- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Haha, die Chong Hue heeft teveel naar Barcelona gekeken.
david bohm
-
- 3105 berichten
- 3477 stemmen
Als een stel boekhouders sparen de Spanjaarden energie, vreugdeloos optreden dit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kom op tiende er ook nog bij. Ben dan wel benieuwd naar Reinbo's tirade
.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Torres mist een pingel, nog geen minuut later schiet die de 9-0 binnen. Ook knap.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, want er zat veel druk op voor Torres natuurlijk
.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Haha die keeper ook bij die gemiste pingel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
belachelijk dit. Omkoping. Arbiter doet er echt alles aan zodat de wedstrijd geen wedstrijd meer kan worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kom er maar in Reinbo. 
Spanje B - Tahiti A 10-0
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Totaal. Wereldkampioen onwaardig. Respectloos. Lafaards.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Eerder respectloos dat ze al op voorhand met de rem erop speelden.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
ja maar als ze een a-elftal gingen opstellen en er vol op gingen zal 30-0 geen onrealistische uitslag zijn geworden en dan zouden ze daar kritiek op krijgen.
maar ja, ik had ze ook wat meer geluk gegund
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Een ouderwets mooie uitslag. Adds to the charm.
Verder ga ik die ConFedCup pas kijken vanaf de halve finales hoor, kuddo's voor de fanatici hier
Vannacht ook weer Nigeria - Uruguay koekeloeren zeker, ik moet er toch niet aan denken...
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Ik wel!
Ik hoop wel dat Uruguay zometeen wint, anders heb je net zoals in groep A dat de laatste wedstrijden er al niet meer tot doen...
Brazilie - Italië was net zo'n mooie wedstrijd. Nu wordt d'r alleen gespeeld om de groepswinst.
mjk87 (moderator films)
-
- 14686 berichten
- 4594 stemmen
Buiten dat lijkt Uruguay-Brazilië me een leuker affiche dan een pot tegen die Nigerianen. Maar ook Uruguay-Italië (wat nog kan natuurlijk) is prima.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Over logge verdedigers gesproken... Lugano 
Doelpunt van hem ook al het toonbeeld van schoonheid.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ik wel!
Ik hoop wel dat Uruguay zometeen wint, anders heb je net zoals in groep A dat de laatste wedstrijden er al niet meer tot doen...
Brazilie - Italië was net zo'n mooie wedstrijd. Nu wordt d'r alleen gespeeld om de groepswinst.
Als Uruguay wint van Nigeria is het al gebeurd. Uruguay verliest natuurlijk nooit van Tahiti, dat lijkt me duidelijk en dus komen ze op zes punten. Onderling resultaat telt als eerste dus kan Nigeria het niet meer goed maken tegen Spanje. Voor de spanning is een gelijkspel voldoende..
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Klopt inderdaad, daar had ik nog niet aan gedacht.
Nigeria gaat natuurlijk nooit winnen van Spanje.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ook dat nog inderdaad, maar het doet er niet meer toe
mjk87 (moderator films)
-
- 14686 berichten
- 4594 stemmen
Als Uruguay wint van Nigeria is het al gebeurd. Uruguay verliest natuurlijk nooit van Tahiti, dat lijkt me duidelijk en dus komen ze op zes punten. Onderling resultaat telt als eerste dus kan Nigeria het niet meer goed maken tegen Spanje. Voor de spanning is een gelijkspel voldoende..
Uh? Hoe bedoel je dit lange bericht eigenlijk? Je bedoelt toch enkel dat Uruguay door zal gaan doordat zij meer punten gaan pakken dan Nigeria? Want gestel Nigeria wint wel van Spanje, dan krijg je drie clubs op 6 punten. Stel dat onderling resultaat telt, dan heeft Uruguay nu de doelcijfers 3-3, Spanje nog 2-1 en Nigeria 1-2. Als die Afrikanen winnen met 3-2 liggen de Uruguayanen er alsnog uit.
Maar goed, zoals j0enne zei: die winnen nooit van Spanje (hoogstens een 0-0) en Uruguay wint wel.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Mooi verhaal: Torres stond gisteren op t veld met de man die hem in 2006 als gids rondleidde op Tahiti tijdens z'n huwelijksreis.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.