• 15.994 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.756 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Laurent Blanc trouwens de nieuwe trainer van PSG.

(afbeelding)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

PSV denkt er met Schaars wel uit te komen, maar hoopt dat Sporting de controleur transfervrij laat gaan. De Nederlandse topclub wil namelijk geen (hoge) transfersom betalen voor een 29-jarige speler zonder zogenoemde restwaarde. (bron)

Kom er maar in kos!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Pitakaas schreef:

Met dat Barcelona had ik ook kampioen geworden, laten we eerlijk wezen.

Denk dat het afgelopen seizoen juist heeft uitgewezen dat een trainerswissel daadwerkelijk verschil maakt. Het befaamde systeem leek eigenlijk nergens meer op, iets dat vooral in de grote duels goed naar voren kwam. Geen collectief druk zetten met zijn allen, teveel ruimte tussen de linies waardoor de verdediging continu onder druk kwam. Het was echt bijzonder matig.

Nicolage Rico schreef:

Trainers worden ook enorm overschat. Het gaat om de selectie. Die moet je in toom houden en je bent er.

Misschien iets dat juist het afgelopen seizoen bij Barca zwaar uit balans was.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Trainers worden ook enorm overschat. Het gaat om de selectie. Die moet je in toom houden en je bent er.

Met een selectie voor topspelers zit daar voor 75% kern van waarheid in (meer manager-rol), maar bij elk niveau daaronder wordt een daadwerkelijke trainer steeds belangrijker.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

@thijsslegers 4m

#az heeft #psv tegenvoorstel gedaan inzake #maher. PSV kreeg toestemming om met speler te onderhandelen. Dat komt goed dus.

@thijsslegers 25m

#mertens en #napoli akkoord, speler reist morgen naar Italië voor keuring.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Niet goed uitgespeeld door eerst Mertens (zo goed als) te verkopen en dan pas met Maher te gaan praten..

AZ ruikt geld!

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Bij mij bij FM is hij zojuist trainer geworden van Heerenveen. Overigens won ik met 5-1 van Barcelona (mij nog steeds een raadsel) dus neem het niet al te serieus.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Pitakaas schreef:

Niet goed uitgespeeld door eerst Mertens (zo goed als) te verkopen en dan pas met Maher te gaan praten..

AZ ruikt geld!

Laten we het hopen. Ik ben bang dat ie voor veel te weinig geld weggaat.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Bij mij bij FM is hij zojuist trainer geworden van Heerenveen. Overigens won ik met 5-1 van Barcelona (mij nog steeds een raadsel) dus neem het niet al te serieus.

Blanc is de elfde keus van de clubleiding; veel trainers die vóór hem werden benaderd zeiden allemaal ‘nee’ tegen de baan in het Parc des Princes.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Kevin De Bruyne speelt dus toch volgend seizoen voor Chelsea. Mourinho was de doorslaggevende factor, Dortmund had nochtans een contract van 5 jaar klaarliggen. Hopelijk is het de juiste keuze voor zijn ontwikkeling. Het zou een ramp zijn mocht hij niet genoeg spelen dit jaar net voor het WK.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Laten we het hopen. Ik ben bang dat ie voor veel te weinig geld weggaat.

Ik vrees ook dat het transfer bedrag wel eens tegen kan gaan vallen samen met de clausules.

?Steenrijke Sunderland-eigenaar heeft zinnen gezet op Altidore' - voetbalzone.nl

Nou, 6 mil is natuurlijk veel te weinig.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Willem II haalt transfervrije Messaoud op bij AZ | VoetbalPrimeur

Jammer dat deze speler niet meer minuten heeft mogen maken in het shirt van AZ. Ik weet zeker dat we deze speler nog in de Eredivisie gaan zien.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

%%%%%% schreef:

Willem II haalt transfervrije Messaoud op bij AZ | VoetbalPrimeur

Jammer dat deze speler niet meer minuten heeft mogen maken in het shirt van AZ. Ik weet zeker dat we deze speler nog in de Eredivisie gaan zien.

Willem II gaan we in 2014/2015 dus weer in de Eredivisie zien. Jammer dat de Marokaanse Messi nooit een kans heeft gehad van Zeur-Jan Verbeek.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

MRDammann schreef:

(quote)

Deze zal ook wel blij zijn

(afbeelding)

Wss was dat dan zijn vaste adviseur.

(afbeelding)

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Pitakaas schreef:

AZ ruikt geld!

Lens is eerder al verkocht.

Maar wat moet PSV dan anders doen, onderhandelen met een lege portemonnee en in de problemen komen als er een akkoord met AZ is maar de andere transfers afketsen?

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Asaharo schreef:

Het zou een ramp zijn mocht hij niet genoeg spelen dit jaar net voor het WK.

Zat me net hetzelfde te bedenken.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Oud-spelers Van Nistelrooy, Zenden, Ooijer, Kolkka, Dirkx en Paauwe aankomend seizoen volledig of deeltijds aan het werk bij de jeugd van PSV..

Hopen dat ze naast hun PSV-gevoel ook kwaliteiten kunnen toevoegen aan de jeugdopleiding.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Die Ooijer is me ook een clubhoer zeg. Stond een tijdje terug op zijn Twitter nog blij te doen over de 32e titel van Ajax en begint nu weer bij PSV

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Kan het Ooijer niet zo kwalijk nemen dat hij nog naar Ajax is gegaan. Moest bij PSV weg en als je dan nog bij Ajax kan tekenen. Het is niet dat hij een aandeel heeft gehad in die kampioenschappen of zo.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Kan het Ooijer niet zo kwalijk nemen dat hij nog naar Ajax is gegaan. Moest bij PSV weg en als je dan nog bij Ajax kan tekenen. Het is niet dat hij een aandeel heeft gehad in die kampioenschappen of zo.

Op het veld niet, daarbuiten absoluut wel. Ik heb vrij veel interviews gelezen van spelers die zijn sturing en coaching erg konden waarderen. Ooijer lijkt me ook een prima gast om spelers in de jeugd wat bij te brengen op mentaal en coachend vlak.

Maar ik bedoel meer dat Ooijer nog geen 2 maanden terug op zijn twitter vrolijk zat te doen over de huidige landstitel van Ajax

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Had je dan verwacht dat hij boos zou zijn als z'n oude club kampioen wordt?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Ziet er niet echt blank uit moet ik zeggen hoor.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

De UEFA heeft vandaag het All Star Team van in totaal overigens maar liefst 23 spelers bekendgemaakt van het EK onder 21 in Israël. Georginio Wijnaldum van PSV is daarin opgenomen, net als Adam Maher, met PSV in onderhandeling over een transfer. Ook de Nederlanders Bruno Martins Indi en Luuk de Jong haalden het tot het All Star Team

Luuk de Jong! Hebben ze daar poep in hun ogen of?

MRDammann

• 661 berichten
  • 3560 stemmen

Luuk de Jong, was net zoals in alle belangrijke wedstrijden die hij heeft gespeeld, onzichtbaar. Belachelijke keuze natuurlijk.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Willem zal zich morgen in zijn kollum wel weer afvragen waarom Klaasje en De Vrij er niet instaan...

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Dinamo Kiev weer een nieuwe speler: Mbokani.

Leuke aanval zeg met Mbokani, Lens en Ideye.

Al zijn 't in principe allemaal spitsen, al kan Lens gewoon op de flanken.

9 miljoen voor een contract van één jaar, ook lekker voor Anderlecht.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

j0enne schreef:

De UEFA heeft vandaag het All Star Team van in totaal overigens maar liefst 23 spelers bekendgemaakt van het EK onder 21 in Israël. Georginio Wijnaldum van PSV is daarin opgenomen, net als Adam Maher, met PSV in onderhandeling over een transfer. Ook de Nederlanders Bruno Martins Indi en Luuk de Jong haalden het tot het All Star Team

Luuk de Jong! Hebben ze daar poep in hun ogen of?

Onbegrijpelijk, geen Hoesen

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

kos schreef:

Je bent wel erg voorbarig he.. Even afwachten nog maar.

En vandaag gaat die naar Real Madrid!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.