• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.081 seizoenen
  • 649.213 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.114 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Te laat.

I know, vandaar ook mijn geklaag. Beter stopt Overmars met sterke drank als hij dvdtjes van vd Hoorn bekijkt, want nuchter denk je niet dat hij Ajax beter kan maken.

Nomak schreef:

(quote)
Maar je hebt hem wel liever bij PSV dan Maher, toch?

Want nog niet zo lang geleden zei je:

(quote)

Hehe, keertje iemand anders die nadeel van het MM archief heeft

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Uitstekend, lol? Hij kon het niveau toen duidelijk niet aan. Heeft zich nu enig zins herpakt, maar is alsnog een middenmoter.

Het is dat ik mijn oude VI's heb weggegooid, anders had ik het ook daar nog even nagekeken. Maar hij scoorde wekelijks 7'ens en 8'en. Absurd goed zelfs. En hij speelde ook gewoon lekker, veel ruimte voor hem en - ik weet het- weinig echte tegenstand, maar toch.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Balotelli

Uitstekend voorbeeld van een doelpunt waarbij fysieke kracht de doorslag geeft.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Maar je hebt hem wel liever bij PSV dan Maher, toch?

Want nog niet zo lang geleden zei je:

(quote)

Au!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Malle Mario!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Uitstekend, lol? Hij kon het niveau toen duidelijk niet aan. Heeft zich nu enig zins herpakt, maar is alsnog een middenmoter.

Ahja, vandaar dat de Groningen fans erg blij met hem waren.

Daley Blind wil graag nog een seizoen worden verhuurd; Groningen wil hem graag! - fcgonline.nl

Daley Blind kwam in de winterstop van afgelopen seizoen op huurbasis over van ajax en heeft grote indruk gemaakt in de tweede seizoenshelft.

Hij was veelal moeilijk te passeren, was offensief sterk en vormde een aardig koppel met Koen van de Laak die onder Jans rechts op het middenveld speelde in een 4-4-2 systeem.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ik dacht dat een goed seizoen enkele jaren geleden niet telde.

Castaignos...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Ik dacht dat een goed seizoen enkele jaren geleden niet telde.

Castaignos...

Ik mis even wat dit met de discussie te maken heeft? Chucky beweerde dat Blind er bij Groningen niks van bakte, terwijl ze daar enorm lovend over hem waren.

Verder zegt 1 topseizoen inderdaad niet alles. Blind heeft er alleen meer gespeeld.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Vergeet jij voor het gemak niet dat dit zijn eerste volledige seizoen is enn hij pas 20 is. Jij doet net of hij 26 is en niks meer kan leren.

Twintig of niet, ik zou me toch echt zorgen maken als ik een heel seizoen de tijd heb om me in de basis te spelen ten koste van Nilsson en daar toch niet in slaag. Want mijn god, die Nilsson, die was me een partij slecht.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Twintig of niet, ik zou me toch echt zorgen maken als ik een heel seizoen de tijd heb om me in de basis te spelen ten koste van Nilsson en daar toch niet in slaag. Want mijn god, die Nilsson, die was me een partij slecht.

Ik heb het erover dat hij nog veel kan leren. En Utrecht had niks voor niks een van de minst gepasseerde verdeding. Dat kwam echt niet door matige spelers als vd Maarel & Ruiter.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

Daarbij komt dat Maher nog niks gepresteerd heeft op een hoog niveau wat dat bedrag rechtvaardigt.

De kunst is wel om dat vooraf al te zien. Iets dat 9 v/d 10 voetballiefhebbers ziet bij Maher.

Ik vind 'm momenteel overschat, maar de potentie is er wel natuurlijk.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ik heb het erover dat hij nog veel kan leren. En Utrecht had niks voor niks een van de minst gepasseerde verdeding. Dat kwam echt niet door matige spelers als vd Maarel & Ruiter.

Natuurlijk wel door de speelstijl. Utrecht was toch meer van het reageren en relatief dicht op de zestien spelen. Wat ook wel moet als je centrum bestaat uit de trage Van der Hoorn en Wuytens.

En Ruiter heeft toch best een redelijk seizoen gekeept? Ik vind dat-ie wel erg veel lovende kritieken gehad heeft, want tegenover een paar potjes waar hij punten gepakt heeft, staan ook wat wedstrijden met cruciale fouten.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

De kunst is wel om dat vooraf al te zien. Iets dat 9 v/d 10 voetballiefhebbers ziet bij Maher.

Ik vind 'm momenteel overschat, maar de potentie is er wel natuurlijk.

Tuurlijk, maar dat (potentie) is niet de enige factor die de prijs bepaalt.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Natuurlijk wel door de speelstijl. Utrecht was toch meer van het reageren en relatief dicht op de zestien spelen. Wat ook wel moet als je centrum bestaat uit de trage Van der Hoorn en Wuytens.

En Ruiter heeft toch best een redelijk seizoen gekeept? Ik vind dat-ie wel erg veel lovende kritieken gehad heeft, want tegenover een paar potjes waar hij punten gepakt heeft, staan ook wat wedstrijden met cruciale fouten.

Ruiter was matig. Heeft echt goede wedstrijden gekeept, maar ok wedstrijden waarin hij grote fouten maakten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Maher had je 2 jaar terug moeten halen, dan had je knap gescout. Nu niet. Zoals Strootman bij Utrecht, Mertens bij Utrecht, Suarez bij Groningen, Huntelaar bij Heerenveen etc ook bepaald geen knappe transfers waren. Daarbij zag je wel wat ze konden. Maar Strootman bij Sparta, Mertens bij AGOVV, Suarez in Uruguay en Huntelaar bij AGOVV scouten, dat was anders. Alleen durven veel topclubs dat niet. En als ze het wel doen, zoals bv Ajax nu met Hoesen, dan wordt er lacherig gedaan omdat zijn CV nog leeg is.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ruiter was matig. Heeft echt goede wedstrijden gekeept, maar ok wedstrijden waarin hij grote fouten maakten.

Maar het was wel zijn eerste seizoen.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En als ze het wel doen, zoals bv Ajax nu met Hoesen, dan wordt er lacherig gedaan omdat zijn CV nog leeg is.

Dat is niet zozeer goed scouten als wel het risico nemen hem aan te trekken. In principe was die jongen al jaren bekend natuurlijk. Zat niet voor niks in Engeland.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Dat is niet zozeer goed scouten als wel het risico nemen hem aan te trekken. In principe was die jongen al jaren bekend natuurlijk. Zat niet voor niks in Engeland.

Speelde voor Fortuna wat potjes en zat ergens verstopt in de jeugd van Fulham. Dat is dan gewoon gericht scouten, zulke spelers zijn onbekend voor het grote publiek itt Suarez, Huntelaar, Strootman en Mertens die de Eredivisie kijkers al zagen spelen EN uitblinken.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Speelde al in alle vertegenwoordigende Oranje elftallen hoor. Die heeft iedereen op de radar.

Maar goed. Je moet m wel willen volgen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Maar het was wel zijn eerste seizoen.

Ja dus. Des te meer knapper dat een speler zijn debuut seizoen al fantastisch is.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Speelde al in alle vertegenwoordigende Oranje elftallen hoor. Die heeft iedereen op de radar.

Maar goed. Je moet m wel willen volgen.

Overdrijven is een kunst. 10 potjes in seizoen 2007-2008 in -17 en nu deze zomer Jong Oranje.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Speelde voor Fortuna wat potjes en zat ergens verstopt in de jeugd van Fulham. Dat is dan gewoon gericht scouten, zulke spelers zijn onbekend voor het grote publiek itt Suarez, Huntelaar, Strootman en Mertens die de Eredivisie kijkers al zagen spelen EN uitblinken.

Hoe goed is die Hoesen. Ken hem niet goed, maar moet hij geen basis plaats hebben op zijn 22 hebben als hij zo goed is?

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Die Pirlo is wel een baas hoor. Hadden wij maar zo'n speler bij het Nederlands elftal.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ja dus. Des te meer knapper dat een speler zijn debuut seizoen al fantastisch is.

Lage standaard tegenwoordig in Utrecht.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Hoe goed is die Hoesen. Ken hem niet goed, maar moet hij geen basis plaats hebben op zijn 22 hebben als hij zo goed is?

Niet doorgebroken bij Fulham, veel gespeeld bij Fortuna en een handvol matige - redelijke invalbeurten/basisplaatsen bij Ajax. Ajax is met een speciaal induvidueel trainingsprogramma bezig met hem. Brengen hem langzaam denk ik

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Zo hé, een echte spits bij Spanje in de basis! Soldado.

Geen Silva.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ik heb het niet erover hoe goed hij is, maar dat hij wel gescout is. Of hij goed genoeg is of niet is hier de laatste weken wel voldoende besproken.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Kut, Grueter (en maar turven hoe vaak de naam Messi valt)

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

j0enne schreef:

Zo hé, een echte spits bij Spanje in de basis! Soldado.

Geen Silva.

Ook geen Xabi Alonso trouwens. Dat nog een reden?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Och. Kuipers ook weer van de partij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.