• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.080 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.070 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Dat foutje, dat van der hoorn maakte, maakt Marcelo wekelijks. Heitinga en Mathijsen zijn ook niet veel beter.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Lefgozer schreef:

Die Fischer was ik al vergeten inderdaad. Hoezo heeft Ajax Maher nodig als ze ook Fischer hebben (en Eriksen misschien ook nog wel als die niet weggaat). Of voelt het gewoon niet goed als jullie aan het begin van het nieuwe seizoen niet minimaal één speler bij ons hebben weggekaapt?

(quote)

In Brabant misschien, maar hier in Alkmaar is het zowat de hele dag al bewolkt hoor.

Als Maarten Martens niet zo blessuregevoelig zou zijn, had hij ook in Amsterdam gespeeld. Geweldige technicus. Echt zonde.

Van mij mag Altidore ook komen. Zeker als Siem weggaat, hebben we nog een goede stand-in voor Sig nodig. Hoesen komt tekort voor Ajax, ook al zijn er hier veel Hoesen-fans zo te zien.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Lefgozer schreef:

Of voelt het gewoon niet goed als jullie aan het begin van het nieuwe seizoen niet minimaal één speler bij ons hebben weggekaapt?

Overigens hoef ik Van der Hoorn om maar één simpele reden niet bij Ajax te zien: hij is geen inschuivende verdediger. Dat ie daarnaast verdedigend ook nog vele stappen moet zetten, is een feit. Eerlijk gezegd zie ik in hem niet meer dan Van Dijk of Gouweleeuw, die ook direct erg gehyped werden, maar achteraf toch niet zo goed blijken te zijn als men (de media) veronderstelde.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Ajax heeft veltman in huis voor Alderweireld.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Die jongen heeft voor het eerst een volledig seizoen gedraaid en iets van 40 wedstrijden gespeeld. Tuurlijk, hij viel slecht in tegen Italië... maar als er naar de rest van het seizoen gekeken wordt is hij een van de redenen waarom Utrecht zo hoog is geëindigd.

Knap hoor tegen de Zeefuikjes en Joachimpjes van deze wereld. Tegen Pelle viel hij bijvoorbeeld al door de mand. Gehypet figuur weer.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Misschien moet je je meer zorgen maken over een gelijkgezinde forumgenoot die op deze zonovergoten zondagmiddag het aankoopbeleid forum op psv.netwerk door zit te ploegen.

Would that be me? Heb mijn dag anders prima weten in te vullen hoor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Je weet toch dat je nooit iets over Eindhoven en hun aanhangers mag zeggen? dan wordt er namelijk direct naar anderen gewezen. ('maar zij ...!')

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Laat het seizoen maar weer beginnen

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Mexico tegen Italië vanavond met nog altijd zowel Salcido als Maza.

Zo! Pirlo in z'n honderdste interland met een schitterende vrije trap! 1-0.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Kan momenteel niet kijken. Al kwam 't niet op tv, wel een livestream.

Om 00:00 Spanje - Uruguay.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Hij wordt uitgezonden op BBC3, weet niet of je die hebt.

Geknoei van Barzagli, die vervolgens Dos Santos onderuithaalt. Penalty, Chicharito 1-1.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Knap hoor tegen de Zeefuikjes en Joachimpjes van deze wereld. Tegen Pelle viel hij bijvoorbeeld al door de mand. Gehypet figuur weer.

Maar vergeet even te zeggen dat hij Utrecht op de been hield met 9 man tegen PSV. Weer zo'n kansloos figuur die vd Hoorn amper volgt en zijn mening baseert op een paar samenvattingen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Hou op met die van der Hoorn. De lul.

Lul, omdat? Hij net als zoals bijna het hele elftal er niks van bakten?

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Lefgozer schreef:

Die Fischer was ik al vergeten inderdaad. Hoezo heeft Ajax Maher nodig als ze ook Fischer hebben (en Eriksen misschien ook nog wel als die niet weggaat). Of voelt het gewoon niet goed als jullie aan het begin van het nieuwe seizoen niet minimaal één speler bij ons hebben weggekaapt?

(quote)

In Brabant misschien, maar hier in Alkmaar is het zowat de hele dag al bewolkt hoor.

Fischer zie ik eerlijk gezegd niet als vervanger voor Eriksen. Fischer is toch meer een aanvaller die het vooral moet hebben van zijn individuele actie en zijn neusje voor de goal. Eriksen is meer een spelmaker die ervoor moet zorgen dat het spel goed verdeelt wordt en zo het elftal goed blijft draaien. Iemand die met een splijtende pass een wedstrijd kan openbreken. Fischer is niet zo'n type. Hij is vind ik meer aanvaller dat middenvelder. Ik denk niet dat Fischer het overzicht heeft om op het middenveld te spelen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Matige speler die vd Hoorn. Die is gedoemd om eeuwig voor Utrecht te spelen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die is gedoemd om eeuwig voor Utrecht te spelen.

Als dat zou kunnen.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Maar vergeet even te zeggen dat hij Utrecht op de been hield met 9 man tegen PSV. Weer zo'n kansloos figuur die vd Hoorn amper volgt en zijn mening baseert op een paar samenvattingen.

Ik volg de Eredivisie heel erg goed, dus stop even met je onzinnige aannames en probeer je eens op de inhoud te focussen. Ik heb Van der Hoorn heel vaak zien spelen en hij heeft zeer zelden indruk op mij gemaakt. Het feit dat je nu een wedstrijd waarin zijn ploegje in ondertal was aanhaalt, zegt mij ook wel weer voldoende. Hij is fysiek best ok en kan een balletje koppen, maar je moet er toch niet aan denken dat Van der Hoorn in een elftal terecht komt waar ze wel continu rond de middenlijn spelen. Alleen daarom is hij al niet geschikt voor de nationale top. Leuk met zijn kont tegen de eigen zestien waar hij een man kan volgen; nutteloos wanneer er voetballend en verdedigend inzicht wordt gevraagd. Het jeugd EK heeft dit pijnlijk duidelijk gemaakt.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Ik volg de Eredivisie heel erg goed, dus stop even met je onzinnige aannames en probeer je eens op de inhoud te focussen. Ik heb Van der Hoorn heel vaak zien spelen en hij heeft zeer zelden indruk op mij gemaakt. Het feit dat je nu een wedstrijd waarin zijn ploegje in ondertal was aanhaalt, zegt mij ook wel weer voldoende. Hij is fysiek best ok en kan een balletje koppen, maar je moet er toch niet aan denken dat Van der Hoorn in een elftal terecht komt waar ze wel continu rond de middenlijn spelen. Alleen daarom is hij al niet geschikt voor de nationale top. Leuk met zijn kont tegen de eigen zestien waar hij een man kan volgen; nutteloos wanneer er voetballend en verdedigend inzicht wordt gevraagd. Het jeugd EK heeft dit pijnlijk duidelijk gemaakt.

Vergeet jij voor het gemak niet dat dit zijn eerste volledige seizoen is enn hij pas 20 is. Jij doet net of hij 26 is en niks meer kan leren.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Vergeet jij voor het gemak niet dat dit zijn eerste volledige seizoen is enn hij pas 20 is. Jij doet net of hij 26 is en niks meer kan leren.

Je kan wel na 1 jaar beoordelen wat voor soort speler iemand is. De Vrij krijgt nu ook veel kritiek, maar bij hem zie je dat hij kan voetballen en specifieke kwaliteiten bezit. Bij vd Hoorn zie je gewoon dat hij voetballend heel matig is en het vooral van zijn fysiek moet hebben. Een soort Douglas of Marcelo dus. En zulke spelers passen gewoon niet in de Nederlandse top als je aan Ajax, PSV of Feyenoord denkt. Bij Twente of Vitesse zou het eventueel nog een beetje kunnen, maar zij kunnen ook wel beter. Ik hoop van harte dat Ajax niet aan dit niveau spelers denkt als je zelf een Veltman en Denswil aan het opleiden bent die wel iets met een bal kunnen behalve hem hoog in de lucht knallen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Lul, omdat? Hij net als zoals bijna het hele elftal er niks van bakten?

Nee, omdat ik 'm niet bij PSV wil hebben.

Ik heb genoeg wedstrijd van 'm gezien, hij heeft inderdaad een goede lange bal die soms op maat is maar voor de rest is 't bij hem alle ballen blind naar voren rossen.

Koppend is die echter wel sterk, verder de draaicirkel van Engelaar en hij is niet bepaald één van de snelste.

Opbouwend ook erg zwak.

En zoals ik al zei, met de ruimte in de rug bij PSV gaat 't niks worden.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Je kan wel na 1 jaar beoordelen wat voor soort speler iemand is. De Vrij krijgt nu ook veel kritiek, maar bij hem zie je dat hij kan voetballen en specifieke kwaliteiten bezit. Bij vd Hoorn zie je gewoon dat hij voetballend heel matig is en het vooral van zijn fysiek moet hebben. Een soort Douglas of Marcelo dus. En zulke spelers passen gewoon niet in de Nederlandse top als je aan Ajax, PSV of Feyenoord denkt. Bij Twente of Vitesse zou het eventueel nog een beetje kunnen, maar zij kunnen ook wel beter. Ik hoop van harte dat Ajax niet aan dit niveau spelers denkt als je zelf een Veltman en Denswil aan het opleiden bent die wel iets met een bal kunnen behalve hem hoog in de lucht knallen.

Na 1 jaar? Haha, dat zagen wij met Blind. Afgelopen jaren drama bij Ajax en Groningen en wordt nu verkozen tot beste Ajacied die opeens een 'goede' back is.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

Dus HIJ is een lul omdat JIJ hem niet bij PSV wilt hebben? Wat is dat voor rare redenatie?

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Bij Groningen was Blind uitstekend. Op rechtsback, dat wel, maar speelde prima. Bij Ajax daarna was het ineens ruk en hij heeft zich inderdaad ontwikkelt. Dat kan Vd Hoorn wellicht ook, wat niet wegneemt dat je Veltman en Denswil heb lopen, dus dan kan je beter twee eigen jongens daar neerzetten die het systeem al kennen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Jij hebt jou post ge-edit zie ik.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Dus HIJ is een lul omdat JIJ hem niet bij PSV wilt hebben? Wat is dat voor rare redenatie?

Oké, die lul kwam omdat hij 't persoonlijk heeft verneukt voor Jong Oranje.

Toch knap, tegen Spanje 2 fouten en de beslissende tegen Italië...

Vergeleken met hem en Nuytinck zijn BMI en De Vrij geweldenaars. Dat zegt alles.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik hoop van harte dat Ajax niet aan dit niveau spelers denkt als je zelf een Veltman en Denswil aan het opleiden bent die wel iets met een bal kunnen behalve hem hoog in de lucht knallen.

Te laat.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

Maar je hebt hem wel liever bij PSV dan Maher, toch?

Want nog niet zo lang geleden zei je:

j0enne schreef:

Geef dan liever geld uit aan een van der Hoorn/van Dijk dan aan een Maher die in feite totaal overbodig is.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Na 1 jaar? Haha, dat zagen wij met Blind. Afgelopen jaren drama bij Ajax en Groningen en wordt nu verkozen tot beste Ajacied die opeens een 'goede' back is.

Bij Blind waren er geen twijfels over zijn voetballend vermogen, maar over speciale dingen die je moet beheersen als verdediger. En over zijn snelheid. Maar hij heeft zich fysiek en positioneel verbeterd. Voetballen kon hij al.

Vd Hoorn zal op defensief vlak ook nog wel beter worden, maar hij zal een matige voetballer blijven. Dat bezit je, dat leer je niet.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

mjk87 schreef:

Bij Groningen was Blind uitstekend. Op rechtsback, dat wel, maar speelde prima. Bij Ajax daarna was het ineens ruk en hij heeft zich inderdaad ontwikkelt. Dat kan Vd Hoorn wellicht ook, wat niet wegneemt dat je Veltman en Denswil heb lopen, dus dan kan je beter twee eigen jongens daar neerzetten die het systeem al kennen.

Uitstekend, lol? Hij kon het niveau toen duidelijk niet aan. Heeft zich nu enig zins herpakt, maar is alsnog een middenmoter.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Maar je hebt hem wel liever bij PSV dan Maher, toch?

Want nog niet zo lang geleden zei je:

(quote)
Ik heb inderdaad liever een paar fatsoenlijke verdedigers dan Maher.

Van der Hoorn komt als laatst op 't lijstje. Bruma nummer 1, Viergever 2, van Dijk 3, van der Hoorn 4.

Al zie ik 't liefst dat d'r ergens een ervaren verdediger vandaan wordt getoverd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.