• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.079 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.272 gebruikers
  • 9.389.852 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Haha ok. Even filterend op inhoud (blijft lastig) zijn dat dus geen grotere middenveld talenten dan Maher.

Prima hoor.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Bruma hebben zij toch al bijna binnen? Dan heb je in principe nog een goede verdediger nodig en een rechtsback en de rest kan misschien geïnvesteerd worden voor andere spelers. Zoiets:??

-----------------------Zoet---------------------------

--Aankoop--Bruma--v.d. Hoorn--Willems--

------Wijnaldum--Maher--Hiljemark----------

---Narsingh------Locadia--------Depay------

Van der Hoorn kun je vergeten na gisteren. Het korte termijn geheugen zal de doorslaggevende factor zijn

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Bruma hebben zij toch al bijna binnen? Dan heb je in principe nog een goede verdediger nodig en een rechtsback en de rest kan misschien geïnvesteerd worden voor andere spelers. Zoiets:??

Ze hebben nog niemand binnen, dus voorlopig zoeken ze nog minimaal 3 nieuwe verdedigers neem ik aan. Vd Hoorn lijkt me prijzig (al kan je hem na gister voor 5 euro ophalen gok ik) en een nieuwe rechtsback vind je ook moeilijk. Plus, Bruma zal een fors salaris vragen.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Trouwens ook grappig hoe je Blind niet mag afrekenen op slechte wedstrijd gister maar vd Hoorn na een supersterk seizoen opeens voor 5 euro op te halen is. Typisch.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Van der Hoorn kun je vergeten na gisteren. Het korte termijn geheugen zal de doorslaggevende factor zijn

Die jongen heeft voor het eerst een volledig seizoen gedraaid en iets van 40 wedstrijden gespeeld. Tuurlijk, hij viel slecht in tegen Italië... maar als er naar de rest van het seizoen gekeken wordt is hij een van de redenen waarom Utrecht zo hoog is geëindigd.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

kos schreef:

Trouwens ook grappig hoe je Blind niet mag afrekenen op slechte wedstrijd gister maar vd Hoorn na een supersterk seizoen opeens voor 5 euro op te halen is. Typisch.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Moeilijk he, een grapje herkennen.

Vd Hoorn vind ik sowieso al niks. Da's een speler voor Stoke City, niet voor Ajax of PSV. Vd Hoorn is Utrecht materiaal, middenmoot tot subtop dus.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Na gisteren zou de interesse van topclubs in Blind ook weg zijn als hij zo'n blunder zou maken. Zit nogal een verschil tussen een slechte pot spelen of opzichtig blunderen bij de enige tegentreffer. Maar goed, zoiets zie jij niet John.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vd Hoorn vind ik sowieso al niks. Da's een speler voor Stoke City, niet voor Ajax of PSV. Vd Hoorn is Utrecht materiaal, middenmoot tot subtop dus.

Stoke City heeft niet echt mindere spelers dan Ajax of Psv dus ik zie je punt niet helemaal.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Die jongen heeft voor het eerst een volledig seizoen gedraaid en iets van 40 wedstrijden gespeeld. Tuurlijk, hij viel slecht in tegen Italië... maar als er naar de rest van het seizoen gekeken wordt is hij een van de redenen waarom Utrecht zo hoog is geëindigd.

Absoluut waar, maar toch is dat van gisteren waar ze naar kijken. Je moet de forums van PSV/Ajax eens bekijken; iedereen trekt zich massaal terug in het van der Hoorn topic. Bij een Brands zal dat niet anders zijn.

'De blonde equivalent van Marcelo' zag ik al voorbij komen. Nou, dan weet je het wel.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Geloof nooit dat jij vd Hoorn gevolgd hebt dit seizoen. En waarom een speler voor Stoke City? Die jongen heeft gewoon een superseizoen gedraaid op zijn 20e. Hij kan prachtige lange passes over 40 meter geven, is heerser in de lucht en kan gewoon goed voetballen. Puur verdedigend moet hij nog sterker worden, maar die jongen kan nog 15 jaar meegaan.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Overigens ben ik nog steeds benieuwd welke van al die talenten minder is dan Maher.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Absoluut waar, maar toch is dat van gisteren waar ze naar kijken. Je moet de forums van PSV/Ajax eens bekijken; iedereen trekt zich massaal terug in het van der Hoorn topic. Bij een Brands zal dat niet anders zijn.

Klopt! Op VoetbalZone is precies hetzelfde te lezen (toch een vervelende site). Het is trouwens (niet op jou gericht) erg zielig, dat mensen de schuld aan v.d. Hoorn geven... terwijl spelers als Luuk de Jong, Blind, van Rhijn etc ook een dramatisch toernooi hebben gespeeld.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Geloof nooit dat jij vd Hoorn gevolgd hebt dit seizoen. En waarom een speler voor Stoke City? Die jongen heeft gewoon een superseizoen gedraaid op zijn 20e. Hij kan prachtige lange passes over 40 meter geven, is heerser in de lucht en kan gewoon goed voetballen. Puur verdedigend moet hij nog sterker worden, maar die jongen kan nog 15 jaar meegaan.

Utrecht heb ik genoeg zien spelen, ik kijk tijdens een seizoen vrij veel EL. Vd Hoorn kan niet voetballen, dat heb ik wel gemerkt. Fysiek is hij wel sterk, maar ik vind het verder gewoon een Marcelo speler. En dan doel ik dus op die van PSV...

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Klopt! Op VoetbalZone is precies hetzelfde te lezen (toch een vervelende site). Het is trouwens (niet op jou gericht) erg zielig, dat mensen de schuld aan v.d. Hoorn geven... terwijl spelers als Luuk de Jong, Blind, van Rhijn etc ook een dramatisch toernooi hebben gespeeld.

Het is een beetje hetzelfde als Frank de Boer een talentloze prutser vinden omdat hij een keer 2 penalties mistte waardoor we een EK verloren.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Het is een beetje hetzelfde als Frank de Boer een talentloze prutser vinden omdat hij een keer 2 penalties mistte waardoor we een EK verloren.

Dat je De Boer noemt, da's zeker toeval he?

Verder noemt niemand die vd Hoorn matig, maar is hij gewoon geen niveau voor de top. Ieder geval nu niet. En ik zie ook weinig echte pluspunten bij hem waaruit blijkt dat hij dat ooit zal worden. Deze hype gaat wel weer vlot liggen. Zo een maand terug had niemand het over die jongen, totdat Louis hem in de voorselectie zette.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Utrecht heb ik genoeg zien spelen, ik kijk tijdens een seizoen vrij veel EL. Vd Hoorn kan niet voetballen, dat heb ik wel gemerkt. Fysiek is hij wel sterk, maar ik vind het verder gewoon een Marcelo speler. En dan doel ik dus op die van PSV...

Dat kan. Ik ben het er echter totaal niet mee eens. Het feit dat v.d. Hoorn door van Gaal geselecteerd wordt voor de voorselectie van Oranje, het feit dat hij meegaat naar Ek-21 (en een van Dijk thuis laat) en het feit dat Utrecht een van de minst gepasseerde verdediging had van dit seizoen geeft toch echt wel aan dat die jongen wel degelijk goed is. En dat pas in zijn debuut seizoen op zijn 20ste.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat je De Boer noemt, da's zeker toeval he?

Verder noemt niemand die vd Hoorn matig, maar is hij gewoon geen niveau voor de top. Ieder geval nu niet. En ik zie ook weinig echte pluspunten bij hem waaruit blijkt dat hij dat ooit zal worden. Deze hype gaat wel weer vlot liggen. Zo een maand terug had niemand het over die jongen, totdat Louis hem in de voorselectie zette.

Niemand had het over die jongen. Ik riep het in de winter al dat deze jongen gewoon erg ver gaat komen. Ik heb het idee dat jij je mening baseert op die 2 wedstrijden, want als hij gewoon goed inviel was hij zeker wel klaar voor de top? Deze jongen heeft van alle Nederlandse talentvolle verdedigers veruit het beste seizoen gespeeld. Met betere verdedigers om hem heen (bij een topclub) wordt die alleen maar beter.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nogmaals, en dat blijf ik niet herhalen, ik heb Utrecht regelmatig zien spelen dit seizoen. Regulier en in de play offs. Hij speelde ook een behoorlijk seizoen, maar uitblinken bij Utrecht is wel anders dan bij Ajax, PSV of Oranje.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nogmaals, en dat blijf ik niet herhalen, ik heb Utrecht regelmatig zien spelen dit seizoen. Regulier en in de play offs. Hij speelde ook een behoorlijk seizoen, maar uitblinken bij Utrecht is wel anders dan bij Ajax, PSV of Oranje.

Bij een Ajax of PSV zou die het nog beter doen. Maar ik kan jou toch niet overtuigen dat deze jongen barst van het talent. Tijd zal het leren.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Een Van Rhijn en Blind waren bij Utrecht nog minder opgevallen dan vd Hoorn. Zoveel is duidelijk natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Een Van Rhijn en Blind waren bij Utrecht nog minder opgevallen dan vd Hoorn. Zoveel is duidelijk natuurlijk.

Moet je niet eens met een psychiater in gesprek gaan? Dit begint wat ongezond te worden.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Want? Zie ik daar alweer een non-inhoudelijke comment? Je hebt daar wel patent op he.

Overigens doet vd Hoorn vooral denken aan een Jaap Stam toen hij nog bij Willem II zat. En die was al een stuk ouder.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Want? Zie ik daar alweer een non-inhoudelijke comment? Je hebt daar wel patent op he.

Overigens doet vd Hoorn vooral denken aan een Jaap Stam toen hij nog bij Willem II zat. En die was al een stuk ouder.

Ik vind het wat tragisch dat je werkelijk elk bericht weet te hervormen naar een sneer over iets van Ajax, tot aan zelfs net de trainer van Ajax toe in een discussie over vd Hoorn. Het lijkt me wat obsessief voor je. Namens dit topic zeg ik dat we ons zorgen over je maken.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Misschien moet je je meer zorgen maken over een gelijkgezinde forumgenoot die op deze zonovergoten zondagmiddag het aankoopbeleid forum op psv.netwerk door zit te ploegen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Hou op met die van der Hoorn. De lul.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Denk dat AZ wel gaat zakken met de prijs. PSV gaat ook geen 10 miljoen betalen voor Maher. Of gaan ze een trainingsveld verkopen?

Het gerucht gaat dat AZ niet €10 miljoen, maar €8 miljoen wil ontvangen voor Maher. Bron: een doorgaans goedingelichte AZ-supporter.

En volgens Sky Sports zou Tottenham hem ook op de korrel hebben.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

8 miljoen vind ik al te veel. Kun je als Ajax zijnde net zo goed Serero, Meleg, Andersen, Klaassen en Fischer (die Eriksen prima zou kunnen vervangen op het middenveld) een kans geven. Daarbij komt dat Maher nog niks gepresteerd heeft op een hoog niveau wat dat bedrag rechtvaardigt.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Die Fischer was ik al vergeten inderdaad. Hoezo heeft Ajax Maher nodig als ze ook Fischer hebben (en Eriksen misschien ook nog wel als die niet weggaat). Of voelt het gewoon niet goed als jullie aan het begin van het nieuwe seizoen niet minimaal één speler bij ons hebben weggekaapt?

depri83 schreef:

Misschien moet je je meer zorgen maken over een gelijkgezinde forumgenoot die op deze zonovergoten zondagmiddag het aankoopbeleid forum op psv.netwerk door zit te ploegen.

In Brabant misschien, maar hier in Alkmaar is het zowat de hele dag al bewolkt hoor.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Als van der Hoon naar PSV komt is 't gewoon vragen om problemen aangezien die daar met enorm veel ruimte in z'n rug speelt wat die absoluut niet kan.

Derijck doet niets onder voor 'm.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.