- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
I know, vandaar ook mijn geklaag. Beter stopt Overmars met sterke drank als hij dvdtjes van vd Hoorn bekijkt, want nuchter denk je niet dat hij Ajax beter kan maken.
Want nog niet zo lang geleden zei je:
Hehe, keertje iemand anders die nadeel van het MM archief heeft 
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Uitstekend, lol? Hij kon het niveau toen duidelijk niet aan. Heeft zich nu enig zins herpakt, maar is alsnog een middenmoter.
Het is dat ik mijn oude VI's heb weggegooid, anders had ik het ook daar nog even nagekeken. Maar hij scoorde wekelijks 7'ens en 8'en. Absurd goed zelfs. En hij speelde ook gewoon lekker, veel ruimte voor hem en - ik weet het- weinig echte tegenstand, maar toch.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Balotelli 
Uitstekend voorbeeld van een doelpunt waarbij fysieke kracht de doorslag geeft.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Want nog niet zo lang geleden zei je:
Au!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Uitstekend, lol? Hij kon het niveau toen duidelijk niet aan. Heeft zich nu enig zins herpakt, maar is alsnog een middenmoter.
Ahja, vandaar dat de Groningen fans erg blij met hem waren.
Daley Blind wil graag nog een seizoen worden verhuurd; Groningen wil hem graag! - fcgonline.nl
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik dacht dat een goed seizoen enkele jaren geleden niet telde.
Castaignos...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik mis even wat dit met de discussie te maken heeft? Chucky beweerde dat Blind er bij Groningen niks van bakte, terwijl ze daar enorm lovend over hem waren.
Verder zegt 1 topseizoen inderdaad niet alles. Blind heeft er alleen meer gespeeld.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Vergeet jij voor het gemak niet dat dit zijn eerste volledige seizoen is enn hij pas 20 is. Jij doet net of hij 26 is en niks meer kan leren.
Twintig of niet, ik zou me toch echt zorgen maken als ik een heel seizoen de tijd heb om me in de basis te spelen ten koste van Nilsson en daar toch niet in slaag. Want mijn god, die Nilsson, die was me een partij slecht. 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Twintig of niet, ik zou me toch echt zorgen maken als ik een heel seizoen de tijd heb om me in de basis te spelen ten koste van Nilsson en daar toch niet in slaag. Want mijn god, die Nilsson, die was me een partij slecht.
Ik heb het erover dat hij nog veel kan leren. En Utrecht had niks voor niks een van de minst gepasseerde verdeding. Dat kwam echt niet door matige spelers als vd Maarel & Ruiter.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Daarbij komt dat Maher nog niks gepresteerd heeft op een hoog niveau wat dat bedrag rechtvaardigt.
De kunst is wel om dat vooraf al te zien. Iets dat 9 v/d 10 voetballiefhebbers ziet bij Maher.
Ik vind 'm momenteel overschat, maar de potentie is er wel natuurlijk.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ik heb het erover dat hij nog veel kan leren. En Utrecht had niks voor niks een van de minst gepasseerde verdeding. Dat kwam echt niet door matige spelers als vd Maarel & Ruiter.
Natuurlijk wel door de speelstijl. Utrecht was toch meer van het reageren en relatief dicht op de zestien spelen. Wat ook wel moet als je centrum bestaat uit de trage Van der Hoorn en Wuytens.
En Ruiter heeft toch best een redelijk seizoen gekeept? Ik vind dat-ie wel erg veel lovende kritieken gehad heeft, want tegenover een paar potjes waar hij punten gepakt heeft, staan ook wat wedstrijden met cruciale fouten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De kunst is wel om dat vooraf al te zien. Iets dat 9 v/d 10 voetballiefhebbers ziet bij Maher.
Ik vind 'm momenteel overschat, maar de potentie is er wel natuurlijk.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Natuurlijk wel door de speelstijl. Utrecht was toch meer van het reageren en relatief dicht op de zestien spelen. Wat ook wel moet als je centrum bestaat uit de trage Van der Hoorn en Wuytens.
En Ruiter heeft toch best een redelijk seizoen gekeept? Ik vind dat-ie wel erg veel lovende kritieken gehad heeft, want tegenover een paar potjes waar hij punten gepakt heeft, staan ook wat wedstrijden met cruciale fouten.
Ruiter was matig. Heeft echt goede wedstrijden gekeept, maar ok wedstrijden waarin hij grote fouten maakten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Maher had je 2 jaar terug moeten halen, dan had je knap gescout. Nu niet. Zoals Strootman bij Utrecht, Mertens bij Utrecht, Suarez bij Groningen, Huntelaar bij Heerenveen etc ook bepaald geen knappe transfers waren. Daarbij zag je wel wat ze konden. Maar Strootman bij Sparta, Mertens bij AGOVV, Suarez in Uruguay en Huntelaar bij AGOVV scouten, dat was anders. Alleen durven veel topclubs dat niet. En als ze het wel doen, zoals bv Ajax nu met Hoesen, dan wordt er lacherig gedaan omdat zijn CV nog leeg is.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ruiter was matig. Heeft echt goede wedstrijden gekeept, maar ok wedstrijden waarin hij grote fouten maakten.
Maar het was wel zijn eerste seizoen. 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
En als ze het wel doen, zoals bv Ajax nu met Hoesen, dan wordt er lacherig gedaan omdat zijn CV nog leeg is.
Dat is niet zozeer goed scouten als wel het risico nemen hem aan te trekken. In principe was die jongen al jaren bekend natuurlijk. Zat niet voor niks in Engeland.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat is niet zozeer goed scouten als wel het risico nemen hem aan te trekken. In principe was die jongen al jaren bekend natuurlijk. Zat niet voor niks in Engeland.
Speelde voor Fortuna wat potjes en zat ergens verstopt in de jeugd van Fulham. Dat is dan gewoon gericht scouten, zulke spelers zijn onbekend voor het grote publiek itt Suarez, Huntelaar, Strootman en Mertens die de Eredivisie kijkers al zagen spelen EN uitblinken.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Speelde al in alle vertegenwoordigende Oranje elftallen hoor. Die heeft iedereen op de radar.
Maar goed. Je moet m wel willen volgen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ja dus. Des te meer knapper dat een speler zijn debuut seizoen al fantastisch is.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Speelde al in alle vertegenwoordigende Oranje elftallen hoor. Die heeft iedereen op de radar.
Maar goed. Je moet m wel willen volgen.
Overdrijven is een kunst. 10 potjes in seizoen 2007-2008 in -17 en nu deze zomer Jong Oranje.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Speelde voor Fortuna wat potjes en zat ergens verstopt in de jeugd van Fulham. Dat is dan gewoon gericht scouten, zulke spelers zijn onbekend voor het grote publiek itt Suarez, Huntelaar, Strootman en Mertens die de Eredivisie kijkers al zagen spelen EN uitblinken.
Hoe goed is die Hoesen. Ken hem niet goed, maar moet hij geen basis plaats hebben op zijn 22 hebben als hij zo goed is?
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Die Pirlo is wel een baas hoor. Hadden wij maar zo'n speler bij het Nederlands elftal.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ja dus. Des te meer knapper dat een speler zijn debuut seizoen al fantastisch is.
Lage standaard tegenwoordig in Utrecht.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Hoe goed is die Hoesen. Ken hem niet goed, maar moet hij geen basis plaats hebben op zijn 22 hebben als hij zo goed is?
Niet doorgebroken bij Fulham, veel gespeeld bij Fortuna en een handvol matige - redelijke invalbeurten/basisplaatsen bij Ajax. Ajax is met een speciaal induvidueel trainingsprogramma bezig met hem. Brengen hem langzaam denk ik
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Zo hé, een echte spits bij Spanje in de basis! Soldado.
Geen Silva. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb het niet erover hoe goed hij is, maar dat hij wel gescout is. Of hij goed genoeg is of niet is hier de laatste weken wel voldoende besproken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Kut, Grueter
(en maar turven hoe vaak de naam Messi valt)
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Ook geen Xabi Alonso trouwens. Dat nog een reden?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.