen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ik baal aangezien je elk seizoen minimaal 15 doelpunten en 10 assist nu weggeeft.

En zoals ik al zei, ik zie Depay die cijfers bij lange na niet halen.

Depay is leuk voor een aantal keer, maar niet voor een heel seizoen in de basis.

Het is daarom te hopen dat ik nu onzin spreek en hij 't tegendeel bewijst, maar ik ben er bang voor.

En mocht 't 9 miljoen zijn, da's gewoon te weinig. Heeft nog een contract van 3 jaar en loopt gewoon één of 2.

Alleen zoals je al zei, hij heeft 't niet laten zien in de topwedstrijden.

Lens daarentegen wel, en natuurlijk bij Oranje waar die vrijwel altijd goed speelt.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Mertens is toch wel 1 van de betere spelers van PSV de afgelopen jaren, boeiend wat hij in 'topduels' doet. gewoon een altijd gevaarlijke speler waar je niet zomaar iemand voor terug hebt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.